Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

U Renaultu se poslednjih godina događaju velike promene. Laguna je otišla u istoriju, ali zato je tu naslednik, daleko kvalitetniji i lepši. Na testu smo imali Renault Talisman karavan, koji pravo u oči gleda Pasata i Superba.

Modeli iz Renaulta u poslednje vreme izgledaju veoma dobro i Talisman nije izuzetak. Dizajn spada u jače strane ovog automobila. Kao što smo očekivali, Talisman je opremljen Full LED tehnologijom svetala.

Iako Francuzi nikada nisu zvanično objavili, da je Talisman naslednik Lagune, nema sumnje da je to upravo i bio cilj inženjera. Renault je novim imenom jasno stavio do znanja, da je pred nama potpuno novi proizvod, čiji cilj je da pomrsi karte u srednjoj klasi. To neće biti teško kao nekada, jer su u srednjoj klasi u top formi ostali najveći "igrači" - pored premium brendova, Volkswagen, Opel, Ford i Mazda. Neki su i "pobegli" iz D-segmenta, kao što je Honda, a Toyota raznim varijacijama i osveženjima pokušava da održi Avensis budnim. Kada svemu dodamo i vrhunski dizajn Talismana, čini se da je njegov uspeh zagarantovan.

Kompletan članak pročitajte na sajtu Automagazin.rs




  čitanja : 754

| More


 
   


   

Reklama

Pravila

Komentari

Ako se za neki auto moze reci da je pun pogodak to je onda Talisman,auto ima samo jednu gresku,ali ni to nije do njega vec do fabrike,SLABI MOTORI.U taj auto idu motori od 200 konja pa na vise a ne od 200 pa manje.

Autor Renault Terminator 07 Apr 2017, 13:02

@ RT
Kaže M. Belin da su prezadovoljni prodajom Talismana.
Eno ima 2-3 komada tu po BG...
A zato ima 202 Superba samo u krugu dvojke.
Nego moje pitanje glasi, ako već prodaja Talismana tako dobro, odakle popust na lager? Kad se nešto prodaje tako ludo, odakle onda lager, valjda se u tom slučaju čeka na auto mesecima

Autor Granduljko 07 Apr 2017, 13:15

Granduljko
A gde je to tebi rekao Belin ?
Ne bi ti kod Belina mogao da budeš higijeničar u WC po salonima.
I pusti jednom tu socijalnu Skodu. Ovo je viša klasa. I Talisman je postao čest na putevima. Naravno, prodaja u srbiji je eksentrična, beznačajna i folkerski orjentisana. Tu Kole sa pod - narodnim vozilom peca ljubitelej Cece, Lukasa, Karleuše i sl.
Uzgred, 380 Nm, nije upošte malo i to je OK.

Autor Oktopod 07 Apr 2017, 16:40

@ Oktopod
Ni Ceca ni Jeca, ni Lukas ne voze Škodu.
A Belin je rekao u emisiji AutoMagazin da su prezadovoljni prodajom Talismana.
Nabrojani folkeri voze Q5, ML i CLA, S klasu.
Šaban je prmo lice Superba što je za mene sramota. Tržanka je promoter Superba.
Reno je vozila ranije.
Ja ne izmišljam, ja samo prenosim šta je Belin rekao. I vidim jedini Espace prodat u Srbiji on vozi. Dakle kome treba smeće zvano Espace? 5m šinobus i somovsko lice koje košta koliko Audi A6

Autor Granduljko 07 Apr 2017, 17:37

Granduljko

Mozda 20-30 komada ima samo u Beogradu,ja sam na ulici svaki dan I svaki dan ih vidjam po nekoliko komada.Karavana ima malo.Espacea ima malo,2-3 razliciti da sam vidjo u Beogradu.
Druga stvar,Talisman je izmisljen auta za cjelu tu klasu a kamoli ne za Superba,klasicna baraka na cesti.Talismanu jedinu fali snage i nista vise,to mu ja zamjeram.Al mozda se nesto promjeni sada kada izadje Alpina sa novim 1.8l motorom i novi Megane sa 2.0l motorom.

Autor Renault Terminator 07 Apr 2017, 18:35

Granduljko
Ne voze škodu Lukas i Ceca. Lepo sam rekao da je Skoda kod njihovih fanova omiljeno auto.
I naravno, da je Belin prezadovoljan prodajom Talismana. Prodaje se višestruko bolje od Lagune, a auto je tek izašao na tržište.
Što se Espasa tiče on je za tebe svemirski brod, tako da nije čudo što te plaši.

Drži se ti Grandea, pa si ipak napravio iskorak od Skodice fobije. Ima vremena za tebe.... Još si zelen.

Autor Oktopod 07 Apr 2017, 19:19

Manite se tih predrasuda i muzičkog ukusa...
Voze Merc i BMW jer u SRB nemaju gde da kupe i održavaju Bentley/Maserati i slično.
Ako se vodimo tom logikom polovini ljudi bi se ogadila egzotika kada bi videli ko je sve vozi po US npr.

Na Balkanu je Volkswagen decenijama #1 a u poslednje vreme Škoda polako postaje novi miljenik iz grupacije tako da je i očekivati da je najprodavanija...
Iskreno, da sam kupac vozila te veličine pre bih gledao Superb i Talisman nego li osnovni premium koji izgleda kao socijala spram ovih u punoj opremi.

Poz

Autor Raziel 07 Apr 2017, 19:21

Citirao bi komentar u vezi Talismana, jednog starog blogera, čije ime i dalje živi kod pojedinih:

"car expert Danas 9:48am
Talisman ima manji rezervoar, između ostalog zato što ima manju potrošnju od konkurencije. Ovde je autor teksta naveo 6,1 prosečnih - pravih, u uslovima testa, autoputa, proba i testa urzanja, grada i sl.
Prosečna potrožnaj na otvorenom i autoputu pri 130 može se računati do 5,5 L/100km. Današnji automobili od reda svi imaju male rezervoare, čija zapremina je upravo vezana za prosečnu potrošnju, tako da u normalnoj eksplataciji ni jedan ne može da pređe preko 900 km
Što se motora tiče, podatak od 380 Nm, otkida i većinu konkurencije od 2000 kubika."

Komentar je na linku, sa koga je skinuta ova vest, a vezana je za zamerku zapremine rezervoara i sl.

Autor Oktopod 07 Apr 2017, 19:27

Talisman već ima bolju prodaju u svetu za najmanje 3 puta, od najboljeg rezultata prethodne Lagune.
Talisman + Samsung SM 6

A trenutno se i ne može više proizvesti.

Autor Oktopod 07 Apr 2017, 19:45

Oktopod

Talisman moze po snazi da parira do 2.0l,ni tu ne moze svakom,npr BMW 2.0d ili Meckinom novom 2.0 cdi I 400nm.
Za vece zapremine da ne govorimo,tu Renaulta sada trenutno nema nigdje.Pa VelSatis je isao sa 3.5 V6 motorom,V6 dCi,Laguna Coupe je isla sa 3.5 V6 I 241-245 konja.
Ako su vec u Renaultu optereceni downsizing-om,daj brate izbacite onda 2.0 dCi sa 200-230 konja koji je ekvivalent nekadasnjim trolitrasima i sestacima.Imaju odlican EDC mjenjac koji moze da trpi toliki NM koliko bi pravila ova konjaza i zdravo.
Nisam siguran,al mislim da sem Renaulta,niko vise od ozbiljnih proizvodjaca nema da mu je 1.6 najaci motor u ponudi.Smjesno jbt.

Autor Renault Terminator 07 Apr 2017, 22:40

Ima i PSA 1,6 turbo benzinac. Ništa jače, kao ni reno.
Ali, oni su "neozbiljni":)
Sreća pa je Opel razvio novu insigniju pre prodaje pežou, pa insignija može i sa 2,0 turbo od 260 ks i 4X4 sa 8AT.

Autor moron 07 Apr 2017, 23:06

Pozdrav od Octavije vRS i od Superba Laurin & Klement.
Neko se hvali tehnologijom formule F1, a da ni 1 jedini deo nema kao Formula F1.
A neko ima mehaniku Golfa GTI (Audija).
A što se Superba tiče, 3 najveća tržišta su mu Nemačka, francuska, pa zemlje Skandinavije gde je standard malo veći i mozak se koristi češće.

Autor Granduljko 07 Apr 2017, 23:12

Renault Terminator
Renault se prilagodio i opredelio na što manju potrošnju goriva i emisiju CO2. To će mu omogućiti opstanak kad ovi drugi budu vozali na baterije.
Inače, 1,6 dci sa 2 turbine je potpuno dovoljan za Talismana a troši 20% manje od konkurencije, ili turbobenzinac od 200ks.

Ovi koji oće jače, kupiće fabrički "čipovane" polu -
narodne Skodilake Lorensa i Klementa, pa će ga iberundovati stari Megane 2 RS. O Meganu 3 RS da ne govorim, a kad izađe nova 4 -ka, neće morati da koristi zadnja 2 stepena prenosa da iberunduje Klementaša. (koji "poseduje" nešto od GTI Golfa), a može da potera i dosta džakova sa krompirom i jabukama u fazonu liftbeka.

Autor Oktopod 07 Apr 2017, 23:55

Oktopod , koliko god to ne želiš prihvatiti , činjenice su neumoljive , isti taj Škodilak ima bogatiju i jaču ponudu motora i pogona , tako da će i to biti jedan od faktora da će Talisman , pored toga što se radi o solidnom automobilu, istom tom Škodilaku gledati u leđa na većini tržišta , sem možda domaćeg francuskog.

Autor Đorđe 08 Apr 2017, 00:23

@ Đorđe
Tako je.
Talisman je promasen i zbog tableta koji je nalepio naknadno. A dugmici ne mogu da se napipaju koliko su mali u slucaju da uzmes horizontalan ekran.
Talisman je previse masivan.
Trom je. Nema onaj polet.

Autor Granduljko 08 Apr 2017, 04:31

Pre par meseci sam video bas ovakvu "Amajliju", kao sa slike, kod Infostana na Dusanovcu.Auto je bas lep. I limuzina je fantasticna. Jedini detalj koji mi se ne dopada je duzi prepust napred. Da se ovo proizvodi u Ingolstatu i nosi znak Audija (ma samo i znak da nosi), ubijao bi rekorde prodaje u klasi. Naravno, ako ne bi kostao kao Veyron. :)

Autor Optimus Prime 08 Apr 2017, 10:17

Đorđe
Nemoj mešati babe i žabe, jer ti Škodilaci koje navodiš koštaju + 40 000 €. A ko normalan može da da takve pare za Skodilak??? Što bi kupio Skodilak za takve pare, kad postoje prava kola? Šta treba imati u glavi, sem u CD-ove Cece i Lukasa?

Talisman, u Fullu košta 30 000€. To je normalan i pravi porodični auto, možda i službeni za državne firme i manje zahtevne korisnike. Nigde ga nisam poredio sa premijum trojkom. I sad sam mišljenja da je Reno u potpuno u pravu sa ponudom motora. Jasno je šta hoće, za razliku od VW koji prodaju čipovana vozila od 2000 kubika.

A kad porediš te "luksuzne" Skodilake, poredi ih sa premijumom, jer tamo cenom zalaze....
I najveći problem je što daješ lazarevčaninu duševno gorivo, jer on u glavi vidi svoju fobiju klot troklipnjaču, kao te skode koje navodiš. I svog Grandea (tatinog) vidi kao Guliju, kako juče navodi....

Autor Oktopod 08 Apr 2017, 12:59

Ali opet ostaje činjenica , da se te dobro motorizirane i dobro opremljene verzije takođe prodaju , kod nas u manjoj mjeri ali vani itekako , ali još više te top verzije služe za podizanje imidža , jer da nije tako , npr. V12 motor nikad ne bi postojao jer po svim realnim parametrima je bespotreban.
Jer malo neozbiljno zvuči da je 1600 kubika vrhunac u jednoj 5 metarskoj limuzini.

Autor Đorđe 08 Apr 2017, 14:43

Autor moron 07 Apr 2017, 23:06
PSA bar u dizelskoj ponudi ima malo više od 1.6 litara.

Autor Đorđe 08 Apr 2017, 14:46

Slozio bih se sa Djoletom i Rendzom po pitanju kubikaze. Za ovoliki auto u top opremi, pa jos karavan, dzaba i cetiri turbine na 1600 kubika, samo se komplikuju stvari. Kad se iz manjeg motora izvlaci veca snaga, delovi trpe vece opterecenje. Recimo, klipovi i cilindri kod 1.6 motora trpe veci povrsinski pritisak nego oni kod 2.0 iste snage. U manjim automobilima 1.6 je znatno rasterecenjiji, jer nosi i manju masu. U Talismanu se vise forsira, pa mu se samim i skracuje vek. Kao, manja zapremina, pa je i manja potrosnja za istu snagu. To je u redu na probnom stolu i kad se vozi penzionerski. Pri ostrijoj voznji i "malac" zna itekako da "srkne", u nekim slucajevima i vise od "veceg brata". Ako ne platis na mostu, platices na cupriji.

Autor Optimus Prime 08 Apr 2017, 15:18

Optimus Prime
1,6 DCI je odličan i pouzdan motor, koji ima po kubikaži konja kao recimo BMW i sl.
MIslim da je najjača Biturbo verzija potpuno dovoljna za lepu vožnju, elastičnija nego konkurencija od 2000 kubika, a potrošnja je 20% dole.
Možda fali u ponudi neki sportski model sa + 300 ks, ali očigledno da Reno ne gaji te aspiracije sa ovom limuzinom.
Mislim da Reno ima neke benefite zbog prosečno male emisije CO2 po vozilu, ida je tu glavni fazon. Na kraju, ovaj 1,6 DCI Biturbo, je značajno skuplji od 2,0 DCI, pa opet taj 2,0 DCI nema nigde, osim u nekom džipu (čini mi se).
1,6 DCI provereno malo troši, a prilično je potentan 380 Nm
Recimo Mazda 2,2 ima 380 Nm, TDI 2,0 od 170 ks ima samo 350 Nm, čak jedan mercedes 2,2 od 195 ks ima 400 Nm.
Tako da je ovaj 1,6 DCI biser, a ko bude probao shvatiće šta pišem.

Autor Oktopod 08 Apr 2017, 17:35

Oktopod
Mercedes nema 2,2 dizel sa 195ks već 2,0.
Taj 1,6 Renolov je slabiji od konkurencije koja nudi i 2,0 agregate.
Recimo E220d koju pominješ ide 7,3 sek do 100kmh i 240kmh a ovaj Talisman 9,6 do 100kmh i 213kmh.
Renou fale jači agregati i to je činjenica.
Nema potrebe za branjenjem neodbranjivog.

Autor P1 08 Apr 2017, 18:04

Nije to los motor,daleko od toga,npr. odlicna bazna vezrija za Talismana,ali ne i da bude top motor u ponudi.

Autor Renault Terminator 08 Apr 2017, 18:43

P1
Namerno sam pomenuo dugogodišnji Mercedesov motor 2,2. Naravno, Mercedes 2,2 ima 195 ks, a ovaj samo 160, ali obrtni moment ovoga maloga agregata je približan tako veliko motoru i veći od dosta savremenih motora 2,0.
To znači da Talisman sa 1,6 DCI je jako elastičan i ugodan za vožnju i preko dovoljan za normalnog korisnika. Čak, Talisman ima i sa 1,5 DCI 110 ks i mogu ti reći da je i on prihvatljiv i elastičan. Isti motor kao u Mercedesu A klase, koji je i za njega pristojan.
Naravo, nema Talismana GT, ili RS, jer Reno očigledno da smatra da ne treba i ne ulazi sa tim idejama u premijum krug, gde je jako tesno.
Ovako, to je običan udoban porodični auto sa povoljnom cenom, sa izuzetno malom potrošnjom za Euro 6 standarde.
Možda vremenom dođe jači aregat, ali ne verujem.

Znači, ne branim ništa, jednostavno niste procenili namenu ovoga auta, ciljnu grupu i osnvne ideje (malu potrošnju i nisku cenu za pristojan dizajn, udobnost i kvalitet)

Autor Oktopod 08 Apr 2017, 18:56

Oktopod
Merc 2,0d ima 195ks i performanse koje sam ti naveo.
A to je već dovoljno većini vozača i osetno brže od tog Talismana.
Ne kažem da je Talisman spor ali bi trebali da ponude i jaču verziju opciono.
Trebao bi Reno da ima i 2,0d u ponudi.
Jer Passat ima 2,0d biturbo sa 240ks, Superb ima 190ks 2,0 dizel.
Trebao bi i Reno da ih isprati, barem Superb.

Autor P1 08 Apr 2017, 19:03

Mislim da se za 20 000€ može kupiti pristojan Talisman sa DCI 110, koji može lako da uhvati prosečnu potrošnju od 5L. To nema kod drugih.
Ovi novi Renoli imaju razne modove slično premijumima (ECO, Sport, Normal, Comfort i sl), gde se lako menjaju parametri snage motora, udobnosti, klimatizacije, tvrdoće vešanja.
Problem nastaje, kad neko uzme da proba Talismana u ECO modu, jer to na prvu izgleda jadno, a onaj koji daje auto ne ume da objasni poentu. A u tom ECO modu, štedi bar 20% goriva (u gradu i više).

Autor Oktopod 08 Apr 2017, 19:03

P1
Znam, to što navodiš je tako. Očigledno da reno neće u tu trku. A pojava elektromobila i ukidanje dizela, daje im za pravo i verovatno kartu za opstanak dizela.
I ako voziš normalno za šta Talisman i jestte 1,6 DCI je sličan tim 2,0 D kojie navodiš. I poenta Renoa je što ima menjač tako koncipovan da ne može da uhvati dobra ubrzanmja od 100, ali zato ima vrhunsku elasričnost. Ima velike diskontinuitete između pojedinih brzina. Tako je prva jako kratka, a 4 i dalje već preterano dugačka.

Autor Oktopod 08 Apr 2017, 19:09

Oktopod
Zar nije Talisman u ful opremi oko 37k ?
Paris Initiale, ili kako se već zove.

Autor P1 08 Apr 2017, 19:36

P1
Paris Initale sa svom opermom mislim da može da se dobije za 35 000 (gore sam naveo 30 000 što nije tačno). Ali stvarno sa mnogo čime kožna sedišta sa masažom i ventilacijom, full led, max ozvučenje, razna elektronska pomagala, za parkiranje (slobodne ruke), sistem 4 control........

30 000 košta jako pristojan primerak Talismana, a 20 000 najjeftiniji dizel DCI 110

Autor Oktopod 08 Apr 2017, 19:47

Ma, ne treba 30.000 za "jako pristojan primerak Talismana".
Karavanče DCI 130 u paketu ZEN ( koji ima LED svetla ) je 26.190. Ubrzanje od 10,8 je "korektno" za takvo vozilo. DCI 110 je takodje meni ok ( 12,2 ), ali, kada se to "natovari", ipak je "daleko srećnije" sa DCI 130.
Naravno, sve su to "deklaracije" za bazne pakete, koji su daleko lakši. Za one "bogatije pakete", sve to malo "pada".
Npr. kod novog pežoa 3008, sa motorom 1,6 HDI, masa praznog vozila ( ali sa vozačem ), zavisno od pakata, može da se razlikuje za oko 240 kg ( "
Leergewicht min.–max. inkl. Fahrer in kg: 1.375–1.618 ). Dakle, u bogatijem paketu opreme, to je kao da u kolima već imaš još tri putnika ... A motor DCI 110 bi takav "dodatni polazni osnov" itekako osetio. Naravno, osetio bi ga i DCI 130, pa i DCI 160, ali, bi to lakše "podneo".

Autor moron 08 Apr 2017, 21:43
Dodaj komentar





Zapamti me

Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs