Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Izraz „sleeper“ (dremljiv) je veoma poznat i popularan u američkoj auto industriji. On označava proizvode kao što su Chevrolet SS i Ford Taurus SHO koji možda na prvi pogled deluju kao tipični porodični sedani, ali umeju da iznenade sa svojim performansama.

Sa druge strane, izraz „re-badging“ (zamena oznake) je mnogo poznatija i od nje kompanije beže kao đavo od krsta. Reč o neuspešnom pokušaju da se od jeftinijeg napravi skuplji proizvod bez da kupac to primeti, a takva strategija je koštala Detroit gubitka reputacije i kupaca.

Od svih američkih auto kompanija, najviše je sigurno pogođen Buick, koji je nekada imao visoko ime i imidž, ali je vremenom postao ništa više nego našminkani Chevrolet. Da li je Detroit naučio lekciju iz svojih grešaka? Testirali smo Buick Verano iz 2017. godine da se lično uverimo.

Kompletan članak pročitajte na sajtu Autorepublika.com




  čitanja : 185

| More


 
   


   

Reklama

Pravila

Komentari
Dodaj komentar





Zapamti me

Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs