Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Ima dobrih stvari koje pored kvaliteta i lepote, nikada nisu postale popularne...

U bogatom svetu klasičnih automobila, neki modeli su se istakli i postali slavni zahvaljujući velikom komercijalnom uspehu. Ford Model T ili Volkswagen Buba su najočigledniji primeri. Sa druge strane, postoje automobili sa, praktično nikakvim uticajem na tržište, ali sa tolikom posebnošću, stilom i nebrojenim kvalitetima, koji su u startu postali klasici i dobili visoko mesto u automobilskoj hijerarhiji. Nažalost, u ovu drugu grupu spada i BMW 507 jedan od najboljih modela čuvene fabrike iz Minhena i jedno od njenih najvećih tržišnih razočarenja, što je velika šteta znajući mnoge vrline ovog automobila.

 (Dalje)

Reklama


Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Još od samog osnivanja ove legendarne i pomalo kontraverzne engleske fabrike, epitet “najbolji automobil na svetu“, pratio je sve modele.

 (Dalje)

Poslednjih godina svedoci smo trke za unapređenjem bezbednosti vozila, a posebno efikasnosti, koja postaje dominantan faktor na tržištu.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Jedna od najprepoznatljivijih oznaka u šarenom automobilskom svetu je sigurno SL.

Gotovo sinonim za Mercedes, tokom godina su je nosile uvek izuzetne mašine vrhunske tehnike i dizajna, ali različitog karaktera. Dok su neki bili beskompromisni trkači, drugi su bili granturizmo kupei ili snažni roadsteri, ali zajedničko im je slavno ime, kao i nadaleko čuveni kvalitet, brzina i snažan šarm trokrake zvezde u nosu.

 (Dalje)

Moćnu automobilsku industriju je teško izgraditi. Potrebna je snažna ekonomija u zemlji da bi se nešto takvo postiglo pa su slučajevi pokretanja proizvodnje automobila u slabije razvijenim državama prilično nepoznati van njihovih granica. Donosimo vam pet neobičnih automobila za koje su i najzagriženiji ljubitelji automobila retko kada čuli.

 (Dalje)

Sve poznate vrednosti političkog proleća 1968. godine, kao što su pobuna, slobodarski duh, mašta i bezbrižnost, objedinio je model Citroën Méhari. Predstavljen je javnosti 16. maja 1968. godine na terenima za golf u mestu Deauville, Francuska, pod imenom Citroën Diane 6 Méhari, iznenadivši sve okupljene.

 (Dalje)

Navršava se 30 godina od početka proizvodnje jednog od najuspešnijih italijanskih automobila svih vremena – Fiata Uno. Zamenio je takođe uspešni model 127, osvajača titule Evropski automobil 1972. godine, na čijoj je osnovi 1980. napravljen Yugo 45.

 (Dalje)

Reklama


Nije neka posebna tajna da su u Jaguaru godinama, da ne kažemo decenijama, razmišljali o nasledniku legendarnog sportskog modela E-Type. Uostalom, ako neko odluči da ponudi sjajan i atraktivan sportski auto u cenom razumnoj kategoriji, nije mu za zameriti.

 (Dalje)

Češku marku Škoda Auto danas poznajemo kao proizvođača veoma solidnih automobila, baziranih na Volkswagenovoj tehnologiji i motorima, sa cenama nešto nižim od nemačkih pandana. Od ostatka ponude matične marke i njenihh podmarki Škodini modeli se izdvajaju i dizajnom, koji je, po mišljenju mnogih, neretko čak i superioran dizajnu pojedinih Volkswagenovih modela.

 (Dalje)

Na slici je Pyongyang 4.10, takođe nazvan i Kaengsaeng 88 ili Paektusan, napravljen u Severnoj Koreji, a baziran na Mercedesu 190 (W201).

 (Dalje)

Mercedesov model 190 / 190E (fabričke oznake W201) se pojavio u novembru 1982. godine, nazvan i "baby Benz", budući da se radilo o tada najmanjem automobilu nemačke marke (dužina 445 cm).  

 (Dalje)

„Era porodičnog automobila“ započela je 1966. godine. Te je godine u novembru predstavljena prva Corolla – namenjena japanskom tržištu, ali model se je ipak okrenuo globalnom tržištu. Time je ostvario uspeh i – za mnoge konkurente - nedostižne brojke.

 (Dalje)

Alfa Romeo je model 6C 1500 predstavio 1925. godine, a produkcija automobila je krenula godinu kasnije.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

26. maja 1927. godine Henry Ford je prisustvao proizvodnji 15-milionitog i poslednjeg Ford Model T u čuvenoj fabrici Highland Park, Michigan. Iako su svi očekivali veliku proslavu kakvu legendarni automobil kao što je Model T zaslužuje, Henry nije želeo nikakvu ceremoniju i nije uspevao da sakrije suze.

 (Dalje)

Pre tačno 25 godina Ford je publici predstavio Sierru RS500, koja je bila ne samo najmoćniji Ford na evropskom tržištu, već je u potpunosti dominirala u tadašnjoj Grupi A turističkih automobila.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Tokom godina, britanska auto-industrija konstantno je zračila individualnošću i specifičnim stilom, bez obzira da li se radilo o ekstravagantnim i luksuznim modelima ili automobilima za široke narodne mase.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Iako često osporavan, Jaguar XJS je jedan od najuspešnijih modela ove fabrike.

Sa tržišnim životom od preko 20 godina, ovaj kupe je bio i okosnica game kao i jedan od retkih automobila koji je suštinski nepromenjen preživeo sve energetske krize i recesije koje su zadesile auto industriju u poslednje tri decenije. Imajući u vidu stil, vrhunsku motorizaciju i kvalitet izrade, mesto u istoriji automobila mu je zagarantovano...

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Kao i sve druge slavne fabrike sportskih automobila i Porsche je veliki deo svog imidža i popularnosti zasnivao na sportskim uspesima i to od prvih dana postojanja ove fabrike.

 (Dalje)

Već 1978. godine se na američkom tržištu pojavio Golf sa otvorenom tovarnom površinom. Četiri godine kasnije je mali pick-up započeo svoj pobednički pohod kroz Evropu. Pod imenom Caddy kompaktni stručnjak za teret trebalo je da rešava zadatke koji su mu povereni isto tako neupadljivo i pouzdano kao caddy na golf terenu - u početku.   

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Tokom izuzetno bogate istorije čuvene italijanske fabrike sportskih automobila Ferrari, na ulice i staze širom sveta su stizali uvek brzi, moderni i interesantni automobili.

 (Dalje)


Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs