Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Preuzeto sa : Blic.rs

"Reno“ je odlučio da izvuče maksimum iz trećeg generacije „lagune“ i logičnim redom je posle limuzine i karavana na ulice „izbacio“ i kupe, rešenje od kojeg je francuski proizvođač odustao još gašenjem legendarnog „fuega“.

 (Dalje)

Reklama


Preuzeto sa : Blic.rs

Širom planete, od pojavljivanja 2003. godine, prodato je više od dva miliona „mazdi 3“. Praktično, svaki treći „Mazdin“ automobil je „trojka“ čiju smo drugu generaciju ekskluzivno testirali u okolini imanja Sa Tore na Majorki. U rukama smo imali predprodukcijske modele, koji će se samo u nijansama razlikovati od serijskog.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

„Tojota“ je, i pored finansijskog minusa na kraju prošle godine koji je prvi od postojanja ove firme, za 2009. pripremila po šest noviteta i redizajniranih modela. Već smo imali priliku da za „Blic“ testiramo treću generaciju „avensisa“ i podmlađeni „hajlaks“, kojima se na srpskom tržištu od utorka pridružio i osveženi „jaris“, najprodavaniji „Tojotin“ automobil u Evropi.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

Inženjerima „Renoa“ ideja o „laguni GT“ mora da se rodila dok su svakodnevno putovali francuskim superbrzim vozom TGV (rekordna brzina 574,8 km/h). Sistem upravljanja na sva četiri točka patentiran je još osamdesetih godina („honda prelud“, „mazda 626“ i „mazda MX6“), ali je brzo napušten kao skup, prekomplikovan i za to vreme, u tehnološkom smislu, nedostižan.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

„Mercedes“ je u svet kompaktnih terenaca zakoračio modelom GLK nastalim na platformi karavanske verzije nove C klase. Proizvođač iz Štutgarta čekao je punih pet godina da na izazov zvani BMW X3 odgovori „kutijastim“ 4,525 metara dugačkim automobilom koji izgledom prkosi dizajnerskom trendu modernih SUV-ova.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Politika.rs

Luksuzni terenac iz Kine, CEO sa Micubišijevim motorom i donjim postrojem, mnoštvom opreme, kožom i automatskom klimom, staje samo 19.990 evra.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

Šef dizajnera „Tojote“ Takaši Jamamoto prevezao je 5.000 kilometara kroz Evropu kako bi razumeo potrebe kupaca pre nego što je seo za kompjuter i počeo da stvara novi „avensis“. Japanci su shvatili da se na Starom kontinentu automobili i dalje kupuju očima, zbog čega je razvoj jednog od vodećih modela D segmenta trajao čak 31 mesec, šest više od proseka. Takođe, predstavnici "Tojote" su priznali, s knedlom u grlu, da je prethodna, druga generacija "avensisa" bila dobra i pouzdana, ali i neprepoznatljiva na ulici.

 (Dalje)

Reklama


Preuzeto sa : Blic.rs

„Hjundai“ je svoju „i familiju“ proširio modelom ix55, kojim je zaokružio ponudu u SUV segmentu. Veći brat „tusona“ i „santa fea“ nastao je na platformi „verakruza“ sa severnoameričkog tržišta, koji je izmenama na ogibljenju (amortizeri i opruge) i upravljačkom sistemu prilagođen evropskim putevima. „Hjundai ix55“ nudi mesto za sedam putnika (2+3+2), s tim da se poslednji, treći red sedišta u potpunosti može „upakovati“ u pod ogromnog prtljažnika.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

Najstariji pripadnik C segmenta „reno megan“ je posle punih šest godina dočekao svoju treću reinkarnaciju, koja je novinarima iz Evrope predstavljen početkom nedelje u Madridu. "Megan" u novu rundu beskrajne borbe u "golf klasi" ulazi bez kontroverznog zadnjeg dela u obliku "pačjeg repa", u automobilskom svetu više komentarisnog nego ponos Dženifer lopez. Vraćena su klasična peta vrata koja će opet zasmetati ljubiteljima ekstravagantnog. I, tako sve u krug.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

U trenutku kada svi moraju da imaju sve, „Audi“ je svoj petometarski ponos, model Q7 smanjio za 10 odsto i svetu je predstavio kompaktni SUV nazvan Q5, kao direktan odgovor „mercedesu GLK“ i „volvou XC 60“. Reakcija je dobrim delom bila usporena, jer se konkurentski BMW X3 „kotrlja“ još od 2003. godine. 

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.co.yu

Sportski sedani su želja dve trećine vozača koji se u poslednjem trenutku pred kupovinu, što zbog novca ili stvarnih potreba, odlučuju za neki drugi automobil. Na sedmodnevnom „Blicovom“ testu imali smo jedan od klasičnih predstavnika željene klase - „leksus IS 250“, s šestocilindričnim benzinskim motorom zapremine 2,5 litara i 208 KS.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.co.yu

„Mazda“ je pre mesec dana na Salonu u Parizu promovisala novi dizelski motor oznake 2.2 MZR-CD, koji će se ugrađivati u sva tri tipa karoserije "mazde 6". U Francuskoj smo tada od tehničara japanskog proizvođača dobili šture informacije da se radi o "najmodernijem dizel agregatu na tržištu", čije bi glavne karakteristike trebalo da budu "vrhunske performanse uz maksimalno smanjenu potrošnju goriva".

 (Dalje)

Preuzeto sa : Politika.rs

Novi Hjundaji „i 10” novo čedo korejske kompanije „i” generacije sasvim je pristojan gradski automobil, lak za vožnju, sa dosta mesta štedljiv i ekonomičan.

 (Dalje)

Preuzeto sa :Blic.co.yu 

Dok se Danijel Krejg i u nastavku franšize o Džejmsu Bondu šepuri u „aston martinu DBS“, njegova devojka je izabrala znatno manji, ekonomičniji, ali podjednako pouzdan auto - novi „ford ka“.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Politika.rs

Francuzi, a posebno dizajneri Renoa, pravi su majstori da naprave mali, štedljiv, udoban, spretan, ali nadasve neobičan i slikovit mali gradski automobil. Posle više od jedne decenije i proizvedenih 2.4 miliona primeraka, najmanji iz Renoove produkcije, tvingo, stigao je i kod nas sa istim gore pomenutim atributima da bi nastavio svoj put kroz srca mnogobrojnih zaljubljenika u gradske minijature.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.co.yu

"Opel" se posle "mante", "senatora", "askone", "kadeta" i "kalibre" oprostio od još jednog svog velikog imena "vektre", koju je na promociji u Salcburgu i zvanično zamenio novi model "insignija". Da "Opel" od limuzine srednje klase očekuje dosta videlo se na svakom koraku u rodnom gradu Volfganga Amadeusa Mocarta. Proizvođač iz Riselhajma uložio je malo bogatstvo da premijera i testiranja dugo ostanu u sećanju, pa zato i ne čudi da su novinari bili smešteni u luksuznom hotelu "Šlos Fušl".

 (Dalje)

Preuzeto sa: Blic.co.yu

"Leksus RX400h" je prvi luksuzni hibridni SUV na benzinsko-elektromotorni pogon i jedan je od retkih automobila kojem prosečna potrošnja goriva opada s ulaskom u gradsku gužvu. RX400h se pri malim brzinama ponaša kao električna "sudaraljka" u lunaparku. Avetinjski je tih, odnosno nečujan, a jedine šumove proizvodi kotrljanje točkova po putu.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Politika.rs

Izgleda kao kupe, ali to nije. Ima četvora vrata i četiri sedišta, dinamičnog je i agresivnog dizajna sa niskim koeficijentom otpora vazduha, naglašenim svetlosnim grupama napred i pozadi, rečju lep automobil. Radi se, odmah da kažemo, o najnovijem modelu Folksvagenovog pasata, koji nosi oznaku „CC 3.6” projektu kojim se najveći proizvođač automobila u Evropi uključuje u borbu za pozicije u visokoj klasi limuzina - kupea, a čiji je rodonačelnih Mercedesov model „CLS”.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.co.yu

Za ili protiv „golfa“ je kao da birate između Zvezde i Partizana ili „komodora 64“ i „spektruma“. Jedni ga vole, drugi mrze, ali svi gaje nešto zajedničko – poštovanje prema automobilu koji je dobio svoju klasu. Novi "golf VI" zadržao je bezvremensku dimenziju, jednostavan i prepoznatljiv "narodni" dizajn.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Politika.rs

Fordovi inženjeri u Kelnu ne prestaju da iznenađuju automobilski svet novim modelima čija je jedna od osnovnih odlika takozvani kinetički dizajn, koji se već na prvi pogled razlikuje od mnogo toga do sada viđenog i koji sa svakim novim modelom pridobija sve više poklonika. Posle najnovijeg Mondea, zatim Fokusa, evo na red je stigla i popularna Fijesta, koja je svoju premijeru za specijalizovane novinare imala nedavno u slikovitoj italijanskoj pokrajini Toskani.

 (Dalje)


«Prethodni   1 2 3 ... 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72  Sledeći»
Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs