home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA


Situacije u kojima koncept model stvarno lični na automobil koji se pojavi na tržištu nisu previše česte, a Toyota C-HR upravo jedan od tih izuzetaka.

Tokom decenija, svi proizvođači automobila iz „zemlje izlazećeg sunca“ su se trudili da izgrade imidž na ultimativnoj pouzdanosti, praktičnosti i relativnoj niskoj ceni, što su i uspeli.

Onda se pojavio drugi problem, gde ih „mlađi“ kupci smatraju dosadnim ili „matorim prevozom“, pa nisu zainteresovani za takvu marku. Tokom poslednjih godina, kod gotovo svih proizvođača se može primetiti gotovo patološka želja da se odreknu imidža dosadnih automobila, te da na neki način privuku te mlade kupce koji su svi u „fanky, trandy, urban, facetube, tweetagram“ i sličnom fazonu.

Kompletan članak na sajtu Nacionalnaklasa.com



čitanja : 268



Komentari