Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Hesketh je predstavio najnoviji dodatak svojoj liniji – model Valiant SC, prvi motocikl koji je britanski proizvođač napravio pod novim rukovodstvom.

Ono o čemu se najviše govori, kada je ova mašina u pitanju, je S&S V-Twin agregat, zapremine 2.100 kubika, sa Rotrex kompresorom smeštenim između cilindara. Bez kompresora, motor ima sposobnost da proizvede gotovo 145KS, a uz pomoć Rotrex jedinice, na raspolaganju je neverovatnih 210KS na 5.500 o/min i 295 Nm maksimalnog obrtnog momenta pri 3.000 obrtaja.

Poređenja radi, Ducati 1299 Panigale donosi oko 205KS i 128 Nm obrtnog momenta.

Motor je još uvek u fazi razvoja, a Hesketh planira da poveća izlaznu snagu na ukupno 250KS kada, što bi trebalo da bude urađeno do njegovog dolaska na tržište, 2018.

250KS je na nivou MotoGP mašine!

Heskethov motocikl nije u potpunosti mašina napravljena od nule. Sa malim budžetom i ograničenim resursima za napredno istraživanje i razvoj, nije iznenađenje što Valiant SC deli neke komponente sa svojom starijom braćom, modelima 24 i Sonnet.

Izuzetno moćan agregat zahteva čvrstu, ali pak fleksibilnu šasiju. U njenoj izradi je korišćen čelik, s primesama hroma i molibdena, uz aluminijumsku zadnju viljušku.

Pored svih delova od ugljeničnihg vlakana, upotrebljenih za smanjenje težine, izabran je Baker šestostepeni prenos, uz King Kong hidrauliku.

Korišćenje K-Tech ogibljenja obezbeđuje glatku vožnju i laku kontrolu, a isto važi i za kočnice – napred je Hesketh, pozadi Beringer.

Uz svu tu opremu, cena vas ne treba iznenaditi. Početna cena Valiant SC modela iznosi 50.000 funti (oko 58.500 evra).

Izvor: Moto-berza.com




  čitanja : 403

| More


 
   


   

Reklama

Pravila

Komentari

Zver. Inpresivniji podatak je obrtni moment od snage.
Samo ne znam što su na ovakav tip motora stavili toliku snagu umesto na (super)sportski.

Autor P1 08 Apr 2017, 12:05

P1tinjo
Ovde je toliki ob. mom. omogucava brzu voznju na malim obrtajima. Kad hoces da naglo povecas brzinu, ne moras da spustas u nizu, samo dodas gas. Bukvalno, da ga drzis u sestoj od lera pa do maksimalne. Mada, opet, sto i ti kazes, ne vidim svrhu tolike snage za motocikl sa ovakvim polozajem sedenja.

Autor Optimus Prime 08 Apr 2017, 14:57

O.P.
Ovo je dragster "prevarant". :)
Ne izgleda tako ali bi bio sigurno tvrd orah na ubrzanju.

Autor P1 08 Apr 2017, 15:25

P1t
Da, da, "prevarant" u pravom smislu te reci. Pojavi se neko sa zujalicom i pomisli kako ce sad ovoga lako da preskoci na semaforu, kad ono p.c Milojka!

Autor Optimus Prime 08 Apr 2017, 15:32

O.P.
Da. Obrtni moment je fascinatnan ovde, barem onima koji prate dvotočkaše.
Recimo KTM 1290 Superduke R ima 141nm na 7.000 obrtaja, dok ovaj ima više nego duplo pri više nego duplo manje obrtaja.
S obzirom da je KTM izrazito divlji i "wheelie king", može u poredjenju sa njim pretpostaviti kakva će ovo biti zverka.
Snaga : 177ks pri 6750rpm KTM.
https://www.youtube.com/watch?v=bBrE_DPwWWs

Autor P1 08 Apr 2017, 15:53
Dodaj komentar





Zapamti me

Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs