Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Opel je na ivici svojih mogućnosti i pred bankrotstvo povukao gotovo očajnički potez i kreirao je novu Astru. Predstavljamo vam najbogatije opremljeniju verziju

Nova Astra je mehanički na vrhu klase. Pored toga, Opel se potrudio da “zacementira” svoju poziciju tako što je po prvi put upotrebio pojedine tehnnološke komponenete u nižoj srednjoj klasi koje su do sada bile dostupne samo u prestižnim limuzinama.

Dizajneri Opela nisu želeli previše da menjaju dizajnerski pravac koji se pokazao više nego uspešnim.

Razlike u odnosu na prethodni model su sasvim dovoljne da se postojeća ideja usavrši ali i da se novi auto distancira od prethodne generacije.

Kompletan članak na sajtu Magazinauto.com




  čitanja : 418

| More


 
   


   

Reklama

Pravila

Komentari

Parkirna kočnica "na gumb", krasno, san moj ...
U slučaju nužde, kako da je "povučem" u vožnji? Ne šalim se.
Može li ona kako, po potrebi, da se aktivira pri kretanju?

Autor moron 19 Okt 2017, 23:17

lično sam daleko od kupovine auta sa automatskom kočnicom, ali me uvek interesovalo, dali se može aktivirati... a tek...kako je dozirati... ako vozaču zatreba.....

Autor s mile 20 Okt 2017, 10:09

s mile
Mislim da kod "gumbaste" parkirne ne postoji mogućnost "doziranja" (samo "on" ( maksimalno "povučena") i "off" ("spuštena"), ni njenog uključivanja dok je vozilo u pokretu.
Što bi bilo jako nezgodno dok, recimo, kao "instruktor" sediš na mestu suvozača, a što mi je palo na pamet kada sam počeo da "obučavam klinca" :)
I primetio sam da je S&S genijalan za te "polaznike". Čim mu se ugasi pri neuspelom kretanju, motor se odmah opet sam startuje :)

Autor moron 20 Okt 2017, 12:16
Dodaj komentar





Zapamti me

Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs