home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA


Pokretan novim trocilindarskim TSI agregatom od 110 KS i 200 Nm, sa ubrzanjem do 100 km/h ispod 10 sekundi i prosečnom potrošnjom manjom od 5 litara, Golf donosi odličan kompromis između performansi, vozne dinamike i ekonomičnosti

Proteklo je četiri meseca od zvaničnog predstavljanja modernizovanog Golfa u Srbiji, na Međunarodnom salonu automobila u Beogradu, a mi smo se već treći put našli za upravljačem najprodavanijeg Volkswagenovog modela. Nakon preliminarne vožnje nekoliko modela iz obnovljene game u sklopu dinamične prezentacije koju je za pripadnike medija organizovala kompanija Porsche SCG, a zatim i testiranja Golfa GTI na stazi, sada smo iskoristili priliku da se podrobnije upoznamo sa „ulaznim“ modelom. Reč je o verziji koju pokreće malolitražni benzinski agregat sa tri cilindra, zapremine 999 „kubika“, koji oslobađa 110 KS.

Kompletan članak an sajtu Topspeed.telegraf.rs



čitanja : 594



Komentari

Ovako opremljen Golf 1.0 TSI Comfortline staje 21.447 evra, što nije malo, ali ako se izuzmu dosta skupi opcionali, model sa Trendline opremom može da se kupi po akcijskoj ceni od 15.990 evra, dok je Comfortline skuplji za oko 1.000 evra."

Znači, ovaj sa testa ( srednji paket) bez opcionala je 16.990.

A, npr, 308 e-THP 130 Style ( medjupaket izmedju srednjeg i najvišeg) košta 16.390 i za te pare dobijate i metalik boju, park. senzore i navigaciju ( i još po nešto, npr. neke lepše alu ).

Nesporno, u ovom golfu ima više mesta. Kada bih baš morao HB, izmedju ta dva uzeo bih 308. Ne zato što mislim da je bolji ili zato što je manje kradljiv, već zato što se VW sa TSI-ijem do sada tako "izblamirao" (kroz Euro 4 i 5 generaciju ), da ja prosto ne bih imao hrabrosti da moje pare dam za golfa. Da sam bogatiji, možda bih rizikovao. Ovako, ne bih da (eventualno) prodjem kao neki TSI ljudi koje znam.

Autor moron 07 Avg 2017, 10:00

Mislim da bi ekipa ovde ipak pre uzela MEGANA nego Golfa, mada je meni trenutno totalni BEST BUY Leon 2.0 FR za 19k

Autor J4ZZER 07 Avg 2017, 14:04

Ali će taj Pežo posle 5 godina i 120000km biti prodavan za 8, a golf za više od 10 iljadarki, pogledajte oglase...

Autor rasa 07 Avg 2017, 14:55

rasa
Ja ne sumnjam da je ekonomski sve tako kako ti kažeš. I da čovek manje izgubi na golfu (ako mu ga ne ukradu). Ima taj 308 dosta falinki (npr. nedostatak mesta na zadnjoj klupi, jako sporna ergonomija i sl.).
Ali, opet, ako budeš guglao "TSI problems", "1,2 e-THP problems" i/ili "1.0 EcoBoost problems", biće velika razlika u rezultatima pretrage.
TSI će ubedljivo odneti neslavnu pobedu. Što ne znači da ljudi (kojima se dopadaju) ne treba da ih kupuju. Evo, jedan moj drug (i pored nekoliko zamenjenih lanaca) veli ovako: "VW & Co automobili su uglavnom kvalitetniji, funkcionalno kompletniji i tehnicki promisljeniji od adekvatnih konkurenata iz segmenta. U svakom pogledu imaju najmanje kompromisa, osim sto ne mogu da se porede sa nekvalitetnijima koji se na trzistu probijaju opremom, jer ih u suprotnom ne bi kupovali. Uvek cu sebi pronaci neko njihovo vozilo koje cu uspeti da kompletiram po svojoj volji za najmanju cenu. Ko je jednom vozio njihovo vozilo ne moze da vozi neko drugo, jer bi mu mnogo toga smetalo. "
Ja ga kupiti neću. Jer za njega - "nemam".

Autor moron 07 Avg 2017, 15:20