Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Treba bar 2 (ili vise) puta zagledati ovaj auto da bi se videle bilo kakve estetske promene, koje je proizvodjac napravio na modelu za 2007.godinu. Osim par detalja spolja, sve je isto, pa se jedva ovo moze nazvati klasicnim feceliftom. Najvece promene su ustvari u unutrasnjosti, gde je povecan komfor i osvezena kabina. Osim toga dodato je i nekoliko opcija u pogledu opreme. Uglavnom ove sitne promene nisu promenile karakter ovog eksluzivnog britanskog sportiste. Za pogon je zaduzen BMW-om 4,4 litarski V8 sa kojim Aero8 dostize stotku za 4,9 sekundi. 



Reklama


Ne radi se naravno o potpuno novom modelu Opelove kompakt klase, vec o modifikovanoj verziji aktuelne generacije Astre, koja datira od 2003. godine, pa vece promene i nisu bile potrebne. Na zvanicnim fabrickim slikama zapazaju se obnovljeni branici, nova maska napred i veca kolicina upotrebljenog hroma oko celog auta, dok su pozadi svetla sada unifikovana sa onima sto su vec upotrebljena i na aktuelnoj Astri GTC. Ali prave novosti se kriju ispod blago modifikovanog poklopca motora, koji se sada estetski bolje uklapa sa prednjom maskom. Najveca novost je motor od 1,6 litara sa 180KS, koji predstavlja zamenu za 2,0 litarski turbo sa 170KS. Osim manje zapremine u Opelu tvrde da novi motor trosi manje goriva, odnosno samo 7,7 litara na 100 km. I  sadasnji 1,6 Twinport motor sa 105 KS dobija zamenu u vidu, takodje 1,6 litarskog motora, samo sto ima 10 KS vise. Kod dizelasa novi su CDTI motori od 1,7 litara u 2 verzije i daju 110, odnosno 125KS. Oba dizelasa dolaze serijski sa filterom protiv tvrdih cestica.



Evo jos jednog noviteta iz Hyundai-a. Full size teranac Veracruz oblikovan u Americi u Hyundaijevom design centru preko bare bas po americkom ukusu. Auto je prvenstveno i namenjen za to trziste mada ga treba ocekivati i u Evropi kao naslednika sadasnjeg modela Terracan. Veracruz pre svega cilja na porodicne ljude kojima treba veliki prostor u kabini i prtljazniku pa ovaj auto u tome ne oskudeva. Stavise, pored zanimljivog i svezeg izgleda, to mu je i najveci adut, jer iako opremljen pogonom na sva cetiri, ogromna vecina vlasnika nikad i ne silazi sa uredjenog puta. Ali dobro je da se nadje ako zatreba. 



FUJIAN MPX

16 Nov, 2006 - 22:58 Noviteti Komentari (0) comments  English

Jos jedan kineski kombi za prevoz 7-8 putnika sa mesavinom svih mogucih pre svega japanskih stilova u dizajnu. Detalji nisu poznati a prezentacija za neki dan na salonu u Pekingu.



Nemacka firma Milotec nudi svoju verziju Skodinog porodicnog vozila ali nemci  misle da auto ima mnogo veci potencijal pa su napravili preradu koja ni malo ne lici na neki spori transporter. Sa spustenim ogibljenjem, aerodinamickim kitom a narocito alu-felnama od 17 inca vise ni ne lici na obicno svakodnevno vozilo.



 

Samo nekoliko dana po prezentaciji komercijalne verzije svog teretnjaka, Peugeot je otkrio i izgled putnicke varijante svog modela Expert koji jos nosi dodatnu oznaku Tepee i predvidjen je za prevoz maksimalno do devet osoba. Istovremeno i drugi clan grupacije PSA, Citroen , takodje je predstavio svoju putnicku verziju svog modela Jumpy , koji nije nista drugo do Peugeot Expert samo sa znakom Citroena.



Japancima ce od proleca naredne godine biti na raspolaganju nova generacija Mitsubishijevog modela Delica sa dodatnom oznakom D5. Radi se o vanu za 8 osoba sa elektronski kontrolisanim pogonom na sva cetiri tocka. Motor je MIVEC serije sa 2,4 litre zapremine.



Reklama


Evo kako izgleda limuzinska varijanta Suzukijevog modela SX4 koja se upravo pojavila. Zamenjuje vec ostarelu i nikad dobro prodavanu Lianu i sudeci bar po izgledu ima mnogo vece sanse da se svidi daleko vecem broju kupaca. U SAD-u ce se zvati prosto SX4 sedan dok ce se verzija proizvedena u Kini u tamosnjoj Suzukijevoj fabrici obelezavati sa Changan-Suzuki YY5.  



 

 

Konacno stize i dugoocekivani sportski Passat R36 koga u VW-u dugo najavljuju. Sada se definitivno zna da biti u prodaji u drugom kvartalu 2007. godine u obe karoserijske varijante-sedan i variant. Prezentacija je zakazana za tuning show u Essenu za 30. novembar. Ono sto je najinteresantnije jeste naravno pogonska grupa. V6 motor zapremine 3.6 litara sa 300KS nije bas uobicajen za VW a uz to ide naravno pogon na sva cetiri tocka i DSG menjac. Maksimalna brzina je limitirana na 250 km na cas a ubrzanje limuzinske verzije iznosi 5,6 sekundi od 0 do 100. Variant je nesto sporiji- 5,8 sekundi. Naravno auto i estetski naglasava o cemu je rec. Spojleri, pragovi i branici kao i spusteno sportsko ogibljenje se podrazumevaju. I unutra detalji od aluminijuma i sportska sedista kao i logo R36 oplemenjuju atmosferu. Cena sa sada nije poznata.



Da ne bude zabune, na slici nije Rover 75 vec ROEWE 750. Kineska kompanija SAIC je otkupila pravo na dizajn i proizvodnju Roverovih modela 25 i 75 posle propasti engleske firme. Ali Ford je u medjuvremenu otkupio pravo na koriscenje imena Rover pa su Kinezi morali svoj model da nazovu drukcije ali opet veoma slicno. Kinesku varijantu pokrecu motori od 1,8 litara (turbo) i 2,5 litara zapremine. Ono sto je zanimljivo jeste da Kinezi svoj model nameravaju da izvoze i u Evropu po ceni od 29000 dolara za slabiju verziju. Sam auto je skoro neizmenjen u odnosu na original, mada ima nekih razlicitih detalja npr. napred je maska veca i nesto agresivnija, a u unutrasnjosti su kinezi zadrzali dah luksuza uz par novih detalja. Zanimljivo da je i duzina automobila dodatno povecana u odnosu na engleski original.

 (Dalje)

aston1aston2aston3Toliko ocekivana otvorena verzija Aston Martinovog modela V8 Vantage ce konacno biti otkrivena na skorasnjem salonu u Los Angelesu 29.novembra. Ovaj najmanji Aston Martin (4,38 metara) prosto pleni svojim dinamicnim a istovremeno elegantnim izgledom u najboljem duhu britanske tradicije. Vreme prezentacije nije moglo biti bolje izabrano. Upravo u bioskope ulazi najnoviji film o Jamesu Bondu u kome je opet sluzbeno vozilo agenta 007 upravo model Aston Martina i to model DBS specijalno izradjen bas za ovaj film. U Aston Martinu, odnosno Fordu kao vlasniku ove britanske marke, se nadaju da ce se veliki deo medijske paznje sa novog filma preneti i na novi mali Astonov roadster. Fabrika se odlucila da i dalje zadrzi platneni krov koji se spusta potpuno automatski za samo 18 sekundi i to do brzine 50 km na cas. Performanse su na nivou kuce. Znaci maksimalna brzina 280 km na cas i ubrzanje tacno 5 sekundi od 0 do 100. Prodaja pocinje na prolece 2007. kada ce biti poznata i cena.

Specijalista za male automobile, japanski Daihatsu vec prodaje novi mali model Move za 2007.godinu. Autic duzine 3395mm ima motor od 660 kubika sa 43KW ili 58KS pri 7200 obrtaja u minuti a najveci obrtni moment 65Nm dostize pri 4000 obrtaja. Medjuosovinsko rastojanje iznosi 2490 mm a tezina malenih 840kg.

 



golfPosebno za sajam tjuniranih i preradjenih vozila i pratece opreme, koji se vec 40.put odrzao u Las Vegasu, VW-ov Kalifornijski dizajn centar u Santa Monici je prezentovao svoje vidjenje kako Golf GTI treba da izgleda. Golf GTI je prava ikona i zacetnik ideje kompaktnih sportista, ideje da se u manji auto stavi snazan motor sa sportskim performansama a po ceni pristupacan za prosecne kupce. Imajuci u vidu to nasledje ovaj concept sa imenom Golf GTI R Concept je opremljen motorom od cak 400KS, dodatno spustenim i ukrucenim ogibljenjem dok i unutrasnjost prati spoljasnji ratnicki izgled sa samo 4 sportska sedista. Nazalost ovaj concept je upravo to. Concept. Sto znaci da trenutno nema planova za serijsku proizvodnju. Smrc.



pezoOvo na slici nije dobro poznati Peugeot 206 vec njegova kineska varijanta koja se proizvodi u Citroenovoj kineskoj fabrici Dongfeng pod imenom Citroen C2. Ovaj automobil nema nikakve veze sa istoimenim modelom Citroena u Evropi vec predstavlja poseban model samo za kinesko trziste. Dakle ovde se ne radi ni o kakvoj kopiji uspesnog modela vec o projektu grupacije PSA (Peugeot i Citroen) za osvajanje velikog kineskog trzista.



bmw3bmw3-2Na prolece sledece godine stize nova toples generacija Bmw-ove trojke. Ovo je prvi put da Bmw u kabrio verziji ne upotrebljava klasicni platneni krov vec metalni sklopiv u 22 sekunde. Za ovu vrstu automobila cak je i prtljaznik dovoljno velik bar kad je krov podignut. Tada volumen istog iznosi 350 litara, a kad je spusten 210 litara. Motori koji ce biti ugradjivani su za sada benzinci dok se kasnije ocekuje i dizelas kao i kod aktuelne verzije. Prvo su predvidjene verzije 325i i 335i sa 218ks odnosno 306ks. Ova poslednja ima limitiranu maksimalnu brzinu na 250 km na sat.



subaruU Subaru-u su spremili jos jednu ljutu verziju svog najpoznatijeg modela. Nosi oznaku Impreza WRX STi Spec C Type RA-R. Od ostalih varijanti, osim limitiranog tiraza razlikuje se i po spoljasnjem izgledu koga karakterisu 18-incni u belo ofarbani tockovi, spojler pozadi i naravno dodatno spusteno i ukruceno ogibljenje. Motor je 2-litarski od 320 ks sa povecanim turbo punjacem a cena svake od ovih 300 proizvedenih Imprezi bice oko 20000 funti. Bagatela.



http://img171.imageshack.us/img171/8747/toyotacorolla2007311ez3.jpgcorollaToyota je nedavno u Japanu predstavila novu generaciju svog najprodavanijeg modela Corolla, koji se od svog pojavljivanja 1966.godine prodao u preko 30 miliona primeraka. Ove japanske verzije, izrazito konzervativnog dizajna, verovatno ce pretrpeti izmene za prodaju na Starom kontinentu. Za sada su ponudi 2 verzije, sedan sa dodatnim imenom Axio i karavan sa dodatkom u imenu Fielder. Ova dodatna imena su upadljivo napisana vecim slovima i mozda nagovestaj promene slavnog imena i u Japanu. Naime Corolla ce u Evropi izubiti svoje ime kad stigne u prodaju nova generacija ali ce se to dogoditi samo sa tzv.hatchback verzijom, dok klasicne sedan i karavan verzije zadrzavaju svoje staro ime-Corolla. Da podsetimo kad pocne prodaja sledece godine novo ime za hatchback verziju bice Auris.

suzukisuzukiU Japanu je Suzuki vec prezentovao novu generaciju modela Cervo za koga planira da nadje 5000 kupaca mesecno samo u Japanu. Izvoz ovog 3.4 metra dugog vozila u Evropu za sada nije planiran mada bi se po dimenzijama lako mogao svrstati medju konkurente vec poznatih modela kao sto je Fiat Panda, Peugeot 107, Kia Picanto i sl.



lancerZa NAIAS, kako se zvanicno naziva salon automobila u Detroitu , Mitsubishi najavljuje novu generaciju svog Lancera. Za sada je objavljena samo skica buduceg izgleda nove Mitsubishijeve uzdanice pa cemo morati da sacekamo januar 2007.godine za definitivan izgled. Ali i ova skica je dovoljna da zagolica mastu svih onih koji zeljno ocekuju naslednika legendarnih EVO verzija koji su i proslavili ovaj model. Pre svega istice se novi prednji kraj , sa kako isticu u Mitsubishiju ajkulinim nosom , a za poboljsanje opsteg utiska brinu se siroki bokovi. Prodaja je planirana za prolece 2007. i to prvo u SAD-u. Osnovni model pokretace 1.5 litarski motor sa 110 ks, mada ce verovatno za Evropu biti interesantnija neka dizel verzija.Naravno EVO X varijanta dobice 2.0 litarski turbo motor.



cadilacSalon u Pekingu pocinje sledece nedelje i Cadillac sprema novi model samo za prodaju na kineskom trzistu. Model sa nazivom SLS je napravljen iskljucivo za kineze, a zasniva se na poznatom STS modelu koji Cadillac vec prodaje u SAD-u.Od svog brata, SLS se razlikuje pre svega u duzini, koja je veca za 100mm a to ce osetiti putnici na zadnjim sedistima. Ono sto je posebno zanimljivo i sto pokazuje rast i jacinu kineskog trzista jeste da ce se SLS i proizvoditi u Kini i to u pogonima GM-a u Sangaju. Motori koji su na raspolaganju su 2.8 V6, 3.6 V6 i perjanica game 4.6 V8 sa 320 KS.

 




Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs