Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Kineski Brilliance će na 77. salonu u Ženevi (8.-18. mart) prikazati novi Coupe BC3 (na prvoj slici) i limuzinu BS4, koji će se ove godine naći u prodaji u Evropi. Ovo su prve slike evropskih verzija a ostali detalji nisu saopšteni jer predstavljaju strogo čuvanu tajnu. Mada treba podsetiti da je BC3, prvi put predstavljen još prošle godine na salonu u Pekingu i to kao model M3, imao 1,8 litarski motor sa 183KS, koji po navodima fabrike zadovoljava Euro4 norme. Da li će se ovaj motor naći i u evropskoj varijanti, može samo da se špekuliše. Ovako na prvi pogled, ali samo na prvi pogled, oba modela, bar vizuelno, izgledaju da mogu biti konkurenti već postojećim modelima evropskih proizvođača. Iako nema podataka o cenama, motorima i performansama, najavljuje se da BS4 kreće u prodaju sredinom, a BC3 krajem ove godine.



Reklama


Sa specijalnom, ograničenom serijom modela Copen,  koja nosi naziv Copen 100th anniversary, japanski Daihatsu slavi tačno 100 godina postojanja kompanije. Limitirani primerci, ovog samo 3,40 metra dugačkog kabrioleta sa sklopivim metalnim krovom, opremljeni su 16-inčnim felnama visokog sjaja, zatim lakom sa perla efektom, radio CD plejerom kao i kožnim sedištima. U Nemačkoj cene se kreću od 19700 evra pa na više.



Mercedes je ponudio novi sportski paket za svoj roadster SL, koji uključuje stilska doterivanja kako izvana tako i u kabini kao i manje modifikacije 7G-Tronic automatske transmisije, koja sada nudi menjanje brzina i polugicama na volanu. Da bi se SL u Sports Pack verziji razlikovao od standardnog modela, brinu se jedinstveni 5-kraki 19-inčni točkovi, srebrno obojena kočiona klješta, ogromni perforirani kočioni diskovi kao i zatamnjena zadnja svetla. Mehaničke promene, osim pomenute dorade 7G-Tronic automatske transmisije, uključuju i novi sportski filter za vazduh. Unutrašnjost je oplemenjena Nappa kožom, prošivenoj srebrnim koncem kao i aluminijumskim detaljima po kabini. Sports Pack se nudi samo za modele SL350 i SL500 a košta 2975 evra.



Evo i prvih zvaničnih slika obnovljenog Jaguara XJ, koji debituje na salonu u Ženevi početkom marta. Prvo se primećuje novi, agresivniji prednji deo ( novi branici sa integrisanim spojlerom, agresivniji gril, koji se vizuelno uklapa sa velikim otvorom za vazduh na prednjem braniku ) kao i novi otvori za vazduh na blatobranima. "Moćnije" oblikovani pragovi, diskretan zadnji spojler i blage promene zadnjeg kraja automobila, žmigavci u retrovizorima i novi 19-inčni točkovi, zaokružuju estetske promene spoljašnjosti. U unutrašnjosti sada ima više mesta za noge, posebno za putnike pozadi. Zasluga za to ide novim prednjim sedištima, koja osim većeg komfora, sada imaju grejanje i to u svim verzijama obnovljenog XJ-a. Pored toga i instrument tabla doživela je manje modifikacije. Pod "kožom" nema promena; aluminijumska šasija je ostala netaknuta, to važi i za vazdušno ogibljenje i za paletu motora, koja i dalje obuhvata 2,7 litarski V6 turbo dizel i benzince od 3,0L i 4,2L V8 supercharged motor sa okruglo 400 konja. Ipak kupci sada imaju veći izbor u individualizaciji svog XJ-a. Naime spisak opcija je značajno proširen a tu su i 3 nove boje karoserije i 3 različita dizajna pomenutih 19-inčnih točkova. Ovaj redizajnirani Jaguar kreće u prodaju u maju, po ceni od 34540 funti za osnovni model  (Executive sa 3,0 litarskim benzincem)  što je povećanje za oko 500 funti. Najskuplji je sportski model XJR, koji će koštati 60150 funti ( poskupljenje od 600 funti ). U Jaguaru se nadaju da će ove promene pospešiti prodaju ovog modela i biti dovoljne da XJ mirnije sačeka potpuno novu generaciju koja stiže 2009. i o kojoj smo nedavno pisali. Inače, Jaguar je prošle godine povećao prodaju XJ-a u Velikoj Briataniji i to, pre svega, zahvaljujući novoj dizel verziji pa je tako u 2006. prodato 2293 komada u odnosu na 1833 primerka u 2005. godini.




Još u novembru prošle godine objavili smo prve zvanične slike novog Smarta a sada se taj mališa konačno našao u rukama specijalizovanih novinara, koji su ga vozili tokom protekle nedelje na svetskoj promociji u Madridu. Uplate za novi Smart ForTwo ( kako se zvanično zove ), već se primaju dok prve isporuke počinju u aprilu. U Nemačkoj npr. najjeftiniju verziju novog Smarta sa motorom od 61KS i baznim paketom opreme, treba platiti 9490 evra. Prva generacija Smarta ( predstavljena 1997. ) bila je posebno popularna u velikim gradovima južne Evrope a naročito u Rimu gde je postala nezaobilazna maltene kao legendarna Vespa. Razlog je vrlo jednostavan; malo je prostora za parkiranje, pa su manje dimenzije modela ForTwo idealne. Zato su protekle nedelje, novi Smart novinari isprobavali na uskim i preopterećenim saobraćajnicama Madrida i oko njega. Sada je ForTwo dugačak 2695 mm ( 195 mm više nego ranije ), širok 1559 a visok 1542 mm. Kako ističu u DaimlerChrysleru ( vlasniku Smarta ), dimenzije su povećane zbog bezbednosti i prostranosti. Viši nivo pasivne bezbednosti trebalo bi novom modelu osigurati 4 zvezdice na EuroNCAP testiranjima, a osim nešto prostranije ( pa i komfornije ) putničke kabine, narastao je i prtljažnik. Sada je na raspolaganju zapremina od 220 litara, što je 70 više nego dosad, a u slučaju da se koristi prostor do krova, na raspolaganju je svih 340 litara. Dizajnerski posmatarno, ovde ne radi ni o kakvoj revoluciji, više o evoluciji prethodnog modela. Naravno, pomlađivanje je uspešno obavljeno, pa ne treba brinuti za njegovu popularnost. Paleta motora je obnovljena, iako, kada je reč o benzincu, i dalje se radi o 3-cilindričnom benzinskom agregatu zapremine jednog litra koji se nudi sa 3 nivoa snage : od 61, pa 71 do 84KS. Dizel motor je pojačan za 10 odssto, pa sada raspolaže sa 45 konja. Uz sve to, i automatizovani menjač sa 5 stepeni prenosa prenosa, je takođe obnovljen a doprinosi nešto manjoj potrošnji goriva.



Lancia na salonu u Ženevi neće imati neku svetsku premijeru pa će svoj nastup ograničiti na posebne i estetski doterane verzije već postojećih modela. Među njima, posebno mesto zauzima najluksuzniji model u gami ove marke-Thesis. Biće promovisana nova varijanta Thesis Sport ( na prvoj slici ), najnovija evolucija ovog luksuznog modela, koji predstavlja kombinaciju sportske elegancije i ekskluzivnog stajlinga. Karoserija ovog Thesisa ofarbana je u dve boje, tačnije u dve nijanse sive ( svetlo i tamno siva ), koje ističu elegantne linije automobila čemu doprinose i novi 18-inčni alu točkovi. Isti važi i za kabinu, koja je sva u crvenoj koži. Ovakav Thesis Sport se nalazi u savršenoj harmoniji sa istinskim duhom ovog Lancijinog modela, što znači da se radi o luksuznoj limuzini, dovoljno elegantnoj i punoj napredne tehnologije da zadovolji ukus najzahtevnije klijentele. Thesis Sport pokreće novi, 2,4 litarski MultiJet 20V motor sa 185KS i 330Nm u paru sa sekvencijalnom 5-stepenom automatskom transmisijom. Maksimalna brzina iznosi 222 km/h a ubrzanje do 100 km/h 9,7 sekundi. Naravno, oprema je bogata i uključuje ABS, EBD, ESP i ASR elektronske bezbednosne sisteme, zatim 8 vazdušnih jastuka, satelitsku navigaciju, Bose Hi-Fi sistem, automatsku klimu, alarm, parking senzore itd. Osim ovog Thesisa Sport, Lancia u Ženevi izlaže i posebne verzije modela Ypsilon i to Ypsilon Sport by Momo Design ( na drugoj slici ) kao i model Phedra, koji je izložen u Special Series luksuznoj varijanti sa 7 sedišta, koja po navodima fabrike predstavlja "pravu italijansku umetnost življenja".



Ovaj automobil na slikama, koji kao da predstavlja jedinstvenu mešavinu bolida Formule 1 i borbenog aviona, jeste lagan i brz superautomobil, proizvod španske manufakture Tramontana i predstaviće se publici na salonu u Ženevi početkom marta. Dakle Španci ne proizvode samo Seat već i ovakve superautomobile kakav je je i ovaj Tramontana V12 u čijoj konstrukciji je obilato korišćen karbon fiber da bi se što više redukovala težina. Epitet superautomobil nije slučajno upotrebljen nekoliko puta. Naime, ovaj jednosed sa "izbačenim" točkovima pokreće V12 bi-turbo motor sa maksimalnih 710KS (!), koji ovaj auto pretvaraju u pravu raketu na točkovima. Nažalost nisu saopšteni ni maksimalna brzina ni ubrzanje do stotke kao ni cena.  



Reklama


Nemački proizvođač superautomobila Gumpert, na skorašnjem salonu u Ženevi, promovisaće novu, Sport verziju svog poznatog modela Apollo. Ogromni otvori za vazduh na krovu i sa strane već nagoveštavaju o čemu se ovde radi. A radi se o automobilu sa twin-turbo motorom od 800KS, smeštenim centralno, a poreklom je Audijev 4,2 litarski V8. Po tvrdnjama Gumperta, Apollo Sport ( težak 1200 kg ) postiže 360 km/h i ubrzanje do 100 km/h za samo 3 sekunde. Sport verzija Apollo-a se od standardne varijante, koja inače raspolaže sa 650KS, razlikuje po potpunom aero body paketu, koji uključuje niži prednji spojler i ogromno zadnje GT krilo, čime se poboljšavaju ležanje i aerodinamika. Unutrašnjost je bogatija za klima uređaj, CD plejer, satelitsku navigaciju pa čak i kameru za vožnju unazad. Cena iznosi 299.500 evra plus porez.   



Da bi obeležio nedavnu, ubedljivu pobedu svog Pajera EVO na Dakar reliju ( ko zna koju već ! ), Mitsubishi je ponudio ( i to samo japanskim kupcima ) specijanu, limitiranu verziju modela Pajero pod punim nazivom Pajero Dakar Rally Replica Edition. Kao što smo rekli, nudiće se samo japanskom kupcima po ceni od 32200 američkih dolara a biće napravljeno samo 20 komada.



Artega GT

27 Feb, 2007 - 23:22 Noviteti Komentari (0) comments  English

Evo i prvog, i to sportskog, modela nove nemačke marke Artega. Nosi odgovarajuće ime Artega GT ali ono što je zanimljivo jeste, pre svega, njegova kompaktna dužina od samo 3950 mm, koliko ima i jedan VW Polo. Usput, širina iznosi 1870 a visina samo 1180 mm. Dizajn potpisuje Herman Fisker, koji je radio i za Aston Martin. Osim veličine, pažnju privlači i izbor motora. To je VW-ov 3,6 litarski V6 sa 300KS, koji Artegu GT tera do 270 km/h maksimalne brzine  (nama podataka o ubrzanju do stotke). Planira se proizvodnja od 500 komada godišnje po ceni od 75.000 evra.



Porsche je, preko svoje oficijelne dilerske mreže, ponudio fabrički Aerokit za modele Cayman i Cayman S. Taj aerodinamički paket sadrži, pre svega, prednji spojler sa krilcima i fiksirano zadnje krilo. Porsche je ovaj Aerokit razvio u svom Development centru, a osim nešto agresivnijeg izgleda, ovi dodaci, koji su testirani u vazdušnom tunelu, pri visokim brzinama značajno smanjuju sile na prednju i stražnju osovinu. Cena Aerokit paketa u Nemačkoj je 3500 evra.



Opelov britanski rođak, Vauxhall, predstavio je svoj novi model VXR8 koji je poreklom iz Australije. Naime, VXR8 nije ništa drugo do Holden HSV clubsport R8 proizveden u Australiji a koji je, kao i Vauxhall, deo General Motorsa. Što je još zanimljivije, Pontiac će isti auto prodavati u SAD-u kao Pontiac G8. Inače, prvi primerci će u Veliku Britaniju stići u aprilu ove godine. Ipak, za razliku od američkog Pontiaca G8 sa 362KS, Vauxhallov model će iz 6,0 litraskog motora izvlačiti čak 419KS pri 6000 obrt./min. i 550Nm obrtnog momenta. Sa tim motorom, Vauxhall VXR8 dostiže 100 km/h za tačno 4,92 sekunde. Menjač može biti obični 6-stepeni manuelni ili automatski sa takođe 6 stepeni prenosa. Naravno, sa povećanjem snage motora, dorađeno je i ogibljenje i pojačane kočnice. Aero body kit za karoseriju sa 4 izduvne cevi pozadi kao i 19-inčne alu felne, zaokružuju vizuelni nastup nove, "evropske" sportske limuzine. Za sada nema vesti o eventualnoj Opelovoj verziji ovog modela za kontinentalni deo Evrope, jer ne treba zaboraviti, Opel je takođe deo američkog GM-a.



Na salonu u Ženevi, Alfa će pored modela 159 TI, promovisati i blago ali zaista blago doteranu Alfu GT, spremnu za novu prodajnu sezonu. Ovaj prelepi coupe star tek 3 godine, sa ovim doterivanjem treba da ostane u proizvodnji bar još dve. Kako nije bilo veće potrebe za korenitim promenama, obnovljenu Alfu GT je moguće prepoznati samo po malo više aluminijuma na nosu a u unutrašnjosti samo po novim brojčanicima na komandnoj tabli kao i po aluminijumskoj papučici za gas. Na zadnjem kraju automobila, jedino što je novo jeste nova dupla izduvna cev. Uz nekoliko novih boja za karoseriju, hromirane retrovizore za neke verzije i novi dizajn alu točkova, to bi bilo sve. Skoro sve. Naime sada se nude i nove, posebne verzije i to Collezione, BlackLine i Q2. Motori su isti : 1,8 TS sa 140KS, 2,0 JTS ( 165KS ), 3,2 V6 24V ( 240KS, 300Nm, 243 km/h ) a tu je i dizel 1,9 JTDm 16v sa 150KS. Na kraju da pomenemo da u Ženevi Alfa predstavlja i novi Spider sa dizel motorom od 2,4 litra sa tačno 200KS.



Kineski proizvođači su poznati po tome da "inspiraciju" za svoje modele traže u već postojećim modelima raznih automobila tako da nije nikakvo čudo da većina njihovih automobila ( čast izuzecima ! ) predstavlja samo klonove raznih automobila poznatih svetskih marki. Tako ni ovaj slučaj kopiranja američke ikone, Hummera, ne treba ni najmanje da čudi. Ovu sliku kineskog Hummera objavio je China Car Times a radi se o proizvodu kineske fabrike Dongfeng Motors. Kao što se vidi sa slike, jedinu razliku u odnosu na Hummer, predstavlja malo promenjena maska i znak Dongfenga na istoj. Ipak, da ne bude sve tako crno po Kineze, treba reći da je Dongfeng, navodno, u pregovorima sa AM Generalom ( koji proizvodi originalne Hummere ), oko snadbevanja kineske fabrike određenim komponentama za njihov Hummer. U ovom trenutku nije poznato da li je ovo na slici prvi primerak eventualne licence ili su Kinezi "samoinicijativno" napravili svoj auto bez odobrenja AM Generala ( koji je inače u vlasništvu General motorsa ).



Dugo se već prenose glasine da Lamborghini sprema novu, specijalnu seriju svog modela Gallardo, koji će najverovatnije biti nazvan Superleggera (super lagani)  a biće prikazan i na salonu u Ženevi početkom marta. Kao što ime daje naslututi, glavna odlika ovog Gallarda će biti smanjena težina i to tako što će se u njegovoj proizvodnji obilato koristiti karbon fiber kao i to da će iz njegove kabine biti izbačene sve "nepotrebne" sitnice, koje imaju veze sa komforom.  Gallardo Superleggera je lakši za oko 100 kg odnosno težak je 1330 kg. I ovaj Gallardo će zadržati integralni pogon, a njegov 5,0 litarski V10 motor će dobiti još 10 KS ( ukupno dakle 530 konja ), što će uz redukovanu težinu, omogućiti sprint do 100 km/h za 3,8 sekunde ( 0,4 sekunde bolje od standardne verzije Gallarda ). Naravno, Gallardo Superleggera će i vizuelno biti različit u odnosu na običan Gallardo i to dodatnim spojlerima, drugačijim zadnjim difuzorom i večim točkovima. Cena se još ne zna kao ni početak prodaje.




Alfa 159 TI

26 Feb, 2007 - 16:09 Noviteti Komentari (1) comments  English

Na toliko pominjanom Ženevskom salonu i Alfa će imati nekoliko sitnijih noviteta među kojima i ovu Alfu 159 sa oznakom TI (Turismo Internazionale), koja označava program individualizacije, koji Alfa nudi za svoje modele. Tačnije, time kupci dobijaju mogućnost da svoju Alfu učine rafiniranijom i ekskluzivnijom. Konkretno, Alfa 159 TI je napravljena da zadovolji posebno zahtevne mušterije po pitanju performansi, dinamičkih osobina i sportskog izražaja njihovih automobila. Ono što se kod 159 TI odmah primećuje, jesu 19-inčni alu točkovi kroz koje se jasno naziru crvena kočiona klješta kao i posebne boje za karoseriju (crna, crvena i siva) sa kojima se idealno uklapa zanimljiv  detalj-hromirani retrovizori. Tu je i sportski podešeno i spušteno ogibljenje, Brembo kočnice kao i novi pragovi i dve izduvne cevi, po jedna na svakom kraju automobila. Logo TI, kao zaštitni znak edicije, nalazi se na zadnjim vratima. Unutrašnjost je naravno sva u crnoj koži, uključujući sportska sedišta i volan kao i panele na vratima sa kojima se idealno dopunjuju hromirani i aluminijumski detalji u kabini. Na raspolaganju su 3 motora; 2,4 litarski JTDm dizel sa 200KS,  2,2 JTS benzinac sa 185KS i benzinski 3,2 V6 od 260KS. Prodaja, kako je saopšteno, počinje za nekoliko meseci.



Pre mesec dana objavili smo špijunske slike aktuelnog Golfa V u karavan verziji sa kojim se vrše poslednje test vožnje negde na severu Švedske. Kako je zadnji kraj bio maskiran ostalo je samo da sačekamo na Ženevski salon u početku marta da bi videli šta su to u Wolfsburgu uradili. I evo par dana pred početak salona u Ženevi, VW je objavio prve dve zvanične slike tog novog Golfa u Variant verziji, kako u fabrici zovu svoje karavane. Mišljenja o dizajnu novog zadnjeg kraja već su podeljena i to samo nekoliko sati pošto je VW pustio u opticaj ove slike. Po jednima, zadnji kraj nije "najsrećnije" rešen ( ovo je blago rečeno ! ) a po drugima važnija od izgleda jeste veličina i funkcionalnost prtljažnika. Ovde se postavlja i pitanje zašto je VW odlučio da tek sada predstavi Golfa V u karavan varijanti kada već krajem 2008. ili početkom 2009. stiže potpuno novi Golf VI. Valjda u stilu "bolje ikad nego nikad". U svakom slučaju slike su tu a evo i nekoliko prvih informacija o ovom Golfu. Dužina mu iznosi 4560 mm ( skoro 1 cm više od Jette ) i što je samo 10 mm kraće od Passata B3 ( onog predstavljenog 1988. i koji se često i dalje viđa na našim putevima ) dok zapremina prtljžnika iznosi 690 litara a sa oborenim sedištima 1550 litara. Od motora na raspolaganju su benzinci od 1,6 litra i 102KS kao i 1,4 litarski TSI sa 140 konja a od dizelaša se najavljuju 1,9 TDI sa 105KS i 2,0 TDI sa 140KS. Golf V Variant će se proizvoditi u VW-ovoj fabrici u Meksiku gde se već proizvodi nova Jetta. U prodaju kreće na leto, bar na zapadu Evrope, kada će biti poznata i cena.   



 

O novom Cadillacu CTS pisali smo još početkom januara kada je imao svetsku premijeru na salonu u Detroitu. Uskoro stiže i na Stari kontinent a svoju zvaničnu, evropsku premijeru imaće na salonu u Ženevi (8.-18. mart). Nova generacija Cadillaca CTS ( na slici ta evropska verzija ) ne donosi ništa epohalno novo na dizajnerskom planu odnosno novi Cadillac srednje klase ( u početku samo verzija sa pogonom pozadi ), samo sledi već zacrtane dizajnerske smernice većih modela u gami ove marke ( dakle oštre i agresivne linije karoserije ). Da to i nije loše, pokazuje i povećano interesovanje kupaca koji su prihvatili ovakav dizajn. Naime podaci pokazuju povećanje prodaje ovog modela od 2002. godine, kada je prodato 38000 komada, pa do 2005. kada je udomljeno 61000 primeraka i to samo u SAD-u. Ukupno je Cadillac prodao 275.000 komada prve generacije CTS-a. Zato u Cadillacu očekuju porast tražnje i za novim modelom. Mada je novi CTS porastao u svim pravcima, međuosovinsko rastojanje je ostalo identično prethodniku i iznosi 2870 mm. Verzija namenjena evropskim kupcima ima benzinski 3,6 litarski V6 motor sa 223kW/300KS i 366Nm, ( u Americi se nudi i varijanta sa 258KS ) a u drugoj polovini godine se u SAD-u očekuje i sportski CTS-V model sa V8 motorom i oko 400KS. Krajem godine, u Evropi će se u prodaji pojaviti i varijanta sa 3,0 litarskim motorom i 245KS. To je neophodno jer je tokom prošle godine u Evropi prodato samo 464 (!) primeraka starog CTS-a koji inače u ponudi nije imao dizel agregat. Prema nekim informacijama, Cadillac radi i na coupe i karavan verzijama ovog modela, koji bi se mogli pojaviti već krajem ove godine s tim što bi prodaja počela tokom 2008. godine. Zasad, kupci će moći da biraju između ručnog menjača i automatika ( oba sa po 6 stepeni ) a kada tokom ove jeseni počne i prodaja novog CTS-a, očekuje se i promocija verzije sa pogonom na sva četiri točka. Uz novi CTS, Cadillac će u Ženevi predstaviti i doterani SRX, bogato opremljeni SUV model kao i novi Escalade o kome smo takođe nedvno pisali. I model STS u Ženevu dolazi sa novitetima odnosno biće izložena varijanta sa pogonom na sve točkove, kao i sa novim 6-stepenim automatskim menjačem. Cadiilac u Ženevu dovodi i sportsku verziju modela BLS kao i atraktivne XLR-V i STS-V modele. Ovi poslednji dolaze u Evropu u aprilu.  



Pojavila se i nova Mazda AZ Wagon. Kao i istoimeni prethodnik i nova verzija je jednostavno Suzuki Wagon R samo sa značkom Mazde. U ovom slučaju, "donator" je novi Suzuki Wagon R Stingray o kome smo nedavno pisali. Kako je dakle Mazda AZ Wagon samo Suzuki sa drugom značkom, sve što važi za taj Suzuki važi i za ovu Mazdu osim što je kod Mazde ponuda motora sužena na 2 motora dok su kod Suzukija na raspolaganju 3 mašine. Mazdu pokreću 4-cilindrični agregat sa direktnim ubrizgavanjem i 64KS kao i 3-cilindrični VVT motor sa 54KS. Menjač je u oba slučaja 4-stepeni automatik a može se birati između pogona na sva 4 točka ( 4 WD ) ili samo sa 2 WD pogonom.   



Chrysler će u Ženevi, na skorašnjem salonu automobila, imati i evropsku premijeru Sebringa u Coupe-Cabrio verziji (dakle sa metalnim sklopivim krovom). U Evropi će se nuditi sa 2 motora ( jedan benzinac i jedan dizelaš ), 3 menjača i 2 paketa opreme ( Touring i Limited ). Uz prostranu kabinu i veliki prtljažnik kao i dobar odnos cena-dobijeno, to su glavne karakteristike ovog noviteta. Naravno novi Sebring CC ima povećane dimenzije u odnosu na model koji zamenjuje a u Chrysleru najavljuju i veću aktivnu i pasivnu bezbednost. Tako su u serijskoj opremi, osim prednjih i bočnih vazdušnih jastuka, i ABS, EBD, ESP i Traction Control elektronski bezbednosni sistemi. Pomenute veće dimenzije sada izgledaju ovako : D x Š x V  4922 mm/1815 mm/1485 mm uz međuosovinsko rastojanje od 2765 mm. Zapremina prtljažnika iznosi 320 litara. Što se dizajna tiče, u Chrysleru oblik Sebringa CC opisuju kao "izražajan, atletski i rafiniran". Koliko su u pravu pokazaće prodaja a ona u Evropi počinje u drugoj polovini godine kada će se znati i cene. Rekosmo da će se nuditi sa 2 motora. Prvi je poznati 2,7 litarski V6 benzinac sa tačno 2736 ccm zapremine sa138Kw/188KS i 256Nm obrtnog momenta. Dizel je zapremine 1998 ccm i razvija 103Kw/140KS i 310Nm. Usput da kažemo da je ovaj Sebring CC sa dizel motorom i prvi ikada Chryslerov cabrio sa dizel mašinom. Ponuda menjača sastoji se od manuelnog sa 6 stepeni prenosa i dva automatska; jedan sa 4 a drugi sa šest "brzina".




Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs