home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Posle nekoliko decenija, Porsche se vratio četvorocilindrarskim bokser agregatima, a nakon 718 Cayman S, sada smo se posvetili testiranju modela 718 Boxster...

Istoriju Porscheovih uspeha započeli su neki od najvećih vozača prošlog veka upravo zahvaljujući konceptu lake karoserije sa centralno upakovanim „bokser” motorima sa četiri cilindra. To je otvorilo put ka više od 1.000 pobeda na prestižnim takmičenjima širom planete, bilo da se radi o „krugu”, reliju ili brdskim trkama.

Na sveprisutni trend smanjenja zapremine motora i vraćanje tehnologije turbo punjenja, takozvani „downsizing”, nisu ostali imuni ni u Štutgartu. Srce Porscheovih automobila, a to su pogonski agregati, jeste smanjeno kod većine modela, ali ono sada snažnije kuca! Zbog toga uopšte ne treba potezati pitanje da li će samo 2,0 litra biti dovoljno da 718 Boxster zadrži sve epitete koje ime brenda nosi i šta predstavlja u svetu sportskih dvoseda.

Kompletan članak pročitajte na sajtu Topspeed.telegraf.rs



čitanja : 489



Komentari