Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Infiniti će iskoristiti predstojeći aprilski salon automobila u New Yorku da pokaže javnosti novi model G37 Coupe, naslednika popularnog prethodnika G35 i konkurenta BMW-u "Trojki" Coupe. U odnosu na pomenutog prethodnika, G37 ima niže težište i širi trag točkova, koji su veličine 18 inča. G37 će pokretati 3,7 litarski V6 motor sa 330KS a od menjača na raspolaganju će biti manuelni sa 6 i automatski sa 5 stepeni. Infiniti najavljuje da će upravljivost i kočnice biti među najboljima u klasi luksuznih sportskih coupea a prvi kupci u to će moći da se uvere od avgusta kada počne prodaja novog G37 u SAD-u.



Reklama


Juče smo već objavili prve fotografije novog Fiata 500 ali smo napomenuli da su se pojavile pre vremena pa i nisu bile najboljeg kvaliteta budući da se radilo o slikama skeniranih iz novina. Konačno evo sada i zvaničnih slika iz samog Fiata. Kao što smo ranije pisali, po prvim planovima, novi 500 je trebao da bude predstavljen tek u septembru ali su u Fiatu odlučili da se promocija ipak održi nešto ranije, tačnije 4. jula ove godine, na 50-godišnjicu pojavljivanja legendarnog modela nuova 500, koji je i poslužio kao dizajnerski uzor novoj 500-tki. Ipak, za razliku od istoimenog prethodnika iz 1957. godine, novi 500 uopšte neće biti auto za široke narodne mase. Naprotiv. Fiat planira da ga pozicionira kao premium model poput Minija a za to će se brinuti već i cena, koja startuje od 10.000 evra pa naviše. Osim toga Fiat će ponuditi i široku paletu dodatne opreme za indvidualizaciju pa će svaki kupac po svom ukusu moći da automobilu doda svoj lični pečat. Fiat očekuje prodaju 58.000 komada do kraja ove godine a sledeće već 120.000. Kao što smo ranije već nekoliko puta napomenuli, novi 500 će se proizvoditi u Poljskoj, u mestu Tychy i to zajedno sa novim Fordom KA, koji će platformu deliti sa ovim malim Fiatom. I dalje ostaje mogućnost proizvodnje i u Tofasu, Fiatovom turskom partneru ako potražnja bude velika. U početku će se Fiat 500 nuditi samo u hatchback formi sa 3 vrata i mesta za 4 putnika, a tokom 2009. bi trebao da se pojavi i kabriolet sa 2 sedišta. Fiat najavljuje ugradnju benzinskih i dizel motora a to su : benzinci 1,2 8V i 1,4 16V sa 69 odnosno 100KS (ovaj poslednji je iz Pande 100HP) i turbodizel 1,3 16V sa 75KS. Kasnije (verovatno već 2008.) pojaviće se i sportska Abarth varijanta sa 1,4 litarskim turbo motorom i 150KS. Dimenzije Fiata 500 iznose : DxŠxV 3550 mm/1650 mm/1490 mm a međuosovinsko rastojanje 2300 mm. U ponudi će biti dva manuelna menjača, jedan sa 5 a drugi sa 6 stepeni prenosa. Pored Minija, u ovoj lifestyle kategoriji, Fiatu će pokušati da se suprostave i Audi sa novim manjim modelom A1 kao i VW sa modelom, koji neki već nazivaju Lupo II a po nekim informacija taj VW imaće i motor i pogon pozadi. Ostaje pitanje i zašto se Fiat nije odlučio za prezentaciju novog 500 na salonu u Ženevi završenom pre neki dan. Odgovor možda leži u činjenici da bi u Ženevi, među ostalih 70 svetskih premijera, novi 500 bio samo jedan od mnogih, a ovako posle salona, kada su ostali proizvođači "ispucali" svoje novitete, pažnja svetskih medija je okrenuta samo novom Fiatu 500.  



Ovo su prve zvanične slike novog Fiata 500 u konačnoj verziji ali koje su trebale da ostanu brižljivo čuvana tajna do sutra 21.marta za kada je Fiat najavio njihovo objavljivanje. Ali kako se danas više ništa ne može sakriti tako su i ove slike pre vremena dospele u javnost. Model, koji Italijani nestrpljivo očekuju još od predstavljanja koncepta Trepiuno 2004. godine je dakle konačno gotov a kako izgleda dovoljno govore slike. U ovom trenutku naravno nema preciznijih informacija o svakom detalju nove 500-tke ali se zato najavljuje prilično visoka cenu od 10.000 evra o čemu smo već pisali. Izgleda da su se pokazale tačnim najave Automotive News-a, koji je nedavno najavio da će Fiat primeniti taktiku prodaje kao BMW koji je cenu novog Minija postavio izuzetno visoko računajući da će kupci platiti i takvu cenu samo da bi bili u trendu i vozili oživljenu legendu. To isto želi i Fiat tj. ljudi iz Torina će novi 500 navodno prodavati kao skuplji lifestyle automobil a ne kao jeftini automobil za široke narodne mase kao nekada. BMW je u tome uspeo odnosno prodaja Minija samo potvrđuje procene ljudi iz BMW-a da će se naći dovoljno zainteresovanih za Mini bez obzira na cenu a ostaje da se vidi da li su i u Fiatu dobro procenili kupce. Inače, prve najave su govorile o tome da ce "500" koštati oko 7500 evra odnosno manje od Pande koja se može dobiti za oko 8600 evra. Kod nas će takva visoka sigurno cena prorediti kupce i od tog malog Fiata napraviti statusni simbol među bolje stojećom klijentelom. Kako će proći na Zapadu gde ovakvi automobili predstavljaju tek drugi ili treći auto u porodici, videćemo. Fiat planira zvaničnu promociju novog retro modela za 4. jul, tačno na 50-godišnjicu predstavljanja originalnog Fiata Nuova 500, koji je i poslužio kao dizajnerska osnova za ovaj Fiat 500. Naravno nas novi 500 neodoljivo podseća na našeg Fiću, koji je naša verzija italijanskog Fiata 600 predstavljenog 1955. godine. pa će se zbog toga verovatno i kod nas ipak naći kupci spremni da odvoje pomenutu sumu za "novog Fiću". Kako smo o novom Fiatu 500 pisali već više puta sada samo kratko podsećanje na to šta taj mališa donosi. Novi 500 (dužine 3,4 metra i međuosovinskog rastojanja od 2,30 metra) imaće benzinske i dizel motore poznate iz Fiat Pande i to benzince sa 54 i 60 konja kao i 1,4 litarski 16v motor sa okruglo 100KS iz Pande HP. Od dizelaša na raspolaganju će biti 1,3 litarski sa 70 konja. Kasnije, tokom 2008. godine se očekuje, i to sa velikim nestrpljenjem, sportska Abarth verzija sa 120 a po nekim informacijama i sa 150KS. U Fiatu planiraju i kabrio verziju sa samo 2 sedišta koja bi se trebala pojaviti 2009. godine. Fiat je novi 500 razvio zajedno sa Fordom odnosno novi Ford KA imaće istu platformu kao Fiat 500 iako će Ford biti nešto duži. Oba modela, i Fiat 500 i novi Ford KA, proizvodiće se u Fijatovoj fabrici u Poljskoj. Ipak za detaljnije tehničke detalje moramo da sačekamo zvanične podatke, koje će Fiat objaviti sutra. I još jedna informacija za kraj. Naime ako potražnja za novim 500 bude velika (a Fiat se tome nada), proizvodnja novog 500 će se, osim u Poljskoj, odvijati i u pogonima Tofasa, Fiatovog turskog partnera. U nastavku još nekoliko slika novog 500.

 

 (Dalje)

Kineski Brilliance je na upravo završenom salonu automobila u Ženevi promovisao dva nova modela za prodaju u Evropi (BS4 i BC3 coupe) a istovremeno je za domaće, kinesko tržište predstavio novu varijantu svog najvećeg modela BS6 i to sa 1,8 litarskim turbo motorom. BS6 se već prodaje u nekoliko evropskih zemalja a u ponudi je sa 2 benzinska motora : 2,2 litarskim od 122KS i sa 2,4 litarskim, koji raspolaže sa 130KS. Oba su poreklom iz Mitsubishi-ja. BS6 je inače dugačak 4,88 metra a međuosovinsko rastojanje mu iznosi 2790 mm dok je zapremina prtljažnika 550 litara. Novi 1,8 turbo motor razvija 170KS pri 5000 obrt./min. i 235Nm obrtnog momenta. Nažalost podaci o ubrzanju i maksimalnoj brzini nisu nam poznati kao ni to da li će se ova turbo verzija modela BS6 uskoro naći u ponudi na evropskom tržištu. 



Američki Callaway za aprilski salon automobila u New Yorku, najavljuje kabrio verziju svog modela C16. Kao i postojeći C16 coupe i C16 Convertible (kabrio) verzija napravljena je na platformi aktuelne Corvette C6. Osim 6,0 litarskog supercharged V8 motora sa 560KS, C16 Convertible se nudi i sa opcionim Performance paketom, koji snagu povećava na 616KS pri 6200 obrt./min. Ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) iznosi 3,5 sekunde a maksimalna brzina nešto preko 200 milja na sat (oko 322 km/h) dok četvrt milje (402 metra) prelazi za 11,2 sekunde. Za pogonsku grupu Callaway daje 5-godišnju garanciju ili 100.000 milja (161.000 km). C16 Convertible se nudi sa manuelnim 6-stepenim menjačem ili automatskim sa takođe 6 brzina, koje se menjaju i polugama na volanu. Točkovi su od 19 inča napred i 20 inča pozadi (gume 285/30ZR19-napred i 325/25ZR20-nazad) dok cena iznosi 128.765 američkih dolara.



Volkswagen of America je objavio da se specijalna edicija modela New Beetle Convertible sa imenom Triple White, već može naručiti kod američkih dilera ove marke. Ali treba biti brz jer je planirana serija od samo 3000 komada ove jedinstvene Bube. Triple White edicija se izdvaja, pre svega, jedinstvenom Campanella belom bojom spoljašnjosti i unutrašnjosti kao i 17 inčnim Oktopus alu točkovima, trokrakim kožnim volanom i istim takvim sedištima. Menjač je automatski a cena iznosi 25990 američkih dolara.     



Reklama


Sportski automobili lagane konstrukcije a snažnih motora sve su popularniji. Posle automobila kao što su GTM 40TR, Ariel Atom, KTM X-Bow sada stiže još jedan. I to iz Velike Britanije. Firma se zove Deronda a model je Type F. Pokreće ga Audi-jev 4-cilindrični 1,8 litarski turbo motor sa 5 ventila po cilindru i snagom od 250 konja. Auto je postavljen na točkove od 17 inča. Budući da je težak samo 720 kg ne iznenađuje ubrzanje do 100 km/h za oko 4 sekunde. Nažalost nema podataka o maksimalnoj brzini. 



Zanimljivo je da je Citroen, umesto salona automobila u Ženevi koji je u toku, iskoristio evropski poljoprivredni sajam (!) da predstavi novi model C4 BioTech, prvi njihov automobil sa pogonom na etanol. U rezervoar može da se nalije bilo šta, a da sadrži do 85 % etanola. Treba podsetiti da Citroen sprema i C4 Hybrid (kombinacija elektromotor/dizel motor), koji bi trebao da troši samo 3,4 litra goriva na 100 km pa ovaj C4 BioTech samo potvrđuje koliko je Citroen spreman za budućnost. C4 BioTech će se u prodaji naći već u septembru ove godine ali za početak samo u Francuskoj.  



Malezijski Proton je poslednjih meseci u žiži interesovanja javnosti zbog nadmetanja VW-a, GM-a i PSA grupacije oko kupovine Protona u čijem se sastavu nalazi i britanski Lotus što je još jedan razlog velikog interesovanja pomenutih kompanija za preuzimanje malezijskog proizvođača. Iako je izgledalo da će VW pobediti i kupiti Proton (već su potpisali pismo o namerama) izgleda da ceo posao oko preuzimanja Protona ne ide baš glatko i da je došlo do malog zastoja u pregovorima. Ipak u Protonu ne sede skrštenih ruku i bez obzira na turbulencije oko toga ko će biti novi vlasnik, rade na novim modelima. Tako su u poslednjih godinu dana na tržište izbacili 3 nova modela a među njima i ovaj po imenu Satria Neo, koji se od nedavno prodaje u Velikoj Britaniji. Ova zemlja je i jedina evropska država u kojoj se automobili ove marke u ovom trenutku zvanično prodaju. Iz ostatka Evrope Proton se, zbog slabe prodaje povukao ali novi modeli nagoveštvaju da bi moglo doći do velikog povratka. O tome kada se to desi a u Velikoj Britaniji, osim novog modela Waja, o kome smo nedavno pisali, svoj tržišni život započinje Satria Neo po ceni od oko 12.000 evra. Radi se o manjem i pre svega gradskom automobilu, koji se nudi sa 2 benzinska motora. To su 1,3 litarski snage 70kW/94KS i 120Nm kao i 1,6L sa 82kW/111KS i 148Nm. Slabiji model (težak 1146 kg) postiže 180 km/h a ubrzanje do 100 km/h mu iznosi 12,8 sekundi uz potrošnju od 5,8 litara na 100 km, naravno po fabričkim tvrdnjama. Snažniji model postiže 190 km/h i ubrzava do stotke za 11,5 sekundi. U oba slučaja serijski je ručni menjač sa 5 stepeni mada se kao opcija za snažniju verziju nudi i 4-stepeni automatik. Slabiji model je postavljen na točkove od 15 inča a snažniji na one od 16. Dimenzije automobila iznose DxŠxV : 3905 mm/1710 mm/1420 mm uz međuosovinsko rastojanje od 2440 mm. Pomenili smo da je Lotus deo Protona pa ne čudi da je Lotus umešao prste u razvoj ovog modela. Tako da ne čude i samouverene reči ljudi iz Protona, koji kažu da Satria Neo predstavlja "auto zapanjujućeg izgleda, dinamičnih performansi i izuzetnog uživanja u vožnji". 



Cadillac će uskoro u ponudu modela BLS uvrstiti i njegovu karavan verziju nazvanu Wagon. Inače, BLS Wagon je prvi Cadillac-ov karavan u njegovoj 104-godišnjoj istoriji. Kao i Cadillac BLS sedan, i ovaj Wagon je baziran na Saabu 9-3. Ima pogon na prednjoj osovini i raspolaže sa već poznatom paletom motora, koju čine jedan turbo-dizel i 3 benzinca (svi sa turbo punjačem). Pomenuti dizelaš je 1,9 litarski 4-cilindraš i razvija 110kW/150KS. Od benzinaca u ponudi će biti 2,0L u dve verzije i to sa 129kW/175KS i sa 154kW/210KS kao i veći 2,8 litarski V6 sa 188kW/255KS. Prodaja novog BLS Wagona-a u Evropi se najavljuje za poslednji kvartal ove godine a po nekim nezvaničnim informacijama, mogao bi koštati od 21.500 funti pa naviše.



Pored studije C Concept, koji smo opisali pre neki dan, na salonu u Ženevi Lada izlaže i sportsku verziju dobro poznate Kaline odnosno kako se zvanično zove Lada 1119 GTI. Kao što se vidi GTI varijanta je napravljena na osnovi  kombi-limuzinske verzije sa 5 vrata. U Kalinu GTI (tešku 1050 kg) ugrađen je 1,6 litarski benzinac sa 125KS i 150Nm obrtnog momenta pa ova Kalina ubrzava do 100 km/h za 9,5 sekundi i postiže maksimalnih 195 km/h. Da bi koliko-toliko opravdali epitet sportski, u Ladi su Kalinu GTI opremili sa setom dodatnih spojlera, pragova, agresivnijim branicima, svetlima za maglu, alu felnama, novom maskom kao i disk kočnicama i na zadnjim točkovima. Promenjena je i unutrašnjost i to sa novim sedištima i volanom kao i upotrebom kvalitetnijih materijala. Nema informacija da li će se uskoro ovakva Kalina pojaviti u prodaji i po kojoj ceni.



Na salonu u Ženevi južnokorejski Chevrolet izlaže i Lacetti sa dizel motorom. Radi se o motoru od 2,0 litra zapremine sa 89kW/121KS i 280Nm pri 2000 obrt./min. Sa ovim motorom Lacetti postiže 186 km/h i ubrzanje do 100 km/h za 9,8 sekundi. Potrošnja iznosi 5,7 litara na 100 km (fabrički podatak). To je potrošnja za verzije hatchback i sedan dok karavan (SW) troši okruglo 6 litara (opet po fabričkim tvrdnjama). Postoji i snažnija varijanta tog motora sa 110kW/150KS ali se taj motor ugrađuje u veće modele Chevroleta kao što su Epica i SUV Captiva. Lacetti sa dizel motorom i u sve 3 karoserijske varijante (hatchback sa 5, limuzina sa 4 i karavan sa 5 vrata), biće u prodaji već tokom ovog meseca mada tačan dolazak na tržište zavisi od svake zemlje posebno. Zasad se ne zna kada stiže u našu zemlju ni po kojoj ceni. U (južnokorejskom) Chevroletu očekuju da će svaki treći prodati Chevrolet krajem ove decenije imati pod haubom dizel motor. Na slici su modeli Chevroleta sa dizel motorom.



Opel na salonu u Ženevi prikazuje i novu verziju Corse i to sa pogonom na komprimovani prirodni gas (na engleskom CNG-compresed natuaral gas a kod nas poznat i kao zemni gas ili prosto metan). Motor je 1,6 litarski 4-cilindrični sa 74kW/99KS a potrošnja gasa iznosi 4,6 kilograma gasa na 100 km. Opel inače već ima u svojoj ponudi modele na prirodni gas i to Zafiru CNG i Combo CNG. Osim manjeg zagađenja životne sredine, CNG je sve popularniji u Evropi zbog niske cene, niže skoro čak dva puta od, kod nas veoma popularnog, tečnog naftnog gasa (TNG) !



Kia je na salonu u Ženevi, osim novih varijanti modela Ceed (karavan verzija i studija kabrioleta), prikazala i Rio na hibridni pogon. U Rio Hybrid je ugrađen 1,4 litarski benzinski motor sa 66kW/90KS i elektromotor snage 12kW/16KS upareni sa CVT transmisijom. Rio Hybrid postiže maksimalnih 180 km/h a pritom troši 5,3 litra goriva na 100 km dok emisija CO2 iznosi 126 grama na 1 kilometar. Još jedan kvalitet korejskog hibrida jeste da, za razliku od hibridnih modela drugih proizvođača, Rio Hybrid ne samo da nije teži od Rio-a sa konvencionalnim pogonom, nego je čak i nešto lakši ! Kia i Hyundai (čiji je Kia deo), nameravaju da u naredne 2 godine prodaju 3400 komada hibridnih vozila



VW je iskoristio salon u Ženevi da pokaže svoju čistu BlueTDI dizel tehnologiju u modelu Touareg BlueTDI. Ovaj Touareg ima SCR (Selective Catalytic Reduction), katalički konvertor, koji smanjuje emisiju azot dioksida (NOx) do čak 90 %, a pritom i dalje ima dovoljnih 165kW/224KS. VW će Touareg BlueTDI ponuditi tržištu tokom 2008. godine, prvo u SAD-u a ubrzo posle toga i u Evropi. VW će, takođe u 2008., ponuditi i Jettu sa ovom čistom dizel tehnologijom. VW je u Ženevi promovisao i blago redizajnirani Phaeton, svoj najluksuzniji model ali je pitanje koliko će mu to pomoći u prodaji. Phaeton je dobio nova prednja svetla, bogatiju serijsku opremu i novi dizel motor. Naime, veliki V10 TDI je izbačen iz palete a umesto njega tu je doterani 3,0 litarski V6 sa 235KS. Sa njim Phaeton dostiže 236 km/h uz prosečnu potrošnju od 9,6 litara na 100 km i predstavlja jednog od prvih automobila, koji već sada zadovoljavaju buduće Euro5 standarde. U ponudi su i 3 benzinca : V6, V8 i W12 sa rasponom snage od 240 do 450KS. Od opreme vredi izdvojiti Bluetooth konekciju, satelitsku navigaciju i sistem za upozorenje u slučaju prelaska preko linije. Kao što smo rekli, vizuelno će biti teško razlikovati "novi" od starog Phaeton-a. Najveće su promene na bi-xenon prednjim svetlima. Proizvodnja doteranog Phaetona počinje u maju.




Holandski Spyker i italijanski dizajn studio Zagato, na salonu u Ženevi  promovišu rezultat zajedničkog rada, model Spyker C12 Zagato. Radi se o ekskluzivnom sportskom automobilu, kojim Spyker slavi ulazak u svet Formule 1. Odmah da kažemo da će u ovom automobilu moći da uživaju samo 24 probrana srećnika, kojima će isporuka automobila početi tek u martu naredne godine. Za osnovu ovog modela uzet je aktuelni Spyker C12 Spyder, koji pokreće 6,0 litarski V12 motor, poreklom iz VW-a. Motor razvija tačno 500KS i 610Nm a uparen je ili sa konvencionalnim 6-stepenim manuelnim menjačem ili sa automatikom, koji ima i opciju ručnog menjanja brzina u F1 stilu. Dužina ovog automobila napravljenog od aluminjuma i pogonom na zadnje točkove, iznosi 4500 mm, širina 2020 mm, visina 1250 mm a težina 1480 kg. Ubrzanje do 60 milja na sat (96 km/h) je 3,8 sekundi a maksimalna brzina 195 milja na sat (314 km/h). Cena 495.000 evra.



Češka Škoda na salonu u Ženevi izlaže i rally verziju svoje nove Fabia-je. Nosi oznaku S2000 a pokreće je atmosferski motor od 2,0 litra zapremine i 250KS. Cena oko 160.000 evra a pojaviće se u drugoj polovini ove godine.



Već smo objavili prve nezvanične slike novog Hyundai-ja i30, koje su ko zna kako dospele u javnost. Na salonu u Ženevi Hyundai je i zvanično predstavio svog novog predstavnika u C segmentu, koji naravno veoma liči na Kia-u Ceed što nije nikakvo čudo budući da je Kia u vlasništvu Hyundai-ja. Ovde ponovo primećujemo da zadnji kraj neodoljivo podseća na BMW serije 1, svetla na Fiat Punto sa 3 vrata iz 1999. godine a prednja maska na Hondu Civic u sedan verziji. i30 je model specijalno razvijen za Evropu pa je i paleta motor prilagođena evropskim zahtevima. U ponudi su 3 benzinska motora : od 1,4 litra (sa 109KS), 1,6L (122KS) i 2,0L sa 143KS. Kasnije stiže i 1,4 litarski benzinac sa 95 konja. Od dizelaša na raspolaganju su 1,6 litarski CRDi u dve varijante : sa 90 ili sa 115KS i 2,0 CRDi VGT sa 140KS. Maksimalne brzine se kreću u rasponu od 180 do 198 km/h. Menjači su ručni sa 5 ili sa 6 stepeni i automatik sa 4 stepena. U početku u ponudi će biti samo hatchback verija sa 5 vrata čije su dimenzije DxŠxV 4250 mm/1760 mm/1490 mm a međuosovinbsko rastojanje je 2650 mm, isto kao kod Kia-e Ceed. Prtljažnik je zapremine 340 litra. Karavan verzija, koja će se pojaviti kasnije, imaće 2,7 metra međuosovinskog rastojanja i dužinu od 4,45 metra. Pored palete motora, aduti novog i30 su još bogata serijska oprema (klima kao standard), solidan dizajn, garancija, pristupačna cena i sve bolji imidž modela iz Koreje. Prodaja u zapadnoj Evropi počinje u junu, karavan stiže do kraja godine a tokom 2008. se očekuje i MPV model, koji će naslediti Trajet. Tokom 2008. trebalo bi da se pojavi i coupe-cabrio sa metalnim sklopivim krovom. Nezvanično se pominje i sportska varijanta sa 220KS.

 



 

 
I Jaguar ima svetsku premijeru na salonu Ženevi ali se ne radi o nekom potpuno novom modelu već o novoj varijanti već poznatog modela XKR, koja nosi naziv XKR Portofolio. Portofolio nije samo kozmetički doteran XKR mada ima na sebi nekoliko estetskih dodataka, koji još više ističu ionako atraktivan dizajn ovog modela iz Jaguara. Npr. tu je Celestial Black boja karoserije, izmenjeni prednji branik i otvori na haubi, otvori za vazduh na bokovima od poliranog aluminijuma i izuzetni Cremona alu točkovi. Takođe, XKR Portfolio predstavlja i prvi rezultat saradnje između Jaguara i proizvođača audio tehnike Bowers & Wilkes što je rezultiralo Dolby Pro Logic II ozvučenjem od 525 W sa specijalno dizajniranim B&W zvučnicima. Nažalost, u Jaguaru nisu uradili nikakve promene na motoru pa tako i dalje 4,2 litarski V8 supercharged agregat razvija standardnih 420KS. Ipak kočioni sistem je detaljno revidiran sa povećanim diskovima. Jaguar XKR Portofolio biće u prodaji već krajem ovog meseca po, zasad, nepoznatoj ceni. 

 




Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs