HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Fijat 500 L teško možemo da posmatramo kao samo jedan od mnogih automobila. Koliko god se trudili, ovaj model je obeležio završetak (ili bar privremeni završetak) višedecenijske agonije Zastave, iz koje je počeo da izlazi savremen i aktuelan model.

Bio sam svojevremeno u Torinu na prvoj statičnoj prezentaciji Fiat 500 L, za koji se tada već uveliko znalo da će se proizvoditi u Kragujevcu, ali isto tako i da će fokus njegove prodaje biti prekookeanski, a ne samo evropski. Pokušavali su da okupljene i birane novinare ubede da je novi koncept mini MPV-a nešto bez čega se neće moći. Koliko god da smo navijali da, nas radi, ovaj model uspe, ostala je doza skeptičnosti. Ipak, pokušali smo da budemo optimisti gledajući i poprilično spektakularnu premijeru upriličenu na salonu u Ženevi, kojoj je prisustvovao i tadašnji predsednik naše države, a sada čovek kojeg prozivaju zbog štetnog ugovora sa fijatom, koji nikada nije prikazan javnosti. Sad, da li je manje štetno bilo upumpavanje novca u mastodonta zvanog Zastava, diskutabilno je, a sa testa automobila, otplovili bi smo u uzbirkane političke vode.

Kompletan članak na sajtu Dmotion.rs



čitanja : 500



Komentari