Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Preuzeto sa : Blic.rs

„Hjundai“ je izabrao najbolji trenutak da predstavi svoj potpuno novi model u segmentu gradskih automobila nazvan i20. Globalna kriza je povećala potražnju za malim, ekonomičnim vozilima, jeftinim za održavanje. Kada se na sve dopiše i petogodišnja garancija i povoljna cena, onda naslednika "geca" čeka lepa budućnost.

 (Dalje)

Reklama


Preuzeto sa : Blic.rs

Nova „honda džez“ je klasičan primer da rešenje koje prolazi kod kupaca ne bi trebalo menjati. Mali gradski automobil zvučnog imena od predstavljanja 2001. godine prodat je u više od dva miliona komada, jer je svakodnevnim korisnicima ponudio upravo sve ono što im je bilo potrebno: prostranu i fleksibilnu unutrašnjost, kompaktne dimenzije, pouzdanost i štedljive motore.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

„Dačija“ je još od 2004. godine i lansiranja „logana“ postavila standarde u klasi takozvanih lako priuštivih automobila koji vam nude tačno onoliko koliko ste i platili. Za uloženi novac dobićete sve što je potrebno za prijatnu vožnju i, najvažnije, nećete se osećati prevareno.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

"Reno“ je odlučio da izvuče maksimum iz trećeg generacije „lagune“ i logičnim redom je posle limuzine i karavana na ulice „izbacio“ i kupe, rešenje od kojeg je francuski proizvođač odustao još gašenjem legendarnog „fuega“.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

Širom planete, od pojavljivanja 2003. godine, prodato je više od dva miliona „mazdi 3“. Praktično, svaki treći „Mazdin“ automobil je „trojka“ čiju smo drugu generaciju ekskluzivno testirali u okolini imanja Sa Tore na Majorki. U rukama smo imali predprodukcijske modele, koji će se samo u nijansama razlikovati od serijskog.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

„Tojota“ je, i pored finansijskog minusa na kraju prošle godine koji je prvi od postojanja ove firme, za 2009. pripremila po šest noviteta i redizajniranih modela. Već smo imali priliku da za „Blic“ testiramo treću generaciju „avensisa“ i podmlađeni „hajlaks“, kojima se na srpskom tržištu od utorka pridružio i osveženi „jaris“, najprodavaniji „Tojotin“ automobil u Evropi.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

Inženjerima „Renoa“ ideja o „laguni GT“ mora da se rodila dok su svakodnevno putovali francuskim superbrzim vozom TGV (rekordna brzina 574,8 km/h). Sistem upravljanja na sva četiri točka patentiran je još osamdesetih godina („honda prelud“, „mazda 626“ i „mazda MX6“), ali je brzo napušten kao skup, prekomplikovan i za to vreme, u tehnološkom smislu, nedostižan.

 (Dalje)

Reklama


Preuzeto sa : Blic.rs

„Mercedes“ je u svet kompaktnih terenaca zakoračio modelom GLK nastalim na platformi karavanske verzije nove C klase. Proizvođač iz Štutgarta čekao je punih pet godina da na izazov zvani BMW X3 odgovori „kutijastim“ 4,525 metara dugačkim automobilom koji izgledom prkosi dizajnerskom trendu modernih SUV-ova.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Politika.rs

Luksuzni terenac iz Kine, CEO sa Micubišijevim motorom i donjim postrojem, mnoštvom opreme, kožom i automatskom klimom, staje samo 19.990 evra.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

Šef dizajnera „Tojote“ Takaši Jamamoto prevezao je 5.000 kilometara kroz Evropu kako bi razumeo potrebe kupaca pre nego što je seo za kompjuter i počeo da stvara novi „avensis“. Japanci su shvatili da se na Starom kontinentu automobili i dalje kupuju očima, zbog čega je razvoj jednog od vodećih modela D segmenta trajao čak 31 mesec, šest više od proseka. Takođe, predstavnici "Tojote" su priznali, s knedlom u grlu, da je prethodna, druga generacija "avensisa" bila dobra i pouzdana, ali i neprepoznatljiva na ulici.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

„Hjundai“ je svoju „i familiju“ proširio modelom ix55, kojim je zaokružio ponudu u SUV segmentu. Veći brat „tusona“ i „santa fea“ nastao je na platformi „verakruza“ sa severnoameričkog tržišta, koji je izmenama na ogibljenju (amortizeri i opruge) i upravljačkom sistemu prilagođen evropskim putevima. „Hjundai ix55“ nudi mesto za sedam putnika (2+3+2), s tim da se poslednji, treći red sedišta u potpunosti može „upakovati“ u pod ogromnog prtljažnika.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

Najstariji pripadnik C segmenta „reno megan“ je posle punih šest godina dočekao svoju treću reinkarnaciju, koja je novinarima iz Evrope predstavljen početkom nedelje u Madridu. "Megan" u novu rundu beskrajne borbe u "golf klasi" ulazi bez kontroverznog zadnjeg dela u obliku "pačjeg repa", u automobilskom svetu više komentarisnog nego ponos Dženifer lopez. Vraćena su klasična peta vrata koja će opet zasmetati ljubiteljima ekstravagantnog. I, tako sve u krug.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

U trenutku kada svi moraju da imaju sve, „Audi“ je svoj petometarski ponos, model Q7 smanjio za 10 odsto i svetu je predstavio kompaktni SUV nazvan Q5, kao direktan odgovor „mercedesu GLK“ i „volvou XC 60“. Reakcija je dobrim delom bila usporena, jer se konkurentski BMW X3 „kotrlja“ još od 2003. godine. 

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.co.yu

Sportski sedani su želja dve trećine vozača koji se u poslednjem trenutku pred kupovinu, što zbog novca ili stvarnih potreba, odlučuju za neki drugi automobil. Na sedmodnevnom „Blicovom“ testu imali smo jedan od klasičnih predstavnika željene klase - „leksus IS 250“, s šestocilindričnim benzinskim motorom zapremine 2,5 litara i 208 KS.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.co.yu

„Mazda“ je pre mesec dana na Salonu u Parizu promovisala novi dizelski motor oznake 2.2 MZR-CD, koji će se ugrađivati u sva tri tipa karoserije "mazde 6". U Francuskoj smo tada od tehničara japanskog proizvođača dobili šture informacije da se radi o "najmodernijem dizel agregatu na tržištu", čije bi glavne karakteristike trebalo da budu "vrhunske performanse uz maksimalno smanjenu potrošnju goriva".

 (Dalje)

Preuzeto sa : Politika.rs

Novi Hjundaji „i 10” novo čedo korejske kompanije „i” generacije sasvim je pristojan gradski automobil, lak za vožnju, sa dosta mesta štedljiv i ekonomičan.

 (Dalje)

Preuzeto sa :Blic.co.yu 

Dok se Danijel Krejg i u nastavku franšize o Džejmsu Bondu šepuri u „aston martinu DBS“, njegova devojka je izabrala znatno manji, ekonomičniji, ali podjednako pouzdan auto - novi „ford ka“.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Politika.rs

Francuzi, a posebno dizajneri Renoa, pravi su majstori da naprave mali, štedljiv, udoban, spretan, ali nadasve neobičan i slikovit mali gradski automobil. Posle više od jedne decenije i proizvedenih 2.4 miliona primeraka, najmanji iz Renoove produkcije, tvingo, stigao je i kod nas sa istim gore pomenutim atributima da bi nastavio svoj put kroz srca mnogobrojnih zaljubljenika u gradske minijature.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.co.yu

"Opel" se posle "mante", "senatora", "askone", "kadeta" i "kalibre" oprostio od još jednog svog velikog imena "vektre", koju je na promociji u Salcburgu i zvanično zamenio novi model "insignija". Da "Opel" od limuzine srednje klase očekuje dosta videlo se na svakom koraku u rodnom gradu Volfganga Amadeusa Mocarta. Proizvođač iz Riselhajma uložio je malo bogatstvo da premijera i testiranja dugo ostanu u sećanju, pa zato i ne čudi da su novinari bili smešteni u luksuznom hotelu "Šlos Fušl".

 (Dalje)

Preuzeto sa: Blic.co.yu

"Leksus RX400h" je prvi luksuzni hibridni SUV na benzinsko-elektromotorni pogon i jedan je od retkih automobila kojem prosečna potrošnja goriva opada s ulaskom u gradsku gužvu. RX400h se pri malim brzinama ponaša kao električna "sudaraljka" u lunaparku. Avetinjski je tih, odnosno nečujan, a jedine šumove proizvodi kotrljanje točkova po putu.

 (Dalje)


Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs