Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Prvi koncept Lexus-a sa imenom LF-A, predstavljen je pre tacno dve godine u Detroitu. Ove godine, takodje u Detroitu, Lexus promovise novu, unapredjenu studiju istog imena, kao novu evoluciju u pravcu razvoja sportskog modela. Kako kazu u Lexusu, ova je mnogo bliza serijskoj verziji ako je ikada proizvedu. Kao i pre dve godine i ova nova varijanta ima za cilj pokazivanje potencijala Lexusa i definisanje novog dizajnerskog pravca. A postoji jos jedan cilj. To je napraviti superauto sa performansama jednog Ferrarija. I ovu studiju, kao i prvu, pokrece isti V10 motor sa 500KS, sposoban, po recima ljudi iz Lexusa, da LF-A pogura i preko 200 milja na sat ( 322 km/h ). Dakle od istoimene studije, stare 2 godine, ova nova se, pre svega, razlikuje po unapredjenom spoljasnjem i unutrasnjem dizajnu. 



Reklama


Posle teaser crteza od pre nekih mesec dana, evo i gotovog crossover koncepta Kie, predstavljenog u Detroitu. Iako i ovaj prototip ima karakteristike i mogucnosti SUV-a, u Kii su ovoj studiji namenili i ulogu sportskog automobila koji ce biti zabavan za voznju i to pre svega po uredjenim putevima jer ionako moderni SUV-ovi retko kada silaze u blato i jaruge. U Kii doduse ovaj prototip nazivaju novim vidjenjem tzv. CUV  kategorije (crossover utility vehicle). E sad najlepse. Ono sportski automobil nije pomenuto slucajno. Kue raspolaze sa 4,6 litarskim V8 motorom od 400KS, koji se prenose na podlogu preko tockova od 22 inca. Jos nekoliko podataka o dimenzijama : duzina 4724mm a medjuosovinsko rastojanje 2896mm. Iako je ovde rec o studiji, lako se da zakljuciti da Kue predstavlja najavu buduceg dizajnerskog pravca kod Kie. 



 

Accord je najprodavaniji Hondin model u SAD-u pa Honda upravo u Detroitu najavljuje izgled nove generacije Accorda i to kroz studiju Accord Coupe Concept. Americkim novinarima se, bar po prvim reakcijama, novi dizajnerski pravac Honde svidja, mada ukazuju da ovaj Accord Coupe lici na mesanca izmedju novog Audija TT i Sciona Tc. O motoru i menjacu se ne iznose podaci mada iz Honde najavljuju da ce novi Accord imati potpuno novi i snazni V6 motor koga ce istovremeno odlikovati i ekonomicnost.

 



 

U Detroitu i Mitsubishi predstavlja potentan model i to novi EVO X, doduse za sada jos u formi koncepta. Prva najava novog EVO modela je uprilicena jos 2005. godine na salonu u Tokiju kroz koncept Evolution X a ovo sada je jos jedan korak dalje tj. blize serijskoj varijanti. Slike dovoljno govore o izgledu a motor je po prvim najavama 2,0 litarski turbo sa oko 300KS pa navise, buduci da jos nema zvanicnih podataka sa kolikom ce ergelom raspolagati serijska verzija. Iz Mitsubishija obecavaju da ce ova deseta generacija EVO modela napraviti najveci korak napred nego bilo koja prethodna. Drzimo ih za rec. U tome ce pomoci i novi integralni pogon nazvan S-AWC ( Super All-Wheel Control ), sistem, koji treba da po sofisticiniranosti, konkurise Hondinom SH-AWD. U nastavku jos nekoliko slika ovog koncepta.

 

 (Dalje)

 

Najavili smo novi Lexusov "M3 killer" za salon u Detroitu, a evo konacno i zvanicnih fotografija modela IS-F sa 5,0 litarskim V8 motorom i vise od 400KS. Koliko je to vise moracemo da sacekamo jos oko godinu dana kada krene prodaja. Nezvanicno se pominje 425 konja. Kao sto se vidi, Lexus je, za razliku od nemackih rivala, M i AMG odeljenja BMW-a i Mercedesa, primenio agresivni spoljasnji aero body kit sa BBS alu tockovima od 19 inca i Brembo kocnicama. Tu je jos i sportsko ogibljenje, 8-stepena transmisija iz novog Lexusa LS sa komandama na volanu i najavljeno ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) za 4,9 sekundi.

 



 

Evo konacno (!) i zvanicnih slika nove Acurine (Hondina luksuzna americka filijala) studije za salon u Detroitu. Advanced Sports Car Concept ustvari predstavlja najavu buduce generacije egzoticnog Hondinog/Acurinog modela NSX, koji svoju premijeru ocekuje na salonu u Tokiju krajem ove godine. Higt-tech izgled ove studiije svojom sirinom i malom visinom dovoljno govori da se isplati cekati i vredi verovati Hondinim najavama da ce novi NSX biti dostojan naslednik sada vec kultnog prethodnika. Spoljasnji, prilicno klinasti izgled ovog koncepta, na sebi sadrzi nekoliko detalja koji ga povezuju sa prvom generacijom NSX-a iz 1990/91. poput uskih prednjih svetala, koja su sada LED tehnologije. Koncepcija je sledeca; V10 motor smesten napred a pogon pozadi uz medjuosovinsko rastojanje od 2764mm. Tockovi su napred 19-incni a pozadi od 20 inca, kocioni diskovi su keramicki.



Novi prototip iz Mazde, sa imenom Ryuga, spreman za januarski salon u Detroitu, smo vec najavili teaser crtezom a danas su objavljene i zvanicne slike ovog prototipa. Posle predstavljanja studije Nagare na salonu u LA-u, stize Ryuga, jos jedna u tom novom kucnom dizajnerskom pravcu nazvanom flow-tok. Ryuga, da podsetimo, na japanskom znaci graciozni tok i predstavlja evoluciju koncepta Nagare. Ono po cemu se ovaj koncept dizajnerski istice jesu galebova vrata koja se otvaraju uvis sto se ne moze ocekivati na eventualnom serijskom proizvodu koji bi se temeljio na ovoj studiji. Mada, kao i obicno, iz Mazde stizu uveravanja da ni Nagare ni Ryuga, nece uci u proizvodnju. Sam auto, svojim klinastim oblikom, nagovestava da je itekako koristen vazdusni tunel u njegovom dizajniranju, a urezane linije na boku porucuju kao da je tek izasao odatle. Za pregled situacije umesto retrovizora sluze kamere. Kao sto smo ranije pisali, prema recima Mazdinih dizajnera, Ryuga kao celina objedinjuje lepotu, mladost, pouzdanost i zabavu. Sto se mehanike tice studija je opremljena 2,5 litarskim motorom uparenim sa 6-stepenim automatskim menjacem. Jos dimenzije za kraj : DxSxV 42800mm x 1900mm x 1260mm a medjuosovinsko rastojanje iznosi 2800mm. U nastavku jos slika nove Mazde.

 (Dalje)

Reklama


 

U Detroitu Chevrolet predstavlja novi koncept sa hibridnim pogonom ( kombinacija  elektromotor/benzinac ) i prikladnim imenom Volt. Sam auto, cije se baterije pune oko sest sati kao "plug in" na obicnoj kucnoj naponskoj mrezi (u SAD-u to je 110 volti), je u stanju da sa punim litijum-jonskim baterijama, predje oko 40 milja (64 km) puta (gradske voznje). Kada se one isprazne ukljucuje se klasicni 3-cilindricni turbo benzinac. Ono sto je takodje zanimljivoje da benzinac moze da koristi i etanol E85 gorivo. Auto je nastavak Chevroletove serije ekoloski podobnih vozila s tim sto je sada naglasak i na prakticnosti i na realnoj upotrebljivosti ovakvih vozila. Zato je Volt limuzina sa 4 vrata i puno mesta u kabini a ako vam se 40 milja puta sa jednim punjenjem baterija cini malo, u Chevroletu kazu da vise od polovine amerikanaca zivi udaljena od posla u radijusu od oko 20 milja pa je tih 40 milja radijusa kretanja (samo na baterije) sasvim dovoljno za odlazak na posao i dolazak kuci.



 

Osim serijskih noviteta, Ford u Detroitu izlaze i zanimljiv koncept Airstream, koga pokrecu gorivne celije, odnosno vodonik. Kako je napravljen u saradnji sa americkim proizvodjacem kampera i kamp prikolica, firmom Airstream, to i ceo koncept nosi njihovo ime ali i slican dizajn i  aluminijumsku boju njihovih vozila. Osim smelog i naprednog spoljnjeg dizajna ( kako se sami hvale u Fordu ) i futuristicka unutrasnjost je prikaz nekih buducih vremena za sta se brinu npr. prednji panel sa instrumentima koji se pomera ( sa kontrolama osetljivim na dodir ) i sigurnosni pojasevi u 4 tacke. Prednja sedista se pomeraju oko svoje ose pa vozac i saputnik napred mogu da se okrenu jedan prema drugome. Za unutrasnjost se moze reci : prostranost, funkcionalnost i komfor. Spolja se jos primecuje zanimljivo resenje vrata sa   suvozaceve strane. Naime dok su sa vozaceve strane i samo za njega na raspolaganju klasicna vrata, sa suvozaceve strane nalaze se velika vrata koja ce otvaraju uvis i omogucavaju putnicima da sednu na zadnja sedista bez vece gimnastike. I pozadi je prisutno novo resenje otvaranja zadnjih vrata, koja se ne otvaraju iz jednog ili iz dva dela, vec iz tri dela ! U Fordu se hvale i malom tezinom i cenom svojih gorivnih celija, koje, za razliku od drugih, rade i na ekstremno niskoj temperaturi. Jos nekoliko brojki koje se odnose na dimenzije : duzina 4699mm i medjuosovinsko rastojanje-3198mm. U nastavku dodatne slike Airstreama.

 

 

 (Dalje)

 

Ovo je zanimljivo. Iako je Audi vec u Parizu proslog septembra predstavio serijski Q7 sa novim 6,0 litarskim V12 TDI motorom sa 500KS i 1000Nm (prodaja doduse jos nije pocela), sada na osnovu njega sprema koncept za salon u Detroitu. To je doduse nezvanicna informacija jer Audi o tome debelo cuti a ove slike nisu dosle iz zvanicnog izvora. Pri tome Q7 V12 TDi concept ne donosi nista novo bar sto se mehanike i motora tice vec predstavlja samo estetski doterani sajamski primerak da bi privukao paznju amerikanaca koji bas nisu skloni dizelskim motorima. Prosto receno, zadatak ovog koncepta ( ako se stvarno pojavi u Detroitu) je da privuce paznju na ovaj izuzetni dizel motor. Za to se brine vec sama bela boja automobila, LED svetla napred ( zadnje visoko stop svetlo je takodje LED ), blago agresivniji prednji gril i diskretno promenjeni prednji i zadnji branici ( prednji jos sa malo modifikovanim otvorima za vazduh), hromirane kvake i retrovizori i zavrseci izduvnih cevi drugacijeg (ovalnog) oblika. Tockovi su istog dizajna kao i na primerku izlozenom u Parizu prosle godine. Iznutra, pre svega, koza krem boje gde god je mogla da se smesti i brzinomer izgraviran na 220 milja na sat ( 354 km/h ) !! Nazalost serijski auto imace ogranicenje na 250 km/h ali je ubrzanje do stotke i dalje impresivno za auto tezak 2 tone i iznosi 5,5 sekundi. Fabrika cak tvrdi da prosecna potrosnja iznosi samo 11,9 litara na 100 km puta ! U svakom slucaju, nadajmo se da ce se ovaj izuzetni primerak nemacke tehnologije ipak naci na Audijevom standu u Detroitu.



Nissan za salon automobila u Detroitu, koji se otvara za nekoliko dana, osim novog SUV modela Rogue o kome smo pisali, sprema malo iznenadjenje u vidu multifunkcionalnog koncepta sa imenom Bevel. Za sada je dostupna samo ova slika bez drugih detaljnijih podataka sem da se radi o hibridu ( kombinacija elektromotor/benzinac V6 ). Uglavnom radi se o kompaktnom ( 4,39 metra duzine ) i sportskom crossoveru sa naglaskom na prakticnosti unutrasnjeg prostora.



Kao sto smo ranije i najavili, Chevrolet je spremio koncept kabrio verzije svog bestselera u nastajanju, coupea Camaro. Sada su medjutim dostupne i zvanicne slike tog koncepta koji ce premijeru imati, naravno a gde drugo, na salonu u Detroitu za par dana. Posto smo o njemu vec vise puta pisali da sada ne ponavljamo sve, osim informacije da krece u proizvodnju najverovatnije 2010. godine ( coupe 2009. ). Pogon na zadnje tockove, rucni menjac sa 6 brzina, 6,0 litarski V8 motor i to je to. Naravno i atraktivna narandzasta boja sa crnim trakama na karoseriji.



Da bi priblizio svoju Bluetec tehnologiju cistijih dizelskih motora i Amerikancima, Mercedes za nekoliko dana, na salonu u Detroitu, promovise novi koncept auto sa imenom Vision GL 420. Radi se o doteranoj GL klasi sa mocnom V8 masinom sa Bluetec tehnologijom i 216Kw (290KS) kao i 700Nm obrtnog momenta a uprkos tome Mercedes tvrdi da GL 420 trosi samo 9,8 litara dizela na 100 km puta sto znaci da mu autonomija iznosi skoro 1000 km. Koncept GL 420 ima i promenjen prednji kraj, tacnije ionako impozantni prednji gril je postao jos dominantniji pa se kao takav lepo uklapa sa tockovima od 21 inca. Vision GL 420 ce ostati koncept bar sto se tice promenjenog spoljasnjeg izgleda mada je moguce da se takav prednji kraj upotrebi jednog dana na restilizovanoj GL klasi..



Da bi proslavili titulu Van of the year 2007. ( dostavno vozilo godine ), koju Transit nosi u Evropi, poseban tim radnika tzv. Transit-team iz Engleske Fordove fabrike u Duntonu, napravio je ovu produzenu XXL verziju tog kombija. Transit XXL je napravljen na osnovi Transita Tourneo a dugacak je 7,40 metra ( verovatno najduzi Transit na svetu) dok mu medjuosovinsko rastojanje iznosi celih 5,90 metara ( serijski Transit je dugacak 4,9 metra a razmak medju osovinama 2,9 metra ). Naravno da su ojacani i pod i krov. Za lakse ulazenje brinu se 4 klizna vrata, po 2 sa svake strane. Iznutra je oplemenjen sa igrackama tipa DVD, CD MP3 plejeri i sl. a moze da primi, pored vozaca naravno, jos 7 putnika. Tezina praznog vozila iznosi 2500kg a maksimalna dozvoljena tezina 3500kg. Motor je 2,2 litarski dizel sa 130KS. Nazalost ovo je samo koncept i to ce i ostati.



Pre nekoliko dana, o cemu smo vec pisali, bez znanja Forda, procurele su slike novog koncepta iz Lincolna pod imenom MKR a sada ta luksuzna filijala Forda, konacno, i zvanicno predstavlja taj koncept spreman za salon u Detroitu, koji pocinje za neki dan. Radi se o luksuznoj coupe limuzini sa 4 vrata poput Mercedesa CLS a zadnje tockove od 21 inca pokrece 3,5 litarski V6 motor ( gorivo etanol E85 ) sa 2 turbo punjaca i 415KS pri 5750 obrt/min. sto znaci 118KS po litri zapremine. Iz Lincolna napominju da taj V6 trosi 15% manje goriva od jednako snaznog veceg V8 motora. Menjac je 6-stepeni dok je zadnje vesanje nezavisno. Atraktivni dizajn dovoljno govori sam za sebe pa ga i ne treba posebno opisivati samo napomena da su svetla pozadi LED tehnologije. Ako se ikada pojavi na trzistu procenjuje se da bi mogao da kosta oko 50000 dolara.



Pa ne bas. Iako je novi koncept Interceptor, spreman za salon u Detroitu, napravljen na (produzenoj) platformi Mustanga i koristi V8 motor iz aktuelnog Mustanga GT, iz Forda se svojski trude da prikazu Interceptor kao samostalan model a ne kao najavu limuzinske verzije Mustanga, za koju u Fordu odlucno tvrde da je nece biti kao ni karavana odnosno shooting brake varijante. Naime poslednjih dana su americki AutoWeek i Automotive News pisali o navodnim planovima Forda da ce nova generacija Forda Mustang biti ponudjena i u sedan i karavan verzijama ali su iz Forda to odlucno demantovali. Ipak po zakljucima americkih auto portala novi Interceptor ipak dodje nesto kao Mustang limuzina ali sa drugacijim izgledom. Da bi se sto vise razlikovao u odnosu na Mustang, Fordu je posluzio i prototip Forda F-250 Super Chief  star vec godinu dana od koga je preuzeta impozantna prednja maska. U skladu sa pretecim imenom ceo spoljasnji dizajn Interceptora je dosta agresivan mada veoma lici na Chryslerov 300C, koji je i meta ovog koncepta. Kako Fordu fali atraktivan sedan, serijska verzija ovog koncepta, ako je bude, bice odlicna alternativa kupcima.    Za pogon je odabran 5,0 litarski V8 motor (povecani 4,6 litarski motor iz pomenutog Mustanga GT) sa 400KS i pogonom na etanol E-85. Pogon je na zadnje tockove (velicine 22 inca), menjac rucni sa 6 brzina, duzina 5121mm a medjuosovinsko rastojanje iznosi 3068mm.



Dugo najavljivani i ocekivani koncepti Chrysler grupacije za salon u Detroitu, Chrysler Nassau i Jeep Trailhawk, konacno su predstavljeni na ovim zvanicnim slikama koje su ipak pre vremena dospele u javnost. Posle svih onih crteza i teaser slika koje su jih najavljivale sada konacno mozemo da vidimo sta to u Chrysleru spremaju za buducnost. Prvo Nassau ciji oblik dovodi u nedoumicu da li se radi o limuzini, kombilimuzini ili o coupe-limuzini sa 4 vrata poput Mercedesa CLS. U svakom slucaju ovaj sportsko luksuzni auto za 4 putnika je napravljen na platformi Chryslera 300C i ima pogon na zadnje tockove ( od 21 inca ) kao i automatski menjac sa 5 brzina. Zbog svog izgleda (pre svega napred) i kratkih previsa, auto izgleda manji nego sto zaista jeste. A veliki jeste, bar za nase pojmove. Dimenzije su DxSxV : 4981mm x 1885mm x 1496mm uz medjuosovinsko rastojanje od 3050mm. Motor je 6,1 litarski V8 HEMI sa 425KS pa Nassau ubrzava do 60 milja na sat (96km/h) za 5 sekundi uz maksimalnu brzinu od 265 km/h. Iznutra su se dizajneri opredelili za stil koji ce se dopasti mladima pa je takva i unutrasnja arhitektura-futuristicka i sva u znaku modernih igracki od iPOD-a do MP3 plejera. Ne treba zaboraviti i krov sa velikim staklenim panelima i odsustvo B stuba. Drugi koncept za Detroit jeste Jeep Trailhawk, koji svojim namrgodjenim i ljutitim izgledom baca u senku i Grand Cherokee. Ovaj koncept jeste neka mesavina SUV-a i pick-upa pa izgleda kao nekakav targa SUV sa velikim staklenim umecima na krovu poput Nassaua koji mogu da se skinu. Napravljen je na platformi Jeepa Wranglera i zahvaljujuci svom dugackom medjuosovinskom rastojanju od 2946mm i tockovima od 22 inca Trailhawk nudi udoban prevoz za 4 putnika po autoputevima mada pravi Jeepovi za to bas i nisu namenjeni. Dakle naglasak je vise za urbanu upotrebu a ne na vec legendarnim off-road sposobnostima. Pokrece ga 3,0 litarski dizel sa 215KS naravno 4WD. Unutrasnjost u kozi (sedista, volan) kao da kontrira prednjem panelu sa obilato koriscenim alumijumom. Podaci o dimenzijama i performansama nam u ovom trenutku nisu bili dostupni. U nastavku jos nekoliko slika.

 (Dalje)

Iz naslova ste vec saznali pola stvari o ovom futuristickom hibridnom konceptu koga Toyota cuva kao premijeru za salon u Detroitu. Dakle FT-HS je sportista agresivnog stila koga pokrece kombinacija benzinskog i elektromotora ukupne snage oko/ili nesto vise od 400KS. Tacna snaga nije poznata ali je benzinski V6 motor zapremine 3,5 litara i pokrece ovu studiju do 60 milja na sat (96km/h) za oko 4 sekunde. Ni bela boja na samom automobilu nije tu slucajno vec simbolise cistiji hibridni pogon. Prototip je napravljen u Toyotinom Kalifornijskom dizajn studiju i mozda predstavlja najavu buduceg sportiste Toyote, u neku ruku naslednika Supre. Da li ce serijska verzija izgledati bas ovako ili nesto slicno, verovatno necemo saznati ni tog 7. januara kada zvanicno Toyota bude promovisala ovu studiju u Detroitu. Verovatno ni to da li ce i serijski primerak imati hibridni motor kao standard sto s obzirom na ambicije i iskustvo Toyote i Lexusa sa hibridima i ne bi bilo neko iznenadjenje. Ili ce se mozda u Japanu odluciti samo za obican benzinski V8 motor. Kako je spoljasnost klinastog oblika sa jasnim geometrijskim oblicima, ni iznutra nije mnogo drugacije, a citava kabina je podredjena potrebama samo vozaca gde je i centralna konzola okrenuta vozacu, kako je to nekada lepo radio BMW. Zato u dizajn centru Toyote unutrasnjost ovog 2+2 coupea opisuju kao "Solo space". Mada treba napomenuti da je auto ustvari i targa jer se metalni krov spusta unazad i zauzima mesto iznad poklopca prtljaznika a putnicima omogucuje uzivanje skoro kao kod pravog kabriloleta narocito ako se istovremeno spuste bocni prozori.  Za sportsko uzivanje u voznji i odlicne vozne osobine brine se, osim ostalog, idealan raspored tezine po osovinama, tacnije 50% napred i 50% nazad. Tu su i tockovi od 21 inca sa gumama 245/35 ZR 21 napred i 185/30 ZR 21 nazad. Kako bilo izgleda da cemo na serijsku varijantu cekati do kraja 2008. godine kao modela za 2009. a cena bi, ako se obistine optimisticke prognoze iz Toyote, za ovaj auto, koji predstavlja buducu konkurenciju Nissanu 350Z i buducem Skyline-u GTR bila oko 35000 dolara. Sam izgled FT-HS-a mnogo lici na atraktivni koncept Lexus LF-A od pre skoro 2 godine koji je odusevio mnoge ali od njegove proizvodnje do sada nije bilo nista. Mozda Japanci ovim novim konceptom, sada sa Toyotinim znakom, zele da se iskupe svima onima koji su zeleli da vide Lexus LF-A u svom vlasnistvu ali u Toyoti, kao vlasniku Lexusa, tada nisu imali dovoljno hrabrosti da pokrenu proizvodnju.   



Taman sto su se juce pojavile prve nezvanicne fotografije novog koncepta iz Jaguara, evo danas jos vise slika tog koncepta sa punim imenom C-XF, koji ce doziveti svoju premijeru na salonu u Detroitu za manje od 2 nedelje. Naravno u Jaguaru uopste nisu zadovoljni sto su slike ( i one od juce i ove danas ) uopste dospele u javnost jer novi buduci model XF (naslednik S-typa) predstavlja za Jaguar izuzetno vazan proizvod za buducnost kompanije pa je red da ga i tako predstave. Ali u danasnje vreme tajne tesko ostaju tajne pa tako i mozda ovakve procurele slike naprave vise za popularizaciju ovog modela nego klasican marketing. Sto se tice koncepta za Detroit procurelo je da ce imati ugradjen 4,2 litarski V8 motor sa 400KS iz sadasnjeg S-typa R. Serijska varijanta koja ce nastati na ovom prototipu imace nesto visi krov jer Jaguar planira da XF bude konkurent klasicnije oblikovanim limuzinama poput Mercedesa E i BMW-a 5 a ne coupe-limuzinama poput Mercedesa CLS. Takodje iz Jaguara najavljuju veliku paletu motora koji ce se ugradjivati u XF ali koji su manje vise poznati iz S-typea. Serijska verzija pojavice se tokom 2008.godine. U nastavku sledi jos nekoliko slika ukljucujuci i unutrasnjost. 

 (Dalje)

Pisali smo nedavno o Fordovom prototipu Inerceptor i naglasili da ce na njegovoj platformi nastati i novi koncept Lincolna, luksuzne divizije Forda, koji ce kao i Interceptor imati svoju premijeru u Detroitu pocetkom januara. U medjuvremenu americki magazin Car and Driver je objavio slike tog Lincolnovog koncepta sa imenom MKR. Ono sto pada u oci jesta impozantna dvodelna prednja maska ( izgleda slicno zubima nekog T-Rex dinosaurusa) a koja navodno veoma lici serijskoj verziji ove studije kada se jednog dana pojavi u prodaji. Osim izgleda poznato je i nekoliko podataka o V6 motoru koji ima 2 turbo punjaca i 415KS pri 5750 obrt/min. Usput pogon je na zadnjim tockovima a kostace preko 50000 dolara.




Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs