Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Ako tražimo zlatno vreme automobilizma, period tridesetih godina prošlog veka bi jedini mogao da ponese taj epitet.

 (Dalje)

Reklama


Hitler je dao novac, dr. Porsche ga je proizveo, ali Bube ne bi bilo bez inženjera Josefa Ganza

Mora da ima četiri sedišta, motor sa vazdušnim hlađenjem, a cena ne sme da bude veća od 1.000 maraka... Svojim visokim, pomalo kreštavim glasom nabrajao je pun entuzijazma Adolf Hitler svoju viziju narodnog automobila, uzimajući pauzu samo da srkne gutljaj čaja. Nasuprot njemu, u berlinskom hotelu, sedeo je Ferdinand Porsche. Ne bez razloga. Upravo njega je Firer te 1934. izabrao da bude prvi čovek projekta koji će omogućiti svakom nemačkom domaćinstvu motorizovani prevoz. Tom prilikom, Firer je već tada uspešnom, a danas legendarnom nemačkom inženjeru pokazao i skicu kako bi takav "volkswagen" trebao da izgleda. U jednom trenutku na drugu stranu stola je gurnuo salvetu, na kojoj je u trenutku nadahnuća svojeručno nacrtao buduću Bubu...

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Kada je reč o hot hetč automobilima, mnogi će se složiti oni danas nisu ni približni onima iz zlatnih 1970tih i 1980tih godina.

 (Dalje)

Kada pomislite na automobil koji je prema vrsti karoserije okarakterisan kao limuzina, a pogotovo ako se radi o luksuznoj limuzini, onda očekujete da svakako ima četvoro vrata. Međutim, evo retkog primerka koji odstupa od tog pravila.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Desno oko Fukio Nakagawae nervozno je igralo dok je gledao kroz prozor svoje kancelarije u mestu Aichi, istočno od Nagoye.

 (Dalje)

Dacon 828

4 Nov, 2014 - 15:18 Istorija Komentari (0) comments  English

Na slikama je Dacon 828, brazilska mini-replika Porschea 928, nastala sedamdesetih godina prošlog veka.

 (Dalje)

Početkom šezdesetih u Torinu su počeli da razmišljaju o nasledniku popularnog Fiata 600. Mada se taj model, kod nas poznatiji kao Fića (Zastava 750), i dalje sjajno prodavao, bilo je jasno da neće moći da traje večno.

 (Dalje)

Reklama


Francuski proizvođač automobila je danas najpoznatiji po svojim modelima koji su ekonomični, udobni i bezbedni, namenjeni savremenom čoveku za savremene potrebe. Ali oni koji bolje poznaju istoriju sigurno pamte i legendarne modele od pre više od pedeset godina.

 (Dalje)

Ako ste mislili da je originalni VW Golf GTI prvi trkački hečbek grdno ste se prevalili. Ovaj nemački automobil je samo popularizovao ovu vrstu automobila ali je originalnu ideju osmislio drugi proizvođač.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Iako je Tatra kompanija koja se danas uglavnom koncentriše na proizvodnju kamiona i autobusa, situacija nije uvek bila takva.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Predstavljanje Lamborghini Countacha davne 1971. godine je zateklo Ferrari na spavanju.

 (Dalje)

Prva Škoda Felicia sišla je sa proizvodnih traka fabrike Mlada Boleslav 17. oktobra 1994, čime je započela moderna era češkog proizvođača.

 (Dalje)

Iz Lamborghinija su saopštili sa su do sada prodali 3.000 komada novog modela Huracan LP610-4.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Ukoliko ste redovno pratili auto industriju tokom 1980tih godina, na zidu vaše sobe su verovatno bila tri postera - Porsche 959, Ferrari Testarossa i Lamborghini Countach.

 (Dalje)

U novembru 1984. godine Mercedes je predstavio novi model iz kojeg je kasnije nastala savremena E klasa. Mercedes W124, kako je glasila fabrička oznaka ovog automobila, izrađivao se u različitim varijantam, u nekoliko modelskih verzija, narednih 13 godina. Za to vreme sa proizvodnih traka sišlo je preko 2,7 miliona primeraka ovog modela.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Pre skoro tri decenije fabrika iz Štutgarta je predstavila model koji je postavio nove standarde u klasi supersportskih automobila.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Kada je Ford predstavio Bronco u avgustu 1965. godine, započeo je novu eru u istoriji terenskih vozila, barem što se tiče američke strane.

 (Dalje)

U septembru 2004. godine BMW je sa serijom 1 pokazao da je zadovoljstvo u vožnji moguće i u kompaktnoj klasi vozila. Prvo vozilo koje kombinuje karakterističnu voznu dinamiku BMW-a, sportsko-elegantni dizajn kao i funkcionalne prednosti vozila sa 5 vrata sa kompaktnim dimenzijama.

 (Dalje)

U vreme kada je komunizam bio u svom najvećem jeku u Sovjetskom Savezu automobil koji je obeležio tu eru bila je Volga. Evo jedne koja je u žutom izdanju, što nije prva asocijacija na Voglu ali to nije jedini primerak ovog automobila u veseloj boji.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

U zlatno doba Holivuda tokom 1920tih i 1930tih godina, Greta Garbo, Clark Gable i Gary Cooper su imali samo jedan automobil na umu - Duesenberg.

 (Dalje)


Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs