Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Pretprošle sedmice je bivši MotoGP vozač, a sada član direkcije istog šampionata, Loris Kapirosi na privatnom testu u Aragonu vozio veoma posebnu mašinu.

Pre nego što su vozači premijerne klase krenuli u borbu za pobedu, 44-godišnji Italijan je izašao na stazu u Sarolea SP7, električnom trkačkom motociklu koji ima veliki potencijal za novu MotoGP električnu klasu, koja bi trebalo da startuje 2019.

Na testu je bio prisutan šef Dorne, Karmelo Espeleta, kao i predstavnici Ducatija i Yamahe. Šta je bila svrha testa? Dorna traži proizvođača za električnu seriju koja startuje za dve godine.

Za sada je Kapirosi testirao dva kandidata; Lightning LS-218 i pomenutu Saroleu SP7. SP7 već ima trkačkog iskustva - četvrto mesto na Isle of Man TT trci, a kako se navodi na raspolaganju ima oko 180 KS i 400 Nm obrtnog momenta.

S druge strane, Lightning LS-218 ima 200 KS i 227 Nm, uz maksimalnu brzinu od oko 350 km/h. Još jedan od mogućih kandidata je Mugen. Japanci imaju potrebno iskustvo, uz 4 pobede na Isle of Man TT Zero trci i podršku Honde.

Izazovi koji su pred trkačkom serijom su potpuno druga priča. Upravo zbog toga, Dorna zajedno s zvaničnicima MotoGP-a traži najboljeg kandidata da bude dobavljač mašine.

Nije najbitnije imati najbržu mašinu, već izabrati proizvođača sa potrebnom opremom, logistikom i ljudstvom da podrži čitavu takmičarsku seriju. Kome će pripasti ova čast? Još uvek nismo blizu odgovoru.

Izvor: Moto-berza.com




  čitanja : 166

| More


 
   


   

Reklama

Pravila

Komentari
Dodaj komentar





Komentar će biti proveren pre nego što se objavi.

Zapamti me

Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs