Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Situacije u kojima koncept model stvarno lični na automobil koji se pojavi na tržištu nisu previše česte, a Toyota C-HR upravo jedan od tih izuzetaka.

Tokom decenija, svi proizvođači automobila iz „zemlje izlazećeg sunca“ su se trudili da izgrade imidž na ultimativnoj pouzdanosti, praktičnosti i relativnoj niskoj ceni, što su i uspeli.

Onda se pojavio drugi problem, gde ih „mlađi“ kupci smatraju dosadnim ili „matorim prevozom“, pa nisu zainteresovani za takvu marku. Tokom poslednjih godina, kod gotovo svih proizvođača se može primetiti gotovo patološka želja da se odreknu imidža dosadnih automobila, te da na neki način privuku te mlade kupce koji su svi u „fanky, trandy, urban, facetube, tweetagram“ i sličnom fazonu.

Kompletan članak na sajtu Nacionalnaklasa.com




  čitanja : 246

| More


 
   


   

Reklama

Pravila

Komentari
Dodaj komentar





Komentar će biti proveren pre nego što se objavi.

Zapamti me

Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs