home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA


Namera Mercedesa da u svoju ponudu uvrsti mali gradski automobil datira još od 1981. kada je predstavljen koncept NAFA, predak savremenog Smarta ForTwo.

 (Dalje)



Neki su ga zvali istočnoevropskim Ferrarijem, najviše zbog toga što je podsećao na model 250 GTO, ali kada biste čuli zvuk njegovog motora, svako poređenje sa automobilima italijanskog proizvođača palo bi u vodu.

 (Dalje)

Vreme brzo prolazi, složićete se! Malo po malo, stigli smo na proslavu rođendana legendardnog „volvoa 850“ koji je švedski proizvođač prvi put svetu predstavio 11. juna 1991. godine u dvorani „Gloub arena“ u Stokholmu. Model „850 GLT“ u čiji je razvoj uloženo doooosta novca najavljen je kao „dinamičan automobil sa četiri svetske premijere“.

 (Dalje)

Kako podseća B92, jedan od najlepših modela italijanskog proizvođača sportskih automobila - Miura, debitovao je 1966, a proizvodio se do 1973. godine.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Priča John DeLoreana i njegovog automobila DeLorean DMC-12 je takva da ni Holivud ne bi mogao da je izmisli.

 (Dalje)

Verovatno su retki oni koji znaju da ovaj automobil uopšte postoji. A trebali bi...

Renault je imao problema krajem '80-ih godina prošlog veka i ideja je bila da se u novu deceniju uđe sveže. Nekako je tih godina kompanija izgubila na polju sportskih modela, pa se već 1990. počelo sa razradom planova. Trebao im je automobil koji će postići uspeh nalik onom koji je imao Renault 5 Turbo.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Iako je tokom svoje karijere bio poznat kao sportski Golf, Volkswagen Scirocco je uradio mnogo više za nemačkog proizvođača vozila nego što mu se odaje priznanje.

 (Dalje)

Istorija: Ferrari Dino

28 Apr 2016 - 06:30 Istorija Link

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Ferrari Dino je jedan od najnejasnijih automobila italijanskog proizvođača vozila

Mnogi ljubitelji ove legendarne marke čak i ne smatraju Dino kao pravi Ferrari, što je čudno kada se zna da je u pitanju jedan od najprodavanijih automobila u dugogodišnjoj istoriji kompanije. Ali kada detaljnije pogledamo situaciju, Dino tokom prvih nekoliko godina proizvodnja uopšte zvanično nije ni bio Ferrari...

 (Dalje)

Stariji pamte da je fabrika TAS u Vogošći proizvodila modele prve i druge generacije „folksvagen golfa“ ali samo retki znaju da se 1991. godine pripremalo proširenje postrojenja za dolazak tada aktuelnog „golfa III“.

 (Dalje)

Peugeot 205 GTI

19 Apr 2016 - 09:30 Istorija Link

Hteli to sebi da priznamo ili ne, osamdesete su se završile pre skoro trideset godina. Samim tim, iako nemaju zavodljive obline, hromirane branike i ingeniozna, šarmantna, ali arhaična tehnička rešenja, automobili tog doba danas predstavljaju potpuno legitimne klasike.

 (Dalje)

Cizeta - italijanski proizvođač egzotičnih superautomobila (1991. - 1995.)

 (Dalje)

45 godina Zastave 101

17 Apr 2016 - 23:21 Istorija Link

Ove godine ZASTAVA 101 puni 45 godina. Iako se u ‘’Auto-magazinu’’ našla još 1970, Zastava 101 je prvi put javnosti uživo predstavljena 19. aprila 1971, na sajmu automobila u Beogradu.

 (Dalje)

Da citiramo našeg glumačkog velikana: „Koji je to automobil bolji od Moskviča!?“ :)

Iako se već krajem ’80-ih itekako osećalo da je, nekada moćni, Sovjetski Savez gotovo na kolenima i da je tadašnji politički i ekonomski sistem postao neodrživ, bivši SSSR nije prestajao tehnološki da se razvija, doduše, najviše u oblasti vojne industrije, ali je „Perestrojka“ donekle razmrdala i civilni sektor.

 (Dalje)

20 godina Mercedesa SLK

15 Apr 2016 - 19:33 Istorija Link

Taman kada je vreme da se 2016 Mercedes SLC pojavi u salonima širom sveta, nemačka kompanija je odvojila vreme da se podseti kako je sve počelo pre 20 godina.

 (Dalje)

Kako piše Mojauto, „Škoda“ je pre tačno pet decenija na Salonu u Ženevi predstavila model „1000 MBX“, kupe izveden iz sedana sa četvora vrata „1000 MB“, jednog od najpopularnijih automobila u SFRJ. Slova MB u imenu su predstavljala skraćenicu za grad Mlada Boleslava ali su vlasnici u tadašnjoj Jugoslaviji simpatičnom Škodinom porodičnom automobili dali nadimak „1000 malih briga.

 (Dalje)