Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Dok se danas auto kompanije takmiče ko će biti prvi ko je predstavio neki novi dizajnerski detalj ili tehničku inovaciju, Ford Sierra nam je pokazao da biti ispred svog vremena nije uvek dobra stvar.

 (Dalje)

Reklama


Dodž Čardžer je automobil koji je poznat svakom ljubitelju četvorotočkaša. Zahvaljujući svojoj popularnosti, postao je jedan od najtraženijih automobila ikada...

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Omiljen od strane publike, omražen od strane konkurencije, ali i dalje jedan od najpoštovanijih modela automobila našeg doba

Poštovani čitaoče, pred tobom se nalazi priča o jednom sasvim običnom automobilu i njegovom nestašnom blizancu. Ovo je priča o pitomoj Lancii Delti i divljoj Lancii Delti Integrale, njihovim usponima i padovima, kao i sitnim stvarima koje su učinile ovaj automobil legendarnim.

 (Dalje)

Krajem juna 1974. godine predstavljen je prvi serijski automobil koji je pokretao motor sa pet cilindara, bio je to Mercedes-Benz 240D 3.0.

 (Dalje)

Put do najprodavanijeg modela sa višemilionskom prodajom: 12,3 miliona primeraka Corse prodato za 32 godine.

 (Dalje)

Donosimo učešće proizvođača automobila iz davne 1990. godine - Crvena zastava je vodeća, slede Revoz, TAS, Cimos...

 (Dalje)

Mercedes je odlučio da obeleži 120 godina motosporta podsećanjem na neke od svojih najranijih modela i trka u kojima su učestvovali. Priča počinje 1894. kada su dva automobila pokretana Daimlerovim motorima i jedan Benz model učestvovali u prvoj auto trci na svetu čija staza je bila dugačka 126 km.

 (Dalje)

Reklama


Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Da li vam ime Malcolm Bricklin možda zvuči poznato?

Većini nas sigurno ne, ali ispred vas je osoba koja je dovela naš Yugo u Severnu Ameriku, a jednak "uspeh" je ostvaren i sa kapanskim Subaruom i italijanskim Fiatom. Za ovu priču nama je ipak najbitniji Bricklin SV-1 (Safety Vehicle 1), lična auto kompanija pomenute osobe, sa ciljem da nadmaši Chevrolet Corvette i postane najbolji američki sportski automobil. Međutim, slično kao i sa ostatkom svoje karijere u auto industriji, Bricklin nije uspeo da opstane dugo najviše zbog svojih ličnih grešaka.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

“Enzo Ferrari može biti zahvalan što nikad nije dočekao da vidi Hondu NSX“

Ovom rečenicom mediji su započeli izveštaje o prvom pravom japanskom super-automobilu kada je predstavljen na salonu automobila u Čikagu 1989. godine. Po prvi put u istoriji, kupac je mogao da dobije super-automobil koji, ne samo što je bio lagan za vožnju kao i porodična Toyota Corolla, već je imao i kvalitet na duži period i zavidne performanse.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Širok, dugačak, zaobljen, seksi - četiri jednostavne reči koje najbolje opisuju superautomobil, među poslednjim “oldschool” modelima, napravljen pre tačno 23 godine.

 (Dalje)

Jedan vlasnik Mercedesa SLS AMG Black Series se obratio poljskoj firmi Carlex Design kako bi obradio unutrašnjost ovog sportskog automobila.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Na salonu automobila u Berlinu 1933. godine, Adolf Hitler je najavio dva nova programa u razvoju nemačke auto industrije

Jedan od njih je bio razvoj narodnog KdF-wagen automobila, koji će kasnije u svetu steći slavu kao Volkswagen Beetle, a drugi se odnosio na novi trkački program sa kojim će Nacisti svetu pokazati dominaciju svoje auto industrije. Kao rezultat su nastala dva automobila pod Mercedes i Auto Union oznakom poznatim kao Silver Arrows koji su, od 1934. godine pa do početka Drugog Svetskog Rata, dominirali na stazama širom sveta.

 (Dalje)

“Mazda” je osnovana daleke 1920. godine, kao proizvođač alata. Veoma brzo, kompanija odgovara na zahteve živnulog automobilskog tržišta i svoju proizvodnju potpuno usmerava na izradu automobila. Popularnost dostavnih trotočkaša u Aziji, uslovila je da prvo vozilo proizvedeno u “Mazdi” bude vozilo na tri točka “Mazda – Go”, 1931. godine. Već sledeće godine, kompanija “Mazda” je otpočela sa uspešnim izvozom ovog vozila u Kinu.

 (Dalje)

Stranice američke automobilske industije nisu toliko gusto ispisane kao što je slučaj sa onima iz Evrope, ali i preko bare se mogu pohvaliti činjenicom da su pravili automobile pre više od jednog veka.

 (Dalje)

Nekada davno kada dizajnerima nije trebao dobar marketing tim da bi njihovi kupei privukli kupce, sportski automobil je bio baš to što mu ime kaže...

Predstavićemo vam BMW serije 5 E43 prototip koji nikada nije ušao u prozivodnju, nažalost. Skiciran je još osamdesetih godina, a dizajnirao ga je legendarni italijanski dizajner Ercole Spada.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Ako bi morali da nabrojimo legende američke auto industrije, lista verovatno obuhvatala Ford Model T, muscle cars, kamionete i V8 motore

Ali ukoliko ste živeli u američkoj saveznoj državi Kaliforniji tokom 1930tih i 1940tih godina i voleli surfovanje na čuvenim plažama, izbor automobila se svodio na samo jedan - woody. Ovi automobili su bili retki čak i za tadašnje standarde, a zahvaljujući komplikovanoj proizvodnji su takođe bili dosta skupi za proizvodnju i kupovinu.

 (Dalje)

BMW ove godine obeležava 25 godina od predstavljanja svoje Serije 8 (E31) koja se proizvodila sve do 1999. godine.

 (Dalje)

Škoda RS modeli su danas poznati kao performance verzije proizvodnih modela kao što su Fabia i Octavia, ali Škoda RS priča je počela 1947. sa dva trakačka modela: Škoda 180 RS i 200 RS.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Mnogi danas smatraju Chevrolet Corvette za prvi američki sportski automobil i to sa opravdanim razlozima

Velikan General Motorsa je napisao istoriju kada se pojavio u prodaji 1953. godine kao prvi domaći automobil napravljen od karbona i sa moćnim I6 motorom. U svojoj ranoj istoriji Corvette nije opravdao očekivanja, ali od kasnih 1950tih godina i dominacija na stazama ipak predstavlja ultimatni američki sportski automobil. Međutim, dve godine pre Corvette je postojao automobil urađen od stane male kompanije iz grada Kenosha u američkoj saveznoj državi Wisconsin koji je postavio standarde i postao prvi američki sportski automobil iako uopšte nije kompletno urađen u ovoj državi.

 (Dalje)

1989. godine je Ferry Porsche (sin osnivača kompanije Ferdinanda Porschea) proslavio svoj 80-ti rođendan, a tim povodom je kompanija napravila unikatni automobil nazvan Panamericana.

 (Dalje)


Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs