Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

U Ženevi će i Lotus predstaviti novi model i to 2-Eleven, koji je razvio Lotus Sport, sportsko odeljenje britanske marke. Pokreće ga 1,8 litarski turbo motor sa 252KS i 242Nm obrtnog momenta. Najvažnija je težina, koja iznosi samo 670 kg (!) pa ne čudi fabrička tvrdnja o ubrzanju do 100 km/h za samo 3,9 sekundi i maksimalna brzina od 250 km/h. Menjač je 6-stepeni. Početak proizvodnje novog modela planiran je za april u fabrici Hethel u Engleskoj a proizvodiće se dve verzije : putna varijanta, koja će imati svetla napred i pozadi, katalizator i još ponešto kako bi se uskladila sa britanskim saobraćajnim propisima i takmičarska verzija, koja će imati aerodinamički paket, sedište u skladu sa propisima FIA-e, kočiono svetlo i drugo. Cena putne verzije iznosiće oko 60.000, a takmičarske 74.000 evra.



Reklama


Audi nastavlja sa svojom dizel ofanzivom i to predstavljanjem nove dizel verzije modela Q7. Naime u Audi Q7 ugrađen je 4,2 V8 TDI motor sa 240kW/326KS pri 3750 obrt./min. i 760Nm obrtnog momenta, koji se već ugrađuje u Audi A8. Time ovaj Q7 postaje najsnažniji SUV automobil na tržištu. Zanimljivo da ovaj motor čak razvija 13KS i 10Nm više od VW Touarega 5,0 V10 TDI. Zato nije ni čudno da 100 km/h dostiže za 6,4 sekunde a najveća brzina iznosi 236 km/h. Ova verzija Audija Q7 stiže u prodajne salone za 3 meseca po, zasad, nepoznatoj ceni. Uskoro se očekuje da rukovodstvo Audija da zeleno svetlo i za serijsku proizvodnju još snažnijeg dizelaša Audi V12 TDI sa 500KS i 1000Nm (!), koji je premijeru imao još prošle godine na salonu u Parizu.



Nedavno smo napomenuli da će Alfa Romeo na salonu u Ženevi predstaviti i model Spider opremljen dizel motorom. Evo sada malo više informacija o toj verziji Spidera, koja je sredinom februara već krenula u prodaju u Italiji i Nemačkoj a uskoro će se naći i na tržištima drugih evropskih zemalja. Radi se o 2,4 JTDm mašini sa 5 cilindara i 20v, koja raspolaže sa 141kW/200KS i 400Nm što znači 83,8KS po litri zapremine. Sa ovim motorom Spider 100 km/h postiže za 8,4 sekunde a maksimalna brzina mu iznosi 228 km/h, a prosečna potrošnja, po fabričkim tvrdnjama, ne prelazi 6,8 litara na 100 km. Kombinacija snažnog (najsnažniji u Multijet porodici) i ekonomičnog dizel motora i atraktivnog dizajna, osiguravaju užitak u vožnji a samoj Alfi nadu u dobre prodajne rezultate. U Italiji cena osnovne Alfe Spider 2.4 JTDm iznosi 39.800 evra dok bogatije opremljeni Spider Exclusive 2.4 JTDm ima cenu od 41.800 evra. U vezi sa Alfom Spider evo još jedne vesti. Naime nova Alfa Spider upravo je osvojila titulu "2007 Gay car of the year". Inače, prošle godine ta titula je dodeljena Aston Martinu DB9 Volante a ove godine eto Alfinom Spideru. Evo i kako su se plasirali ovogodišnji kandidati za tu titulu : 

1st - Alfa Romeo Spider
2nd - Bentley Continental GTC
3rd - Mini
4th - BMW Z4 Coupé
5th - Audi TT
6th - Volvo V70
7th - Jaguar XK
8th - Volkswagen EOS
9th - Bentley Azure
10th - Mitsubishi Colt



Iako je od osnivanja male italijanske fabrike Pagani od 1999. godine do danas, napravljeno manje od 100 tih superautomobila, modeli ove fabrike postali su predmet želja i mašte mnogima. Tako da svaka novost iz te manufakture zaslužuje veliku pažnju. Pagani za salon u Ženevi najavljuje novu verziju svog modela i to varijantu Zonda R Clubsport. Ovu novu verziju (veoma agresivno dizajniranu) pokreće 7,3 litarski V12 motor sa 750KS i 710Nm, poreklom iz Mercedesovog AMG odeljenja uparen sa sekvencijalnim menjačem. Naravno, i vizuelno R Clubsport se razlikuje od "običnih" varijanti Zonde sa kojom deli samo 10 odsto delova. Tu su ogromno zadnje krilo, bezbrojni spojleri i difuzori, sve za bolje prianjanje Zonde R Clubsport za podlogu i efikasnije kočenje. U konstrukciji je obilato korišćen karbon fiber kao i titanijum. Takođe ova Zonda R je i duža (sada 4,77 metra) i šira za 50mm od obične varijante a ima i nešto duže međuosovinsko rastojanje. Podaci o maksimalnoj brzini i ubrzanju nisu saopšteni ali jeste cena : 1,2 miliona evra i to bez poreza ! 



Švajcarski maloserijski proizvođač Peraves, za domaći salon u Ženevi (8.-18. mart), najavljuje model Monotracer, zanimljivo vozilo na dva točka, koje, po navodima fabrike, može da postigne 250 km/h. Ima mesta za 2 osobe, koje naravno sede jedna iza druge a vrata u obliku galebovih krila, prilikom otvaranja obezbeđuju dovoljno mesta za nesmetani ulazak oba putnika. I zapremina prtlažnika nije baš mala (za ovakvo vozilo) i iznosi 200 litara (npr.naš Jugo ima 170 litara). 685 kg težak Monotracer pokreće 1,2 litasrki motor iz motocikla BMW a raspolaže sa 130KS. Potrošnja, po fabričkim tvrdnjama, iznosi 4,1 litra na 100 km. Sve je to lepo, pa možda i impresivno ali "impresivna" je i cena, švajcarski preciznih 52.500 evra. 



Nedavno smo pisali da je bavarski BMW konačno kupio John Cooper Works (JCW), englesku tjuning firmu poznatu po doradama Minija, a koji je u vlasništvu pomenutog BMW-a. Evo i prvog rezultata posle preuzimanja-Mini Cooper S Stage One Kit, koji svoju premijeru ima na salonu u Ženevi za neki dan. U standardnoj verziji, Cooper S iz 1,6 litarskog turbo motora izvlači 175KS i 240Nm (sa overboostom privremeno 260Nm) a posle dorade u JCW sa njihovim tuning kitom, isti Mini raspolaže sa 141kW/192KS i 250Nm (sa overboostom 270Nm). Osim snažnijeg motora, Mini Cooper S JCW Stage One Kit ima i nešto sportskiju spoljašnjost (novi branici sa "dubljim" spojlerima, naglašeno oivičeni blatobrani, nova maska i 18-inčni točkovi), tek toliko da se razlikuje od serijske verzije. Naravno, u JCW-u su itekako sposobni da naprave još snažniji Mini, koga već najavljuju za skoriju budućnost. Zato se ovaj kit i zove Stage One. Sledi daleko snažniji Stage Two ali u ovom trenutku nepoznate snage. Da neko ne bi ostao razočaran...  



Na evropsko tržište stiže još jedan novi model američkog Jeepa. Posle Compassa, evo i modela sa zanimljivim imenom-Patriot. Naravno, Jeep će evropsku premijeru održati na salonu automobila u Ženevi, početkom marta. Evropskim kupcima će se, kao osnovni model, nuditi verzija sa 2,4 litarskim benzinskim motorom od 126kW/172KS a kasnije i 2,0 litarski VW-ov dizel sa 140KS, koji se već nalazi u modelu Compass. U ponudi će biti 2 paketa opreme; Sport i Limited a oba u serijskoj opremi sadrže ABS i ESP. Cene, zasad, nisu saopštene kao ni termin početka prodaje ali će sve informacije biti saopštene na salonu u Ženevi. Kako smo o novom Patriotu već pisali evo kratkog podsećanja :  Jeep, Chryslerova divizija za proizvodnju terenskih i SUV vozila poslednjih godina bila je prilično spora u pračenju trendova na ovom tržištu te je sve do nedavno praktično ignorisala podatak o povećanoj potražnji za vozilima sa 3 reda sedišta kao i rastući trend manjih i pristupačnijih crossover vozila. Ali tome je kraj. Sa lansiranjem novog modela Patriot, Jeep nastavlja sa najvećom ofanzivom predstavljanja novih modela u svojoj istoriji, tokom koje je praktično duplirao svoju ponudu modela i tako sada kupcima nudi čak 7 različitih "terenaca". Spoljašnji dizajn u priličnoj meri vuče na  manji Compass i to u principu i nije neko iznenađenje jer su i Compass i Patriot bazirani na istoj platformi s tim što je Compass ipak više zaobljeniji i blažih ivica, čak možda i pomalo "ženskast" dok je, s druge strane, Patriot više robusnijeg i kockastijeg izgleda čime više podseća na tradicionalni Jeep-ov dizajn u stilu Cherokee-ja i Wrangler-a. Dimenzije ovog Jeep-a iznose D X Š x V : 4357 mm/1755 mm/1669 mm. Međuosovinsko rastojanje je  2634 mm.Budući da manje od 10 % vlasnika SUV vozila ikada siđe sa uređenog puta, Patriot se osim u verziji sa integralnim 4x4, nudi i sa 4x2 pogonom (samo na prednju osovinu) a cena u SAD-u počinje od, za nas, neverovatno niskih 14985 dolara dok je 4x4 Limited verzija procenjena na 21735 dolara. Što se terenskih sposobnosti tiče, ovaj Jeep se lako nosi na kraj i sa dubokim peskom i "kamenjarom" pri čemu je pri terenskoj voznji od velike pomoći i Hill Descent Control koji se brine za bezbedno spuštanje niz padinu sa elektronski kontrolisanih 5 milja na sat (8 km/h). Još i podatak da Patriot može bez posledica da zagazi u vodu dubine do 48 cm. Serijski se ovaj model oprema sa  ABS-om, ESP-om, Traction Controlom, BAS-om, Cruise control-om i sa svom silom vazdušnih jastuka. Od menjača su na raspolaganju ručni 5-stepeni i CVT menjač. 



Reklama


Kineski Brilliance će na 77. salonu u Ženevi (8.-18. mart) prikazati novi Coupe BC3 (na prvoj slici) i limuzinu BS4, koji će se ove godine naći u prodaji u Evropi. Ovo su prve slike evropskih verzija a ostali detalji nisu saopšteni jer predstavljaju strogo čuvanu tajnu. Mada treba podsetiti da je BC3, prvi put predstavljen još prošle godine na salonu u Pekingu i to kao model M3, imao 1,8 litarski motor sa 183KS, koji po navodima fabrike zadovoljava Euro4 norme. Da li će se ovaj motor naći i u evropskoj varijanti, može samo da se špekuliše. Ovako na prvi pogled, ali samo na prvi pogled, oba modela, bar vizuelno, izgledaju da mogu biti konkurenti već postojećim modelima evropskih proizvođača. Iako nema podataka o cenama, motorima i performansama, najavljuje se da BS4 kreće u prodaju sredinom, a BC3 krajem ove godine.



Sa specijalnom, ograničenom serijom modela Copen,  koja nosi naziv Copen 100th anniversary, japanski Daihatsu slavi tačno 100 godina postojanja kompanije. Limitirani primerci, ovog samo 3,40 metra dugačkog kabrioleta sa sklopivim metalnim krovom, opremljeni su 16-inčnim felnama visokog sjaja, zatim lakom sa perla efektom, radio CD plejerom kao i kožnim sedištima. U Nemačkoj cene se kreću od 19700 evra pa na više.



Mercedes je ponudio novi sportski paket za svoj roadster SL, koji uključuje stilska doterivanja kako izvana tako i u kabini kao i manje modifikacije 7G-Tronic automatske transmisije, koja sada nudi menjanje brzina i polugicama na volanu. Da bi se SL u Sports Pack verziji razlikovao od standardnog modela, brinu se jedinstveni 5-kraki 19-inčni točkovi, srebrno obojena kočiona klješta, ogromni perforirani kočioni diskovi kao i zatamnjena zadnja svetla. Mehaničke promene, osim pomenute dorade 7G-Tronic automatske transmisije, uključuju i novi sportski filter za vazduh. Unutrašnjost je oplemenjena Nappa kožom, prošivenoj srebrnim koncem kao i aluminijumskim detaljima po kabini. Sports Pack se nudi samo za modele SL350 i SL500 a košta 2975 evra.



Evo i prvih zvaničnih slika obnovljenog Jaguara XJ, koji debituje na salonu u Ženevi početkom marta. Prvo se primećuje novi, agresivniji prednji deo ( novi branici sa integrisanim spojlerom, agresivniji gril, koji se vizuelno uklapa sa velikim otvorom za vazduh na prednjem braniku ) kao i novi otvori za vazduh na blatobranima. "Moćnije" oblikovani pragovi, diskretan zadnji spojler i blage promene zadnjeg kraja automobila, žmigavci u retrovizorima i novi 19-inčni točkovi, zaokružuju estetske promene spoljašnjosti. U unutrašnjosti sada ima više mesta za noge, posebno za putnike pozadi. Zasluga za to ide novim prednjim sedištima, koja osim većeg komfora, sada imaju grejanje i to u svim verzijama obnovljenog XJ-a. Pored toga i instrument tabla doživela je manje modifikacije. Pod "kožom" nema promena; aluminijumska šasija je ostala netaknuta, to važi i za vazdušno ogibljenje i za paletu motora, koja i dalje obuhvata 2,7 litarski V6 turbo dizel i benzince od 3,0L i 4,2L V8 supercharged motor sa okruglo 400 konja. Ipak kupci sada imaju veći izbor u individualizaciji svog XJ-a. Naime spisak opcija je značajno proširen a tu su i 3 nove boje karoserije i 3 različita dizajna pomenutih 19-inčnih točkova. Ovaj redizajnirani Jaguar kreće u prodaju u maju, po ceni od 34540 funti za osnovni model  (Executive sa 3,0 litarskim benzincem)  što je povećanje za oko 500 funti. Najskuplji je sportski model XJR, koji će koštati 60150 funti ( poskupljenje od 600 funti ). U Jaguaru se nadaju da će ove promene pospešiti prodaju ovog modela i biti dovoljne da XJ mirnije sačeka potpuno novu generaciju koja stiže 2009. i o kojoj smo nedavno pisali. Inače, Jaguar je prošle godine povećao prodaju XJ-a u Velikoj Briataniji i to, pre svega, zahvaljujući novoj dizel verziji pa je tako u 2006. prodato 2293 komada u odnosu na 1833 primerka u 2005. godini.




Još u novembru prošle godine objavili smo prve zvanične slike novog Smarta a sada se taj mališa konačno našao u rukama specijalizovanih novinara, koji su ga vozili tokom protekle nedelje na svetskoj promociji u Madridu. Uplate za novi Smart ForTwo ( kako se zvanično zove ), već se primaju dok prve isporuke počinju u aprilu. U Nemačkoj npr. najjeftiniju verziju novog Smarta sa motorom od 61KS i baznim paketom opreme, treba platiti 9490 evra. Prva generacija Smarta ( predstavljena 1997. ) bila je posebno popularna u velikim gradovima južne Evrope a naročito u Rimu gde je postala nezaobilazna maltene kao legendarna Vespa. Razlog je vrlo jednostavan; malo je prostora za parkiranje, pa su manje dimenzije modela ForTwo idealne. Zato su protekle nedelje, novi Smart novinari isprobavali na uskim i preopterećenim saobraćajnicama Madrida i oko njega. Sada je ForTwo dugačak 2695 mm ( 195 mm više nego ranije ), širok 1559 a visok 1542 mm. Kako ističu u DaimlerChrysleru ( vlasniku Smarta ), dimenzije su povećane zbog bezbednosti i prostranosti. Viši nivo pasivne bezbednosti trebalo bi novom modelu osigurati 4 zvezdice na EuroNCAP testiranjima, a osim nešto prostranije ( pa i komfornije ) putničke kabine, narastao je i prtljažnik. Sada je na raspolaganju zapremina od 220 litara, što je 70 više nego dosad, a u slučaju da se koristi prostor do krova, na raspolaganju je svih 340 litara. Dizajnerski posmatarno, ovde ne radi ni o kakvoj revoluciji, više o evoluciji prethodnog modela. Naravno, pomlađivanje je uspešno obavljeno, pa ne treba brinuti za njegovu popularnost. Paleta motora je obnovljena, iako, kada je reč o benzincu, i dalje se radi o 3-cilindričnom benzinskom agregatu zapremine jednog litra koji se nudi sa 3 nivoa snage : od 61, pa 71 do 84KS. Dizel motor je pojačan za 10 odssto, pa sada raspolaže sa 45 konja. Uz sve to, i automatizovani menjač sa 5 stepeni prenosa prenosa, je takođe obnovljen a doprinosi nešto manjoj potrošnji goriva.



Lancia na salonu u Ženevi neće imati neku svetsku premijeru pa će svoj nastup ograničiti na posebne i estetski doterane verzije već postojećih modela. Među njima, posebno mesto zauzima najluksuzniji model u gami ove marke-Thesis. Biće promovisana nova varijanta Thesis Sport ( na prvoj slici ), najnovija evolucija ovog luksuznog modela, koji predstavlja kombinaciju sportske elegancije i ekskluzivnog stajlinga. Karoserija ovog Thesisa ofarbana je u dve boje, tačnije u dve nijanse sive ( svetlo i tamno siva ), koje ističu elegantne linije automobila čemu doprinose i novi 18-inčni alu točkovi. Isti važi i za kabinu, koja je sva u crvenoj koži. Ovakav Thesis Sport se nalazi u savršenoj harmoniji sa istinskim duhom ovog Lancijinog modela, što znači da se radi o luksuznoj limuzini, dovoljno elegantnoj i punoj napredne tehnologije da zadovolji ukus najzahtevnije klijentele. Thesis Sport pokreće novi, 2,4 litarski MultiJet 20V motor sa 185KS i 330Nm u paru sa sekvencijalnom 5-stepenom automatskom transmisijom. Maksimalna brzina iznosi 222 km/h a ubrzanje do 100 km/h 9,7 sekundi. Naravno, oprema je bogata i uključuje ABS, EBD, ESP i ASR elektronske bezbednosne sisteme, zatim 8 vazdušnih jastuka, satelitsku navigaciju, Bose Hi-Fi sistem, automatsku klimu, alarm, parking senzore itd. Osim ovog Thesisa Sport, Lancia u Ženevi izlaže i posebne verzije modela Ypsilon i to Ypsilon Sport by Momo Design ( na drugoj slici ) kao i model Phedra, koji je izložen u Special Series luksuznoj varijanti sa 7 sedišta, koja po navodima fabrike predstavlja "pravu italijansku umetnost življenja".



Ovaj automobil na slikama, koji kao da predstavlja jedinstvenu mešavinu bolida Formule 1 i borbenog aviona, jeste lagan i brz superautomobil, proizvod španske manufakture Tramontana i predstaviće se publici na salonu u Ženevi početkom marta. Dakle Španci ne proizvode samo Seat već i ovakve superautomobile kakav je je i ovaj Tramontana V12 u čijoj konstrukciji je obilato korišćen karbon fiber da bi se što više redukovala težina. Epitet superautomobil nije slučajno upotrebljen nekoliko puta. Naime, ovaj jednosed sa "izbačenim" točkovima pokreće V12 bi-turbo motor sa maksimalnih 710KS (!), koji ovaj auto pretvaraju u pravu raketu na točkovima. Nažalost nisu saopšteni ni maksimalna brzina ni ubrzanje do stotke kao ni cena.  



Nemački proizvođač superautomobila Gumpert, na skorašnjem salonu u Ženevi, promovisaće novu, Sport verziju svog poznatog modela Apollo. Ogromni otvori za vazduh na krovu i sa strane već nagoveštavaju o čemu se ovde radi. A radi se o automobilu sa twin-turbo motorom od 800KS, smeštenim centralno, a poreklom je Audijev 4,2 litarski V8. Po tvrdnjama Gumperta, Apollo Sport ( težak 1200 kg ) postiže 360 km/h i ubrzanje do 100 km/h za samo 3 sekunde. Sport verzija Apollo-a se od standardne varijante, koja inače raspolaže sa 650KS, razlikuje po potpunom aero body paketu, koji uključuje niži prednji spojler i ogromno zadnje GT krilo, čime se poboljšavaju ležanje i aerodinamika. Unutrašnjost je bogatija za klima uređaj, CD plejer, satelitsku navigaciju pa čak i kameru za vožnju unazad. Cena iznosi 299.500 evra plus porez.   



Da bi obeležio nedavnu, ubedljivu pobedu svog Pajera EVO na Dakar reliju ( ko zna koju već ! ), Mitsubishi je ponudio ( i to samo japanskim kupcima ) specijanu, limitiranu verziju modela Pajero pod punim nazivom Pajero Dakar Rally Replica Edition. Kao što smo rekli, nudiće se samo japanskom kupcima po ceni od 32200 američkih dolara a biće napravljeno samo 20 komada.



Artega GT

27 Feb, 2007 - 23:22 Noviteti Komentari (0) comments  English

Evo i prvog, i to sportskog, modela nove nemačke marke Artega. Nosi odgovarajuće ime Artega GT ali ono što je zanimljivo jeste, pre svega, njegova kompaktna dužina od samo 3950 mm, koliko ima i jedan VW Polo. Usput, širina iznosi 1870 a visina samo 1180 mm. Dizajn potpisuje Herman Fisker, koji je radio i za Aston Martin. Osim veličine, pažnju privlači i izbor motora. To je VW-ov 3,6 litarski V6 sa 300KS, koji Artegu GT tera do 270 km/h maksimalne brzine  (nama podataka o ubrzanju do stotke). Planira se proizvodnja od 500 komada godišnje po ceni od 75.000 evra.



Porsche je, preko svoje oficijelne dilerske mreže, ponudio fabrički Aerokit za modele Cayman i Cayman S. Taj aerodinamički paket sadrži, pre svega, prednji spojler sa krilcima i fiksirano zadnje krilo. Porsche je ovaj Aerokit razvio u svom Development centru, a osim nešto agresivnijeg izgleda, ovi dodaci, koji su testirani u vazdušnom tunelu, pri visokim brzinama značajno smanjuju sile na prednju i stražnju osovinu. Cena Aerokit paketa u Nemačkoj je 3500 evra.



Opelov britanski rođak, Vauxhall, predstavio je svoj novi model VXR8 koji je poreklom iz Australije. Naime, VXR8 nije ništa drugo do Holden HSV clubsport R8 proizveden u Australiji a koji je, kao i Vauxhall, deo General Motorsa. Što je još zanimljivije, Pontiac će isti auto prodavati u SAD-u kao Pontiac G8. Inače, prvi primerci će u Veliku Britaniju stići u aprilu ove godine. Ipak, za razliku od američkog Pontiaca G8 sa 362KS, Vauxhallov model će iz 6,0 litraskog motora izvlačiti čak 419KS pri 6000 obrt./min. i 550Nm obrtnog momenta. Sa tim motorom, Vauxhall VXR8 dostiže 100 km/h za tačno 4,92 sekunde. Menjač može biti obični 6-stepeni manuelni ili automatski sa takođe 6 stepeni prenosa. Naravno, sa povećanjem snage motora, dorađeno je i ogibljenje i pojačane kočnice. Aero body kit za karoseriju sa 4 izduvne cevi pozadi kao i 19-inčne alu felne, zaokružuju vizuelni nastup nove, "evropske" sportske limuzine. Za sada nema vesti o eventualnoj Opelovoj verziji ovog modela za kontinentalni deo Evrope, jer ne treba zaboraviti, Opel je takođe deo američkog GM-a.



Na salonu u Ženevi, Alfa će pored modela 159 TI, promovisati i blago ali zaista blago doteranu Alfu GT, spremnu za novu prodajnu sezonu. Ovaj prelepi coupe star tek 3 godine, sa ovim doterivanjem treba da ostane u proizvodnji bar još dve. Kako nije bilo veće potrebe za korenitim promenama, obnovljenu Alfu GT je moguće prepoznati samo po malo više aluminijuma na nosu a u unutrašnjosti samo po novim brojčanicima na komandnoj tabli kao i po aluminijumskoj papučici za gas. Na zadnjem kraju automobila, jedino što je novo jeste nova dupla izduvna cev. Uz nekoliko novih boja za karoseriju, hromirane retrovizore za neke verzije i novi dizajn alu točkova, to bi bilo sve. Skoro sve. Naime sada se nude i nove, posebne verzije i to Collezione, BlackLine i Q2. Motori su isti : 1,8 TS sa 140KS, 2,0 JTS ( 165KS ), 3,2 V6 24V ( 240KS, 300Nm, 243 km/h ) a tu je i dizel 1,9 JTDm 16v sa 150KS. Na kraju da pomenemo da u Ženevi Alfa predstavlja i novi Spider sa dizel motorom od 2,4 litra sa tačno 200KS.




Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs