Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Vozila južnokorejskih proizvođača "Hjundaji" i partnerske kompanije "Kija" podelila su prvo mesto u testovima bezbednosti automobila koji su obavljeni u SAD na većem broju modela za 2011. godinu.

 (Dalje)

Reklama


Preuzeto sa : Blic.rs

Sudbina hibrida na srpskom tržištu određena je i pre nego što se pojave u prodaji. Uglavnom se nalaze u zapećku zbog previsoke cene koja je u proseku za 5.000 evra viša od identičnog modela ali sa dizel motorom. Drugo što plaši kupce jeste to da hibridi nisu tražena roba u svetu polovnjaka. Čak i ako vlasnik želi da zadrži automobil, uvek se postavlja pitanje: „A koliko će me koštati zamena baterija kada za to dođe vreme?“

 (Dalje)

Preuzeto sa : Novosti.rs  

Nova, još atraktivnija, ”Honda CR-V 2.0 I-VTEK 5D elegans” sačuvala sve kvalitete prethodnika

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs  

“Alfa Romeo” bih najlakše uporedio s filmom “Kum”. Na pitanje kako vam se sviđa, svi će odgovoriti: “Strava je”. Retki će rizikovati da kažu da je Frensis Ford Kopola možda preterao sa 2 sata i 55 minuta i da je u pojedinim delovima film prespor, jer bi tako na sebe navukli gnev okoline. Što je sigurno, sigurno je.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

„Kakvi veeeliki, ogroman automobil” bila je prva reakcija moje trogodišnje ćerke kada je videla “škodu superb kombi“ koja je nedavno ponuđena našim kupcima. Sina su, po običaju, zanimali samo ključevi, ali ni on nije ostao ravnodušan kada je uleteo i video da između prednjih i zadnjih sedišta ima dovoljno prostora da se otvori igraonica.

 (Dalje)

Preuzeto sa : NSautomobili.com  

Zahvaljujući Auto Centru Papić, ovlašćenom prodavcu i serviseru Kia automobila, bili smo u mogućnosti da testiramo novu Kiu Sportage

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs  

“Škoda” je pre godinu dana u Srbiji počela s prodajom svog prvog trendovskog vozila “jetija”, koji je u međuvremenu dobio opasnu konkurenciju u novoj “kiji sportidž” i “hjundaiju ix35”, nasledniku “tusona”.

 (Dalje)

Reklama


Preuzeto sa : Kurir-info.rs  

„Kinez“ je bačen u vatru! Japanci, a potom Korejci, prve automobilske korake napravili su kopirajući dizajn i tehniku iz Evrope i SAD, a danas su u samom vrhu industrije. Istim putem sada kreću Kinezi. „Čeri tengo“, koji je bio na testu Kurira, bačen je u vatru - u džunglu zvanu C segment, gde opstaju samo najjači!

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs  

Kineski „Čeri“ je u Srbiji prisutan od marta, a prodajno-servisna mreža je u rekordno kratkom periodu sa u početku usamljenog Beograda proširena na još šest gradova. Jasno je da „Čeri“ nije došao da napravi bum preko noći, već da polako pronalazi put do srpskih vozača, kojima je ponudio tri modela u tri različite kategorije. Prvo smo bili u prilici da testiramo najmanji, gradski „ego“, a sada je došao red na takmičara u „golf“ segmentu – „tengo“.

 (Dalje)

Udobnija, opremljenija, štedljivija i još više okrenuta očuvanju životne sredine, doterana Mazda2 sprovodi Mazdinu strategiju i u nižoj klasi, uz cilj da postane najbolji među modelima koji ne spadaju u premijum segment.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs  

“Saab” je od svog prvog modela 92001 iz 1947. godine insistirao na originalnom identitetu koji je zadržao do danas, i pored dve decenije u rukama “Dženeral motorsa”. Tradicija, kvalitet i bezbednost, a ne masovno “štancovanje” su vodilje koje će pratiti i novi vlasnik “Saaba”, holandski “Spajker”, čiji je plan da godišnje proda oko 80.000 automobila.

 (Dalje)


Udruženje „Audi klub Srbijа“ je osnovаno u аvgustu 2010. godine sа stаlnim sedištem u Novom Sаdu. Idejа o formirаnju udruženjа pokrenutа je dve godine rаnije kаdа je nekoliko ljubiteljа Audijevih аutomobilа orgаnizovаlа prvo neformаlno druženje u Novom Sаdu.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Novosti.rs

Davne 1939. godine, osnivač “Tojota motor korporacije” Kičiro Tojoda je okupljenim saradnicima rekao: - Od ovog trenutka želim da se ujedinimo i zajedničkim snagama pronađemo način da stvorimo superiorna vozila!

“Tojota” je od tog momenta krenula sopstvenim putem - do broja 1. Najvećeg proizvođača motornih vozila na svetu.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Kurir-info.rs  

Rejting „Micubišijevih“ terenaca u Srbiji (i ostatku sveta) na visokom je nivou. Imidž je devedesetih godina gradio „pajero“, nemilosrdni osvajač loših podloga. Japanska fabrika nema nameru da kvari dobar glas. Iz tog razloga i u ovom lakom terencu postoji birač pogona. Snaga može da ide preko prednjih točkova, tu je automatska raspodela ili zaključavanje osovina na režim 50:50. Lepa tradicija pogona 4x4, koju još ne praktikuje sva konkurencija iz klase.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

Kompozitor Antonio Vivaldi je tako nazvao svoj koncert za violinu i orkestar, Italijani picu, a Nemci su termin „četiri godišnja doba“ upotrebili u marketinške svrhe, odnosno da u tri reči predstave novu „Mercedesovu“ E klasu kabriolet. Da ne bude zabune, ne radi se o modelu koji nije postojao u „Mercedesovoj“ ponudi, već se umesto „CLK kabrio“, kao na prethodne dve generacije, danas koristi jasnija oznaka E kabriolet.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Novosti.rs

“Novosti” na prezentaciji novih aduta “Forda” modela “C-maks” i “grand C-Maks” u francuskoj Provansi

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs  

Minivanovi nikada ne bi pobedili na izboru za „mis automobil“, već bi zauvek ostali u grupi simpatičnih, pametnih takmičara čija lepota dolazi iznutra. Zbog toga su višenamenska vozila (MPV) dugo bila noćna mora za dizajnere koji su ih iz osvete odrađivali jednom rukom. Napred i nazad branici i svetla, u sredini kocka, i gotovo. Slika o minivanovima i danas bi sigurno ostala nepromenjena, da sve veći broj kupaca nije poželeo da sedi za volanom prostranog i bezbednog porodičnog automobila koji ne liči na sudaraljke iz lunaparkova.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Novosti.rs  

Ime je isto. “Ševrolet spark”. Sve ostalo su u “Ševroletu”, promenili. Novi “spark” je porastao, bolji je, opremljeniji, ekonomičniji i atraktivniji.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Kurir-info.rs

Otrov je ponovo spakovan u maloj boci!

 (Dalje)

Preuzeto sa : Novosti.rs  

Francuski “lav” je dozvolio svojim dizajnerima i inženjerima da se razmahnu i rezultat je, zvanično najlepši automobil na svetu, i to u izboru nemačkih dizajnera, koji nikoga ne ostavlja ravnodušnim.

 (Dalje)


«Prethodni   1 2 3 ... 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 ... 73 74 75  Sledeći»
Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs