Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

"Spaček": simbol Francuske

Jedan od najpopularnijih i najpoznatijih automobila svih vremena – "sitroen 2 CV" ili u narodu poznat kao "spaček", uskoro puni 67 godina. Prototip je napravljen pre skoro 80 godina, a prodat je u 3.868.633 primeraka

 (Dalje)

Reklama


Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Kada je Acura otvorila svoj prvi od 60 salona u Severnoj Americi u martu 1986. godine, japanska auto industrija je konačno dobila svoj prvi premijum automobil.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Reli Monte Karlo 1981. godine je, na prvi pogled, delovao kao i svaki drugi

Tradicionalno otvaranje sezone je, po očekivanju, donelo mnogo proslavljenih automobila, kao što su Renault 5 Turbo, Talbor Sunbeam Lotus, Opel Ascona 400, Lancia Stratos HF, Fiat 131 Abarth, Ford Escort RS 1800, Porsche 911 SC i mnoge druge.

 (Dalje)

Da je razvoj automobilske industrije u bivšoj Jugoslaviji mogao da krene potpuno drugim tokom od onog koji nam je dobro poznat, najbolje svedoči ovaj neobični prototip.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Početkom 1950tih godina General Motors je bio na krovu sveta.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Ako tražimo zlatno vreme automobilizma, period tridesetih godina prošlog veka bi jedini mogao da ponese taj epitet.

 (Dalje)

Hitler je dao novac, dr. Porsche ga je proizveo, ali Bube ne bi bilo bez inženjera Josefa Ganza

Mora da ima četiri sedišta, motor sa vazdušnim hlađenjem, a cena ne sme da bude veća od 1.000 maraka... Svojim visokim, pomalo kreštavim glasom nabrajao je pun entuzijazma Adolf Hitler svoju viziju narodnog automobila, uzimajući pauzu samo da srkne gutljaj čaja. Nasuprot njemu, u berlinskom hotelu, sedeo je Ferdinand Porsche. Ne bez razloga. Upravo njega je Firer te 1934. izabrao da bude prvi čovek projekta koji će omogućiti svakom nemačkom domaćinstvu motorizovani prevoz. Tom prilikom, Firer je već tada uspešnom, a danas legendarnom nemačkom inženjeru pokazao i skicu kako bi takav "volkswagen" trebao da izgleda. U jednom trenutku na drugu stranu stola je gurnuo salvetu, na kojoj je u trenutku nadahnuća svojeručno nacrtao buduću Bubu...

 (Dalje)

Reklama


Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Kada je reč o hot hetč automobilima, mnogi će se složiti oni danas nisu ni približni onima iz zlatnih 1970tih i 1980tih godina.

 (Dalje)

Kada pomislite na automobil koji je prema vrsti karoserije okarakterisan kao limuzina, a pogotovo ako se radi o luksuznoj limuzini, onda očekujete da svakako ima četvoro vrata. Međutim, evo retkog primerka koji odstupa od tog pravila.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Desno oko Fukio Nakagawae nervozno je igralo dok je gledao kroz prozor svoje kancelarije u mestu Aichi, istočno od Nagoye.

 (Dalje)

Dacon 828

4 Nov, 2014 - 15:18 Istorija Komentari (0) comments  English

Na slikama je Dacon 828, brazilska mini-replika Porschea 928, nastala sedamdesetih godina prošlog veka.

 (Dalje)

Početkom šezdesetih u Torinu su počeli da razmišljaju o nasledniku popularnog Fiata 600. Mada se taj model, kod nas poznatiji kao Fića (Zastava 750), i dalje sjajno prodavao, bilo je jasno da neće moći da traje večno.

 (Dalje)

Francuski proizvođač automobila je danas najpoznatiji po svojim modelima koji su ekonomični, udobni i bezbedni, namenjeni savremenom čoveku za savremene potrebe. Ali oni koji bolje poznaju istoriju sigurno pamte i legendarne modele od pre više od pedeset godina.

 (Dalje)

Ako ste mislili da je originalni VW Golf GTI prvi trkački hečbek grdno ste se prevalili. Ovaj nemački automobil je samo popularizovao ovu vrstu automobila ali je originalnu ideju osmislio drugi proizvođač.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Iako je Tatra kompanija koja se danas uglavnom koncentriše na proizvodnju kamiona i autobusa, situacija nije uvek bila takva.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Predstavljanje Lamborghini Countacha davne 1971. godine je zateklo Ferrari na spavanju.

 (Dalje)

Prva Škoda Felicia sišla je sa proizvodnih traka fabrike Mlada Boleslav 17. oktobra 1994, čime je započela moderna era češkog proizvođača.

 (Dalje)

Iz Lamborghinija su saopštili sa su do sada prodali 3.000 komada novog modela Huracan LP610-4.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Ukoliko ste redovno pratili auto industriju tokom 1980tih godina, na zidu vaše sobe su verovatno bila tri postera - Porsche 959, Ferrari Testarossa i Lamborghini Countach.

 (Dalje)

U novembru 1984. godine Mercedes je predstavio novi model iz kojeg je kasnije nastala savremena E klasa. Mercedes W124, kako je glasila fabrička oznaka ovog automobila, izrađivao se u različitim varijantam, u nekoliko modelskih verzija, narednih 13 godina. Za to vreme sa proizvodnih traka sišlo je preko 2,7 miliona primeraka ovog modela.

 (Dalje)


Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs