Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Lep spolja, izuzetan iznutra, i pritom krcat najnovijom tehnologijim - to je ukratko "kija sid"

 (Dalje)

Reklama


Zbog tehničkih ograničenja, aktuelna gama električnih automobila poseduje pretežno lokalni karakter koji se meri autonomijom od 50 do 150 kilometara. Ako je već tako, onda da se posvetimo i najmanjem i najjeftinijem od njih

 (Dalje)

Čak 40 posto komponenti je novo na redizajniranom modelu Fiat 500L. Izmene se najviše odnose na dizajn i multimediju, dok je gama motora ostala nepromenjena. Opšti utisak je da je ovo vrlo praktičan i kvalitetan auto

 (Dalje)

Druga generacija Koleosa sa prethodnikom ima malo dodirnih tačaka, izuzev da je i ovo globalni model koji će se proizvoditi u Koreji. Prethodnik se nije baš proslavio, a da li će Renault imati više uspeha sa novim Koleosom, pitanje je na koje smo odgovor potražili u dalekoj Finskoj gde je organizovana međunarodna prezentacija i prva probna vožnja za specijalizovane predstavnike medija iz Evrope

 (Dalje)

Zalet Tesle u svetu električnih automobila, primorao je i najveće brendove da u koloni krenu tom uskom i neistraženom (izletničkom) stazom. Nadajmo se samo da „slepac“ nije na čelu kolone

 (Dalje)

Popularnost automobila sa hibridnim pogonom je sve veća, a KIA sa svojim novim Niro modelom želi da odgovori tim zahtevima.

 (Dalje)

Toyota je u restilizaciju treće generacije Yarisa uložila 90 miliona evra što je donelo čak 900 poboljšanja, a kompletan projekat bio je prepušten evropskom centru. Japanski novitet predstavljen je novinarima na dinamičnoj prezentaciji u okolini Amsterdama, gde smo testirali najpopularniju, hibridnu verziju

 (Dalje)

Reklama


Atletski dizajn oštrih linija, uz nepregledan spisak serijske opreme i sportske momente, lansiraju novog „japanca“ u sam vrh klase

 (Dalje)

Na polovini životnog puta, restilizovani Renault Captur nema za cilj podstaknuti i onako odličnu prodaju, već jednostavno zadržati postojeću. Iako je jasno dokazao da se sviđa kupcima, zbog lavine novih konkurenata osveženje je više nego dobrodošlo

 (Dalje)

Najnovija, deseta generacija Civica po mnogo čemu je drugačija u odnosu na uobičajene norme u C segmentu. Honda svoj novitet od brojnih konkurenata izdvaja autentičnim dizajnom, hečbek oblikom, prepoznatljivim sportskim osećajem za upravljačem, kao i ponudom pogonskih agregata. Testu smo podvrgli trocilindarski turbo od 129 „konja“

 (Dalje)

Na našem testu imamo jedan veoma atraktivan novitet - novu generaciju modela Opel Insignia.

 (Dalje)

Renault, kao vodeći evropski proizvođač električnih vozila, prošle godine je na Salonu automobila u Parizu predstavio model Zoe sa novom baterijom pod oznakom Z.E. 40 koja omogućava dvostruko veću autonomiju

 (Dalje)

"Mazda 2 1.5 takumi", gradski lepotan koga krase sjajne vozne karakteristike: Sjajno ubrzava, leži kao na šinama i veoma je okretna. Pritom, nije ni previše "žedna"

 (Dalje)

Uz kafu i odlične kolače, na svetskoj prezentaciji restilizovanog Renault Captura, domaćini su nam rekli da je novi model kvalitetniji, poseduje nove tehnologije i sisteme za povezivanje. Potom su nam podelili ključeve i uputili u gust saobraćaj Kopenhagena kako bi sami otkrili sve novine

 (Dalje)

Situacije u kojima koncept model stvarno lični na automobil koji se pojavi na tržištu nisu previše česte, a Toyota C-HR upravo jedan od tih izuzetaka.

 (Dalje)

Đavo sa znakom škorpiona, glasan i prgav! To bi ukratko bio opis redizajnirane verzije Abarth 595 Competizione koja se pojavila nedugo nakon što je predstavljen osveženi FIAT 500.

 (Dalje)

Deseta generacija Civica je nešto potpuno novo. Automobil je razvijen "od nule", a promenjen je i konceptualno - poredeći ga sa prethodnikom, možemo reći da nije ostao kamen na kamenu.

 (Dalje)

Pokretan novim trocilindarskim TSI agregatom od 110 KS i 200 Nm, sa ubrzanjem do 100 km/h ispod 10 sekundi i prosečnom potrošnjom manjom od 5 litara, Golf donosi odličan kompromis između performansi, vozne dinamike i ekonomičnosti

 (Dalje)

Dacia Sandero – automobil naše realnosti (a možda i nadrealanosti) i dohvatljivosti. Najjeftinije što se može kupiti a da bude novo, ima fabričku garanciju, pa čak i da sasvim pristojno drži cenu u drugoj prodaji.

 (Dalje)

Golf je Golf ma kojeg motora i opreme bio! Paleta nove genearacije počinje od minimalnog benzinskog agregata, što bar po zapremini i broju cilindara nije bilo dostojno ni Golfa MK1 iz daleke 1974

 (Dalje)


1 2 3 ... 73 74 75  Sledeći»
Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs