Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Svaki motociklista zna koliko je važno da ga vide drugi učesnici u saobraćaju. Upravo je tome namenjen novi proizvod na tržištu.

To je Brake Free, pametni dodatak za vašu kacigu, koji služi kao stop-svetlo. Koristi LED tehnologiju kako bi omogućio da vozači iza vas jasno vide da usporavate, bez obzira da li je napolju jako sunce, magla ili je noć.

Sam koncept nije nov, ali ono što izdvaja Brake Free je činjenica da se uređaj ne povezuje s motociklom ili pametnim telefonom, jer njegovi senzori detektuju kočenje i automatski se uključuju.

Algoritam je toliko napredan da razume kočenje motorom, tj. kočenje bez upotrebe kočionog sistema, pa se i tada uključuje.

Uređaj je kompatibilan sa većinom kaciga na tržištu, a na zadnji deo se jednostavno kači, preko dva neodijumska magneta, ne utičući na strukturni integritet same kacige.

Brake Free je napravljen od izdržljivog materijala, koji je vodootporan, a uređaj je težak svega 170 grama. Pokreće ga litijum-jonska baterija, snage 2.600 mAh, dovoljna za preko 8 sati korišćenja.

Uređaj je trenutno u pretproizvodnoj fazi i moguće ga je rezervisati na sajtu Indiegogo, uz cenu koja ide od 89 do 149 dolara. Ako sve bude išlo po planu, prve isporuke se očekuju u aprilu 2018.

Izvor: Moto-berza.com




  čitanja : 345

| More


 
   


   

Reklama

Pravila

Komentari

Dobra stvar.

Autor P1 31 Mar 2017, 10:10

Kul, svidja mi se ovo. Vec vidim kako ce slicni uredjaji preplaviti ponudu Ali Expressa za jedno par godina.
Jedino smara to punjenje. Jos jedan uredjaj pored telefona, eksterne baterije, brijaca,bluetooth zvucnik i kojecega jos bezicnog o cemu treba voditi racuna. Ja sam u Vespu bas zato i ugradio upaljac za punjenje ovih gluposti...
Ali svakako podrzavam ovaj izum. Super da vas vide i oni koji su iza par automobila, pa mogu da reaguju i izbegnu lancani sudar.

Autor Uros Cuore Sportivo 31 Mar 2017, 10:54

Kad smo već kod motocikala... ima li neko neki "tip" ili bilo koja saznanja vezana za ovo:

http://novisampledata.motogrini.rs/

Juče bejah na sajmu, i svideše mi se. Ali ne i to da baterija traje cca 500 punjenja..

Autor Priapus 31 Mar 2017, 11:44

@Priapus,
Moj sef se raspitivao oko ovog elektro skutera, pokusao malo da spusti cenu ali diler mu rekao da imaju toliko narudzbina da ne moraju da obaraju cenu. Dosta se vozim po BGu sa Vespom, obracam paznju na druge motore i moram prizanti da ih jos nisam video. Sezona jos nije uveliko pocela ali je grad pun motora. E sad..posto su necujni ili vecim delom na punjacu, moguce da je zato :D
P.S. Zivis u zgradi npr, kao vecina Beogradjana. Gde da punis ovo? Kod komsije u prizemlju?

Autor Uros Cuore Sportivo 31 Mar 2017, 12:23

Moja drugarica ima kikice na kacigi!

Autor Optimus Prime 31 Mar 2017, 12:31

Ovakve stvari (svetla na glavama/kacigama), mogu i da ugroze bezbednost.
Dešavaće se da se ta svetla (zbog pomeranja tela vozača motocikla) nekada nisu na istoj medjusobnoj udaljenosti,već će da se pomeraju jedno u odnosu na drugo. I to relativno kretanje može da stvara utisak da se radi o dva vozila. To noću ili u odredjenim situacijama smanjene vidljivosti( npr. zaslepljenost svetlima drugog vozila), može veoma da zbuni vozača vozila koji nailazi na ovu dvostruku svetlost. Da na tren pomisli da se radi o dva vozila, a ne o jednom motociklu.
Zbog toga su za druge učesnike u saobraćaju noću opasni i biciklisti koji imaju fiksno svetlo na samom biciklu, ali istovremeno i dodatnu lampu na glavi. Te lampe ako su LED danas znaju da budu veoma jake. Sa neverovatnim dometima. I jačinom. I ne dao vam Bog da noću u nezgodnom trenutku naletite u susret takvom biciklisti. Znam jednog vozača automobila koji tvrdi da je sa tog razloga sleteo sa puta van naselja, jer mu je u mimoilasku najpre naišao automobil, koji ga je zaslepeo, a odmah iza njega je išao takav multisvetlosni biciklista, pri čemu su se ta svetla kretala jedno u odnosu na drugo. I on pomislio dva vozila. I da ne udari u njih, on ode ...
To je opasno za ostale.
Kao i oni vozači kamiona koji ih nekada napred okite svetlima kao da su božićna jelka. Kada toga noću sretneš, nekada nemaš pojma šta prema tebi uopšte dolazi. Ni nekada u prvi tren kako da reaguješ.

Autor pacijent 31 Mar 2017, 13:00

Uros Cuore Sportivo

U zgradi, da. Možda bih eventualno mogao da probam kod komšije u garaži, ili da ga penjem na 2. sprat..
Nekako sam se "primio" juče na sajmu, lepo izgledaju, ne znam koliko su kvalitetni, samo me malo indisponira to da baterija traje "500 punjenja", šta posle, da kupujem novu..
A i ta autonomija.. Ako bih krenuo da obilazim one koje redovno obilazim u BG i malo van njega, mogao bih da odradim jedan đir samo ako bih punio dva puta dnevno (ako bih uzeo ovaj sa autonomijom "40-60" km), onda bi mi baterija trajala godinu dana?
Ne znam. Deluje mi zanimljivo, a opet, ne bih da me ostavi negde u gradu ili van njega. S druge strane, gledam neke druge kineze, kraće se pune, ista autonomija, a znatno skuplji, tako da ovi "naši" i nisu tako loša ponuda.

Samo ne znam kako ide registracija, žena me ubeđuje da "od sad može" (šta se sad desilo da može, nisam upoznat), kao prva registracija neka suluda cifra, kasnije RSD 2000 godišnje. Ove informacije uzimam sa najvećom mogućom rezervom.
Zaključak je da država ne samo da ne stimuliše, nego i nema električna vozila u svom viziru..

Autor Priapus 31 Mar 2017, 13:01

@Priapus,
...S druge strane nemas troskove za benzin, ulje, mali servis, pokretne delove motora. Meni u ponedeljak pada registracija za moju Vespu LML150. 9602 din.
Meni se iskreno ne dopada ta verijanta da si ograniocen, ja sam svojom Vespom isao prosle godine do Banjaluke 380km sa 1,5 punjenjem rezervoara. Sad u Junu idem na Zlatibor ba Vespa skup.
Ova zujalica te ogranicava na grad. Zanimljivo je i da mozes da se vozis stazom za bicikle na Adi ukoliko ne prelazis brzinu od 35km/h. To je juce sefu objasnio diler Vepse Primavera od 50ccm.
Pitanje je kako bi eventualno sa komsijom dogovorio tu razmenu struje/novca u oba smera.

Autor Uros Cuore Sportivo 31 Mar 2017, 13:08

Ovo zvuci neverovatno:
"POGON NA BENZIN ILI POGON NA STRUJU?
Običan skuter od 50ccm za period od aprila do novembra potroši benzin u vrednosti od preko 400 €, dok za isto vreme električni skuter potroši struje za samo 6,40€"

Autor Uros Cuore Sportivo 31 Mar 2017, 13:11

Uros Cuore Sportivo 31 Mar 2017, 13:11

To im je glavni "komparativni fazon" sa sajta.

Sve ok, samo me malo odbija ta slonovska autonomija od celih 40 km, i to u idealnim uslovima, znači cca 30, a onda sve pomalo gubi smisao, posebno u kombinaciji sa praktično nepostojanjem stanica za punjenje.

Uzmem SYM ili Kymco neki za soma i kusur i bog me veselio. Ili polovni Liberty "poštar", odradim "generalnu" i kad crkne, samo ga ostavim na putu, bez da mi bude žao..

Autor Priapus 31 Mar 2017, 14:30

@Priapus,
Upravo tako, a da te manje boli EKO savest tih dana malo vise brines o reciklazi, nosis ceger umesto plasticnih kesa, skupljas "cep za hendikep" i gasis svetlo tamo "gde nema potreba da gori" i mirna Backa. :D

Autor Uros Cuore Sportivo 31 Mar 2017, 14:45
Dodaj komentar





Zapamti me

Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs