Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Čak i vozači koji ne kupuju automobil radi doživljaja u vožnji već za prevoz od mesta A do mesta B ponekad požele da se nađu za volanom automobila koji se ponaša kao pravi trkački automobil, bez obzira da li je razlog hvaljenje prijateljima ili zamišljanje da su na čuvenom Nirburgringu.

 (Dalje)

Reklama


Tvorac istorije

Pre šezdeset godina, automobilski svet je postao drugačiji – predstavljen je Citroen DS, popularna “Ajkula”! Za prvih 15 minuta od otvaranja kapija Salona automobila u Parizu, te 1955. godine, Citroen je uknjižio 743 porudžbine, dok su konkurentski proizvođači dobili nerešiv zadatak – kako odgovoriti na ovakav izazov.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Renault 4 nikada nije osvojio nagrade za dizajn niti je moderizovao francusku auto industriju u istoj meri kao rival Citroen 2CV, ali je uradio mnogo više za prosečnog francuskog vozača.

 (Dalje)

Još jedna istorijska ikona svetskog reli šampionata mogla bi uskoro da pronađe novog vlasnika. U istoriji "kraljice automobilizma" nemački Audi je odigrao ogromnu ulogu - početkom 80-ih godina prošlog veka marka je u svetski šampionat uvela pogon na sva četiri točka i suprotstavila ga pogonu na zadnje točkove. Sve ostalo je, kako kaže otrcana fraza, istorija.

 (Dalje)

Volkswagen slavi 65 godina od kada je napravljen prvi primerak VW Transportera.

 (Dalje)

Ovde prvo podsećanje da se Mercedesov model 190 / 190E (fabričke oznake W201) pojavio u novembru 1982. godine, a zvali su ga i "Baby Benz" budući da se radilo o tada najmanjem automobilu nemačke marke (dužina 445 cm). 

 (Dalje)

Danas su automobili sa dizel agregatom popularni širom sveta i mogu se naći na svakom manje ili više razvijenom tržištu važno je znati sa kojim modelom je cela "dizel" priča počela. Naravno, u pitanju je bio jedan nemački automobil.

 (Dalje)

Reklama


Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Ako je General Motors bio poznat po nečemu kroz svoju istoriju, to je po gašenju automobila baš u vreme kada ih gotovo usavrši.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Kada je Pontiac predstavio čuveni GTO 1964. godine, osnovao je potpuno novi period u istoriji američke auto industrije.

 (Dalje)

Dužina od 423,5 cm sredinom 60-ih je bila srednja klasa, a danas je kompaktna. Toliko dugačak Renault 16, koji je na tržište stigao početkom februara 1965., odmah je oduševio koncepcijom, pomalo 'baroknim' stilom, udobnošću i funkcionalnošću. A i performanse su, za to vreme, bile veoma dobre, a trošio je manje od konkurencije.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Iako je japanska autoindustrija svoje temlje, sadašnjost i budućnost zasniva na kopiranju dizajna i mehaničkih rešenja euro-američkih konkurenata, par puta u svojoj istoriji Japanci su predstavili čisto “svoje” automobile, autentične pojave, mehanike i utiska.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Brza, luksuzna i lepa, iako je delila platformu za značajno jeftinijim Fiat, Lancia i Saab modelima, Alfa Romeo 164 je imala sve karakteristike da bude veliki prodajni hit za italijanskog proizvođača vozila.

 (Dalje)

DKW je jedan od 4 originalna brenda koji su formirali Audi.

Još 1956. godine su napravili vozilo sa imenom Schnellaster Kastenwagen, što u slobodnom prevodu na engleski znači Rapid Transit Panel Van, vozilo koje pokreće 42KS motor sa 896 kubika.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Nema sumnje da je, kada je Chrysler grupa predstavila prve minivanove 1984. godine, u potpunosti promenila način na koji je Amerika i ostatak sveta gledao na porodična vozila.

 (Dalje)

Šezdesetih godina su Citroenovi čelnici shvatili da prodaja modela 2CV, popularnog Spačeka, počinje nezaustavljivo da opada.

 (Dalje)

"Spaček": simbol Francuske

Jedan od najpopularnijih i najpoznatijih automobila svih vremena – "sitroen 2 CV" ili u narodu poznat kao "spaček", uskoro puni 67 godina. Prototip je napravljen pre skoro 80 godina, a prodat je u 3.868.633 primeraka

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Kada je Acura otvorila svoj prvi od 60 salona u Severnoj Americi u martu 1986. godine, japanska auto industrija je konačno dobila svoj prvi premijum automobil.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Reli Monte Karlo 1981. godine je, na prvi pogled, delovao kao i svaki drugi

Tradicionalno otvaranje sezone je, po očekivanju, donelo mnogo proslavljenih automobila, kao što su Renault 5 Turbo, Talbor Sunbeam Lotus, Opel Ascona 400, Lancia Stratos HF, Fiat 131 Abarth, Ford Escort RS 1800, Porsche 911 SC i mnoge druge.

 (Dalje)

Da je razvoj automobilske industrije u bivšoj Jugoslaviji mogao da krene potpuno drugim tokom od onog koji nam je dobro poznat, najbolje svedoči ovaj neobični prototip.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Početkom 1950tih godina General Motors je bio na krovu sveta.

 (Dalje)


Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs