Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Nova generacija Mitsubishijevog Lancera posle premijernog predstavljanja na Novosadskom salonu automobila krajem oktobra, sada i zvanično kreće u prodaju na našem tržištu. Za daleko atraktivniji i privlačniji izgled (nizak profil, dugačka hauba i relativno kratak zadnji deo, velika prednja maska i "opaki" farovi), zaslužan je Mitsubishijev Evropski dizajn studio u Treburu, blizu Frankfurta, a kao osnova su poslužili uspešni studijski automobili Concept-Sportback (predstavljen u Frankfurtu 2005.) i Concept –X (salon u Tokiju iste 2005.). Ukratko, ovo je mnogo bolje rešenje u odnosu na konzervativnog i dizajnerski beznadežno dosadnog prethodnika, koji sada izgleda još više zastarelo. U novi Lancer ugarđuju se benzinski motori zapremine 1,5 i 1,8 litara (sa 80kW/109, odnosno 106kW/144KS), kao i Volkswagenov 2,0 litarski dizel agregat sa 103kW/140 konja i 310Nm obrtnog momenta (pri 1750 o/min.). Ovaj dizelaš postiže najveću brzinu od 207 km/h, do 100 km/h ubrzava za 9,6 sekundi, a troši 6,1 litar goriva na 100 km. Benzinci se standardno opremaju petostepenim manuelnim menjačem, a dizelaš šestostepenim. Zahvaljujući povećanim dimenzijama (dužina/širina/visina – 4570 mm/1760 mm/1490 mm) i međuosovinskom rastojanju od 2635 mm, i putnici na sedištima pozadi imaju dovoljno mesta i za glavu i za kolena, dok prvi utisci novinara koji su vozili novi Lancer, govore da ogibljenje predstavlja skoro idealan kompromis između komforne i sportske vožnje. Novinari su takođe ocenili da je upravljač precizan, kokpit funkcionalan, a da ručica menjača lako pronalazi stepene prenosa. Od zamerki se izdvajaju bučniji rad dizel motora i slabija završna obradu detalja, kao i činjenica da volan može da se podešava samo po visini. Da pomenemo i da zapremina prtljažnika iznosi 400 litara. Podrazumeva se da je bezbednost podignuta na još viši nivo, a u zavisnosti od paketa opreme, Lancer se oprema elektronskim sistemima ABS, EBD (elektronska distribucija kočione sile), ESP (elektronska kontrola stabilnosti), MATC (Traction Control), kao i disk kočnicama na sva četiri točka i do devet vazdušnih jastuka. Cene za Lancer u Srbiji kreću od 17.990 evra (sa PDV-om) za model sa 1,5 litarskim benzincem i osnovnim Inform paketom opreme (ima ABS, klimu, servo, el.paket), osnovni Lancer sa 1,8 litarskim benzincem staje 19.421 evro, dok najjeftiniji dizelaš 2,0 D-ID košta 23.124 evra. Najskuplja je inače verzija Lancer 2,0 D-ID sa najbogatijim paketom Instyle, koga treba platiti 28.908 evra sa PDV-om. U svakom slučaju, novi Lancer će tražiti kupce među ljudima, koji od svog automobila zahtevaju dinamičnost, pouzdanost i kvalitet, a da pri tom odnos plaćeno/dobijeno bude i više nego zadovoljavajući. Mitsubishi u Srbiji prodaje beogradska firma Velauto Investment, Đuje i Dragoljuba bb, tel. 011/2321-055, internet : www.velauto.co.yu




Reklama


Dugoočekivana nova generacija Mazde6 uskoro će biti dostupna i kupcima u Srbiji. Prodaja naime počinje u januaru 2008. godine, a cene počinju od 20.990 evra, koliko će koštati bazna limuzinska verzija opremljena 1,8 litarskim benzincem sa 120KS. U početku će kupcima u Srbiji Mazda6 biti ponuđena samo kao klasična limuzina sa četvoro vrata i tri benzinska motora, dok će se modeli sa dizel motorom, kao i kombi-limuzina sa 5 vrata i karavan pojaviti u prodaji nekoliko meseci kasnije. Mazdine automobile u Srbiji prodaju firme Profil Internacional iz Beograda (Karađorđeva 13, tel. 011/3280 37 22), zatim AC Auto iz Zemuna (Cara Dušana 236, tel. 011/316 29 28) i Grand M iz Novog Sada (Bulevar Vojvode Stepe 50, tel. 021/542 800). Ovde i napomena da se sada već stari model Mazde6 trenutno u Srbiji nudi sa popustom u iznosu od 2300 evra (samo za automobile koji će biti isporučeni do kraja ove godine). Inače, Japanci su potpuno novu generaciju Mazde6 prvi put zvanično predstavili sredinom septembra na salonu automobila u Frankfurtu, a nedavno su mogli da je isprobaju i specijalizovani automobilski novinari na posebnoj prezentaciji održanoj u našem komšiluku, tačnije u Budimpešti. Suvišno je ponavljati šta je dosadašnja "Šestica" značila za Mazdu, njenu prodaju i imidž, ali nije na odmet podsetiti da je sada već stara Mazda6 od početka 2002. do maja ove godine u Evropi prodata u 440.000 primeraka (od toga samo u Nemačkoj 120.000). Naravno, Japanci od novog modela očekuje još bolje prodajne rezultate, a da li će tako i biti videćemo kada stignu prvi prodajni rezultati. Kao i ranije, i nova generacija Mazde6 će se nuditi u tri karoserijske varijante : kao klasična limuzina sa četvoro vrata, hatchback sa petora vrata i kao Wagon, odnosno karavan. Čisto dizajnerski posmatrano (a to se moglo i očekivati), Mazda i sa novom "Šesticom" nastavlja sa predstavljanjem stilski atraktivnih i dinamičnih automobila; sve u skladu sa poznatom "Zoom-Zoom" filozofijom, ali koja je sada evoluirala na viši, tzv. Kizuna nivo (što bi moglo da se protumači kao "emotivna veza između čoveka i mašine"). Naravno, poput privlačne spoljašnjosti, i unutrašnjost odiše modernim, dinamičnim stajlingom (poboljšana ergonomija i komfor, a kvalitetniji materijali se ionako podrazumevaju). Nova Mazda6 je u obliku klasične limuzinske verzije sa četvoro vrata duža za 65 mm, šira 15 mm i viša za 5 mm u odnosu na istoimenu prethodnicu (sada dužina/širina/visina iznose : 4735 mm/1795 mm/1440 mm), što će omogućiti pre svega više mesta za putnike na zadnjim sedištima (u kabini ima za 20 mm više mesta za noge, a 9 mm za ramena). Takođe je produženo i međuosovinsko rastojanje za 50 mm i iznosi 2725 mm. U slučaju karavana, dužina je narasla za 75 mm, a visina za 10 mm. Prema najavama iz Mazde, načinjen je i značajan skok u pogledu kvaliteta celog vozila. Mehanički se nova Mazdina limuzina srednje klase (D segment) oslanja na nedavno predstavljeni Ford Mondeo, što naravno ne čudi budući da je američki gigant vlasnik japanske kompanije. Ovde je možda zanimljivo napomenuti da osnovna verzija novog Ford Mondea (1,6 litarski benzinac sa 110KS) u Srbiji košta praktično isto kao i bazna varijanta nove Mazde6, tačnije konkretni Mondeo kod treba platiti 20.800 evra, a Mazdu6 20.990 (s tim što Ford na Mondeo daje garanciju u trajanju od 4 godine a Mazda odobrava trogodišnju garanciju). Ipak, Mazda6 je manja i lakša od pomenutog Mondea (dugačak 4,78 metra), a nešto je i lakša od svoje prethodnice (do 35 kg). To će u praksi značiti i nižu potrošnju (do 11,7 %), redukovanu emisiju CO2, kao i dinamičnije vozne osobine. Osim novog dizajna, boljih voznih osobina, veće fukcionalnosti, bolje ergonomije, manje potrošnje, bolje aerodinamike (limuzina ima Cd vrednost 0,27, karavan 0,28), unapređene bezbednosti (ABS, DSC, TCS, BA sistemi i šest vazdušnih jastuka kao standard), Mazda6 se može pohvaliti i bogatijom standardnom i opcionom opremom, u kojoj se nalaze Xenon prednja svetla, LED zadnja svetla, aktivni cruise control, Bluetooth sistem, parking senzori, nadzor pritiska u pneumaticima, dvozonski automatski klima uređaj, grejana sedišta, Bose stereo sistem, glasovne komande itd. Novitet je takođe i 2,5 litarski benzinski motor sa 125kW/170KS i 226Nm obrtnog momenta sa kojim limuzinska verzija postiže 220 km/h i ubrzava do 100 km/h za 8 sekundi, dok karavanu i hatchbacku do stotke treba 8,3 sekunde. Ostatak palete agregata čine već poznati 1,8 litarski (120KS i 165Nm) i 2,0 litarski benzinci (147KS i 184Nm), kao i 2,0 litarski dizelaš sa 140KS i 330Nm (ima i DPF filter čestica). Od menjača će na raspolaganju biti manuelni sa pet i šest stepeni, kao i automatska transmisija sa pet brzina (uz model sa 2,0 litarskim benzincem). Pomenuti automobilski novinari sa početka teksta jedinu veću zamerku su uputili "bezosećajnom električnom servoupravljaču", dok su posebno pohvalili dobre kočnice, koje sjajno odrađuju svoj posao. Takođe su istakli da "vešanje nove "Šestice" omogućava brze prolaske kroz krivine", da "kod preterivanja dolazi do podupravljanja koje ESP sistem za elektronsku kontrolu stabilnosti donekle toleriše, ali ukoliko preterate, tehnologija čini svoje i vraća vas u područje gde nema opasnosti".



Domaći zastupnik južnokorejske Kije (Kia Auto d.o.o., tel: 011/316-6903 i 316-5494, internet : www.kia.co.yu) počeo je danas sa zimskom prodajnom akcijom za monovolumen Carens, koji je nedavno stigao na naše tržište. Akcijski popust se odnosi na sve pakete opreme i obe 2,0-litarske varijante motora – benzinski CVVT motor sa 145 KS i turbodizelski CRDi sa 140 KS (oba motora ispunjavaju emisioni standard Euro IV). Tako je pri kupovini Carensa sada moguće uštedeti 2.000 evra. Već u osnovi Carens u standardnoj opremi po akcijskoj ceni od 16.290 evra (sa PDV-om) sadrži bogatu opremu: vozačev i suvozačev vazdušni jastuk, ABS kočioni sistem sa elektronskom raspodelom kočione sile EBD, zadnjim svetlima za maglu, zvučno i svetlosno upozorenje za nevezan sigurnosni pojas, klima uređaj, centralno zaključavanje, električni podizači prednjih i zadnjih stakala, električno podešavanje bočnih ogledala, automatsko isključivanje svih električnih potrošača pri zaključavanju vozila, 16-colske aluminijumske felne (205/60/R16), mnoštvo pretinaca i fioka. U ponudi je nekoliko paketa, a osim toga vredi istaknuti i mogućnost 7 sedišta, gde su dva sedišta u trećem redu sklopiva u prtljažno dno i u slučaju da nisu u upotrebi sa prtljažnim dnom tvore sasvim ravno dno. Naravno na sve pakete modela Carens važi trogodišnja garancija (do 100.000 pređenih km) te šestogodišnja garancija na koroziju. Sva vozila su dostupna odmah i putem svih načina finansiranja. Količina raspoloživih vozila je ograničena, a ova ponuda važi do isteka zaliha.

 

Inače, Kia Auto d.o.o. još uvek odobrava velike popuste i na druge automobile ove marke, pa tako osnovni Picanto košta 6990 evra, cene za Rio startuju od 9990 evra, za SUV model Sorento popust iznosi svih 5000 evra (njegova osnovna LX verzija košta 27.490 evra sa PDV-om), Sportage je jeftiniji 3000 evra (osnovni Sportage 2,0 2WD košta 19.990 evra), dok su Ceed i Ceed SW (karavan) jeftiniji za iznos PDV-a, tačnije za 18 %. Tako osnovni Ceed hatchback (1,4 litarski benzinac) sada košta 13.127, najjeftiniji Ceed dizel 1,6 CRDi staje 16.093 evra, a Ceed SW 14.822 evra. Za Ceed korejska fabrika odobrava i garanciju u trajanju od 7 (sedam !) godina.   



Izvor : www.b92.net

Juče je počela preventivno bezbednosna akcija u organizaciji Uprave saobraćajne policije MUP-a Srbije i Auto-moto saveza Srbije pod nazivom „Ispravno vozilo – bezbedno vozilo“. Tokom akcije, koja traje do 30. novembra, svi zainteresovani vozači će imati mogućnost da besplatno provere tehničku ispravnost svojih automobila

Pored uobičajene provere tehničke ispravnosti vozila na linijama tehničkog pregleda koje učestvuju u ovoj akciji, vršiće se i kontrola zaptivenosti instalacija kod vozila koja su opremljena TNG opremom, istakao je vršilac dužnosti sekretara AMSS Miodrag Mirić. On je apelovao na sve automobiliste da iskoriste priliku i da se jave svim centrima i auto-moto klubovima širom Srbije i provere ispravnost svojih vozila, uređaja za kočenje, uređaja za zaustavljanje, pneumatika i drugih delova.
Načelnik odeljenja uprave saobraćajne policije Branko Pantović istakao je da će saobraćajna policija pojačati konrtolu tehničke ispravnosti vozila tokom trajanja ove akcije, kako bi se uočile i najmanje tehničke neispravnosti, i vozači upozorili i obavestili da mogu besplatno da izvrše konrolu tehničke ispravnosti vozila i time povećaju bezbednost u saobraćaju.
On je dodao da od ove akcije očekuje mnogo bolji rezultat nego prošle godine, iako je po statistici učešće tehničke neispravnosti, u ukupnim uzrocima saobraćajnih nezgoda, na poslednjem mestu, dok su najčešći uzroci saobraćajnih nezgoda neprilagođena brzina i nepoštovanje saobraćajnih propisa.
U Srbiji je, pre dve godine, kroz ovu akciju otkriveno 60 odsto neispravnih vozila dok je danas standard bolji, kupuju se nova vozila, i očekuje se otkrivanje oko 50 odsto neispravnih vozila, naglasio je direktor centra za motorna vozila AMSS Milan Božić.



 

Mercedes je na novom Beogradu (Omladinskih brigada 33) otvorio novi Centar polovnih vozila, u kome potencijalni kupci na jednom mestu mogu da izaberu neki od polovnih automobila marki Mercedes, Chrysler, Jeep i Dodge. Trenutno na placu ima oko 110 korišćenih automobila, a radi se o automobilima starim do dve godine; najviše bivših službenih i vozila iz programa "Staro za novo". Automobili imaju provereno poreklo, servisnu knjižicu, a za određena vozila odobrava se garancija i do dve godine. Mercedes-Benz Centar polovnih vozila radi svakim radnim danom od 8:30-18:00h, a više informacija možete dobiti na telefone : 011/30 19 240 (prodaja polovnih vozila Mercedes-Benz) i 011/30 19 330 (prodaja polovnih vozila Chrysler, Jeep i Dodge) ili na sajtu : www.centarpolovnihvozila.com

Otvoren plac polovnih vozila Integre Motors


Izvor : www.netauto.co.yu

U utorak, 6. novembra, Integra Motors je otvorila novi plac za prodaju polovnih vozila, na Starom sajmištu u Novom Beogradu. Ova automobilska kuća bila je do sada poznata kao najveći prodavac novih vozila u Srbiji. 2005. i 2006. je isporučeno preko 11.000 novih vozila i u tom radu su uočili tržišni potencijal polovnih vozila. Opredeljenje je bilo da se obezbedi kvalitetna ponuda koja bi se razlikovala od onoga što se nudi na tržištu. Računali su da će obezbeđenje široke ponude kroz ponudu kvalitetnih vozila i tržišno konkurentnu cenu biti ključ uspeha u potpuno novom poslu u koji su se uključili. Ponudu kvalitetnih vozila uspeli su da obezbede kroz saradnju sa jednom od najvećih firmi koja se bavi dugoročnim rentiranjem vozila. Obzirom da ova firma ima u svom voznom parku 504.000 automobila, jasno je da je njihov izbor praktično neograničen.
Poseban kvalitet se obezbeđuje načinom korišćenja pomenutih vozila jer je u pitanju najčešće jedan vozač koji ga koristi u celom periodu eksploatacije i samo ga zamenjuje kada istekne period zakupa. Sledeći korak u organizaciji poslovanja, koji se takođe razlikuje od konkurencije, je obavezni pregled vozila u ovlašćenom servisu. Primenjuje se procedura takozvanog semafora što znači da se svako vozilo detaljno pregleda (kompjuterska i mehanička dijagnostika) i popunjava obrazac u kome se za sada nalazi tri vrste zapažanja. Prvo, ono što je neophodno da se zameni odmah, zatim ono što je poželjno da se zameni odmah, ali nije i neophodno i treće ono što mora da se uradi najkasnije na sledećem servisu. Na ovaj način, kupac dobija tačnu sliku o stanju vozila, što je osnov odličnog odnosa koji u Integri Motors uobičajeno ostvaruju sa kupcima. Obzirom da su svesni da čak i ovako detaljnim pregledom ne može da se stekne uvid u sve detalje bitne za eksploataciju vozila, stranke imaju na raspolaganju sedam dana od preuzimanja automobila da sve uočene neispravnosti prijave, a u servisu će ih otkloniti da bi se postigao željeni cilj a to je da sva vozila moraju da budu tehnički ispravna. Sve popravke i održavanja rade se sa originalnim rezervnim delovima koji obzirom da se ugrađuju u ovlašćenom servisu Hit auta, imaju garanciju od jedne godine na ugrađene delove i na radove. Svi detalji su predvićeni u kupoprodajnom ugovoru kojim se Integra Motors obavezuje i daje garanciju na tačnost datih podataka kako u pogledu godine proizvodnje, marke i tipa tako i u vezi sa informacijom o pređenoj kilometraži i stanju vozila. U kupoprodajnu cenu, koja se ugovara sa strankom, uključeni su svi troškovi koji podrazumevaju i izvršen redovan servis na vozilu. Garancija koju daju na motor je šest meseci, ukoliko je uz saglasnost stranke urađen veliki servis (zamena elemenata razvodnog mehanizma –zupčasti kaiš, roleri, španeri).
U ovom trenutku raspolažu sa preko tri stotine pedeset automobila. Imajući u vidu važnost opravke i odražavanja vozila njihovo opredeljenje je bilo da se bave vozilima marke Renault, Nissan i Dacia. Međutim, stekli su se uslovi da ponude i širu paletu marki automobila kao što su Peugeot, Opel, Citroen... Sva vozila se uvoze sa zapadnoevropskog tržišta, uglavnom iz Francuske. Integra Motors nudi mnogobrojne pogodnosti i popuste prilikom kupovine ovih vozila, kao što je na primer kreditiranje s periodom otplate do deset godina za fizička lica, kao i mogućnost kupovine vozila preko sve popularnijeg operativnog lizinga. Za pravna lica postoji posebna pogodnost, kada je kreditiranje u pitanju, uz 0% učešća na period od 10 godina.

Adresa: Staro Sajmište 29 11000 Beograd

internet : http://www.polovni-integramotors.co.yu/  

Radno vreme:
    8 - 18h radnim danima
    9 - 14h subotom

Telefoni:  011/2018 028,  2018 053,  2018 058



Toyota Centar Beograd (www.toyotacentar.com), ovlašćeni Toyota partner, pre nekoliko dana je otvorio novi prodajno-servisni centar u Beogradu, koji se nalazi u neposrednoj blizini starog salona i servisa na Zrenjaninskom putu br.26. Novi moderan centar se prostire na površini od 1000 metara kvadratnih i u potpunosti ispunjava stroge Toyotine standarde.  



 

 

 

 

Iako će zvanično saopštenje žirija specijalizovanih novinara koji biraju Auto godine ("Car of the Year") biti objavljeno tek u ponedeljak 19. novembra, italijanski mediji već javljaju : Automobil godine 2008. u Evropi je novi Fiat 500 ! Žiri sastavljen od 58 novinara iz 22 evropske zemlje je od sedam automobila, koji su ušli u finale ovogodišnjeg izbora, Fiatu 500 dodelio 385 poena, 60 više u odnosu na drugoplasiranu Mazdu2 i 183 poena više od Ford Mondea na trećoj poziciji. Dalje slede Kia Cee´d sa 166 poena, Nissan Qashqai (147), Mercedes C klase (128) i na kraju Peugeot 308 sa 97 poena.

Fiat 500 – 385 poena
Mazda2 – 325 poena
Ford Mondeo – 202 poena
Kia Cee’d – 166 poena
Nissan Qashqai – 147 poena
Mercedes C-Klasse – 128 poena
Peugeot 308 – 97 poena

Evo i liste svih dosadašanjih pobednika od 1964. do danas : 

1964 Rover 2000 1965 Austin 1800 1966 Renault 16 1967 Fiat 124 1968 NSU Ro80 1969 Peugeot 504 1970 Fiat 128 1971 Citroën GS 1972 Fiat 127 1973 Audi 80 1974 Mercedes-Benz 450 1975 Citroën CX 1976 Simca 1307-1308 1977 Rover SD1 1978 Porsche 928 1979 Simca Horizon 1980 Lancia Delta 1981 Ford Escort 1982 Renault 9 1983 Audi 100 1984 Fiat Uno 1985 Opel Kadett 1986 Ford Scorpio 1987 Opel Omega 1988 Peugeot 405 1989 Fiat Tipo 1990 Citroën XM 1991 Renault Clio 1992 Volkswagen Golf 1993 Nissan Micra 1994 Ford Mondeo 1995 Fiat Punto 1996 Fiat Bravo 1997 Renault Scenic 1998 Alfa Romeo 156 1999 Ford Focus 2000 Toyota Yaris 2001 Alfa Romeo 147 2002 Peugeot 307 2003 Renault Mégane 2004 Fiat Panda (nuova) 2005 Toyota Prius 2006 Renault Clio 2007 Ford S-MAX 2008 Fiat 500

Inače, potražnja za Fiatom 500 je veća nego što je iko u Fiatu i zamišljao (za prve tri nedelje prodaje u Italiji je prodato 51.000 komada a za prvih sedam dana u Francuskoj 6000), pa ne iznenađuje odluka rukovodstva Fiata da poveća proizvodnju ovog modela. Za ovu godinu je bilo planirano da hale Fiatove fabrike u poljskom mestu Tychy napusti 58.000 primeraka Fiata 500, ali budući da je ta količina razgrabljena za samo tri nedelje posle početka prodaje, odlučeno je da se ovogodišnja proizvodnja poveća na 65 do 67.000 primeraka, a da proizvodnja na godišnjem nivou umesto planiranih 120.000 bude 140.000 komada počev od naredne godine. Fiat će sada biti primoran da proširi kapacitete fabrike u Poljskoj da bi proizveo ovu dodatnu količinu nove 500-tke ali i da bi bio spreman da počne sa proizvodnjom novog Forda Ka, koji će se takođe proizvoditi u pomenutoj fabrici u Poljskoj (u narednih 12 meseci ova fabrika će biti sposobna da godišnje izbaci na tržište pola milona automobila - 140.000 primeraka Fiata 500, 240.000 Fiata Pandi i 120.000 komada novog Forda Ka).



Reklama


Izvor : www.volkswagen.co.yu

Marketinški koncept u 2007. godini marke Volkswagen bio je vezan za muziku. Osnovni slogan VW Live, započet na Sajmu automobila u martu mesecu bio je odlično prihvaćen, i s tim u vezi sve kampanje koje su rađene posle Sajma imale su muzički lajt motiv. Poslednja u ovoj godini, u stvari predstavlja kompilaciju najboljih ponuda ove marke koja može da se ponudi kupcima. Počevši od 12. novembra pa sve do Nove godine, u svim prodajno servisnim salonima za sve modele VW vozila Hit ponuda 2007 obuhvata: unapred plaćeni prvi servis i registracija vozila, 2% uštede preko Porsche Mobilitija i novogodišnji bonus za kupovinu vozila.
Iznos novogodišnjeg bonusa različit je u odnosu na modele:
- Polo ušteda 1350 evra
- Golf ušteda 1552 evra
- Golf Plus ušteda 1214 evra
- Jetta ušteda 1150 evra
- Passat ušteda 1400 evra
- Touareg ušteda 2959 evra
- Eos ušteda 2000 evra
- Touran ušteda 1150 evra
- Sharan ušteda 1877 evra‚

 

Podsećamo da je u toku i zimska servisna akcija za vlasnike Volkswagena, koja će trajati sve do 15. decembra. Uvoznik Volkswagena, beogradski Porsche SCG (Savski nasip 7, Novi Beograd, tel. 011/3042-400), pokrenuo je ovu akciju kako bi vaš Volkswagen zadržao kvalitet i dugotrajnost i da biste u budućnosti bili sigurni u njegovu ispravnost. Porsche SCG vas poziva da u periodu održavanja zimske servisne akcije posetite neki od Volkswagenovih ovlašćenih servisa, koji će pored atraktivne zimske provere vašeg vozila za samo 790 dinara, imati da vam ponudi širok spektar dodatne opreme i originalnih delova po izuzetnim akcijskim cenama. Ovlašćeni servisi jedini garantuju kvalitet izvršenih radova i ugrađenih delova, u skladu sa uputstvima samog proizvođača, a osim dvogodišnje garancije na izvršene radove, ovlašćeni serviser takođe nudi i dvogodišnju garanciju na sve ugrađene delove. Svaka stranka koja dođe na servisnu akciju dobija poklon ali ostvaruje i mogućnost da na kraju akcije postane jedan od dobitnika specijalnog poklona, uređaja za navigaciju.



Ekskluzivni distributer i serviser švedskog Saaba za našu zemlju, AUTOSAB BG d.o.o. (Stevana Prvovenčanog 28, Beograd, tel.011/3974-749, www.saab.co.yu) počeo je sa prodajom redizajniranog Saaba 9-3. Odmah treba napomenuti da se ovde ne radi o potpuno novom modelu 9-3, već je više reč o detaljnom ristajlingu dosadašnjeg modela. Dizajnerski uzor za novu evoluciju 9-3 je pronađen u prošlogodišnjem atraktivnom konceptu Aero X, a treba reći da su dizajneri svoj posao uspešno obavili jer novi 9-3 zaista izgleda daleko markantnije u odnosu na staru verziju. Za to je zaslužan agresivan i dinamičan prednji deo automobila sa novim svetlima, izbačenijom i moćnijom maskom sa hromiranom rešetkom, agresivnijim branicima sa većim otvorima za vazduh i blago doteranom haubom. Izmene pozadi nisu velike ali su efektne i svode na promenjenu grafiku zadnjih svetala (sada sa prozirnim staklom) i nove branike. Unutrašnjost je na znatno višem nivou što se tiče kvaliteta materijala i završne obrade, a posebno se ističe poboljšana zvučna izolacija. U Saabu uveravaju da su i vozne osobine (upravljivost, stabilnost), bezbednost, ergonomija kao i komfor, na daleko višem nivou nego do sada. Kao i dosad, u ponudi su tri karoserijske varijante ovog modela, i to klasična sedan verzija (Sport Sedan), kabriolet i lifestyle karavan (Sport Wagon), a tu su i tri paketa opreme: Linear, Vector i Aero. Bazni Saab 9-3 Sport Sedan sa Linear opremom i najslabijim benzinskim motorom od 1,8 litra sa 122KS, u Srbiji treba platiti 26.750 evra sa PDV-om, osnovni 1,9 TiD dizelaš sa 150KS košta 31.850 evra, a najskuplji 9-3 u Sport Sedan verziji je model 2,8 V6 sa 255KS i Aero opremom, koji staje 45.900 evra. Bazna varijanta Sport Wagona (karavana), opremljena 1,8 litarskim benzincem od 122KS i Linear opremom košta 28.250 evra, dizelaš 1,9 TiD staje 34.150, a najskuplji Sport Wagon 2,8 V6 Aero sa 255KS ima cenu od 47.200 evra. I na kraju kabriolet, čije cene počinju od 43.000 evra sa PDV-om (model 2,0 Linear) i završavaju se cifrom od 57.300 evra za Saab 9-3 Cabrio 2,8 V6 Aero.



Druga generacija Volvoa C70 je od pre nekoliko dana konačno i zvanično dostupna i kupcima u našoj zemlji. Generalni uvoznik ovih švedskih automobila, beogradski Grand Motors (III bulevar 21, Novi Beograd, tel. 011/20 90 630, 20 90 632, www. volvocars.co.yu) počeo je sa prodajom ovog kabrioleta sa četiri sedišta, koji za razliku od prethodnika sa platnenim krovom, sada raspolaže sa tvrdim sklopivim krovom (za otvaranje/zatvaranje istog potrebno je 26 sekundi), boljim voznim osobinama, poboljšanom bezbednošću (veća torziona čvrstoća i ugrađene vazdušne zavese), prtljažnikom od 404 litra i bogatom paletom motora, gde se posebno ističe novi 2,0 litarski dizelaš sa 136 konja. Radi se o 2,0D četvorocilindričnim turbo-dizel motoru snage 100kW/136KS i 320Nm obrtnog momenta. C70 2,0D sa ovim motorom postiže 205 km/h, do 100 km/h ubrzava za tačno 11 sekundi, a prosečno troši 6,1 litru dizela na 100 km (fabrički podatak). Standardno se ugrađuje i DPF filter protiv čađi. Volvo očekuje da će prodaja modela C70 sa ovim dizelašem na globalnom nivou dostići 2000 komada godišnje, odnosno 10 % svih prodatih Volvoa C70 (u Evropi se očekuje da taj procenat bude 20 %). Po rečima ljudi iz Volvoa, ovaj dizelaš predstavlja "atraktivnu kombinaciju štedljivosti i uživanja u vožnji". Osnovni C70 2,0D u Srbiji košta 38.530 evra, a najskuplji 43.230 evra. Paletu agregata čine još tri benzinca i još jedan dizelaš. Benzinci su : 2,4L sa 103kW/140KS (ubrzanje do 100 km/h traje 11 sekundi, najveća brzina 205 km/h, potrošnja 8,9 litara), sledi 2,4i sa 125kW/170KS (ubrzanje 9,1 sekundu, 220 km/h, potrošnja 9 litara) i najjači u ponudi 2,5 litarski T5 sa 169kW/230KS, kome do 100 km/h treba 7,6 sekundi, postiže 240 km/h, a troši 9,1 litar benzina na 100 km (fabrički podatak). Pored pomenutog 2,0D dizelaša, Šveđani u C70 ugrađuju i 2,4 litarski D5 dizel agregat sa 132kW/180KS, koji od 0 do 100 km/h stiže za 9,5 sekundi, ima maksimalnu brzinu od 220 km/h, a prosečna potrošnja mu po fabričkim tvrdnjama iznosi 7,3 litara na 100 km. Novi C70 se nudi sa tri paketa opreme (Kinetic, Momentum i Summum), a cene se kreću od 37.260 evra za Volvo C70 2,4 sa 140KS i Kinetic opremom, pa sve do 49.260 evra za najskuplji C70 T5 sa 230KS i Summum paketom opreme (sve navedene cene su sa PDV-om).




Željno očekivani novi predstavnik Peugeota u C segmentu, model 308, konačno je stigao i u Srbiju, posredstvom beogradskog Verano Motorsa, našeg uvoznika ovih francuskih automobila (Vojvode Stepe 352, tel. 011/3094-500, www.verano.co.yu). Premijera 308-ice je inače održana još u septembru, na salonu automobila u Frankfurtu, a kao što smo ranije pisali, iznenađenja u pogledu dizajna i nema, jer nova 308-ica predstavlja mešavinu stilova 207-ice i odlazećeg modela 307, odnosno više liči na ugojenu 207-icu ili kako je neko lepo primetio na "atletu u tesno skrojenom odelu". Sličnost sa modelom 207 se nastavlja i u unutrašnjosti gde su dizajneri upotrebili neke poznate dizajnerske elemente 207-ice ali dovoljno vešto promenjene da u 308-ici izgledaju različito. Gama motora počinje 1,4 litarskim VTi benzincem (95KS i 136Nm, ubrzanje do 100 km/h traje 12,3 sekunde, maksimalna brzina je 183 km/h, potrošnja 6,6 litara), sledi 1,6 VTi (120KS i 160Nm, ubrzanje 10,8 sekundi, 195 km/h, potrošnja 6,7 litara), 1,6 THP sa turbo punjačem (150KS i 240Nm, ubrzanje 8,8 sekundi, 213 km/h, potrošnja 7,1 litar), a dizelaši su zastupljeni sa sledećim agregatima : 1,6 HDi (90KS i 215Nm, ubrzanje 12,2 sekunde, 181 km/h, potrošnja 4,7 litara, emituje samo 120 grama CO2 po kilometru), 1,6 HDi (110KS i 240Nm, ubrzanje 11,3 sekunde, 190 km/h, potrošnja 4,7 litara) i 2,0 HDi od 136KS i 320Nm obrtnog momenta, koji postiže 205 km/h, ubrzava do 100 km/h za 10,1 sekundu i troši 5,5 litara na 100 km. Za benzince su rezervisani manuelni menjači sa 5 stepeni prenosa i automatska transmisija sa 4 brzine, a za dizelaše manuelni sa 5 i 6 stepeni, kao i automatski sa šest brzina. Što se dimenzija tiče, međuosovinsko rastojanje je ostalo isto kao i kod 307-ice, dakle 2,61 metra. S druge strane, dužina je sada 4276 mm (+65 mm), širina iznosi 1815 mm (+69 mm), visina 1498 mm (-16 mm), dok je zapremina prtljažnika skočila sa 341 na 430 litara. Težina se kreće, zavisno od verzije, od 1277 do 1408 kg. Francuzi su se potrudili i oko bezbednosti, pa se 308-ica oprema i vazdušnim jastukom za kolena (ukupno je na raspolaganju do 9 vazdušnih jastuka), Lane Departure Warning sistemom iz bratskog Citroena C4 (upozorava vozača kada pređe liniju na putu bez davanja žmigavaca), bi-xenon farovima, ojačanom strukturom karoserije i već standardnim elektronskim sistemima kao što su ABS, EBD, EBA i ESP. Uz privlačan dizajn, veću prostranost, komfor, bolju ergonomiju, veliki izbor karoserijskih varijanti (kada paleta bude potpuno kompletna), veći kvalitet upotrebljenih materijala, bolje vozne osobine, pomenute moderne motore i vrhunsku bezbednost (308-ica je osvojila maksimalnih 5 zvezdica za sigurnost odraslih putnika na EuroNCAP kreš testu), nije ni čudo da Peugeot očekuje prodaju od 350.000 komada novog modela godišnje, koji će se proizvoditi u fabrikama u Miluzu i Sošou. Peugeot naravno planira i dalje, pa pored verzija sa troja i petora vrata, koja su trenutno na raspolaganju, već najavljuje i CC (Coupe-Cabrio) i SW (karavan) varijante svog novog predstavnika u C segmentu. I za kraj cene u Srbiji. Osnovni Peugeot 308 sa 1,4 litarskim benzincem od 95 konja i Comfort paketom opreme košta 16.670 evra, dok bazni dizelaš 1,6 HDi sa 110KS i istom opremom, treba platiti 18.200 evra (navedene cene su sa PDV-om).



U nameri da pripremi svoje kupce za predstojeću zimu, Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora (Omladinskih Brigada 33, 11070 Novi Beograd, www.mercedes-benz.co.yu) za sve vlasnike svog putničkog programa započinje sa novom Zimskom servisnom akcijom, koja će trajati u periodu od 12. do 17. novembra 2007. U pomenutom periodu svi vlasnici Mercedesovih putničkih vozila imaće priliku da besplatno obave : izveštaj Stardiagnose, pregled kočnica i sistema oslanjanja, proveru pneumatika, svetlosne opreme i antifriza. U toku trajanja Zimske servisne akcije svim vlasnicima Mercedesovih putničkih vozila odobrava se i popust u iznosu od 15% pri kupovini akumulatora, metlica brisača, patosnica, svetala za maglu i antifriza. Svi zainteresovani vlasnici putničkog programa Mercedes-Benza treba da na vreme zakažu dolazak na telefone 011 3019 - 215 ili 011 3019 – 221, 3019 - 222, 3019 - 223, kod ovlašćenog servisa u Beogradu.



Iako je sedmi novosadski "Auto-Show" završen, mnogobrojni domaći prodavci automobila i dalje odobravaju značajne popuste i pogodnosti. Izdvajamo najzanimljivije:

ŠKODA : Prodavci ovih čeških automobila (u Beogradu npr. AutoČačak RJ Beograd, Treći bulevar 9a, tel. 011/30 72 820, www. autocacak.co.yu, u Zemunu AK Vidovdan, Glavna 11-13, tel. 011/219-7496, www.vidovdan.com) odobravaju sniženje u iznosu od tačno 1000 evra za novu Škodu Fabiju (Fabia II). Osnovni model (1,2 litarski benzinac sa 60KS i opremom Classic) umesto 10.561, košta 9561 evra, dok recimo Fabia sa 1,4 litarskim dizelašem od 70KS umesto 13.759, staje 12.759 evra sa PDV-om.

PEUGEOT : Domaći uvoznik francuskog Peugeota, beogradski Verano Motors (Vojvode Stepe 352, tel.011/3094-500, www.verano.co.yu) i tokom novembra nudi model Peugeot 307 1,6E iz posebne serije D.Sign sa motorom od 110KS, za koga se odobrava popust u visini od 2000 evra, a košta 17.150 evra sa PDV-om. Ova 307-ica u opremi ima automatski klima uređaj, ABS, putni kompjuter, el. podizače stakala, el. retrovizore sa grejanjem, radio/CD, parking senzore pozadi, aluminijumske točkove, metalik boju, svetla za maglu i tzv. Look paket. Ova ekskluzivna ponuda važi samo za ograničeni broj automobila. 

FORD : Uvoznik Forda za Srbiju, Grand Motors (Novi Beograd, Treći bulevar 21, tel.011/20 90 600, 20 90 610, www. ford.co.yu) odobrava popust u visini PDV-a za kupovinu Fordovih modela Fiesta, Fusion i Focus. Posebno je zanimljivija ponuda Fieste sa 1,3 litarskim motorom od 70KS i bogatim paketom opreme (pet vrata, klima uređaj, ABS, radio/CD, servo volan, kodirani ključ, elektro paket, daljinsko centralno zaključavanje, vazdušni jastuci za vozača i suvozača), koja sada umesto 13.690 evra staje 11.190 evra sa PDV-om. Količina ovih Fiesti je naravno ograničena, ali je zato isporuka odmah. Najjeftiniji Focus 1,4 Ambiente sada staje 13.390 evra, dok je za Fusion 1,4 sa klimom, ABS-om i radio/CD-om potrebno izdvojiti 12.990 evra. Inače, Grand Motors od nedavno nudi i ugradnju italijanskih BRC gasnih uređaja (LPG) u novi Ford Mondeo (sa 1,6 litarskim benzincem od 125KS). Cena ovog Mondea sa pogonom na tečni naftni gas i bogatim paketom opreme (automatska klima, Bluetoot Handsfree sistem, putni kompjuter, 7 vazdušnih jastuka, metalik boja i dr.) iznosi 24.900 evra sa PDV-om. Ugradnja BRC uređaja (sa sekvencijalnim ubrizgavanjem gasa i STACO rezervoarom) obavlja se u servisu Grand Motorsa u Beogradu. Ovde i podsećanje na to da Ford u našoj zemlji za svoje automobile daje garanciju u trajanju od četiri godine.

SUBARU : Japanski Subaru ove godine slavi 40 godina prodaje svojih automobila u Evropi, pa je tim povodom ovlašćeni distributer ove marke za našu zemlju, firma Nicos C. Kattamis Ltd (Nemanjina 40/11, Beograd, tel.011/3650-047, 3650-083, www.subaruserbia.co.yu), ponudio ograničenu količinu modela Forester po ceni, koja je za svih 5000 evra niža u odnosu na redovnu (osnovni Forester 2,0X npr. sada umesto 24.950 košta 19.950 evra). Ponuda se odnosi samo na prvih 100 kupaca i važi samo do kraja ove godine. Subaru inače u našoj zemlji ima još tri dilera. To su Graditelj Group u Novom Sadu (Bulevar Slobodana Jovanovića 4a, tel. 011/ 48 08 400), Čurćić Export-Import Ltd u Beogradu (Vojvode Skopljanca 29, tel. 011/247 2222) i Interspeed Holding kompanija a.d. u Beogradu (Hajdukov Veljkov venac 4-6, tel. 011/3971-277). Podsećamo da je od nedavno i kod nas dostupna nova generacija Subaru Impreze. Domaći distributer je odredio zaista povoljnu cenu za osnovni model Impreza 1,5R sa 107KS i manuelnim petostepenim menjačem, koji uprkos Subaruovom simetričnom integralnom pogonu (Symmetrical AWD) i reduktoru finalnog prenosa u standardnoj opremi (ali bez klime), treba platiti samo 13.950 evra sa PDV-om, što je svih 3000 evra manje od najjeftinijeg starog modele Impreze ! Paleta agregata pored pomenutog 1,5 litarskog benzinca sa 79kW/107KS, za sada obuhvata još jedan benzinac, i to zapremine 2,0 litra, koji razvija 110kW/150KS. Osnovna verzija Impreze sa 2,0 litarskim motorom i manuelnim menjačem kod nas košta 20.950 evra sa PDV, dok za varijantu ove jače Impreze sa automatskom transmisijom treba izdvojiti 21.950 evra. Inače, najskuplja Impreza u Srbiji staje 25.950 evra sa PDV-om (2,0L motor, automatik i najviši paket opreme).

VOLKSWAGEN : U godini Golfa, povodom jubileja - 25 miliona proizvedenih Golfova, firma Porsche SCG, generalni uvoznik Volkswagen vozila za našu zemlju (tel.011/3042-400, www.volkswagen.co.yu), pokrenuo je prodajnu akciju koja je počela 1. oktobra. Pod sloganom „Gospodar grada“, Volkswagen za Golf promoviše novi paket opreme, pod nazivom King Paket. U paketu nalaze se klima uređaj Climatronic, radio MP3, četvoro vrata sa elektropodizačima prozora, aluminijumske flene od 16 inča i centralni naslon za ruku. Ušteda na ovom paketu iznosi 435 evra. Pored ovog paketa, u periodu od 01. oktobra do 11. novembra, Volkswagen u Srbiji poklanja i besplatnu metalik boju (čime se štedi 450 evra), a u saradnji sa Porsche Leasingom dobija se i besplatan kasko na godinu dana. U akciji učestuju svi Volkswagen dileri u Srbiji. Od nedavno se i kod nas prodaje Volkswagen Polo sa pojačanim trocilindričnim 1,2 litarskim motorima, koji umesto 54 i 64KS, sada razvijaju 60, odnosno 70KS. Međutim, cena za ove modele je ostala ista, pa osnovni Polo sa 60 konja staje i dalje 9998 evra sa PDV-om, kolika je bila i cena za stari model sa 54KS. Novost u ponudi VW-a u Srbiji je i Golf V u Variant (karavan) verziji. Njegove cene kod nas startuju od 20.537 evra (sa PDV-om), koliko košta osnovni benzinski model 1,6 sa 122KS i paketom opreme Trendline, bazni dizelaš 1,9 TDI sa 105KS i opremom Trendline staje 21.687 evra, a najskuplji je Golf Variant 1,4 Bi-turbo sa 170KS, DSG menjačem i Sportline opremom, koji treba platiti 27.721 evro (sa PDV-om). Doplata za metalik boju je 454 evra.  

SEAT : Tek što se kod nas pojavila u prodaji, Seat Altea Freetrack već je na popustu (u iznosu od 1530 evra). Tačnije, dizel varijanta 2,0 TDI sa 170KS, 4x4 pogonom i bogatom opremom (TFT monitor, Climatronic, ESP, Portable DVD plejer...) , umesto 31.080, sada košta 29.550 evra sa PDV-om. Seatove automobile kod nas prodaje firma Porsche SCG (Porsche Beograd Ada, tel.011/3530 421, 3530 422, 3530 423, 3530 424, www.seat-scg.com).

Zimska servisna akcija za Volkswagen, Audi i Seat od 1.11. do 15.12. 2007.

Uvoznik Volkswagena, Audija i Seata za našu zemlju, beogradski Porsche SCG (Savski nasip 7, Novi Beograd, tel. 011/3042-400, internet : www.volkswagen.co.yu, www.audi.co.yu, www.seat-scg.com), od 1. novembra je pokrenuo novu zimsku servisnu akciju za vlasnike pomenutih marki, koja će trajati sve do 15. decembra. Kako bi vaš Volkswagen, Audi ili Seat zadržao kvalitet i dugotrajnost i da biste u budućnosti bili sigurni u njegovu ispravnost, Porsche SCG vas poziva da u periodu održavanja zimske servisne akcije posetite neki od Volkswagenovih, Audijevih, odnosno Seatovih ovlašćenih servisa, koji će pored atraktivne zimske provere vašeg vozila za samo 790 dinara, imati da vam ponudi širok spektar dodatne opreme i originalnih delova po izuzetnim akcijskim cenama. Ovlašćeni servisi jedini garantuju kvalitet izvršenih radova i ugrađenih delova, u skladu sa uputstvima samog proizvođača, a osim dvogodišnje garancije na izvršene radove, ovlašćeni serviser takođe nudi i dvogodišnju garanciju na sve ugrađene delove. Svaka stranka koja dođe na servisnu akciju dobija poklon ali ostvaruje i mogućnost da na kraju akcije postane jedan od dobitnika specijalnog poklona, uređaja za navigaciju.

HONDA : Uvoznik Honde za našu zemlju, firma Delta Automoto (Omladinskih brigada 33, Novi Beograd, tel.011/2010-915, 2010-901, www.deltaauto.co.yu), nudi najmanji Hondin model Jazz po ceni, koja sa popustom od 500 evra iznosi 13.660 evra sa PDV-om. Osim toga, na poklon se dobijaju i bočni vazdušni jastuci vredni 300 evra. Ova ponuda se odnosi na osnovni Jazz 1,4 5D PE LS, koga pokreće benzinski motor zapremine 1339 kubika sa snagom od 61kW/83KS i koji postiže maksimalnih 170 km/h, dok ubrzanje do 100 km/h iznosi 12,5 sekundi. Po fabričkim podacima ovaj auto dužine 3,84 metra i volumenom prtljažnika od 380 litara, prosečno troši 5,7 litara benzina na 100 km. U standardnoj opremi ovog Jazza se, sem pomenutih bočnih vazdušnih jastuka, nalaze i frontalni vazdušni jastuci za vozača i suvozača, servo volan podesiv po visini, branici i ručke u boji karoserije, vozačevo sedište podesivo po visini, nasloni za glavu pozadi, ABS+EBD, deljivo zadnje sedište u odnosu 60/40, automatska klima, radio CD uređaj, daljinsko centralno zaključavanje, el. podizači prednjih stakala, el. podešavanje retrovizora sa grejačima i audio komande na volanu. Posebna ponuda važi i za Hondu Accord sa bogatijim paketom opreme Sport, kod koga se gratis dobijaju 17-inčne alu felne, CD šaržer za 6 diskova, Premium ozvučenje i svetla za maglu.  

CHEVROLET :  Kupci Chevroleta Lacetti mogu da uštede do 2500 evra, zavisno od verzije. Maksimalni popust od 2500 evra važi za Lacetti 2,0 dizel sa 122KS i četvora vrata, koji sada treba platiti 15.340 evra (sa PDV-om). U opremi ovog modela se između ostalog nalaze automatski klima uređaj, ABS, kontrola proklizavanja itd. Na popustu od 1500 evra su i modeli Lacettija sa benzinskim agregatima, tačnije verzija sa 1,6 litarskim motorom i 110KS košta 14.640 evra. Zvaničan sajt : www.gm-chevrolet. co.yu   

KIA : Uvoznik Kije za Srbiju (Kia auto d.o.o., Ugrinovački put 10m, Zemun, tel.011/316-6903 i 316-5494, www.kia.co.yu) još uvek odobrava velike popuste na automobile ove marke, pa tako sniženje za Rio iznosi do 2200, za Sorento i do 5000 evra (pa njegova osnovna verzija košta 27.490 evra sa PDV-om), dok su Ceed i Ceed SW (karavan) jeftiniji za iznos PDV-a, tačnije za 18 %. Tako osnovni Ceed hatchback (1,4 litarski benzinac) sada košta 13.127, najjeftiniji Ceed dizel 1,6 CRDi staje 16.093 evra, a Ceed SW 14.822 evra. Za Ceed korejska fabrika odobrava i garanciju u trajanju od 7 (sedam !) godina.   

HYUNDAI : Naš zastupnik za ove korejske automobile (Hyundai Auto d.o.o., Uzun Mirkova 3a/IV, tel. 011/291 03 36, www.hyundai-auto.co.yu) nudi modele Atos i Getz po posebnim, akcijskim cenama. Tako osnovni Atos košta 6990 evra, a bazni Getz 8699 evra. Za terenac Hyundai Santa Fe nema posebnih popusta, ali naš uvoznik verziju ovog modela sa automatskim menjačem, prodaje po ceni verzije sa ručnim menjačem, što konkretno znači sa Santa Fe sa 2,2 litarskim CRDi dizel motorom od 150KS i opremom Privilege sada staje 36.570, umesto ranijih 38.930 evra (sve navedene cene su sa obračunatim PDV-om). Ovde i podsećanje da Hyundai za svoja vozila odobrava petogodišnju garanciju.

MAZDA : Mazda je premijerno na salonu u Novom Sadu izložila novu malu Mazdu2, a istovremeno je uvedena u ponudu i najjeftinija verzija ovog automobila. Taj osnovni model nema metalik boju i košta 9990 evra sa PDV-om (sa metalik bojom cena je 10.399 evra). Što se ostalih modela tiče, za Mazdu3, Mazdu5, Mazdu6 i Mazdu BT-50 odobravaju se značajni popusti ali samo za automobile koji se nalaze na lageru i koji će biti isporučeni do kraja godine. Tako za Mazdu3 važi sniženje od 1500 evra, za Mazdu5 i BT-50 popust je 2000 evra, a za Mazdu6 2300 evra. Mazde u Srbiji prodaju firme Profil Internacional iz Beograda (Karađorđeva 13, tel. 011/3280 37 22), zatim AC Auto iz Zemuna (Cara Dušana 236, tel. 011/316 29 28) i Grand M iz Novog Sada (Bulevar Vojvode Stepe 50, tel. 021/542 800). 

MITSUBISHI : Velauto Investment iz Beograda (Đuje i Dragoljuba bb, tel.011/2321-055, internet : www.velauto.co.yu) za Mitsubishi L200 sa 2,5 litarskim DI-D dizel motorom odobrava popust u iznosu od 560 evra, odnosno ovaj pick-up umesto 27.550 evra, sada košta 26.990 evra (cene su bez PDV-a). 

NISSAN : Trenutno je aktuelna ponuda u kojoj se do 15. novembra model Note nudi sa popustom od 1000 evra, a za terence Patrol, Pathfinder i Murano popust iznosi 3000 evra. Nissan kod nas prodaje firma Renault Nissan Srbija d.o.o., Omladinskih brigada 88, Novi Beograd, tel. 011/2178-111, internet : www.nissan.co.yu

JEEP, DODGE i CHRYSLER : Zastupnik Jeepa i Chryslera za Srbiju, kompanija Chrysler Balkans d.o.o. (Masarikova 5, Beograd, tel. 011/30 19 351), spustila je cene za Jeep Grand Cherokee 3,0 CRD, Dodge Avenger i Chrysler Grand Voyager. Tako  sada za Jeep Grand Cherokee i Dodge Avenger 2,0 SE važi sniženje od 5 %, dok je definitivno najzanimljivija ponuda za Chrysler Grand Voyager. Naime, sem osnovnog popusta od 5%, za Grand Voyager možete dobiti dodatnih 5 odsto sniženja ukoliko imate troje dece, a ukoliko kupac ima četvoro dece, popust iznosi svih 15%.

BMW : U okviru posebne ponude, kupci BMW-a serije 5 dobijaju na poklon xDrive pogon na svim točkovima, tačnije model 530xd sa 3,0 litarskim dizelašem i 235KS, umesto 53.140, sada treba platiti 50.740 evra sa PDV-om, što znači da se pomenuti automobil prodaje po ceni jeftinijeg 530d bez integralnog pogona. Generalni uvoznik bavarskog proizvođača za Srbiju je beogradski Delta Motors d.o.o. (Kralja Milana 31a, tel. 011/3640 351, www.bmw.co.yu).  

SSANGYONG : Novosadska firma Asta (Partizanska 40, tel. 021/443-236) i zemunski Auto Trend (Cara Dušana 266, tel. 011/3073-300, 3073-342) i posle sajma automobila u Novom Sadu odobrava sniženje od 10 odsto za model Ssangyong Actyon pick-up sa 2,0 litarskim dizelašem i 141KS. Popust iznosi skoro 3000 evra, odnosno bazna verzija ovog modela košta 26.190 evra (ranije 29.100 evra). 

TOYOTA : Toyota je počela svoju novu akciju nazvanu "Toyotina jesen", koja traje od 15.10. do 31.12.2007. Toyotini ovlašćeni partneri su pripremili (po posebnoj ceni) ponudu usluga i opreme da biste bez brige stupili u hladne zimske dane. Ponuda podrazumeva povoljnije cene kompleta točkova sa zimskim gumama, Bluetooth Handsfree sistema, Garmin navigacije, parking senzora, alarma, konekcije za iPod, kao i pregled automobila po posebnim cenama. Toyotine automobile kod nas prodaje Toyota Srbija d.o.o., Savski Nasip 7, Novi Beograd (besplatna Toyotina info linija tel. 011/0-800-300-000, www.toyota.co.yu).

HUMMER : Ovlašćeni distributer i serviser za ove američke terence u našoj zemlji, beogradska firma H.M.R. d.o.o. (Lazarevački drum 25, tel. 011/35 43 423 i 35 43 340, internet : www.hmr.co.yu), povodom 15 godina od prvog prodatog "civilnog" Hummera, nudi najmanji Hummer H3 sa osnovnim Base paketom opreme i 3,7 litarskim motorom od 244KS po nižoj ceni, koja sada umesto redovnih 50.866 evra, iznosi 45.999 evra sa PDV-om.  

ZASTAVA : Od popusta za Zastavine automobile izdvajamo onaj za Zastavu 10, koji traje do 16. novembra i iznosi 13%. Kupovinom ovog modela u akcijskom periodu, u zavisnosti od verzije, može se uštedeti do 1066 evra. Call centar : 034/306 400, www.zastava10.com



Izvor : www.blic.co.yu

Uvoznik Hondinih autombila za Srbiju, kompanija Delta Automoto (www.deltaauto.co.yu) prikazala je ovaj prestižni model japanske fabrike još na Salonu automobila u Beogradu, ali je zbog velike potražnje na prioritetnim tržištima tek sada u prilici da krene u prodajnu ofanzivu na našem tržištu. Obezbeđena je dovoljna količina vozila od kojeg se očekuje da bude adekvatna alternativa premium limuzinama iz programa Audija, BMW-a i Mercedesa. Legend je dugačak 4955 milimetara, ima stalni pogon na sva četiri točka, automatski menjač s manuelnom opcijom biranja i snažan V6 motor (3,5 L, 295 KS) koji mu omogućava dostizanje elektronski limitirane brzine od 250 kilometara na sat i ubrzanje do stotke za samo 7,3 sekunde. Cena na našem tržištu startuje od 55.350 evra, s uračunatim svim dažbinama.



Uvoznik Audijevih automobila za našu zemlju, beogradski Porsche SCG (Porsche Beograd Ada, Radnička 4, tel. 011/3530 410, 3530 411, internet : www.audi.co.yu) počeo je sa prodajom nove generacije modela A4. Za sada su u ponudi verzije sa 1,8 i 3,2 litarskim benzinskim motorima i dizelaši 2,0 TDI, 2,7 TDI i 3,0 TDI. Iako je prodaja počela, treba napomenuti da se prve isporuke ovog novog modela kupcima u našoj zemlji očekuju krajem ove godine. Osnovni model sa benzincem od 1,8 litra zapremine u Srbiji košta 28.650 evra, dok je za najjeftiniji dizelaš 2,0 TDI potrebno izdvojiti 32.700 evra (sve navedene cene su sa PDV-om). Audi je zvaničnu svetsku premijeru novog A4 inače održao sredinom septembra na salonu automobila u Frankfurtu, a prvi utisak utisak i dalje važi. Naime, čisto dizajnerski posmatrano, novi A4 praktično predstavlja samo Audi A5 sa parom vrata više i višim krovom (naročito zadnji kraj veoma liči na pomenuti A5, što važi i za tipičnu Audijevu instrument tablu, koja je takođe slična onoj iz A5, ali ima i elemente iz modela A6 i Q7). Jednostavno, iznenađenje je izostalo, pa i novi Audi A4 zadržava već poznati korporativni look nemačke marke. Zato je možda zanimljivije šta se krije ispod limenog odela. Pre svega, prednja osovina je pomerana unapred za 154 mm, što je omogućilo inžinjerima da motor pomere više unazad u odnosu na pomenutu prednju osovinu. Rezultat svega ovoga je bolja distribucija težine automobila i poboljšanje njegovih voznih osobina. Novi A4 se bazira na platformi, koju koristi i A5 i prilično je veći od aktuelnog modela, odnosno dugačak je 4703 mm, a širok 1830 mm (sadašnji A4 je dugačak 4586 mm, a širok 1805 mm). U unutrašnjosti, zahvaljujući dužem međuosovinskom rastojanju od 2808 mm, putnici imaju više mesta u odnosu na prethodnu generaciju ovog automobila (putnici na zadnjim sedištima su dobili dodatnih 36 mm više za kolena, a više je mesta i za glavu i ramena). Već na prvi pogled je jasno da su u kabini upotrebljeni materijali viskog kvaliteta i da su kvalitet završne obrade, komfor i ergonomija na nivou, koji se od Audija i očekuje. Inače, zapremina prtljažnika iznosi 480 litara, a količnik otpora vazduha 0,27. Naravno, fabrika navodi da je novi A4 u svakom pogledu bolji od istoimenog prethodnika (šteta što se od njega i dizajnerski ne razlikuje mnogo), pa su tako poboljšane i vozne osobine, bolja je zvučna izolacija, standardna oprema je bogatija, bezbednost putnika je na višem nivou (šest vazdušnih jastuka, ABS, EBD, EBA i ESP sistemi su standard), a tu je i novi Audi Lane Assist, odnosno sistem, koji upozorava vozača da je prešao liniju na putu bez uključenih žmigavaca. Preko novog Audi Drive Select sistema, vozač ima mogućnost da podesi odziv motora, menjača, upravljanja i ogibljenja po svom nahođenju. Osim toga, upravljački sistem se prilagođava brzini kretanja, a kompletan sistem amortizacije je podesiv. Visoki kvalitet, prostranija i komfornija kabina, kao i bolja ergonomija su već pomenuti. Uprkos tome što za izradu karoserije nije korišćen aluminijum, osnovni model A4 1,8 TFSI je ipak težak samo 1410 kg. Aluminijum je s druge strane iskorišćen pri razvoju potpuno novog vešanja, koji je napravljeno uglavnom od ovog laganog materijala. Što se motora tiče, (kao što je napomenuto na početku teksta), novi A4 se oprema sa dva benzinca i tri dizelaša. To su 1,8 litarski TFSI benzinac od 118kW/160KS i 250Nm, sledi 3,2 litarski V6 benzinac sa 195kW/265KS i 330Nm obrtnog momenta, dok dizelaše predstavljaju 2,0 TDI sa 105kW/143KS i 320Nm, 2,7 TDI sa 140kW/190KS i 400Nm, kao i 3,0 TDI od 176kW/240KS i 500Nm obrtnog momenta. Najsnažniji A4 3,2 FSI do 100 km/h ubrzava za samo 6,2 sekunde i postiže elektronski ograničenih 250 km/h (troši 9,2 litra goriva na 100 km), dok osnovni benzinac 1,8 TFSI stiže do stotke za 8,6 sekunde i postiže maksimalno 225 km/h (potrošnja mu iznosi 7,1 litar). Kod dizelaša najbrži je naravno 3,0 TDI, koji do 100 km/h stiže za 6,1 sekundu, a postiže maksimalnu brzinu od 250 km/h (troši 6,9 litara dizela na 100 km). Srednji 2,7 TDI model postiže 226 km/h, ubrzava do 100 km/h za 7,7 sekundi, a prosečno troši 6,6 litara. I na kraju, najslabiji 2,0 TDI postiže maksimalnih 215 km/h, ubrzanje do stotke traje 9,4 sekunde, a potrošnja iznosi samo 5,5 litara dizela (fabrička tvrdnja).



Izvor : www.automagazin.co.yu

Kompanija Delta Automoto, ovlašćeni uvoznik i distributer vozila iz programa Fiat, omogućila je da budemo prva zemlja na Balkanu i jedna od malobrojnih u Evropi gde se može videti i poručiti Fiat 500. Zainteresovani kupci mogu rezervisati željeni model u prodajnom salonu Fiat, koji se nalazi u Ulici Omladinskih brigada 33a, Novi Beograd. Cena osnovnog modela sa 1,2 litarskim benzincem od 69KS i opremom POP je 12.510 evra, a baznog 1,3 litarskog dizelaša sa 75KS i istom opremom 14.990 evra (cene su sa PDV-om). Delta Automoto organizovao je predprodajnu akciju pod sloganom "Da li ste ga rezervisali?", koja omogućava da prvih 500 kupaca dobije automobil iz prve porudžbine ili kreira model po sopstvenim zahtevima. Od 1. novembra najpoznatiji Fiatov model izložen je u salonu automobila Fiat i holu novootvorenog tržnog centra DELTA CITY na Novom Beogradu. Podsetimo, tačno pola veka posle legendarnog modela FIAT 500, renomirana italijanska fabrika automobila predstavila je 4. jula u Torinu novu generaciju popularnog „Fiće“, za mnoge ikonu autoindustrije.

Autor : Goran Sarić




Ovlašćeni uvoznik i distributer francuskog Citroena za Srbiju, kompanija Vitro Group (www.vitrogroup.co.yu), svečano je pre dva dana otvorila novi savremeni prodajno-servisni centar u Radničkoj ulici 22 u Beogradu, preko puta Ade Ciganlije. Novi centar (nazvan C_Ada) je veličine 8000 kvadrata, a u njemu se sem prodajnog salona, nalazi i servis, linija za tehnički pregled, služba rezervih delova i centar za tehničku obuku.



Uvoznik Volkswagena, Audija i Seata za našu zemlju, beogradski Porsche SCG (Savski nasip 7, Novi Beograd, tel. 011/3042-400, internet : www.volkswagen.co.yu, www.audi.co.yu, www.seat-scg.com), od danas pokreće novu zimsku servisnu akciju za vlasnike pomenutih marki, koja će trajati sve do 15. decembra. Kako bi vaš Volkswagen, Audi ili Seat zadržao kvalitet i dugotrajnost i da biste u budućnosti bili sigurni u njegovu ispravnost, Porsche SCG vas poziva da u periodu održavanja zimske servisne akcije posetite neki od Volkswagenovih, Audijevih, odnosno Seatovih ovlašćenih servisa, koji će pored atraktivne zimske provere vašeg vozila za samo 790 dinara, imati da vam ponudi širok spektar dodatne opreme i originalnih delova po izuzetnim akcijskim cenama. Ovlašćeni servisi jedini garantuju kvalitet izvršenih radova i ugrađenih delova, u skladu sa uputstvima samog proizvođača, a osim dvogodišnje garancije na izvršene radove, ovlašćeni serviser takođe nudi i dvogodišnju garanciju na sve ugrađene delove. Svaka stranka koja dođe na servisnu akciju dobija poklon ali ostvaruje i mogućnost da na kraju akcije postane jedan od dobitnika specijalnog poklona, uređaja za navigaciju.



Od mnogobrojnih premijera na proteklom novosadskom sajmu automobilu, veliku pažnju posetilaca (i potencijalnih kupaca naravno) privukli su nova, već treća generacija Renaultove Lagune i Volkswagenov Golf V u Variant (karavan) verziji, čije pojavljivanje u Novom Sadu je označilo i početak njihove prodaje u našoj zemlji.

Renault Laguna III od 22.300 evra 


Prethodna Laguna II, predstavljena još krajem 2000. godine (poznata i po tome što je bila prvi auto, koji je osvojio svih 5 zvezdica za bezbednost na EuroNCAP "kreš" testu), već je polako gubila korak sa glavnim konkurentima (Peugeot 407, VW Passat, Ford Mondeo i drugi), pa novi model dolazi u pravom trenutku. Dizajnerski posmatrano Laguna III ipak ne donosi revoluciju, već evoluciju poznatog Renaultovog korporativnog dizajna, koji se mnogima jednostavno ne dopada. Stiče se utisak kao da su u Renaultu želeli da na novom modelu što više zadrže prepoznatljiv dizajn prethodne Lagune (npr. oblik vrata veoma podseća na prethodnu generaciju). Koliko je to dobro pokazaće vreme. Sam Renault dizajn opisuje kao "dinamičan i fluidan sa rafiniranim linijama". Ipak, kritike na prilično bezličan, pa i anemičan spoljašnji izgled zamenjuju pozitivne reakcije na dizajn unutrašnjosti. Renault se očigledno potrudio da u putničkoj kabini unapredi kvalitet upotrebljenih materijala, kao i same završne obrade. Ukratko, kabina je prostrana, oprema bogata, ergonomija je na vrhunskom nivou (sve je na dohvat ruke), komfor se kod Francuza ionako podrazumeva, a Renault je puno pažnje posvetio i zvučnoj izolaciji odnosno "akustičkom komforu", za koji u Renaultu tvrde da postavlja nove standarde u ovom segmentu. I u Laguni III, Renault zadržava elektronske dodatke u vidu kartice za ulazak, dugmeta za start motora i automatske parkirne kočnice. Zahvaljujući doteranom ogibljenju odnosno njegovom finom podešavanju, Laguna III je udobnija u vožnji, a istovremeno ima poboljšane vozne osobine i preciznije upravljanje. U vezi s tim, u Renaultu ističu da su prototipovi Lagune III tokom testiranja prošli preko 6 miliona kilometara. Treba pomenuti i da se nova Laguna oprema točkovima veličine od 16 do 18 inča, zavisno od verzije. Bezbednost je kategorija po kojoj je Renault odavno poznat i gde ne pravi kompromis. Opet podsećamo da je Laguna II bila prvi auto, koji je na EuroNCAP kreš testu dobio svih 5 zvezdica za bezbednost putnika a u Renaultu su uvereni da će Laguna III biti prvi automobil, koji će uskoro dobiti i svih 6 zvezdica na tom testiranju. Naročita pažnja je posvećena bezbednosti prilikom bočnog udara jer se u tim sudarima dešava najveći broj smrtnih povreda. Zato, osim ojačanja same konstrukcije karoserije i B stuba, Laguna III ima i novu generaciju bočnih vazdušnih jastuka i vazdušnih zavesa, kao i elektronske sisteme poput ABS-a, EBD-a, ESP-a i EBA i to kao deo standardne opreme u svim verzijama. U Lagunu III ugrađuje se široka paleta benzinskih i dizel motora. To su benzinci 1,6 16v sa 84kW/115KS, 2,0 16v sa 103kW/145KS i 2,0 16v sa 125kW/170KS. Od dizelaša u ponudi su 1,5 litarski (!) dCi sa 81kW/110KS i 2,0 litarski dCi u tri varijante : sa 96kW/130KS, zatim sa 110kW/150KS i najsnažniji sa127kW/175KS. Ovde i informacija da svi motori već sada zadovoljavaju rigorozne Euro5 standarde. Svi motori su i veoma štedljivi pa tako najmanji 1,5 dCi troši 5,1 litre dizel goriva na 100 km, a ispušta 136 g CO2 po kilometru, dok dizelaš od 150KS troši 6 litra na 100 km. Zanimljivo je da je nova Laguna u proseku za 15 kg lakša od istoimenog prethodnika. Cene se u Srbiji kreću ovako : osnovna Laguna 1,6 16v sa Expression paketom opreme košta 22.300 evra sa PDV-om, najjeftini dizelaš je Laguna 1,5 dCi sa 110KS i istim Expression paketom opreme (košta 23.865 evra), dok je najskuplja Laguna 2,0 dCi od 150KS sa Initiale opremom i automatskim menjačem, koju treba platiti 32.461 evro (takođe sa PDV-om). Doplata za metalik boju je 521 evro. Renault za novu Lagunu daje trogodišnju garanciju (ili 150.000 km), a ove francuske automobile kod nas prodaje firma Renault-Nissan Srbija d.o.o., Omladinskih brigada 88, Novi Beograd, tel. 011/2178-111, internet : www.renault.co.yu

Volkswagen Golf V Variant od 20.537 evra


O Golfu V u Variant (karavan) verziji pisali smo još krajem februara kada su objavljene prve zvanične slike ove praktičnije karoserijske varijante nemačkog bestselera. Da podsetimo, Variant je potom zvaničnu premijeru imao na salonu u Ženevi početkom marta, a sada je konačno stigao i kod nas. Bez obzira na kasni dolazak Golfa V u karavan verziji na tržište (u odnosu na konkurente poput Opel Astre, Ford Focusa, Renault Megana, Škode Octavije u karavan varijantama), u VW-u veruju u komercijalni uspeh i ove, već treće, generacije Golfa Variant. Naime, od predstavljanja prvog Golfa Variant (bio je to Golf III iz 1993. godine), u svetu je kupce našlo oko 1,2 miliona primeraka Golfa III i Golfa IV u Variant formi, od toga samo u Nemačkoj 660.000 komada. Na kraju krajeva, svake godine se u zapadnoj Evropi godišnje proda oko 650.000 karavana u ovom C segmentu. Posle nekoliko meseci od pojavljivanja prvih slika ovog Golfa, kritike na račun dizajnerskog rešenja zadnjeg kraja (naročito mnoge nervira oblik zadnjih svetala) su nešto splasnule ali su i dalje prisutne. Možda izgled stvarno nije na nivou jedne Alfe 159 SW ali od ovog automobila njegovi vlasnici ionako više očekuju prostranost i funcionalnost, a ne pobedu na konkursu lepote. Prednji deo je ostao isti kao i kod običnog Golfa sem što je dobio hromiranu masku kao kod Jette. Novi Golf V Variant je od prethodnika Golfa IV u karavan verziji duži za 159 mm, pa ukupna dužina iznosi 4560 mm, a osnovna zapremina prtljažnika 560 litara. Kada se obori i zadnja klupa (pritom se dobija potpuno ravan pod) zapremina gepeka raste na 1550 litara. Uz sve to, i utovarni prag je nizak što olakšava ubacivanje stvari u prtlažnik. VW ovaj model nudi u 3 paketa opreme : Trendline, Comfortline i Sportline. I osnovni Trendline ima u serijskoj opremi 6 vazdušnih jastuka, ABS, manuelnu klimu, progresivni servo upravljač, točkove od 16 inča, električne podizače stakala, centralno zaključavanje, el. retrovizore, asimetrično podeljenu zadnju klupu, koja ima i naslon za ruke itd. Skuplje varijante naravno raspolažu sa daleko bogatijim spiskom standardne opreme. U početku će se Golf V Variant isporučivati sa 2 dizel i 4 benzinska motora. Osnovni motor je benzinac od 1,6 litra zapremine i 75kW/102KS, slede ga 1,4 litarski TSI benzinac sa 90kW/122KS i 1,4 litarski Bi-turbo u dve verzije : jedna sa 103kW/140KS i druga sa 125kW/170KS. Od dizelaša u ponudi su 1,9 TDI agregat sa 77kW/105KS (187 km/h i 5,2 litra potrošnja) i snažniji 2,0 TDI sa 103kW/140KS (postiže 205 km/h). Pored ručnih menjača sa 5 i 6 stepeni prenosa, nudi se i 6-stepena automatska transmisija kao i DSG menjač sa duplim kvačilom. Cene u Srbiji startuju od 20.537 evra (sa PDV-om), koliko košta osnovni benzinski model 1,6 sa 122KS i paketom opreme Trendline, bazni dizelaš 1,9 TDI sa 105KS i opremom Trendline staje 21.687 evra, a najskuplji je Golf Variant 1,4 Bi-turbo sa 170KS, DSG menjačem i Sportline opremom, koji treba platiti 27.721 evro (sa PDV-om). Doplata za metalik boju je 454 evra. Volkswagen u Srbiji prodaje firma Posrche SCG, Savski Nasip 7, Novi Beograd, tel. 011/3042-400, internet : www.volkswagen.co.yu




Izvor : www.sajam.net

Na proteklom  7. Sajmu automobila Auto Show – Novi Sad (23. - 28. oktobar) zabeležena je odlična poseta i rekordna prodaja. Izložene automobile najpoznatijih svetskih proizvođača videlo je više od 50.000 posetilaca, izlagači su ostvarili promet veći od sedam miliona evra prodavši više od 600 automobila na Sajmu, a ugovorene su i kupovine po završetku Sajma Auto Show – Novi Sad. Prodavci Zastavinog programa ostvarili su najveći promet. Iz osnovnog programa Jugo i Skala 101 prodato je 90 automobila, a nove vlasnike dobilo je i oko 80 zastava 10. Tokom Sajma prodato je više od 60 putničkih modela Volkswagena, kao i 25 privrednih vozila tog proizvođača. Na Sajmu je kupljeno i 40 modela Toyote zatim 40 Peugeotovih vozila i 40 Fordovih automobila, od čega najviše Fiesti, Fusiona i Focusa. Dileri Citroena prodali su 35 automobila. Prodata su i 32 vozila različitih modela korejskog proizvođača KIA, 23 automobila Hyundai i 20 Mazdi od čega najviše Mazdi 2. Dobar poslovni rezultat ostvarili su i prodavci automobila visoke klase Mercedesa, BMW-a i Audija. Izuzetno su zadovoljni i prodavci Seata, Fiata, Subarua, Suzukija, Mitsubishija,Renaulta, Nissana, Dacije, Škode i Lade.  
Sedmi Sajam automobila Auto Show – Novi Sad na Novosadskom sajmu na kojem je, na 10.000 metara kvadratnih, više od 150 kompanija predstavilo vozila najpoznatijih svetskih proizvođača, među kojima 37 premijera za tržište Jugoistočne Evrope, Srbije i Novog Sada, kao boljim od prethodnog ocenilo je 64,3 odsto izlagača, koji su u najvećem broju zadovljni i posetom. Rezultat sprovedene ankete je i da je 36,4 odsto izlagača prisutno na Sajmu da bi uspostavilo poslovne kontakte. Ujedno, posetioci su 7. sajam automobila na Novosadskom sajmu, na skali od 1 do 5, ocenili presečnom ocenom 3,91.




Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs