Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Ako je ideja o japanskom sportskom automobilu zvučala smešno 1967. godine kada je debitovala Toyota 2000GT, ideja da Japanci mogu da napadnu najbolje nemačke premijum brendove je zvučala nemoguće.

 (Dalje)

Reklama


Kako piše B92, ovih dana navršava se 30 godina otkako je švedski proizvođač uz ono čuveno "a sada nešto sasvim drugačije" prikazao svetu svoj prvi model sa prednjim pogonom i poprečno postavljenim motorom.

 (Dalje)

Kako piše Mojauto, u susret sajmu u Ženevi (od 3. do 13. marta) red je da se setimo modela koji su obeležili jedan period velikog salona automobila. Tačnije, želimo da se vratimo pet decenija unazad, u 1966. godinu, kad je svet prvi put video „lamborgini mijuru“.

 (Dalje)

Kako piše B92, tokom tri i po decenije, koliko su se proizvodili u fabrici ZAZ u današnjoj Ukrajini, specifični automobili poznati pod zajedničkim imenom Zaporožac važili su za pristupačna vozila u Sovjetskom Savezu. Pored zemlja Istočnog bloka, prodavali su se i na pojedinim zapadnoevropskim tržištima a stariji čitaoci sigurno se sećaju modela 968 iz sedamdesetih godina 20. veka koji se viđao i na putevima bivše Jugoslavije.

 (Dalje)

U Mercedesu su proslavili 40 godina od početka proizvodnje prvog modela iz legendarne serije W123 koja je kasnije postala osnova za Mercedesove modele E Klase.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Kada je prvi BMW 6-Series E24 debitovao 1976. godine, mnogi su ga osudili kao preskup i preteški gran turismo automobil koji ne zaslužuje da nosi istu oznaku kao ostali sportski modeli kompanije.

 (Dalje)

Kada su sredinom osamdesetih godina prošlog veka najbolji i najglasniji inžinjeri u BMW-u shvatili da najsnažniji i najbrži BMW tadašnje Serije 5 (E28) nudi nemačka tjuning kompanija Alpina, odlučeno je da se ponuda "petice“ proširi modelom M5.

 (Dalje)

Reklama


Italijanski kaligraf Romano Kataneo nacrtao je znak Alfa Romea 1910. godine. U kružnu osnovu podeljenu po vertikali on je na desnu tranu ugradio “bisione”, zmiju koja u ustima drži dečaka. Ovaj element se nalazio na grbu Viskontija, vladara Milana u 14. veku. Sa leve strane se nalazi crveni krst na beloj podlozi, zaštitni znak dvorca Sforca.

 (Dalje)

Početak proizvodnje jednog od najpoznatijih i najproizvođenijih automobila svih vremena započeo je pre 70 godine.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Kada je Ford predstavio Mustang u aprilu 1964. godine, niko, a po najmanje Ford, nije očekivao da Chevrolet neće reagovati.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Epiteti koji se najčešće vezuju za ime Citroen stečeni su veoma davno, a da bi se ti isti termini i osobine sačuvele i prenele dalje, bilo je potrebno mnogo više od ekstravagantnih oblika karoserije.

 (Dalje)

Pre trideset i pet godina, tačnije 28. novembra 1980. godine, proizvedeni su prvi serijski primerci "juga", samo dan pred 29. novembra, veliki državni praznik koji je trebalo da obeleži i početak proizvodnje jednog potpuno novog modela.

 (Dalje)

Legendarni "mercedes serije W123" je ubedljivo najprodavaniji model štutgartske marke. Smatra se pionirom u više oblasti: imao je prvu karavan verziju u istoriji brenda, prvi turbo-dizel motor u Nemačkoj a bio je i drugi model sa opcionim vazdušnim jastukom.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Većina auto kompanija u današnja vremena ima neki stereotip koji ih prati već duže vreme, kao što je slučaj sa Toyotom i kvalitetom, odnosno Volkswagenom i ekonomičnosti.

 (Dalje)

Kako piše B92, trkačka verzija Škode 110 R Coupe predstavljena je 1975. da bi u narednim godinama ovaj automobil zabeležio brojne uspehe na evropskim reli takmičenjima i trkačkim stazama.

 (Dalje)

Kako piše B92, na današnji dan, 18. novembra 1985, sa fabričkih traka sišao je poslednji "fića". Od 1955. do 1985. u kragujevačkoj "Zastavi" proizvedeno je 923.487 primeraka ovog automobila.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Predstavljanje moderne verzije nekog klasičnog automobila obično znači da je prethodnik bio legendaran u svoje vreme.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Dizajn, razvoj i marketing novih automobila je dug i skup proces čak i za najveće svetske proizvođače.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Osim ukoliko ste veliki ljubitelj Chrysler korporacije, šanse su velike da u periodu 1960tih godina Plymouth Barracuda nije ostavljala veliki utisak na vas.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Prva Mazda sa rotacionim motorom, Cosmo Sport, je bio eksperiment koji možda nije ostavio zapažen trag na tržištu po prodajnim rezultatima, ali je zato proslavio japanskog proizvođača vozila i stavio ga na mapu sveta.

 (Dalje)


Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs