Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Novi Renault Clio karavan (negde kao Grandtour, Clio Sport Tourer ili prosto Clio Estate) imao je svetsku premijeru još u septembru prošle godine na salonu automobila u Frankfurtu, a sada je zahvaljujući domaćem uvozniku (www.renault.co.yu) ovaj francuski novitet dostupan i našim kupcima. Clio karavan je za 216 mm duži od aktuelnih hatchback varijanti sa troja i petora vrata, tačnije dužina mu iznosi 4202 mm (međuosovinsko rastojanje je ostalo 2575 mm), pa predstavlja jednog od najkompaktnijih karavana. Naravno, i zapremina prtljažnika je skočila, i to za 50 %, tačnije sa 290 na 439 litara. Tolika je zapremina u osnovnoj konfiguraciji, dok sa oborenim zadnjim sedištima iznosi 1277 litara (pri obaranju zadnjih sedišta nije potrebno vaditi naslone za glavu). Renault u press saopštenju navodi i da su u interijeru upotrebljeni materijali visokog kvaliteta, odnosno da je završna obrada na vrlo visokom nivou. Bezbednost je kategorija gde Renault ne pravi kompromise, tako da Francuzi očekuju da i Clio karavan osvoji maksimalnih pet zvezdica na Euro NCAP crash testu (koliko već ima Clio III hatchback). U standardnoj opremi svih verzija se nalaze ABS, EBD (elektronska distribucija kočione sile) i BAS (pomoć pri naglom kočenju), dok skuplji modeli imaju i ESP (elektronska kontrola stabilnosti), traction control, sistem za nadgledanje pritiska u gumama, parking senzore, automatsko paljenje brisača i svetala i cruise control (tempomat) sa limiterom brzine. Clio Grandtour pokreću već poznati Renaultovi motori, tačnije tri benzinca (1,2 16V u verzijama sa 75 i 80KS, novi 1,2 16V TCE turbo sa 100KS i 145Nm, kao i 1,6 16V sa 110KS i 151Nm) i tri dizel agregata (1,5 litarski dCi sa 70, 85 i 105KS i sa 160, 200 i 240Nm). Estetski posmatrano, Clio karavan ne donosi ništa revolucionarno; jednostavno, u Renaultu igraju na sigurno i ne žele da rizikuju sa avangardnim rešenjima, koja bi im se obila o glavu (mada napominju da Clio Grandtour "kombinuje dinamičan dizajn sa izdašnim prostorom za prtljag"). Tako i Clio Grandtour prati trend lifestyle malih karavana, koji više daju na izgled nego na praktičnost (dovoljno je primetiti položen C stub, koji više pristaje nekom hatchbacku nego pravom karavanu). Najjeftiniji Clio karavan u Srbiji je verzija sa 1,2 litarskim benzincem od 75KS i paketom opreme Access, koji treba platiti 13.298 evra (sa PDV-om), dok osnovni 1,5 litarski dCi dizelaš sa 70KS u Srbiji košta 15.790 evra.




  čitanja : 5680

| More


 
   


   

Reklama

Pravila

Komentari
Dodaj komentar





Komentar će biti proveren pre nego što se objavi.

Zapamti me

Copyright 2006-2014 by autoblog.rs