home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA


mercedes /8

Najuspešniji model s trokrakom zvezdom, u verziji 200 D 'majka svih dizelaša', mada skupocen, 1974. najprodavaniji auto na zapadnonemačkom tržištu, bez problema gazio je milion kilometara.

 (Dalje)



saab 9-4x

Pre nego što je zapao u finansijske teškoće iz kojih se nikada nije izvukao, Saab je 2011. lansirao SUV model 9-4X.

 (Dalje)

Lamborghini Miura Roadster

Lamborghini Miura je ikona u svetu automobila i bez sumnje prvi svetski superautomobil. Ovaj model je proslavio kompaniju, a bio je i rival Ferrariju. Međutim, uprkos svetskoj slavi, malo je onih koji znaju da postoji i Miura Roadster.

 (Dalje)

Citroen Dyane

Idejni naslednik popularnog Spačeka, odnosno modela 2CV, Citroen Dyane je koristio istu platformu, a čak se ni vizuelno nije puno razlikovao od starijeg brata. Ali, nije zamišljen kao klasična zamena za 2CV, nego je na tržištu trebalo da se pozicionira između Spačeka i Amija.

 (Dalje)

Ford Taunus 1300 Ford Mondeo 1.5 TDCi

Prednji pogon, koji koristi Mondeo, za razliku od zadnjeg kod testnog Taunusa, koristili su i prethodni Taunusi P4 (1962. - 1966.) i P6 (1966.- 1970.). Novi turbo-dizelaš 1.5 je više od dvostruko moćniji od klasičnog benzinca 1.3

 (Dalje)

Mercury Cougar

Nakon što je Ford izmislio megapopularnu 'pony car' kategoriju stigli su odgovori drugih proizvođača, pa je logično da su odlučili da izazivačima uzvrate drugim korporacijskim modelom.

 (Dalje)

peugeot 305

Tržišnom strategijom pozicioniranja između klasa pronašao je put do uspeha

Mada su mnogi, pa i slovenački 'Avto magazin', 1970-ih najavljivali da će novi Peugeotov model nositi oznaku 405 i da će smestiti između serija 204/304 i većeg 504, Francuzi su iznenadili predstavivši ga kao efektivnu zamenu za manje modele, na čijim mehaničkim osnovama je i razvijen.

 (Dalje)

Alfa Romeo Giulietta

Klinasta limuzina u koju ni vatreni Alfisti nisu baš previše zaljubljeni

Tokom istorije Alfa je napravila dosta sjajnih i nekoliko loših automobila, ali vrlo retko bi im se omaklo da ponude bezličan i, u stvari, dosadan model.

 (Dalje)

Alfa Romeo 156

Najznačajniji model u novijoj istoriji Alfa Romea je jedan od onih automobila rođenih pod srećnom zvezdom, toliko sjajno pogođen da nikada nije pao ispod radara.

 (Dalje)

Mercedes 190

Stigao je kao posledica Mercedesovih težnji da postane dostupniji, ali i kao svojevrsni odgovor na konkurentsku "kockicu", a ostavio je neizbrisiv trag u istoriji automobilizma, čime je utro put dolasku C klase.

 (Dalje)

Početak motorizacije nekadašnje SFR Jugoslavije, ratom uništene zemlje koja je nezadrživo išla ka industrijalizaciji i razvoju, vezana je za automobil kragujevačke Zastave – „Fiću“.

 (Dalje)

Trabant simbol svakodnevnog života u komunističkoj Istočnoj Nemačkoj i dalje zadivljuje, zabavlja i šarmira, za njega se traže rezervni delovi, a cena mu raste i planira se proširenje muzeja posvećenog "malom smrdljivcu".

 (Dalje)

Vrhunski modeli Mercedesa danas se ne mogu zamisliti bez AMG značke. Danas sportsko odeljenje Mercedesa, osnovano je pre 50 godina kao privatna firma čiji su osnivači imali samo jedan san – prvo mesto na trkama

 (Dalje)

Na današnji dan 1971. godine počela je serijska proizvodnja jugoslovenskog automobila Zastava 101.

 (Dalje)

Kompaktna limuzina predstavljena u Ženevi 1992., nasledila je model 75, a u očima fanova predstavlja svetogrđe, jer je napustila zadnji pogon. To 155-ici nikako nisu mogli oprostiti, a dodatan šamar bio je deljenje platforme Type Three s Fiat Temprom i Lancijom Dedrom.

 (Dalje)