Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Italijanska fabrika ce na salonu u Detroitu januara naredne godine ponuditi novi automatski menjac za svoju luksuznu limuzinu Quattroporte. Menjac je provereni i pouzdani sestostepeni automatik firme ZF, koji treba da omoguci jos tecnije menjanje brzina. Zbog novog menjaca i raspored tezine po osovinama je sada za nijansu promenjen i sada iznosi 49/51 umesto 47/53 odsto sto se u voznji nece primetiti.



Reklama


Nissan je nedavno u Japanu predstavio blago redizajnirani sportski model 350 Z (u Japanu Fairlady Z) ciji je najveci novitet ustvari novi V6 VQ35 motor sa 313KS iz novog Skyline-a. Obrtni moment je takodje povecan sa 353 na 365Nm a ubrzanje do stotke je smanjeno sa 5,6 na 5,4 sekundi. Svi podaci vaze za japansku verziju. Potpuno nova generacija Nissanove, sada vec 40 godina stare legendarne Z serije, planirana je za 2009.godinu. 



Mercedes je prosirio ponudu motora u svojoj S klasi novim V8 dizelasem. U model S420 CDI ugradjen je motor sa 235Kw(320KS) i 730 Nm. Ubrzanje ove velike limuzine od 0 do 100 km/h iznosi samo 6,6 sekundi uz maksimalnu brzinu ogranicenu na 250 km/h. Pritom prema navodima fabrike trosi prosecno 9,5 litara na 100 km puta sto uz rezervoar od 90 litara omogucava autonomiju od 1000 km.



Lexus IS-F

7 Dec, 2006 - 15:06 Noviteti Komentari (0) comments  English

Lexus je i zvanicno potvrdio da uvodi F (kao fast) sportske verzije svojih automobila kao konkurente M i AMG modelima BMW-a i Mercedesa. Prvi model sa oznakom F bice IS-F, koji svoju premijeru ocekuje na salonu u Detroitu pocetlom januara 2007. godine. Da bi konkurisao BMW-u M3, AMG-u C55 i Audiju RS4 imace motor V8 sa svih 425KS. Cena bi se trebala kretati oko 50000 dolara u SAD-u. Na teaser slici, koju je Lexus danas objavio, je samo detalj novog IS-F kao najava dolaska novog modela. Obratite paznju na zavrsetke izduvnih cevi! Drugi modeli Lexusa koji ce poneti sportsku oznaku F bice GS-F i buduca coupe varijanta modela IS.



Indijski Maruti, koji prodaje svoj mali model 800 i kod nas, upravo je predstavio svoju novu verziju modela Zen Estilo. Kako je Maruti indijski Suzukijev partner ne treba da cudi da je Zen Estilo nista drugo do Suzuki MR Wagon sa oznakama indijske firme. Inace ovaj mikroven sa obaveznih 5 vrata i duzine 3,5 metra pokrece 1,1 litarski motor sa 16v i 64KS. Da li ce se ikada pojaviti i u Evropi za sada nije poznato. 



Obelezavajuci jos jednu titulu u konkurenciji vozaca Sebastiana Loeba u WRC-u, Citroen predstavlja 2 specijalne sportske varijante svojih modela C2 by Loeb i C4 by Loeb. Citroen doduse ove godine nije zvanicno ucestvovao u WRC sampionatu ali ce trostruki sampion tog takmicenja Sebastian Loeb naredne godine voziti model C4 WRC zvanicne fabricke ekipe Citroena pa su tako ove specijalne verzije i lepa najava povratka Citroena u WRC sampionat. C4 by Loeb se nudi u 2 boje; crvenoj ili crnoj sa 17 incnim alu felnama u beloj ili tamno sivoj boji i uz zadnji krovni spojler u boji karoserije. Uz svaki primerak ove serije ide naravno i plocica sa serijskim brojem i logo by Loeb na vratima i na zadnjem kraju vozila. Unutra se isticu crveno-crno sportska sedista i enterijer delimicno u kozi i u kombinaciji sa alkantarom kao i pedale od aluminijuma i detalj u vidu crvenog konca uptrebljenog na koznom upravljacu. Paleta motora, koji se ugradjuju u ovu verziju obuhvata benzince od 110, 143 i 180KS i dizelase od 110 i 138KS. Drugi model ove serije C2 by Loeb, koji je napravljen na osnovi serijske VTR/VTS verzije, slicno vecem bratu takodje se nudi u 2 boje tj. crvenoj i crnoj i sa 16 incnim alu tockovima i krovnim spojlerom u boji automobila. Unutra nema iznenadjenja. Kao i kod C4 by Loeb i ovde se obilato koristi hrom i aluminijum ( od ovog poslednjeg su pedale)  kao i koza za volan sa crvenim koncem. Sedista su takodje u kombinaciji crne i crvene boje. Ugradjuju se 2 motora, oba benzinci i to 1,6 sa 110 i 125KS. Ovaj poslednji ima i ESP sistem koji se moze u potpunosti iskljuciti. I na ovom modelu se nalazi poseban logo by Loeb na vratima i pozadi kao znak prepoznavanja.



Od danas su dostupne i prve fabricke slike nove verzije 207-ice. Naravno radi se o coupe-cabrioletu sa tvrdim sklopivim krovom, koji operaciju otvaranja-zatvaranja obavlja za 25 sekundi. Sto se izgleda tice tu velikih iznenadjenja nema, buduci da je sam Peugeot razotkrio izgled 207-ce u CC verziji nedavno sa konceptom 207 Epure. Ipak i ovakvim dizajnom, koji lici na stil 206 CC, nastavlja se uspesna tradicija  Peugeotovih kabrioleta sa tvrdim sklopivim krovom. Samo podsecanja radi od 2001, kada je pocela prodaja 206-ce u CC varijanti, zajedno sa vecim modelom 307 CC, Peugeot je prodao preko 500000 primeraka ova dva modela, a sam 206 CC kao manji i jevtiniji je prodat u 360000 komada.. Zanimljiv je novi detalj na ovoj 207-ici. U Peugeotu su ugradili senzor za detektovanje otvaranja vrata automobila, koji tada spusta stakla za nekoliko milimetara da bi se odmakla od krova. Peugeot najavljuje motore: 1,6 litarski sa 16v u 2 verzije (120 i 150KS) razvijen u saradnji sa BMW-om i 1,6 litarski dizelas sa 110KS. Serijski se u sve verzije ugradjuje 5-stepeni rucni menjac s tim sto se kod slabijeg benzinca moze doplatiti i 4-stepeni sekvencijalni automatik. Auto je naravno duzi od 206 CC pa sada dimenzije izgledaju ovako: DxSxV 4030mm, 1750mm i 1397mm, cime je ova CC varijanta 75mm niza od hatchbacka. Medjuosovinsko rastojanje iznosi 2540mm. Prtljaznik u coupe varijanti ima prihvatljivih 370 litara dok se u cabrio verziji samanjuje na malih 145 litara korisne zapremine.  Kao i 206 CC i ovaj kabrio je ipak samo 2+2 vozilo tj. mesta ima dovoljno samo napred dok pozadi mozda moze da se smesti samo jedno dete. Treba napomenuti da se u CC varijanti sedi sportski nize nego u klasicnoj 207-ici. Kako je saopsteno proizvodnja ce se odvijati u Spaniji, a prodaja pocinje u martu naredne godine kada ce biti poznata i cena.

Reklama


Tek sto se pojavila nova generacija malog gradskog automobila dobija i prvu limitiranu verziju sa adekvatnim imenom-Limited One nastavljajuci time tradiciju prethodnika, koji je pruzao siroke mogucnosti za personalizaciju.Ova nova verzija ce biti proizvedena samo u coupe varijanti u 1500 primeraka. Buduci da je Italija najvece trziste za Smart (dosad je u toj zemlji prodato 210000 komada ), cast da ugosti premijeru ove varijante Smarta imace salon automobila u Bolonji. U prodaji ce se pojaviti istovremeno kad i obicna varijanta novog Smarta, dakle u aprilu 2007. godine ali ce se uplate primati vec od sredine januara. Ova ekskluzivna verzija se spolja razlikuje po specijalnoj metalik boji nazvanoj pyrit siva i srebrnom bojom tridion sigurnosne celije u kojoj su i maska i alu tockovi od 15 inca. Tu je i panoramski krov kao deo serijske opreme, grejanje sedista i automatska klima sa 2 zone podesavanja. Unutra se odmah primecuje nappa koza na sedistima, volanu i rucici menjaca. Motor je benzinac sa 71KS i maksimalnom brzinom od 145km/h. Cene nove generacije Smarta bi trebale da ostanu na nivou prethodne uprkos svim poboljsanjima.



Pocetkom januara na salonu automobila u Detroitu Honda ce izloziti koncept Accord coupe, novu karoserijsku varijantu svog najprodavanijeg modela u SAD-u. U Hondi se nadaju da ce ovim hrabrim novim dizajnom, koji pokazuje i kako ce izgledati potpuno nova generacija Accorda limuzine, nastaviti sa uspesnim prodajnim rezultatima kojima pomazu i takva priznanja kao sto je pobeda u svojoj kategoriji u prestiznom izboru "10best cars" casopisa Car and Driver. U proteklih 25 godina Accord se cak 21 put nasao medju pobednicima u tom izboru. Na prvoj slici je zvanican crtez novog Accorda coupe concept a na drugoj samo nezvanicna impresija moguceg izgleda nove limuzunske verzije Accorda najavljenog za 2008. godinu.



Za Salon automobila u Bolonji, koji pocinje za neki dan, Ford najavljuje novi model C-MAX sa velikim izmenama u dizajnu kako spolja tako i iznutra. Kako je aktuelna verzija kritikovana zbog nedovoljno zanimljivog izgleda i prevelike slicnosti sa obicnim Focusom, u Fordu su na novoj verziji primenili svoj tzv. kineticki dizajn tako da obnovljeni C-MAX izgleda daleko atraktivnije i vise nalik na veci model S-MAX. Usput je auto izgubio ime Focus u imenu tako da se sada umesto punog naziva Focus C-MAX zove jednostavno C-MAX. Spolja novi model odlikuju nova maska, svetla, nova hauba, agresivniji branici sa vecim otvorima za vazduh i nova svetla za maglu. Pozadi osim neizbezno doteranog branika najzanimljiva su zadnja svetla i to ne zbog neke promene u izgledu vec po upotrebljenoj LED tehnologiji. Uglavnom ceo auto je mnogo atraktivniji i privlacniji. Da ne bi ostalo samo na spoljasnjim korekcijama izgleda i unutrasnjost je kompletno preradjena uz primetan porast kvaliteta upotrebljenih materijala. Nova je centralna konzola i instrument tabla, oplate vrata i dizajn sedista. Uz sve to ima vise mesta za sitnice. Posebno zanimljiva ce biti i opcija staklenog panoramskog krova.



Model S2000 se mozda blizi kraju svoje serijske proizvodnje ali u Hondi su pre toga napravili jos jednu specijalnu verziju tog modela sa imenom RJ, koja je inspirisana F1 tj. Hondinim ucescem u tom sportu. Zato su i vozaci Honda F1 tima Jenson Button i Rubens Barrichello iskorisceni za reklamu ove limitirane verzije, koja ce biti proizvedena u samo 50 primeraka i prodavana samo u Spaniji, Italiji i Francuskoj. Spolja se auto odlikuje posebnom perla belom bojom a iznutra je zastitni znak cele serije crna ili crvena koza. 



Objavili smo vec jednu zvanicnu tzv. teaser sliku novog Cayenna za 2007. ali na njoj se nije bogzna sta mnogo videlo od novog modela ali evo ekskluzivno konacno i prvih zvanicnih slika, koje u potpunosti otkrivaju izgled obnovljenog Cayenna. Ne radi se o potpuno novom automobilu vec o detaljno redizajniranoj verziji aktuelnog Cayenna sa velikim promenama ispod koze. Izgled je sada agresivniji i daleko vise pristaje pravom Porscheu a to se pre svega odnosi na promenjeni izgled svetala, maske, haube, prednjeg branika sa vecim otvorima za vazduh i svetlima za vazduh kao i nove tockove i krovne nosace. Pozadi je nemcima ponestalo inspiracije pa se promene svode na doteranu grafiku zadnjih svetala i robusnije branike. Vece se razlike kriju pod karoserijom i to kod motora. Osnovni motor je sada 3,6 litarski sa 290KS umesto 3,2 V6 i 250KS. Razvija 227km/h uz ubrzanje do stotke za 8,1 sekundu sto je citavu sekundu bolje nego ranije. Sledi verzija Cayenne S sa motorom 4,8 V8 sa 385 KS umesto 4,5 litarskog sa 340KS i 500Nm umesto 420Nm. Top brzina ove verzije je 252km/h. Turbo varijanta raspolaze sa 500KS (pre 450) i 700Nm umesto 620Nm. Maksimalna brzina je skocila sa 266 na 275km/h a ubrzanje sa 5,2 na 5,1 sekundu. Sledice jos varijanta Turbo S sa 521KS. Ono sto je interesantno da se Porsche hvali smanjenjem potrosnje za 10% pa tako Cayenne S umesto 15,8 sada guta 14,1 litrara goriva na 100km puta. Svetska premijera bice pocetkom januara 2007.godine na salonu u Detroitu a evropska u martu na salonu u Zenevi. Cene u Nemackoj od 51735 eura za bazni model do 108617 eura za Turbo. U cenu je ukljucen i nemacki porez od 19%.



Prvi put smo o novom CrossTouranu pisali pre nekoliko dana kada smo objavili zaista ekskluzivnu sliku gotovog modela. Evo sada i zvanicnih fotografija i nekoliko novih detalja. Dugoocekivana lifestyle verzija ovog VW-ovog kompaktnog MPV-a ce svoju svetsku premijeru imati za neki dan na salonu automobila u Bolonji. Mehanicki posmatrano ova se varijnta od obicnog Tourana razlikuje samo po 12mm visem klirensu i sitnijin doradama na ogibljenju. Vazniji su podaci o motorima. Paleta agregata obuhvata motore jacine od 75Kw(102KS) do 125Kw(170KS). Spoljasnjost je oplemenjena plasticnim dodacima na bokovima i blatobranima i robusnijim branicima, koji su tu pre svega zbog atraktivnosti izgleda i jos nekim detaljima poput srebrno ofarbanih krovnih nosaca, svetala za maglu i paletom nekoliko novih boja. Tu su i novi alu tockovi sa nesto vecim gumama. I unutrasnjost  je doterana sitnijim estetskim korekcijama uz nekoliko neizbeznih logo-a, kao zastitnih znakova posebnosti ove varijante Tourana. Najjaci motor je benzinac 1,4 TSI sa 125Kw(170KS) najvece snage. Sa tim motorom CrossTouran dostize stotku za 8,7 sekundi a serijki dolazi uparen sa DSG menjacem. I da ponovim da uprkos proterenskom izgledu, ovaj CrossTouran nije terenac, vec obican putnicki auto sa kojim ne mozete u blato do vetrobrana ili na Dakar reli.  

Dok kod nas tek treba da pocne prodaja Geely-jeve male limuzine CK, kineska fabrika sprema nekoliko novih modela sa kojima ce naredne godine ozbiljnije krenuti u prodaju po Evropi. Jedan od njih je i coupe Leading, kod kuce poznat i po imenu Beauty Leopard. Osim zanimljivog izgleda, paznju ce privuci pristupacnom cenom i bogatom opremom jer to ce tesko postici sa 2 mala motora, koja su trenutno na raspolaganju kinezima. Verovatno ce evropljanima biti ponudjeni i neki snazniji agregati a dotle evo kako izgleda trenutna paleta motora. Oba motora u ponudi su benzinci i to 1,3 i 1,5 litarski. I jedan i drugi disu preko 16 ventila. Manji razvija snagu od 63Kw(86KS) a snazniji 69Kw(94KS). Zajednicki za oba modela su petostepeni rucni menjac, prednji pogon, duzina 4110mm, tezina 980kg, tockovi od 14 inca i potrosnja od 6 litara. Slabiji motor gura auto do 170 km/h a snaziji na jedva nesto vecih 180km/h. Podaci o ubrzanju do stotke nam nisu bili dostupni. Mozda je tako i bolje !  



Suzukijev SX4 u limuzinskoj verziji predstavljen je nedavno na salonu u Pekingu a sada stizu i vesti da ce se auto moci kupiti i u Evropi krajem sledece godine gde bi trebao da zameni limuzinsku verziju nikad dobro prodavane Liane. Ovaj Suzuki SX4 sa gepekom duzi je od standardne varijante za 390 mm pa sada dostize svih 4499 mm uz medjuosovinsko rastojanje od tacno 2500mm. Kineska varijanta je na Pekinskom salonu imala ugradjen 1,6 litarski motor sa 107KS dok ce se americka verzija opremati sa 2.0 litarskim agregatom i 143KS. Koji ce motor imati evropska varijanta kao standard za sada nije poznato ali da je automobil dizajnerski uspeo to stoji jer mnogi proizvodjaci neuspesnim dodavanjem gepeka na vec postojece kombilimuzine jednostavno naruze izgled zadnjeg kraja sto sa ovim Suzukijem nije slucaj.



VW R-line

1 Dec, 2006 - 13:11 Noviteti Komentari (0) comments  English

Nemci sada nude novi R-line paket ( slicno Audijevom S-line paketu ) spoljasnjih i unutrasnjih dodataka za nekoliko VW modela i to za one kupce, koji zele da voze, bar vizuelno, drugacije automobile od onih serijskih, koji silaze sa proizvodne trake. Za to ce se pobrinuti Individual odeljenje fabrike. Za modele Golf, Passat, Touran i Touareg sada su u ponudi dodaci kao sto su : iznutra nova sportska sedista, sportski volan, R-line pedale i sl., dok su spolja za R-line paket rezervisani aerodinamicki kit, alu felne od 17 ili 18 inca i naravno logo R-line kao znak raspoznavanja. 



Honda Edix

1 Dec, 2006 - 13:10 Noviteti Komentari (1) comments  English

Honda je u Japanu predstavila osvezeni model Edix ( u Evropi FRV ) za 2007. godinu. Rezultat je na slici. Izmene su uglavnom kozmeticke prirode i ne menjaju bitno spoljasnji izgled, tek primecuju se promenjena maska, branici, doterana svetla  i sl. I pozadi-ista meta isto rastojanje. Promene se svode na drugaciju grafiku zadnjih svetala i branike. I iznutra su promene na istom nivou. Svejedno danas svakom automobilu sa nekoliko godina staza na trzistu svake promene dobro dodju pa tako i ovoj Hondi, cija su najzanimljivija karakteristika 6 sedista smestena u 2 reda.


 



Posle modela 407 SW RC Line, Peugeot nudi i manji model 307 SW u RC Line limitiranoj seriji. Od serijske varijante se razlikuje po specijalnoj Night Black crnoj boji karoserije, alu felnama od 17 inca, prednjem sacastom grilu, duplom izduvnom zavrsetku, zadnjem krovnom spojleru, hromiranim krovnim nosacima i ruckama na vratima i logou cele RC Line serije na prednjim vratima. Iznutra se isticu sportska sedista u kombinaciji stof/koza, dvozonska klima, elektrini podizaci sva 4 stakla i sl. Na auto je ugradjen stakleni panoramski krov a unutra raspolaze sa 7 sedista ( 2 pomocna ). Motor je dizelas 2,0 HDI sa FAP filterom i sa 100KW (136KS). Dva su menjaca u ponudi i to rucni sa 6 i automatik sa istim brojem brzina. 



Ne na slici definitivno nije Opel Antara. Mada da nije sicusne razlike u vidu znaka Saturna, americke filijale GM-a, tesko da bi iko pogodio o kom vozilu je rec. Takve stvari nisu neobicne pod okriljem GM-a jer i Opel Antara vec imao dvojnika u Chevrolet Captivi. Sam Saturn Vue, kako se zove crossover SUV na slikama, prikazan je na salonu u Los Angelesu a u prodaju krece u drugom kvartalu 2007. godine. U zvanickom press materijalu u Saturnu se hvale evropskim ( ! ) dizajnom automobila bez pominjanja neprijatne cinjenice o rodjaku iz Evrope. Automobil ce se nuditi sa 3 motora; naravno radi se o benzincima sa automatskim menjacima i to 2,4 litarskom sa 164KS, 3,5 V6 sa 215KS i 3,6 V6 sa 250KS. Kasnije ce se ipak nuditi i rucni menjac. Najslabiji motor ima pogon samo napred dok su jaci serijski upareni sa integralnim pogonom.



Zvanicne slike nove verzije Lamborghinijevog Murcielaga LP640 u roadster varijanti objavljene su danas na salonu u Los Angelesu gde ovaj Lamborghini ima svetsku premijeru. Brojka u nazivu oznacava naravno snagu motora u KS ovog monstruma. Dakle 471KW ili 640KS pri 8000 obrtaja u minuti iz 6,5 litarskog V12 motora smestenog iza ledja putnika. Prethodna verzija je imala 580KS i 6,2 V12 motor. Kao i coupe verzija, predstavljena ove godine, i  roadster ima nekoliko estetskih atraktivnih izmena u odnosu na obicnu varijantu Murcielaga. To se pre svega odnosi na promenjene prednje i zadnje branike. Ostale izmene se odnose na ogibljenje, izduvni sistem, menjacku kutiju, kocnice i elektroniku. I jos ovo. Maksimalna brzina i ubrzanja ce biti tek za dlaku losija od zatvorene coupe varijante. Prvi primerci bi trebalo da budu isporuceni vec pocetkom naredne godine.




Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs