Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Pocetkom januara na salonu automobila u Detroitu Honda ce izloziti koncept Accord coupe, novu karoserijsku varijantu svog najprodavanijeg modela u SAD-u. U Hondi se nadaju da ce ovim hrabrim novim dizajnom, koji pokazuje i kako ce izgledati potpuno nova generacija Accorda limuzine, nastaviti sa uspesnim prodajnim rezultatima kojima pomazu i takva priznanja kao sto je pobeda u svojoj kategoriji u prestiznom izboru "10best cars" casopisa Car and Driver. U proteklih 25 godina Accord se cak 21 put nasao medju pobednicima u tom izboru. Na prvoj slici je zvanican crtez novog Accorda coupe concept a na drugoj samo nezvanicna impresija moguceg izgleda nove limuzunske verzije Accorda najavljenog za 2008. godinu.



Reklama


Za Salon automobila u Bolonji, koji pocinje za neki dan, Ford najavljuje novi model C-MAX sa velikim izmenama u dizajnu kako spolja tako i iznutra. Kako je aktuelna verzija kritikovana zbog nedovoljno zanimljivog izgleda i prevelike slicnosti sa obicnim Focusom, u Fordu su na novoj verziji primenili svoj tzv. kineticki dizajn tako da obnovljeni C-MAX izgleda daleko atraktivnije i vise nalik na veci model S-MAX. Usput je auto izgubio ime Focus u imenu tako da se sada umesto punog naziva Focus C-MAX zove jednostavno C-MAX. Spolja novi model odlikuju nova maska, svetla, nova hauba, agresivniji branici sa vecim otvorima za vazduh i nova svetla za maglu. Pozadi osim neizbezno doteranog branika najzanimljiva su zadnja svetla i to ne zbog neke promene u izgledu vec po upotrebljenoj LED tehnologiji. Uglavnom ceo auto je mnogo atraktivniji i privlacniji. Da ne bi ostalo samo na spoljasnjim korekcijama izgleda i unutrasnjost je kompletno preradjena uz primetan porast kvaliteta upotrebljenih materijala. Nova je centralna konzola i instrument tabla, oplate vrata i dizajn sedista. Uz sve to ima vise mesta za sitnice. Posebno zanimljiva ce biti i opcija staklenog panoramskog krova.



Model S2000 se mozda blizi kraju svoje serijske proizvodnje ali u Hondi su pre toga napravili jos jednu specijalnu verziju tog modela sa imenom RJ, koja je inspirisana F1 tj. Hondinim ucescem u tom sportu. Zato su i vozaci Honda F1 tima Jenson Button i Rubens Barrichello iskorisceni za reklamu ove limitirane verzije, koja ce biti proizvedena u samo 50 primeraka i prodavana samo u Spaniji, Italiji i Francuskoj. Spolja se auto odlikuje posebnom perla belom bojom a iznutra je zastitni znak cele serije crna ili crvena koza. 



Objavili smo vec jednu zvanicnu tzv. teaser sliku novog Cayenna za 2007. ali na njoj se nije bogzna sta mnogo videlo od novog modela ali evo ekskluzivno konacno i prvih zvanicnih slika, koje u potpunosti otkrivaju izgled obnovljenog Cayenna. Ne radi se o potpuno novom automobilu vec o detaljno redizajniranoj verziji aktuelnog Cayenna sa velikim promenama ispod koze. Izgled je sada agresivniji i daleko vise pristaje pravom Porscheu a to se pre svega odnosi na promenjeni izgled svetala, maske, haube, prednjeg branika sa vecim otvorima za vazduh i svetlima za vazduh kao i nove tockove i krovne nosace. Pozadi je nemcima ponestalo inspiracije pa se promene svode na doteranu grafiku zadnjih svetala i robusnije branike. Vece se razlike kriju pod karoserijom i to kod motora. Osnovni motor je sada 3,6 litarski sa 290KS umesto 3,2 V6 i 250KS. Razvija 227km/h uz ubrzanje do stotke za 8,1 sekundu sto je citavu sekundu bolje nego ranije. Sledi verzija Cayenne S sa motorom 4,8 V8 sa 385 KS umesto 4,5 litarskog sa 340KS i 500Nm umesto 420Nm. Top brzina ove verzije je 252km/h. Turbo varijanta raspolaze sa 500KS (pre 450) i 700Nm umesto 620Nm. Maksimalna brzina je skocila sa 266 na 275km/h a ubrzanje sa 5,2 na 5,1 sekundu. Sledice jos varijanta Turbo S sa 521KS. Ono sto je interesantno da se Porsche hvali smanjenjem potrosnje za 10% pa tako Cayenne S umesto 15,8 sada guta 14,1 litrara goriva na 100km puta. Svetska premijera bice pocetkom januara 2007.godine na salonu u Detroitu a evropska u martu na salonu u Zenevi. Cene u Nemackoj od 51735 eura za bazni model do 108617 eura za Turbo. U cenu je ukljucen i nemacki porez od 19%.



Prvi put smo o novom CrossTouranu pisali pre nekoliko dana kada smo objavili zaista ekskluzivnu sliku gotovog modela. Evo sada i zvanicnih fotografija i nekoliko novih detalja. Dugoocekivana lifestyle verzija ovog VW-ovog kompaktnog MPV-a ce svoju svetsku premijeru imati za neki dan na salonu automobila u Bolonji. Mehanicki posmatrano ova se varijnta od obicnog Tourana razlikuje samo po 12mm visem klirensu i sitnijin doradama na ogibljenju. Vazniji su podaci o motorima. Paleta agregata obuhvata motore jacine od 75Kw(102KS) do 125Kw(170KS). Spoljasnjost je oplemenjena plasticnim dodacima na bokovima i blatobranima i robusnijim branicima, koji su tu pre svega zbog atraktivnosti izgleda i jos nekim detaljima poput srebrno ofarbanih krovnih nosaca, svetala za maglu i paletom nekoliko novih boja. Tu su i novi alu tockovi sa nesto vecim gumama. I unutrasnjost  je doterana sitnijim estetskim korekcijama uz nekoliko neizbeznih logo-a, kao zastitnih znakova posebnosti ove varijante Tourana. Najjaci motor je benzinac 1,4 TSI sa 125Kw(170KS) najvece snage. Sa tim motorom CrossTouran dostize stotku za 8,7 sekundi a serijki dolazi uparen sa DSG menjacem. I da ponovim da uprkos proterenskom izgledu, ovaj CrossTouran nije terenac, vec obican putnicki auto sa kojim ne mozete u blato do vetrobrana ili na Dakar reli.  

Dok kod nas tek treba da pocne prodaja Geely-jeve male limuzine CK, kineska fabrika sprema nekoliko novih modela sa kojima ce naredne godine ozbiljnije krenuti u prodaju po Evropi. Jedan od njih je i coupe Leading, kod kuce poznat i po imenu Beauty Leopard. Osim zanimljivog izgleda, paznju ce privuci pristupacnom cenom i bogatom opremom jer to ce tesko postici sa 2 mala motora, koja su trenutno na raspolaganju kinezima. Verovatno ce evropljanima biti ponudjeni i neki snazniji agregati a dotle evo kako izgleda trenutna paleta motora. Oba motora u ponudi su benzinci i to 1,3 i 1,5 litarski. I jedan i drugi disu preko 16 ventila. Manji razvija snagu od 63Kw(86KS) a snazniji 69Kw(94KS). Zajednicki za oba modela su petostepeni rucni menjac, prednji pogon, duzina 4110mm, tezina 980kg, tockovi od 14 inca i potrosnja od 6 litara. Slabiji motor gura auto do 170 km/h a snaziji na jedva nesto vecih 180km/h. Podaci o ubrzanju do stotke nam nisu bili dostupni. Mozda je tako i bolje !  



Suzukijev SX4 u limuzinskoj verziji predstavljen je nedavno na salonu u Pekingu a sada stizu i vesti da ce se auto moci kupiti i u Evropi krajem sledece godine gde bi trebao da zameni limuzinsku verziju nikad dobro prodavane Liane. Ovaj Suzuki SX4 sa gepekom duzi je od standardne varijante za 390 mm pa sada dostize svih 4499 mm uz medjuosovinsko rastojanje od tacno 2500mm. Kineska varijanta je na Pekinskom salonu imala ugradjen 1,6 litarski motor sa 107KS dok ce se americka verzija opremati sa 2.0 litarskim agregatom i 143KS. Koji ce motor imati evropska varijanta kao standard za sada nije poznato ali da je automobil dizajnerski uspeo to stoji jer mnogi proizvodjaci neuspesnim dodavanjem gepeka na vec postojece kombilimuzine jednostavno naruze izgled zadnjeg kraja sto sa ovim Suzukijem nije slucaj.



Reklama


VW R-line

1 Dec, 2006 - 13:11 Noviteti Komentari (0) comments  English

Nemci sada nude novi R-line paket ( slicno Audijevom S-line paketu ) spoljasnjih i unutrasnjih dodataka za nekoliko VW modela i to za one kupce, koji zele da voze, bar vizuelno, drugacije automobile od onih serijskih, koji silaze sa proizvodne trake. Za to ce se pobrinuti Individual odeljenje fabrike. Za modele Golf, Passat, Touran i Touareg sada su u ponudi dodaci kao sto su : iznutra nova sportska sedista, sportski volan, R-line pedale i sl., dok su spolja za R-line paket rezervisani aerodinamicki kit, alu felne od 17 ili 18 inca i naravno logo R-line kao znak raspoznavanja. 



Honda Edix

1 Dec, 2006 - 13:10 Noviteti Komentari (1) comments  English

Honda je u Japanu predstavila osvezeni model Edix ( u Evropi FRV ) za 2007. godinu. Rezultat je na slici. Izmene su uglavnom kozmeticke prirode i ne menjaju bitno spoljasnji izgled, tek primecuju se promenjena maska, branici, doterana svetla  i sl. I pozadi-ista meta isto rastojanje. Promene se svode na drugaciju grafiku zadnjih svetala i branike. I iznutra su promene na istom nivou. Svejedno danas svakom automobilu sa nekoliko godina staza na trzistu svake promene dobro dodju pa tako i ovoj Hondi, cija su najzanimljivija karakteristika 6 sedista smestena u 2 reda.


 



Posle modela 407 SW RC Line, Peugeot nudi i manji model 307 SW u RC Line limitiranoj seriji. Od serijske varijante se razlikuje po specijalnoj Night Black crnoj boji karoserije, alu felnama od 17 inca, prednjem sacastom grilu, duplom izduvnom zavrsetku, zadnjem krovnom spojleru, hromiranim krovnim nosacima i ruckama na vratima i logou cele RC Line serije na prednjim vratima. Iznutra se isticu sportska sedista u kombinaciji stof/koza, dvozonska klima, elektrini podizaci sva 4 stakla i sl. Na auto je ugradjen stakleni panoramski krov a unutra raspolaze sa 7 sedista ( 2 pomocna ). Motor je dizelas 2,0 HDI sa FAP filterom i sa 100KW (136KS). Dva su menjaca u ponudi i to rucni sa 6 i automatik sa istim brojem brzina. 



Ne na slici definitivno nije Opel Antara. Mada da nije sicusne razlike u vidu znaka Saturna, americke filijale GM-a, tesko da bi iko pogodio o kom vozilu je rec. Takve stvari nisu neobicne pod okriljem GM-a jer i Opel Antara vec imao dvojnika u Chevrolet Captivi. Sam Saturn Vue, kako se zove crossover SUV na slikama, prikazan je na salonu u Los Angelesu a u prodaju krece u drugom kvartalu 2007. godine. U zvanickom press materijalu u Saturnu se hvale evropskim ( ! ) dizajnom automobila bez pominjanja neprijatne cinjenice o rodjaku iz Evrope. Automobil ce se nuditi sa 3 motora; naravno radi se o benzincima sa automatskim menjacima i to 2,4 litarskom sa 164KS, 3,5 V6 sa 215KS i 3,6 V6 sa 250KS. Kasnije ce se ipak nuditi i rucni menjac. Najslabiji motor ima pogon samo napred dok su jaci serijski upareni sa integralnim pogonom.



Zvanicne slike nove verzije Lamborghinijevog Murcielaga LP640 u roadster varijanti objavljene su danas na salonu u Los Angelesu gde ovaj Lamborghini ima svetsku premijeru. Brojka u nazivu oznacava naravno snagu motora u KS ovog monstruma. Dakle 471KW ili 640KS pri 8000 obrtaja u minuti iz 6,5 litarskog V12 motora smestenog iza ledja putnika. Prethodna verzija je imala 580KS i 6,2 V12 motor. Kao i coupe verzija, predstavljena ove godine, i  roadster ima nekoliko estetskih atraktivnih izmena u odnosu na obicnu varijantu Murcielaga. To se pre svega odnosi na promenjene prednje i zadnje branike. Ostale izmene se odnose na ogibljenje, izduvni sistem, menjacku kutiju, kocnice i elektroniku. I jos ovo. Maksimalna brzina i ubrzanja ce biti tek za dlaku losija od zatvorene coupe varijante. Prvi primerci bi trebalo da budu isporuceni vec pocetkom naredne godine.



Dok je kod nas tek pocela prodaja nove Kaline sa imenom 1118 u verziji sa 4 vrata i jednim motorom i jednim paketom opreme, rusi vec razvijaju nove varijante svog najnovijeg modela. I to GTI varijantu. Pored estetskih dodataka u vidu spojlera i pragova najzanimjliviji je motor, koji iz 1,6 litara sa 16 ventila izvlaci 85KW(115KS) i 150 Nm momenta. Maksimalna brzina iznosi 185 km na sat, ubrzanje 10,5 sekundi  i potrosnja 7,5 litara. Iznutra uz bogatiju opremu paznju privlace prava sportska sedista. Spolja se jos primecuju alu felne od 15 inca ( gume 195/ 55 ) s tim sto se uz doplatu mogu naruciti jos 16 incne.



Brilliance BS6 bice prvi kineski auto, koji ce se pojaviti na nemackom trzistu i to vec sledece godine. Auto ce se nuditi po ceni od 19.000-20.000 eura za osnovni model. Ta osnovna verzija ima 2,0 litarski motor sa 122KS, dok luksuzniju verziju od 23.000 eura pokrece 2,4 litarski agregat sa 130KS. Inace, Brilliance je poznat kao kineski partner bavarskog BMW-a. Brilliance BS6 je limuzina srednje klase dizajnirana u Italiji sa 4 vrata i prtljaznikom 550 litara. Duzine je 4,88 metra dok je medjuosovinsko rastojanje 2790 mm. Planovi prodaje u Nemackoj su veoma optimisticki. Vec u prvoj godini prodaje, dakle u 2007. Kinezi ocekuju prodaju svih 15.000 komada! Za 2011. vec se planira danas neverovatnih 50.000 primeraka svih Brilliance modela. Naime, Brilliance planira i prosirenje ponude sa jos nekoliko modela, medju kojima i manji auto velicine Golfa, pa cak i jedan SUV.


 (Dalje)

 

Svoju premijeru u Los Angelesu ima i audi TT Roadster kome je dizajnerski vesto uklonjen krov tako da i u otvorenoj verziji izgleda dovoljno elegantno. Nasuprot modi, koja trenutno vlada, u Audiju su odlucili da zadrze platneni krov, koji se dize ili spusta za samo 12 sekundi i to do brzine od 50km na sat. Dva su motora u ponudi i to 2,0 litarski  FSI sa 200KS i 3,2 V6 sa 250KS i pogonom na sva cetiri tocka. Slabiji se ceni na 33800 eura a snazniji na 43800 eura. Prodaja pocinje tacno na vreme tj. pocetkom proleca naredne godine kada startuje sezona otvorenih vozila.



Ford Escape

29 Nov, 2006 - 17:29 Noviteti Komentari (0) comments  English

Salon u Los Angelesu donosi jos jedan novitet, koji ce biti zanimljiv ne samo za amerikance vec i za evropljane. Na slikama je novi Ford Escape za 2008. godinu koga cemo mi evropljani znati kao Ford Maverick. Uostalom tako je bilo i dosad gde su se Escape/Maverick spolja razlikovali po minornim detaljima. I tu nije kraj. Nova Mazda Tribute ce kao i sada biti samo klon novog Escape/Maverick modela. Dosadasnji Escape je od 2001. prodat u preko milion primeraka i najprodavanije je vozilo CUV segmenta ( compact utility vehicle) u Americi. Sam novi Escape donosi, konacno, mnogo zanimljiviji i hrabriji dizajn ( lici na smanjeni Explorer ) sa promenjenom unutrasnjoscu, koja je sada komfornija, ergonomski bolje zamisljena, sa vise mesta za sitnice i na daleko visem kvalitativnom nivou. Bar tako tvrde u Fordu. Zanimljiv je detalj da je sada upotrebljeno plavo osvetljenje umesto zelenog za instrument tablu i centralnu konzolu.  Poboljsan je i 4x4 pogon, dok su za sada najavljena 2 motora: 2,3 cetvorocilindras sa 153KS i 3,0 V6 sa 200KS. Manji motor ce biti ponudjen i u buducoj Hybrid verziji u kombinaciji sa elektromotorom.



Buick na salonu u Los Angelesu i zvanicno publici predstavlja novi crossover SUV model pod imenom Enclave sa kojim ova GM-ov divizija ulazi, na za nju, novo trziste luksuznih SUV-ova poput Acure MDX i Lexusa RX 330. Promoter ce biti golf igrac Tiger Woods. Automobil, u koga moze da se smesti do 8 putnika, napravljen je na GM-voj Lambda platformi, a pokrece ga 3,6 V6 motor sa 275 KS i 340 Nm obrtnog momenta. Menjac je naravno automatski sa 6 brzina. Medjuosovinsko rastojanje mu iznosi 3021 mm a nudice se u 2 verzije : CX i CXL.   



Od januara 2007. godine u Audi-ju a3 bice ponudjen novi 1,8 litarski TFSI benzinski turbo motor sa 118KW(160KS) i 250 Nm momenta. Motor ce se ugradjivati u obe karoserijske varijante a npr. u verziji sa 3 vrata postize 220 km na sat uz ubrzanje do stotke za 7,8 sekundi. Potrosnja prema fabrickim podacima iznosi 7,3 litara na 100 km.



Chrysler je upravo na salonu u Los Angelesu predstavio coupe-cabrio verziju svog novog Sebringa za  2007. godinu. Sklopivi krov je dakle metalni, tako da se i Chrysler priklonio trenutnoj modi pravljenja ovakvih vozila. Sam Sebring CC je cetvorosed sa prihvatljivom zapreminom prtljaznika, a pokrecu ga 2 motora: vec poznati benzinac 2,7 V6 sa 189KS i prvi put 2,0 litarski dizelas sa 140KS i 310 Nm.



Jedan od eksponata Forda na salonu u Los Angelesu bice i Explorer Hydrogen sa pogonom na vodonik. U gorivnim celijama se u kontaktu vodonika sa vazduhom stvara elektricna energija, koji pokrece vozilo a kao nusprodukt stvara se voda. Dakle auto neskodljiv po okolinu. Sem toga u Fordu se hvale i autonomijom, koju ovaj model postize sa jednim punjenjem rezervoara. Dosad nikome nije poslo za rukom da auto na gorivne celije predje 350 milja koliko moze ovaj Ford sa 2560 kg tezine i mesta za 6 osoba. Sem ovog modela Ford ce na salonu predstaviti jos i Escape hybrid, Fusion hybrid i Focus hybrid.  




Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs