Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Kada je reč o Ferrarijevim klasicima, malo koji modeli su traženi kao oni serije 250, o čemu govori podatak da je najskuplji automobil ikada prodat, upravo GTO trkač ove ’’porodice’’.

 (Dalje)

Reklama


Preuzeto sa: BrzaBrzina.com    

U deceniji nakon Drugog svetskog rata, dogodila se svojevrsna renesansa sportskih automobila 

Drumovima zapadnih zemalja obe strane Atlantika počeli su da krstare raskošni modeli visokih performansi, raznovrsnih konstruktorskih filozofija, ali sa brzinom kao zajedničkim imeniocem. Ipak, na drugom kraju sveta, u dalekom Japanu, stvari su se odvijale znatno sporije.

 (Dalje)

Mercedes se priprema za 16.12. kada će zvanično biti predstavljena nova generacija C klase, a pre tog događaja Mercedes je odlučio da nas malo vrati u prošlost kako bi pogledali neke od prethodnika ovog modela.

 (Dalje)

Čini se da je u ovom trenutku ceo svet opijen pričom o većoj efikasnosti i smanjenju štetnih gasova zarad očuvanja životne sredine. Neki bi rekli da je to logičan napredak industrije a drugi da se rukovodi lažnim podacima nametanja straha od nestanka resursa i ljudskog uticaja na klimu.

 (Dalje)

Alfa Romeo poslednjih godina pokušava da povrati svoj status proizvođača luksuznih sportskih automobila, modelima kakvi su 8C Competizione/Spider i 4C.

 (Dalje)

Nemački proizvođač Opel ove godine proslavlja 25 godina od trenutka kada je na pozornicu prvi put nastupila prva generacija Vectra sedana srednje klase. Kreirana kao moderni naslednik Ascone, Vectra je lansirana 1988. godine i ujedno je postala prvi Opelov model koji se mogao poručiti i sa integralnim pogonom.

 (Dalje)

1993. - Poslednja pobeda Ayrtona Senne i oproštaj Alaina Prosta

I pre početka Velike nagrade Australije, poslednje trke sezone 1993., bilo je jasno da tom trkom završava jedna epoha Formule 1. Pravila su se drastično menjala, tako da je bilo jasno da će bolidi za 1994. biti bitno drukčiji. Vozačka struktura se takođe drastično menjala, već potvrđeni svetski šampion Alain Prost u Australiji je završavao karijeru, baš kao i rekorder po broju nastupa Riccardo Patrese i Derek Warwick. Neki novi klinci kucali su na vrata, Schumacher, Hill, Häkkinen, Barrichello i Irvine već su markirani kao vozači koji će obeležiti nastavak dekade.

 (Dalje)

Reklama


2008. - Završila proizvodnja automobila Yugo Florida

Pompezno najavljivana kao ponos domaće automobilske industrije, Yugo Florida je postala njen najveći promašaj, automobil koji je za dvadeset godina proizvodnje napravljen u skromnih tridesetak hiljada primeraka.

 (Dalje)

Lancia se nalazi u jednom od najgorih trenutaka u svoj istoriji, što je tužno imajući u vidu automobile koji nose oznaku italijanske kompanije.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Iz perspektive prosečnog Evropljanina, Japanski klasični autombili su autističan svet pun opskurnih modela koji često, nisu ni napuštali Japan, a kamoli imali svoju EU spec verziju sa volanom na levoj strani.

 (Dalje)


                                           Zastava Sport Tour d’Europe

S obzirom da je ovo tekst o automobilu stare epohe automobilizma, umesto moderne reči ’’tjuning’’, biće korišćena reč ’’friziranje’’, kako bi se automobilisti generacije naših očeva, koji su Zastave 101 gledali i isprobavali uživo, mogli vratiti u neko lepo, drugačije vreme, a mladi automobilisti upoznali sa ne tako davno korišćenom terminologijom.

 (Dalje)

Ova godina za narod sa Balkana je posebno značajna a svi dobro znamo i zašto – Golf “Dvojka” slavi 30. rođendan!

 (Dalje)

Krajem osamdesetih godina prošlog veka Volkswagen je bio u velikom usponu. Proizvođaču automobila iz Donje Saksonije je dobro išlo sa konvencionalnim vozilima kao što su Golf, Polo i Passat, pa je dobio prostor da širi paletu egzotičnijim modelima.

 (Dalje)

1949. godina je bila važna za Sovjetski Savez jer je Staljin slavio svoj 70. rođendan, a zemlje istočnog bloka su se utrkivale u tome ko će lideru svetske super sile pokloniti što vredniji poklon.

 (Dalje)

U istoriji automobilske industrije, retki su četvorotočkaši koji su uspeli toliko dugo da ostanu u proizvodnji, doduše sa manjim promenama tokom godina, kao što je pošlo za rukom Citroenovom modelu 2CV.

 (Dalje)

Preston Tucker je 1948. odlučio da napravi najbolji automobil na svetu - i zamalo je uspeo u tome! Ovaj istinski zaljubljenik u automobile je odmalena pokušavao na različite načine da se probije u automobilskoj industriji, a najviše uspeha je imao kao trgovac automobilima raznih marki.

 (Dalje)

Ponos jugoslovenske auto-industrije, u svoje vreme najmoderniji automobil svoje klase, Zastava 101, ima bogatu istoriju. Kada je bio najavljen 1969, ovaj automobil je izazvao veliku pažnju jugoslovenskih medija. Liste kupaca su se formirale još 1970te, i čim se pojavio na tržištu uvršten je u reli sport i postao šampion.

 (Dalje)

Da li ste se ikada zapitali kako je bilo na sajmu u Frankfurtu 1983. godine? Ako jeste, odgovor na to pitanje lako možete dobiti na ovogodišnjem izdanju jednog od najprestižnijih sajmova automobila na svetu.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

U svetu je najpoznatiji kao automobil tajnog britanskog agenta James Bonda, ali njegova istorija je počela mnogo ranije

Naravno, u pitanju je Aston Martin DB, jedan od najpoznatijih automobila britanske auto industrije koji, do današnjeg dana, uspeva da održi u životu ovaj veoma poznat gran turismo automobil.

 (Dalje)

Koliko vozača ZASTAVE 101 i ljubitelja automobilizma uopšte zna šta je Ekspedicija “ZASTAVA 101— Kragujevac – Kilimandžaro”?

Odgovor je malo.

 (Dalje)


Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs