Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Mali Yamahin sportista YZF-R25 više nam nije nepoznanica. Za to se potrudila indonezijska filijala ovog brenda koja je predstavila novi sportski motocikl male zapremine. Uz prve zvanične fotografije ovog noviteta tu su i tehnički podaci istog.

 (Dalje)

Reklama


Španci trenutno dominiraju u najelitnijem motociklističkom takmičenju na svetu. Ali tako je bilo i nekada kada su egzistirali domaći brendovi poput Bultaca. Ovaj proizvođač dvotaktnih sportista svoj zenit je ostvario 60-ih godina prošlog veka da bi brend bio ugašen 1983. godine. Dobrih 30 godina kasnije Bultaco je ponovo živ zahvaljujući firmi LGN TECH Design S.L. koja pod ovim imenom planira da proizvodi električne motocikle među kojima je prvi street naked Rapitan koji je upravo predstavljen.

 (Dalje)

Motocikli malene zapremine sve su više prisutni i na tržištima van azijskih zemalja. To je posebno primetno u Evropi na čijem tržištu je sve više dvotočkaša čiji agregati ne prelaze zapreminu 300 ccm. Uskoro bi ono trebalo da bude bogatije za još jedan takav motocikl koji su najavile skice iz patenta o kojima je bilo reči početkom marta. Model za koji se tada pisalo da će se zvati ER-2n u Aziji je upravo lansiran kao Kawasaki Z250SL.

 (Dalje)

* Proizvod austrijske kompanije Hammerschmid, a postoje dve verzije: J1.150 i J1.200.

 (Dalje)

Ništa više nije isto u Italiji otkako je Audi kupio Ducati. Taj potez mnoge Italijane je doveo na ivicu očaja i svi se oni pitaju šta će biti ako sve domaće proizvođače dvotočkaša preuzmu strani investitori. Istorija nas uči da se Ducati i MV Agusta nisu dobro proveli u američkim rukama, pa se na dolazak Nemaca i dalje gleda sa sumnjom. Da nije sve crno za italijanski moto svet govori i najnovija glasina prema kojoj Fiat ozbiljno razmišlja o kupovini MV Aguste.

 (Dalje)

Najbolji Hondin trkački motocikl, RC213V, ljubitelji motociklizma po prvi put mogu da vide van trkačke staze, u Hali 3 Beogradskog sajma, u okviru Motopassion 2014.

 (Dalje)

Posle pauze od skoro pola veka, ruska fabrika motocikala „Ural“ od 2000. godine uspešno posluje. Kako i ne bi kada njihove nezaustavljive motocikle sa bočnom prikolicom jednostavno obožavaju zaljubljenici u dvotočkaše. Led, strmi usponi, „debeli“ minus. Ništa to ne smeta „uralu“, koji je ove godine dodatno poboljšan.

 (Dalje)

Reklama


Ljubitelji motocikala dobili su pravu poslasticu iz Kodewe. Predstavljanjem modela Lotus C-01, nemački proizvođač motocikala Kodewa ponovo je ušao u prestižnu klasu motocikala.

 (Dalje)

Dok mi čekamo da Yamaha predstavi novi YZF-R250, brend iz Hamamatsua je otkrio obnovljeni YZF-R125 koji u prodaju kreće na proleće.

 (Dalje)

1984. godine Kawasaki je predstavio model GPZ900R; Vi ga možda ne poznajete pod tim imenom jer je uz njega uvek stajala oznaka Ninja 900. To ime ubrzo je postalo sinonim u svetu sportskih dvotočkaša, a tako je i 30 godina kasnije.

 (Dalje)

Hero MotorCorp je na Salonu u Nju Delhiju prezentovao i jedan zanimljiv koncept. Reč je o studiji skutera, ali ne bilo kakvog, već pokretanog dizel agregatom. Konceptni RNT 150, čiji dizajn izgleda kao da je izvučen iz vremena od pre 30 godina, vizija je praktičnog gradskog vozila koji pokreće dizel motor.

 (Dalje)

U Tomosu odnedavno opet radna atmosfera. Na radost radnika, opet se sastavljaju mopedi. Nakon godinu dana pauze.

„Mi radimo po starim receptima koji su se pokazali najboljima. U principu to je u redu, ide proizvodnja“, kaže radnik Tomosa, Mirko Tunjić, prenosi Al Jazzera Balkans.

 (Dalje)

Britanski MCN je objavio fotografije Lotusovog dvotočkaša, a prema Britancima za pokretanje Lotusa C-01 zadužen je KTM-ov dvocilindraš preuzet od superbike dvotočkaša 1190 RC8 R.

 (Dalje)

Poznati američki sajt posvećen motociklima, Motorcycle.com, objavio je svoju tradicionalnu listu najboljih dvotočkaša u godini na izmaku. U kategoriji "najbolji sportski motocikl", prošle godine je pobedio BMW S1000RR, a titula ni ove godine neće iz Minhena, jer je pripala modelu HP4.

 (Dalje)

Neki modeli nikada ne izlaze iz mode. Tu bi se svakako mogao uvrstiti i Kawasaki KLR650 koji se već dobrih 25 godina nalazi na tržištu.

 (Dalje)

Tri godine nakon što je Voxan dobio novog vlasnika ovaj francuski moto brend je na domaćem terenu predstavio koncept električnog cruisera. Da će Voxanove motocikle umesto klasičnih agregata pokretati električni znamo od 2010. godine. Brend koji je nakon bankrota kupio Venturi Automobiles na salonu dvotočkaša u Parizu je predstavio svoj futuristički cruiser Wattman pokretan elektromotorom.

 (Dalje)

Studije koje je Suzuki izložio u Tokiju ovog meseca su nas prijatno iznenadile. Električni dvotočkaš Extrigger i koncept čiji je benzinski motor osnažen turbinom pokazali su nam da nije sve crno u Suzukiju i da Japanci rade na povratku tamo gde su bili pre finansijske krize.

 (Dalje)

Nakon dugog najavljivanja, izgleda da Energica Ego, prvi italijanski električni superbike kreće u prozvodnju početkom naredne godine, pa će nakon homologacije i dodatnih testiranja, prvi primerci kupcima biti isporučeni početkom 2015. godine.

 (Dalje)

Kada je prošle nedelje brend iz Iwate objavio prvu fotografiju studije PES1 malo je ko mogao da zaključi kako se na njoj nalazi potpuno funkcionalni primerak električnog dvotočkaša. Futuristički izgled je glavni krivac za to, ali da se iza njega krije izuzetno sposoban motocikl otkriva video koji je Yamaha objavila. 

 (Dalje)

Kawasaki je za Tokio Motor Show pripremio i studiju “Concept J ” – viziju svog električnog četvorocikla.

 (Dalje)


Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs