home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA


Šta učiniti pa najprodavaniji automobil u segmentu učiniti još prodavanijim? Evoluirati stari, napraviti potpuno novi, produžiti, skratiti… Ovakvu dilemu imali su stratezi u Fordu kada je trebalo krenuti u stvaranje naslednika Fieste

Ford Fiesta postoji od 1976. godine. Već respektabilnih 41 godinu prisutan je u izboru kupaca malog automobila, i otprilike isto toliko godina ima istu konkurenciju sa kojom se bori. Nekad si gore nekada dole, tako je bilo i kroz istoriju Fordovog malog monovolumena B segmenta, čuvenog „malog gradskog“.

Kompletan članak na sajtu Dmotion.rs



čitanja : 462



Komentari

Bože, kako su oni "odvalili" cene nove fieste.
Uzmeš najskuplji paket (Titanium), npr, 1.0 turbo 125 ks za "akcijskih" 17.260 i imaš manuelnu klimu, a pozadi nemaš ni zad. park. senzore i/ili tempomat ...

Autor moron 19 Nov 2017, 14:13

To me i plaši. Rešio sam da čekam novi Focus, imaće više mesta pozadi, veći gepek (ne znam koliko) i nadam se, kao i Fiesta, 6 brzina već sa osnovnim Ekobustom od 100KS, ali... Sudeći po cenama Fieste, najjeftiniji Focus će biti 17000?

Autor rasa 19 Nov 2017, 14:35

Cemu dizel? Vidim da i u Gran Motorsu insistiraju na dizelu, koji je uvek besmislen na gradskom vozilu.

Autor Fordovac 19 Nov 2017, 16:15

rasa
Još se nije desilo da novi model bude jeftiniji od prethodnika, tako da nema dileme da će novi focus da bude skuplji od sadašnjeg. A prvih "godinu-dve" će posebno ljutu cenu da ima.

Autor moron 19 Nov 2017, 16:45