Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Jeep je objavio prve slike doteranog Grand Cherokee-ja, koji će svoju svetsku premijeru imati na salonu u New Yorku (6.-15. april). Osim malih, ali zaista malih vizuelnih promena spoljašnjosti i unutrašnjosti, najveća novina je ustvari potpuno novi benzinski 4,7 litarski V8 motor, koji zamenjuje postojeći iste zapremine ali ima 24% više snage i 6% više obrtnog momenta. Tačnije sada raspolaže sa 217kW/291KS i 437Nm obrtnog momenta. Uz povećanje snage ide i veća ekonomičnost ovog motora. Malo nelogično ali je tako mada Jeep nije objavio za koliko je smanjena potrošnja. Uz to novi motor može da koristi etanol E85 kao pogonsko gorivo. U Grand Cherokee se ukupno ugrađuje 5 motora, 4 benzinca i jedan dizel. Osim pomenutog novog 4,7 litarskog V8, od benzinaca su u ponudi i 3,7 litarski V6, 5,7 L HEMI V8 i 6,1 litarski HEMI V8, koji pokreće model SRT8 a tu je i 3,0 L common-rail dizel. Pomenuli smo i vizuelne promene na karoseriji obnovljenog Grand Cherokee-ja ali su one toliko male da ih nećete ni zapaziti na prvi pogled. Na drugi pogled primetićete malo povećani gril hladnjaka, više zaobljena prednja svetla, nove branike i svetla za maglu a pozadi i promenjenu grafiku zadnjih svetala. U Jeep-u navode da sve ove sitne promene samo još više naglašavaju autentični Jeep-ov karakter. I unutrašnjost je doživela promene ali Jeep još nije objavio slike kabine da se u to uverimo mada se pominju i veći kvalitet upotrebljenih materijala, bolja završna obrada...



Reklama


Pre nekoliko dana objavili smo prve slike gotove verzije nove Impreze WRX, koje je objavio američki Motor Trend ali koje nisu bile najboljeg kvaliteta jer se radilo o fotografijama skeniranim iz pomenutog magazina. Ipak i te slike su bile dovoljne da se na Subaru obruši lavina kritika za dizajn nove Impreze. Da podsetimo kritike su se kratale od ocena da je ovo najružniji auto godine do mišljenja u stilu da OVO nije pravi Subaru a da ni u kom slučaju ne može biti legitimni naslednik legendarne Impreze WRX. U međuvremenu je drugi američki auto magazin, Road and Track, objavio nove slike, ovoga puta zvanične, koje su malo stišale strasti i bar malo poboljšale prvi negativan utisak o novoj Imprezi. Na osnovu slika iz Road and Track-a, koje prenosimo možete i sami proceniti da li su sve kritike bile na mestu ili ne. Kako bilo, dugo i željno očekivana Nova Impreza WRX biće predstavljena sledeće nedelje na salonu automobila u New Yorku u dve karoserijske verzije ; kao hatchback dužine 4,42 metra (na slikama) i klasična limuzina sa 4 vrata (4,59 metra dužine), čijih slika još nema. Nova Impreza, bar po ovim slikama, kao da je izgubila oštrinu odnosno postala je "mirniji" i komforniji automobil sa prostranom kabinom u kojoj udobno može da se smesti 5 osoba. Ipak bez obzira na neatraktivan izgled, nova Impreza WRX biće brža od istoimenog prethodnika i to zahvaljujući 2,5 litarskom turbo motoru sa 225KS i nešto nižoj težini automobila. Zbog toga se očekuje da će novi WRX ubrzavati do 100 km/h bar desetinku sekunde bolje od prethodnika. Naravno novi WRX imaće i bolje vozne osobine zbog kruće karoserije i doteranog ogibljenja. Cene još nisu poznate ali se prodaja najavljuje za jesen ove godine.



Ford i Shelby će na salonu u New Yorku promovisati najjači Mustag do sada, model Mustang Shelby GT500KR (KR-King of the Road). Inspiracija za najnoviji Mustang je pronađena u istoimenom modelu iz 1968. godine a najnovija reinkarnacija ima 5,4 litarski V8 motor sa oko 397kW/540KS i 692Nm. Auto je napravljen na bazi postojećeg Shelby Mustanga GT500 a dodatnih 40 konja je spakovano pod poklopac haube od kompozitnih materijala. Pogon je na zadnje točkove preko 6-stepenog manuelnog menjača, koji ima skraćene prenosne odnose u odnosu na pomenuti Shelby Mustang GT500. Na doteranom ogibljenju Mustanga GT500KR radili su zajedno i Ford SVT i Ford Racing i Shelby. Izloženi primerak na štandu Forda na salonu u New Yorku će imati, samo za tu priliku, 20 inčne felne od poliranog aluminijuma dok će se serijska verzija morati zadovoljiti sa 18 inčnim točkovima.



Nissan će od jula meseca kupcima ponuditi novu, NISMO verziju svog sportiste 350 Z. Najočiglednija razlika u odnosu na standardnu verziju jeste aerodinamički paket, koji uključuje novi prednji spojler, pragove, ogromno zadnje krilo i zadnji difuzor. Tome treba dodati originalne NISMO alu točkove veličine 18 inča napred i 19 inča pozadi sa gumama Bridgestone Potenza. 350 Z NISMO ima i specijalno tjunirano ogibljenje, velike Brembo kočnice i novi NISMO izduvni sistem. Sve u cilju bolje stabilnosti i upravljivosti automobila. U kabini se izdvajaju crna sedišta prošarana crvenim šavovima i aluminijumske pedale. Sa spiska standardne opreme treba spomenuti bi-xenon prednja i LED zadnja svetla. Naravno ABS, EBD i BAS elektronski sigurnosni sistemi se podrazumevaju. Motor V6 nije menjan pa iz 3,5 litra zapremine i dalje raspolaže sa 306KS pri 6800 obrt./min. Menjač je ručni sa 6 stepeni. Premijera na salonu u New Yorku za nekoliko dana kada i trebalo da bude poznata i cena.



Honda će od sutra, 30. marta, japanskim kupcima ponuditi i klasičnu limuzinsku verziju sportskog modela Type R, koji se dosad prodavao samo kao hatchback sa 3 vrata. Ovu sedan varijantu pokreće atmosferski 2,0 litarski motor sa 4 cilindra i oko 225KS pri 8000 obrt./min. uparen sa 6-stepenim ručnim menjačem. Da podsetimo da evropska verzija Type R ima 201KS. Pogon je na prednje točkove, a točkovi su veličine 18 inča sa gumama Bridgestone Potenza. Sportska priroda ovog Civic-a je dodatno naglašena agresivnim branicima (napred sa velikim otvorima za vazduh a pozadi sa difuzorom) i ogromnim zadnjim krilom. Honda se nada da će u Japanu svakog meseca naći 400 kupaca za ovaj Civic.



Cadillac će na salonu u New Yorku predstaviti osveženi model STS, koji osim spoljašnjih vizuelnih promena, donosi i novi V6 motor i poboljšanu unutrašnjost. Spolja odmah upada u oči novi, ogroman gril (koji se delimično nastavlja i u prednji branik) u stilu drugih modela Cadillac-a kao što su Escalade i novi CTS. Zanimljivi su i novi, polirani 18 inčni alu točkovi sa Michelin gumama 235/50 R18 napred i 255/45R18 nazad. I unutrašnjost je obnovljena; tu je novi volan, koji ima i grejanje kao opciju a u ponudi je i HUD sistem, koji projektuje podatke na vetrobransko staklo. STS je i prvi auto iz GM-a, koga pokreće novi 3,6 litarski V6 motor sa direktnim ubrizgavanjem. Ovaj osnovni motor u STS-u ima 222kW/298KS i 371Nm a uparen je sa 6-stepenom automatskom transmisijom. 



I Hummer ima nekoliko noviteta za salon u New Yorku, koji počinje u aprilu. To su obnovljeni Hummer H2 za 2008. godinu i specijalni H3 Alpha. H2 za 2008. godinu ima novi motor, novi 6-stepeni automatski menjač, obnovljenu unutrašnjost i više luksuznih i bezbednosnih elemenata opreme. Motor je aluminijumski V8, zapremine 6,2 litra sa 293kW/393KS i 574Nm obrtnog momenta. Kabina je dobila potpuno novu intrument tablu i nova sedišta, uključujući i treći red sedišta za 2 putnika. Tu su i nove oplate vrata, krovni i bočni vazdušni jastuci, ESP sistem za elektronsku kontrolu stabilnosti, dorađen izduvni sistem itd. Hummer H3 Alpha (na drugoj slici) je posle Hummer-a H1, drugi pripadnik ekskluzivne Alpha porodice ovih američkih terenaca, koja predstavlja ono najbolje iz Hummer-a u pogledu putnih i off-road kapaciteta. Hummer H3 Alpha ima 5,3 litarski V8 motor sa 295KS i 438Nm u paru sa 4-stepenim automatskim menjačem. Kako kažu u Hummer-u, H3 Alpha je ultimativni Hummer H3 sa naglašenim off-road mogućnostima, koji zadovoljava različite potrebe svojih vlasnika. Estetski se Alpha serija ovog Hummer-a od sabraće razlikuje po hromiranim detaljima, 16 inčnim točkovima i naravno Alpha zaštitnim logom.





Reklama


Ford je kupcima upravo ponudio Focus CNG sa pogonom na komprimovani prirodni gas (na engleskom CNG-compresed natuaral gas a kod nas poznat i kao zemni gas ili prosto metan). Osim manjeg zagađenja životne sredine, CNG je sve popularniji u Evropi zbog niske cene, niže i od (kod nas veoma popularnog) tečnog naftnog gasa (TNG). Inače, Focus CNG će zvaničnu premijeru imati na predstojećem salonu automobila u nemačkom Leipzig-u, koji se održava od 14. do 22. aprila. Focus CNG (sa 55 litarskim rezervoarom za benzin i onim za gas od 18 kg) ima autonomiju od preko 1000 km. Auto pokreće 4-cilindrični 2,0 litarski benzinac sa 145KS i 185Nm obrtnog momenta a kada se auto vozi na gas snaga pada na 126 konja i 166Nm. I performanse se naravno razlikuju od zavisnosti od vrste goriva. Kada ide na benzin, Focus CNG postiže 206 km/h a na gas 195 km/h. Najjeftiniji Focus CNG u Nemačkoj (sa 3 vrata i Titanium opremom) treba platiti 24.650 evra.



Ovo je Changan CV11, prvi samostalno razvijen MPV model kineske kompanije Changan, koja je poznata i kao partner japanskog Suzukija u Kini. Prvi primerak modela CV11 je sišao sa proizvodne trake 26. marta a kao prototip je debitovao još na salonu automobila u Šangaju, aprila 2003. godine. Changan tvrdi da je CV11 u pogledu stajlinga, performansi a naročito bezbednosti i voznih osobina daleko napredniji u odnosu na ostala vozila ovog tipa, koja se trenutno proizvode u Kini. Dimenzije ovog MPV-a sa 7 sedišta su : DxŠxV 4445 mm/1768 mm/1640 mm. Motor, za koga Changan tvrdi da je i ekonomičan i ekološki podoban, je 4-cilindrični, zapremine 2,0 litra sa 102kW/139KS i 186Nm.



Nissan će uskoro u Evropi početi da prodaje model Tiida ali kako sada stvari stoje samo u centralnom i istočnom delu Starog kontinenta. Nissan planira da proda 30.000 Tiida godišnje, koje se proizvode u Meksiku a u nekim zemljama za ovaj model je inače u upotrebi i ime Versa. Cene još nisu precizno određene ali će se kretati između cena, koje važe za modele Note i Qashqai. Kao što smo rekli, Tiida se neće prodavati na zapadu Evrope ali je zato poznato u kojim će zemljama centralne i istočne Evrope biti u ponudi ovaj Nissan-ov novitet. To su : Bugarska, Hrvatska, Češka, Slovačka, Grčka, Kipar, Mađarska, Irska, Malta, Poljska, Rumunuija, Rusija, Finska, Slovenija, Ukrajina, Estonija, Letonija i Litvanija. Kao što vidite među njima nema naše zemlje ali to ne znači da se možda naš uvoznik (beogradski Renault Nissan Srbija) neće odlučiti da ovaj model ponudi i našim kupcima. Kako bilo, radi se o automobilu, koji u gami Nissan-a zauzima mesto Almere što znači da se nalazi u klasi VW Golfa, Peugeota 307 i Renault Megane-a. Tiida će se nuditi u 2 karoserijske varijante i sa 2 motora. Hatchback sa 5 vrata je dužine 4205 mm a klasična limuzina sa 4 vrata 4395 mm ali im je međuosovinsko rastojanje identično i iznosi 2600 mm. U ponudi će biti 2 benzinska motora, manji od 1,6 litra sa 110KS i veći 1,8 litarski sa 126KS. Prodaja treba da krene u junu ove godine.



AMG CL 65

26 Mar, 2007 - 13:30 Noviteti Komentari (0) comments  English

Ovo je prva fabrička slika najsnažnije verzije Mercedesovog modela CL, koji naravno potpisuje AMG a svetsku premijeru imaće na salonu u Amsterdamu za neki dan (traje od 29. marta do 9. aprila). Motor je V12 bi-turbo, zapremine 6,0 litara (tačnije 5980 ccm) i raspolaže sa 450kW/612KS i 1000Nm obrtnog momenta. Ubrzanje do stotke iznosi 4,4 sekunde a maksimalna brzina je ograničena na 250 km/h. Holandski sajtovi su objavili i cenu za njihovu zemlju. Svih 302.500 evra....



Posle uspešnog starta sa modelom Caliber, američki Dodge će u narednih nekoliko meseci u Evropi, pa i kod nas, krenuti sa prodajom još dva nova modela. Radi se o terenskom, bolje reći SUV modelu Nitro, veoma američkog dizajna i limuzini srednje klase Avenger o kojoj smo već nekoliko puta pisali u proteklih nekoliko meseci. U Nitro, dužine 4,58 metra, ugrađuju se benzinci od 3,7 i 4,0 litra kao i common rail dizelaš od 2,8 litra sa 130kW/177KS i 460Nm obrtnog momenta. Da pomenemo i da je Nitro širok 1855 a visok 1775 mm. Nitro naravno ima i 4x4 pogon a na raspolaganju su ručni menjač sa 6 i automatski menjač sa 5 stepeni prenosa. Oba benzinska motora su V6 konfiguracije, manji od 3,7 L razvija 157kw/214KS i 314Nm a veći 4,0 litarski 194 kW/264KS i 360Nm. Potrošnja prvog je 13,1 a većeg 13,8 litra na 100 km naravno po fabričkim podacima. Ovaj snažniji postiže 200 km/h dok slabiji stiže do maksimalnih 190 km/h. Dizelaš sa 177 konja ima plafon od 182 km/h, ubrzava do stotke za 11,5 sekundi dok mu potrošnja iznosi 8,6 litara dizela na 100 km. Da dodamo da osnovna veličina prtljažnika Nitro-a iznosi 369 a sa preklopljenim sedištima skoro 2000 litara. Prodaja Nitro-a će kod nas početi veoma brzo i to po ceni od 29.900 evra sa PDV-om za baznu verziju. Drugi novi model Dodge-a jeste Avenger, prilično atraktivna klasična limuzina srednje klase sa pogonom na prednje točkove, koja je napravljena na osnovi Chryslera Sebring ali je od njega nešto jeftinija. Kod nas će se nuditi sa jednim benzinskim i jednim dizel motorom, oba sa 2,0 litra zapremine. Benzinac ima 115kW/156KS a dizelaš (poreklom iz VW-a) razvija maksimalnih 103kW/140KS pri 4000 obrt./min. Avenger je dugačak 4,85 metra, širok 1,83 a visok 1,5 metra. Zapremina prtljažnika mu iznosi 394 litra. Benzinac postiže 200 km/h, dizelaš 190 km/h, potrošnja za benzinca iznosi 10,2 litra dok se dizelaš zadovoljava sa 8,2 litra. Cene se za Avenger u Srbiji kreću od 19.900 evra sa PDV-om, koliko košta osnovni benzinac dok dizelaš startuje od 24.900 evra. Oba automobila, i Nitro i Avenger, DaimlerChrysler (vlasnik Dodge-a) izlaže naravno i na salonu automobila u Beogradu, koji je u toku.    




Nemački BMW predstavlja novi 2,0 litarski dizel motor u verzijama sa 143, 177 i 204KS. Prvi model, koji će imati tu čast da se u njega ugradi najsnažnija varijanta ovog motora, je BMW 125d a kasnije će doći na red i 325d i 525d. Tačna zapremina ovog motora je 1995 ccm što znači da najsnažnija verzija novog dizelaša sa 204KS ostvaruje odnos od 102,3KS po litri zapremine. Da se vratimo osnovnoj varijanti novog motora sa 143 konja. Ova verzija će se ugrađivati u BMW 118d a pomenutu snagu od 105kW/143KS ostvaruje pri 4000 obrt./min. a najveći obrtni moment od 300Nm ostvaruje u rasponu od 1750-3000 obrt./min. Srednja po jačini varijanta novog dizelaša razvija 130kW/177KS pri 4000 obrt./min. i najveći obrtni moment od 350Nm u rasponu od 1750-3000 obrt./min. Ipak najveću pažnju (s razlogom) zaslužuje najsnažnija bi-turbo verzija sa 150kW/204KS, koju ostvaruje pri 4400 obrt./min. i obrtnim momentom od 400Nm pri 2000 obrt./min. Motor je težak 161 kg a sa njim BMW 125d postiže maksimalnih 250 km/h a ubrzava do 100 km/h za 6,5 sekundi. Pritom potrošnja po fabričkom tvrdnjama iznosi samo 5,9 litara. 



Infiniti će iskoristiti predstojeći aprilski salon automobila u New Yorku da pokaže javnosti novi model G37 Coupe, naslednika popularnog prethodnika G35 i konkurenta BMW-u "Trojki" Coupe. U odnosu na pomenutog prethodnika, G37 ima niže težište i širi trag točkova, koji su veličine 18 inča. G37 će pokretati 3,7 litarski V6 motor sa 330KS a od menjača na raspolaganju će biti manuelni sa 6 i automatski sa 5 stepeni. Infiniti najavljuje da će upravljivost i kočnice biti među najboljima u klasi luksuznih sportskih coupea a prvi kupci u to će moći da se uvere od avgusta kada počne prodaja novog G37 u SAD-u.



Juče smo već objavili prve fotografije novog Fiata 500 ali smo napomenuli da su se pojavile pre vremena pa i nisu bile najboljeg kvaliteta budući da se radilo o slikama skeniranih iz novina. Konačno evo sada i zvaničnih slika iz samog Fiata. Kao što smo ranije pisali, po prvim planovima, novi 500 je trebao da bude predstavljen tek u septembru ali su u Fiatu odlučili da se promocija ipak održi nešto ranije, tačnije 4. jula ove godine, na 50-godišnjicu pojavljivanja legendarnog modela nuova 500, koji je i poslužio kao dizajnerski uzor novoj 500-tki. Ipak, za razliku od istoimenog prethodnika iz 1957. godine, novi 500 uopšte neće biti auto za široke narodne mase. Naprotiv. Fiat planira da ga pozicionira kao premium model poput Minija a za to će se brinuti već i cena, koja startuje od 10.000 evra pa naviše. Osim toga Fiat će ponuditi i široku paletu dodatne opreme za indvidualizaciju pa će svaki kupac po svom ukusu moći da automobilu doda svoj lični pečat. Fiat očekuje prodaju 58.000 komada do kraja ove godine a sledeće već 120.000. Kao što smo ranije već nekoliko puta napomenuli, novi 500 će se proizvoditi u Poljskoj, u mestu Tychy i to zajedno sa novim Fordom KA, koji će platformu deliti sa ovim malim Fiatom. I dalje ostaje mogućnost proizvodnje i u Tofasu, Fiatovom turskom partneru ako potražnja bude velika. U početku će se Fiat 500 nuditi samo u hatchback formi sa 3 vrata i mesta za 4 putnika, a tokom 2009. bi trebao da se pojavi i kabriolet sa 2 sedišta. Fiat najavljuje ugradnju benzinskih i dizel motora a to su : benzinci 1,2 8V i 1,4 16V sa 69 odnosno 100KS (ovaj poslednji je iz Pande 100HP) i turbodizel 1,3 16V sa 75KS. Kasnije (verovatno već 2008.) pojaviće se i sportska Abarth varijanta sa 1,4 litarskim turbo motorom i 150KS. Dimenzije Fiata 500 iznose : DxŠxV 3550 mm/1650 mm/1490 mm a međuosovinsko rastojanje 2300 mm. U ponudi će biti dva manuelna menjača, jedan sa 5 a drugi sa 6 stepeni prenosa. Pored Minija, u ovoj lifestyle kategoriji, Fiatu će pokušati da se suprostave i Audi sa novim manjim modelom A1 kao i VW sa modelom, koji neki već nazivaju Lupo II a po nekim informacija taj VW imaće i motor i pogon pozadi. Ostaje pitanje i zašto se Fiat nije odlučio za prezentaciju novog 500 na salonu u Ženevi završenom pre neki dan. Odgovor možda leži u činjenici da bi u Ženevi, među ostalih 70 svetskih premijera, novi 500 bio samo jedan od mnogih, a ovako posle salona, kada su ostali proizvođači "ispucali" svoje novitete, pažnja svetskih medija je okrenuta samo novom Fiatu 500.  



Ovo su prve zvanične slike novog Fiata 500 u konačnoj verziji ali koje su trebale da ostanu brižljivo čuvana tajna do sutra 21.marta za kada je Fiat najavio njihovo objavljivanje. Ali kako se danas više ništa ne može sakriti tako su i ove slike pre vremena dospele u javnost. Model, koji Italijani nestrpljivo očekuju još od predstavljanja koncepta Trepiuno 2004. godine je dakle konačno gotov a kako izgleda dovoljno govore slike. U ovom trenutku naravno nema preciznijih informacija o svakom detalju nove 500-tke ali se zato najavljuje prilično visoka cenu od 10.000 evra o čemu smo već pisali. Izgleda da su se pokazale tačnim najave Automotive News-a, koji je nedavno najavio da će Fiat primeniti taktiku prodaje kao BMW koji je cenu novog Minija postavio izuzetno visoko računajući da će kupci platiti i takvu cenu samo da bi bili u trendu i vozili oživljenu legendu. To isto želi i Fiat tj. ljudi iz Torina će novi 500 navodno prodavati kao skuplji lifestyle automobil a ne kao jeftini automobil za široke narodne mase kao nekada. BMW je u tome uspeo odnosno prodaja Minija samo potvrđuje procene ljudi iz BMW-a da će se naći dovoljno zainteresovanih za Mini bez obzira na cenu a ostaje da se vidi da li su i u Fiatu dobro procenili kupce. Inače, prve najave su govorile o tome da ce "500" koštati oko 7500 evra odnosno manje od Pande koja se može dobiti za oko 8600 evra. Kod nas će takva visoka sigurno cena prorediti kupce i od tog malog Fiata napraviti statusni simbol među bolje stojećom klijentelom. Kako će proći na Zapadu gde ovakvi automobili predstavljaju tek drugi ili treći auto u porodici, videćemo. Fiat planira zvaničnu promociju novog retro modela za 4. jul, tačno na 50-godišnjicu predstavljanja originalnog Fiata Nuova 500, koji je i poslužio kao dizajnerska osnova za ovaj Fiat 500. Naravno nas novi 500 neodoljivo podseća na našeg Fiću, koji je naša verzija italijanskog Fiata 600 predstavljenog 1955. godine. pa će se zbog toga verovatno i kod nas ipak naći kupci spremni da odvoje pomenutu sumu za "novog Fiću". Kako smo o novom Fiatu 500 pisali već više puta sada samo kratko podsećanje na to šta taj mališa donosi. Novi 500 (dužine 3,4 metra i međuosovinskog rastojanja od 2,30 metra) imaće benzinske i dizel motore poznate iz Fiat Pande i to benzince sa 54 i 60 konja kao i 1,4 litarski 16v motor sa okruglo 100KS iz Pande HP. Od dizelaša na raspolaganju će biti 1,3 litarski sa 70 konja. Kasnije, tokom 2008. godine se očekuje, i to sa velikim nestrpljenjem, sportska Abarth verzija sa 120 a po nekim informacijama i sa 150KS. U Fiatu planiraju i kabrio verziju sa samo 2 sedišta koja bi se trebala pojaviti 2009. godine. Fiat je novi 500 razvio zajedno sa Fordom odnosno novi Ford KA imaće istu platformu kao Fiat 500 iako će Ford biti nešto duži. Oba modela, i Fiat 500 i novi Ford KA, proizvodiće se u Fijatovoj fabrici u Poljskoj. Ipak za detaljnije tehničke detalje moramo da sačekamo zvanične podatke, koje će Fiat objaviti sutra. I još jedna informacija za kraj. Naime ako potražnja za novim 500 bude velika (a Fiat se tome nada), proizvodnja novog 500 će se, osim u Poljskoj, odvijati i u pogonima Tofasa, Fiatovog turskog partnera. U nastavku još nekoliko slika novog 500.

 

 (Dalje)

Kineski Brilliance je na upravo završenom salonu automobila u Ženevi promovisao dva nova modela za prodaju u Evropi (BS4 i BC3 coupe) a istovremeno je za domaće, kinesko tržište predstavio novu varijantu svog najvećeg modela BS6 i to sa 1,8 litarskim turbo motorom. BS6 se već prodaje u nekoliko evropskih zemalja a u ponudi je sa 2 benzinska motora : 2,2 litarskim od 122KS i sa 2,4 litarskim, koji raspolaže sa 130KS. Oba su poreklom iz Mitsubishi-ja. BS6 je inače dugačak 4,88 metra a međuosovinsko rastojanje mu iznosi 2790 mm dok je zapremina prtljažnika 550 litara. Novi 1,8 turbo motor razvija 170KS pri 5000 obrt./min. i 235Nm obrtnog momenta. Nažalost podaci o ubrzanju i maksimalnoj brzini nisu nam poznati kao ni to da li će se ova turbo verzija modela BS6 uskoro naći u ponudi na evropskom tržištu. 



Američki Callaway za aprilski salon automobila u New Yorku, najavljuje kabrio verziju svog modela C16. Kao i postojeći C16 coupe i C16 Convertible (kabrio) verzija napravljena je na platformi aktuelne Corvette C6. Osim 6,0 litarskog supercharged V8 motora sa 560KS, C16 Convertible se nudi i sa opcionim Performance paketom, koji snagu povećava na 616KS pri 6200 obrt./min. Ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) iznosi 3,5 sekunde a maksimalna brzina nešto preko 200 milja na sat (oko 322 km/h) dok četvrt milje (402 metra) prelazi za 11,2 sekunde. Za pogonsku grupu Callaway daje 5-godišnju garanciju ili 100.000 milja (161.000 km). C16 Convertible se nudi sa manuelnim 6-stepenim menjačem ili automatskim sa takođe 6 brzina, koje se menjaju i polugama na volanu. Točkovi su od 19 inča napred i 20 inča pozadi (gume 285/30ZR19-napred i 325/25ZR20-nazad) dok cena iznosi 128.765 američkih dolara.



Volkswagen of America je objavio da se specijalna edicija modela New Beetle Convertible sa imenom Triple White, već može naručiti kod američkih dilera ove marke. Ali treba biti brz jer je planirana serija od samo 3000 komada ove jedinstvene Bube. Triple White edicija se izdvaja, pre svega, jedinstvenom Campanella belom bojom spoljašnjosti i unutrašnjosti kao i 17 inčnim Oktopus alu točkovima, trokrakim kožnim volanom i istim takvim sedištima. Menjač je automatski a cena iznosi 25990 američkih dolara.     




Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs