Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Redizajn 11. generacije najprodavanijeg automobila na svetu ne donosi mnogo toga spektakularnog, ali su implementirana poboljšanja i više nego dovoljna da osveže ponudu i produže život do izlaska potpuno nove Corolle

Corolla svakako predstavlja jedno od najprepoznatljivijih imena u svetu automobila. A kako i ne bi, kada iza sebe ima više od pet decenija tradicije i čak 44 miliona prodatih primeraka u više od 150 zemalja širom sveta. Reč je, dakle, o najpopularnijem automobilu na svetu, bestseleru koji na svojim plećima „nosi“ 20 procenata prodaje japanskog proizvođača.

Ova uspešna priča započeta je davne 1966. godine kada se prvi put predstavila svetu, da bi tačno pedeset godina kasnije, usledio redizajn 11. „kolena“ dugovečne loze. Za sve to vreme, Corolla je kombinovala razne karoserijske verzije, te je u pojedinim periodima provejavala kao kompakt sa petora vrata, ali i karavan.

Kompletan članak na sajtu Topspeed.telegraf.rs




  čitanja : 480

| More


 
   


   

Reklama

Pravila

Komentari

Vidim juče na Gazeli uporedo Korola i Oktavija. Korola deluje bar za 10 cm šira. Odem na specifikacije, Korola 1775 mm, Oktavija oko 1820 mm. Da čovek ne poveruje..

Autor Priapus 24 Avg 2017, 12:17

Gledam na CG TV neki dan prilog o nesrećema u kanjonu Morače, pokazuju jedan od onih suženih "tubela" (gde skoro da dva "obična" vozila ne mogu da se mimoidju ) i TV prilog u tom delu ( oko tog uskog "tunela") prati "naracija" jednog njihovog saobraćajnog veštaka, koji kaže da je prosečno putničko vozilo široko oko 170 cm.
Verovatno ni vez retrovizora nema kola do 170 cm. Neka sa njima prebaciju i dva metra.
Kakav idiot od "veštaka" ...
Kaže, inače, da je kanjon Morače opasan zbog "kombinacije krivina i pravina" :)

Autor moron 24 Avg 2017, 13:16

moron
Hahahaha.
Možda je Katnićev brat ili rodjak, slične "pameti" su... :)

Autor P1 24 Avg 2017, 13:24
Dodaj komentar





Zapamti me

Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs