Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Preuzeto sa : Blic.rs

„Reno grand senik” je porodični automobil stvoren da svakome na dužem putovanju ponudi svoj mali, privatan kutak. U njemu bi trebalo da se osećate kao kod kuće, da zovete prijatelje, igrate „soni plejstejšn”, čitate omiljene knjige, dremate, presvlačite pelene…

 (Dalje)

Reklama


Preuzeto sa : Blic.rs

Novi „reno klio” biće spreman tek za 2011. godinu, tako da će francuski proizvođač svoju poziciju na tržištu pokušati da zadrži redizajniranom trećom generacijom, koja je lansirana u martu na Salonu u Ženevi. Fejslift je pre svega zahvatio prednji deo "klija", koji sada liči na novi "megan", dok su za prijatan ugođaj u kabini korišćeni kvalitetniji materijali.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

„Tojota” je još 1994. godine modelom „rav 4” učestvovala u kreiranju SUV segmenta čija se popularnost ni danas ne smanjuje. Na početku, „rav 4” se nudio i sa dvoja vrata i bio je dugačak nešto više od 3,7 metara. Danas, sa trećom generacijom možete da se odlučite samo za model sa četvoro vrata i 4,5 metara dužine.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

Južnokorejska „Kija“ je modelom „sid“ uzdrmala pomalo uspavanu „golf klasu“, jer je ponudila atraktivan, prostran i pouzdan proizvod, sa „debelom“ garancijom, dobrim motorima, bogatom standardnom opremom i prihvatljivom cenom. Šok među konkurentima se nije smirio, a „Kija“ je na ulice izbacila trovratnu verziju „sida“ nazvanu „pro sid“.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

„Tojoti iQ” možete da pristupite sa dve dijametralno suprotne strane - kao automobilu/modnom detalju pola metra kraćem od „jugića” i početnom cenom od 13.950 evra, ili kao modelu budućnosti koji je pre vremena stigao na Zemlju.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

Koliko puta se desilo da vam zazvoni telefon u torbi, zaboravljenoj u prtljažniku? Posle par ružnih reči, morali ste da upalite sva četiri žmigavca, da zaustavite automobil, izađete, otvorite zadnja vrata, prekopate po torbi i... naravno, zvonjava je prestala pre nego što ste se javili.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Alo.rs

Milionske sume prodaje, sada već legendarnog, modela „pežo 206“ stavile su trust mozgova francuske fabrike pred težak izazov: kako modernizovati automobil star desetak godina, a zadržati prodajne rezultate i popularnost kod kupaca.

 (Dalje)

Reklama


Preuzeto sa : Blic.rs

„Hjundai” je novom generacijom svojih modela sa oznakom „i” napravio proboj na evropsko tržište, koje je osetilo potrebu za kvalitetnim, izdržljivim i pouzdanim automobilima. Kada se sve nabrojano „podvuče” povoljnom cenom, onda ne čudi da su i10, i20 i i30 među najprodavanijim u svojoj klasi.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

Kada imate dobar proizvod, onda vam je lako da se igrate s izgledom i imenom. „Pežo“ je iskoristio popularnost svog aktuelnog hita iz C segmenta i dodavanjem slova i brojeva dobio je 308 CC, odnosno 3008. Naravno, oba modela su nastala na platformi „pežoa 308“, a promocija za više od 950 novinara iz 20 država održana je u Dubrovniku.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

„Opel GT“ se pojavio 1968. godine kao dizajnerski odgovor na „ševrolet korvetu“. Sportski dvosed zaraznog izgleda brzo je pronašao put do kupaca i danas je jedan od omiljenih modela među kolekcionarima. Međutim, za razliku od „korvete“ skraja sedamdesetih godina (500 i više KS), GT je pokretao 1,1-litarski motor sa 67 KS, dok je kao opcija mogao da se naruči „snažniji“ 1.9 sa 102 KS.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

Proizvođači kabrioleta trebalo bi u svojim modelima da odvoje specijalnu pregradu za odlaganje zaštitnih krema, jer dvosatna vožnja „pežoom 308 CC“ na beogradskih 25 stepeni zna da ostavi tragove na koži. A opet, ako vam smeta aprilsko sunce, za 20 sekundi, pritiskom na jedno dugme, kabriolet možete da transformišete u kupe sa tvrdim krovom.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

„Ševrolet“ je na obali Atlantskog okeana promovisao model „kruz“, automobil egzotičnog imena koji samo početnim slovom asocira na „Ševijeve“ legende kao što su „korveta“ ili „kamaro“. Sve ostalo je potpuno drugačije jer se radi o 4,6 metara dugačkom porodičnom sedanu upakovanom u telu četvorovratnog kupea.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

„Opel“ je u bogatoj prošlosti imao prepoznatljive karavane („olimpija rekord“ i „askona vojaž“) i vagone („omega“), ali nikada sports turere. Tačnije, ne do pojave „insignije“, koja je dobro poznatim formama podarila novi život. Do promene je došlo iz želja da „insignija“ od prvog izlaska na teren progovori jezikom 21. veka, u kojem je sports turer sinonim za superdinamičan, snažan i atraktivan automobil.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Kurir-info.rs

Ne bi bilo pristojno reći da je to samo automobil. "Sitroen" je zapravo napravio još jedno remek-delo. Automobilska planeta može da slavi jer je dobila novu skulpturu na četiri točka. Model "C3 pikaso" smelim stilom govori da nastavlja put slave serijama s oznakama imena slavnog slikara. Redakcija Kurira imala je priliku da izuvijanim putevima Katalonije, po brdima u okolini Barselone testira ovaj elegantni model.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

„Ford“ je u 33 godine prodao više od 12 miliona „fijesti“, ali je tek s modelom poslednje generacije zaigrao na kartu atraktivnog izgleda. Razlog je jednostavan, 1976. i 2009. nemaju dodirnih tačaka kada je shvatanje dizajna u pitanju.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Politika.rs

Novi golf VI po spoljašnjem dizajnu veoma malo se razlikuje od svog prethodnika i nema ničeg revolucionarnog, ali je vidljivo da je svaki detalj iskorak napred za ostanak na vrhu u klasi.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Kurir-info.rs

Kada se kaže da je automobil namenjen istočnoevropskom tržištu, to podrazumeva da mora da bude pouzdan i dugotrajan, treba da ima gepek i bude prostran, a zbog naše putne infrastrukture neophodno je da bude ojačan s donje strane. Nije obavezno da bude previše lep i, što je najvažnije, ne sme puno da košta. Kada bi ovo bile kolone kviza "Slagalica", rešenje asocijacije bilo bi "reno talija", koji je bio na testu Kurira.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

„Hjundai“ je izabrao najbolji trenutak da predstavi svoj potpuno novi model u segmentu gradskih automobila nazvan i20. Globalna kriza je povećala potražnju za malim, ekonomičnim vozilima, jeftinim za održavanje. Kada se na sve dopiše i petogodišnja garancija i povoljna cena, onda naslednika "geca" čeka lepa budućnost.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

Nova „honda džez“ je klasičan primer da rešenje koje prolazi kod kupaca ne bi trebalo menjati. Mali gradski automobil zvučnog imena od predstavljanja 2001. godine prodat je u više od dva miliona komada, jer je svakodnevnim korisnicima ponudio upravo sve ono što im je bilo potrebno: prostranu i fleksibilnu unutrašnjost, kompaktne dimenzije, pouzdanost i štedljive motore.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

„Dačija“ je još od 2004. godine i lansiranja „logana“ postavila standarde u klasi takozvanih lako priuštivih automobila koji vam nude tačno onoliko koliko ste i platili. Za uloženi novac dobićete sve što je potrebno za prijatnu vožnju i, najvažnije, nećete se osećati prevareno.

 (Dalje)


Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs