Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Iako Porsche i Volkswagen nisu imali uspeha sa svojim prvim zajedničkim sportskim automobilom, modelom 914, do sredine 1970tih godina obe kompanije su bile spremne za novi pokušaj sa modelom 924.

 (Dalje)

Reklama


Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Tehnološki i dizajnerski, 1966 Oldsmobile Toronado je predstavljao prekretnicu u američkoj auto industriji.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Ako bi u auto industriji tražili primer kako napraviti veoma uspešnu kompaniju, mislimo da ne treba da gledamo dalje od legendarnog nemačkog proizvođača BMW.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Tokom 1967. godine, mali nemački proizvođač vozila NSU je predstavio svoj prvi i poslednji luksuzni automobil, Ro80, koji je napravio malu revoluciju.

 (Dalje)

Kako piše B92, Škoda je u okviru proslave 120 godina postojanja izložila svojih devet najređih klasika na izložbi "Bensberg klasiks" u Kelnu - najviše pažnje privukao je naravno prototip Škoda 935 Dynamic.

 (Dalje)

Upoznajte Opelov elegantni kupe, koji je obeležio kraj “ludih” ’60-ih...

 (Dalje)

Ford nas je podsetio na neke od svojih pionirskih poduhvata koji su danas sastavni deo svakodnevnog života a nekada su predstavljali pravu naučnu fantastiku. Među njima je i GPS uređaj koji je predstavljen na prototipu “ford aurora koncept” iz 1964. godine.

 (Dalje)

Reklama


Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Reči "Buick" i "sportski automobil" se nisu često mogli naći u istoj rečenici, ali tokom godina kompanija se mogla pohvaliti sa nekoliko performance automobila.

 (Dalje)

Početkom 60-ih BMW se dizao iz pepela, Audi novog doba nije ni postojao, Opel, Ford, Peugeot, Volvo... počeli su, s više ili manje uspeha, lansirati sportske verzije. Pomorci i povratnici iz inostranstva, uz uvozne dozvole kupovali su MG MGB, Triumph Spitfire i Mini Cooper S.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Bez obzira koliko nam smetalo kada rival naše omiljene auto kompanije predstavi bolji proizvod, moramo da priznamo da je konkurencija ipak dobra u auto industriji.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Ako pogledamo listu ugašenih američkih brendova u poslednje vreme, u koju spadaju Plymouth, Mercury, Oldsmobile, Saturn, Hummer i Pontiac, nema sumnje da publika najviše žali za ovim poslednjim.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Tokom svoje 92-godišnje istorije, za Chrysler korporaciju važi verovanje da je uvek jednom nogom u grobu.

 (Dalje)

Gde ima dima ima i vatre

Neverovatno je koliko je traga ostavio među svojim vlasnicima obični, skromni, dvotaktni "vartburg 353".

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Predstavljen 1976. godine, Volkswagen Golf GTI nije bio prvi sportski porodični automobil, pa čak ni najbolji, ali je osnovao klasu u kojoj danas svaka kompanija ima svog predstavnika - hot hetč.

 (Dalje)

13. maj, 2015 - Danas proslavljamo godišnjicu prve pobede jednoseda Alfa Romeo u novouspostavljenom Svetskom šampionatu Formule 1. Bilo je to 13. maja 1950. godine, kada su četiri jednoseda „158-ice“ izašla na stazu u Silverstonu. Đuzepe „Nino“ Farina je pobedio i zabeležio prvi „het-trik“ u Formuli 1: pol pozicija, pobeda i najbrži krug. I naravno, titula svetskog šampiona na kraju sezone.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Kada je Porsche 914 završio karijeru 1975. godine posle svega pet godina proizvodnje, malo koji ljubitelj automobila je pustio suzu.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Većina klasičnih automobila ostaju upamćeni zato što su bili legendarni u svoje vreme.

 (Dalje)

Na najvećoj svetskoj izložbi klasičnih automobila Techno Classica, Volkswagen Classic ima definitivno jedan od najzanimljivijih izložbenih prostora. Upravo ispod velikog naziva Volkswagen nalazi se sedam različitih Pola iz svih pet generacija ovog automobila koji ove godine slavi tačno 40 godina postojanja.

 (Dalje)

Pre tačno 50 godina po prvi put je predstavljen automobil koji je označio rođenje klase lepih malih automobila visokog kvaliteta po kojima je Pežo danas prepoznatljiv. Danas automobile sa prednjim pogonom uzimamo zdravo za gotovo, ali to nije bio slučaj kada je u aprilu 1965. godine "pežo 204" bio predvodnik nove automobilske generacije.

 (Dalje)

Zlatna serija

Mercedesova popularna „Pagoda” bila je automobil, koji je, pored dizajna, promovisao i neka tehnička rešenja koja su bila daleko ispred vremena

 (Dalje)


Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs