Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Rolls-Royce je odlučio da superluksuznim kupeom Wraith Black Badge, atraktivne pojave i sa još boljim performansama, pokuša da pridobije i neke nove, mlađe, generacije kupaca.

Vremena se menjaju, pa i Rolls-Royce… Tačnije, pristup ovog proizvođača tržištu i novim generacijama kupaca. Činjenica je da danas do značajnih finansijskih sredstava dolaze sve mlađe generacije, koje se kao po „difoltu“ onda okreću nekim dinamičnijim markama. Tradiciju, eleganciju i stil, spremni su da žrtvuju zarad performansi, pa čak i onda kada na „meti“ nisu isključivo supersportski automobili. Jednostavno, mali broj mladih kupaca sebe vidi u Rolls-Royceu! Ti automobili su, nekako, rezervisani za one starije, koji preferiraju vožnju na zadnjem sedištu…

Kompletan članak na sajtu Topspeed.telegraf.rs




  čitanja : 270

| More


 
   


   

Reklama

Pravila

Komentari
Dodaj komentar





Komentar će biti proveren pre nego što se objavi.

Zapamti me

Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs