Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Preuzeto sa : Blic.rs

"Opel" je pre 20 godina predstavio vuka u ovčjoj koži - "lotus omegu" u želji da ima veliki, porodični automobil sportskih performansi. Na oko ne prirodna saradnja "Opela" i "Lotusa" nije bila čudna za devedesete, jer su oba brenda tada bila u rukama "Dženeral motorsa".

 (Dalje)

Reklama


Preuzeto sa : Blic.rs  

Okrenite se oko sebe i pogledajte šta u vašem stanu, kancelariji, podrumu ili garaži nije proizvedeno u Kini. Nalepnice "Made in China" postale su sastavni deo naših života, bez obzira na to koliko se trudili da ostanemo okrenuti zapadu.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs  

Evropa je 1961. zabranila automobile sa takozvanim samoubilačkim vratima koja su, kao što ime kaže, dovodila do niza nesrećnih slučajeva. Da pojasnimo, u pitanju su bila vrata sa zadnjim otvaranjem, pričvršćena pozadi, a ne za centralni B stub. Nesavršenost automobila tog vremena dovodila je do iznenadnog otvaranja vrata u toku vožnje i ispadanja putnika sa zadnjeg sedišta.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Kurir-info.rs

Dolazeće generacije automobila, po nepisanom pravilu, za klasu su bolje od prethodnih. Ali nova „opel meriva“ krši tradiciju i za najmanje dva koplja ide napred. Na svetskoj premijeri u Hamburgu brzo smo se uverili da je reč o vozilu kojem je teško pronaći manu. „Meriva“ blešti već na parkingu.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

"Mazda" je 1989. godine sprečila da otvoreni sportski dvosedi dožive sudbinu dinosaurusa. Izumiranje automobila popularnih 60-ih godina prošlog veka zaustavljeno je na Salonu u Čikagu, gde je predstavljena "mazda MX-5".

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

„Sitroen“ se u 91-godišnjoj istoriji nikada nije plašio eksperimentisanja, što je i dokazao legendarnim modelima „ajkula“ i „spaček“. Francuski proizvođač sa svakim automobilom želi da se razlikuje od konkurencije i, najčešće, uspeva u tome.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

Krosoveri su za šest godina prešli put od automobila bezimenog segmenta do danas najtraženijeg modela na svim svetskim tržištima. Marketinški stručnjaci su na pravi način, u jednoj reči, predstavili atraktivan proizvod stvoren na šasiji klasičnog automobila, koji nije karavan, ali nudi obilje prostora u kabini i prtljažniku, sa povišenim klirensom i pozicijom sedenje i skromnim "off-road" pedigreom.

 (Dalje)

Reklama


Preuzeto sa : Blic.rs

Izračunajte - 45 minuta od kuće do posla i isto toliko u povratku, puta pet dana? Sedam i po sati. Puta 52 nedelje? U svakom slučaju, previše vremena provodimo u automobilu koji, da se ne lažemo, biramo na osnovu izgleda i boje. Zato i ne čudi da 80 odsto vozača u Nemačkoj misli da njihov BMW ima pogon na prednje točkove?!

 (Dalje)

Preuzeto sa : Politika.rs

Kada danas neko kaže džip, obično misli na sve velike terence, krosovere, luksuzne ili manje luksuzne, raznih marki i mogućnosti da savlađuju prepreke po teško prohodnim terenima. Ali, nije sve što liči na džip i - jeep!

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

"Hjundai" je punih šest godina čekao da neupadljiv, ali prodavan kompaktni SUV "tuson" zameni novim modelom. U Frankfurtu je tako prošle godine predstavljen "hjundai ix35" za koji Korejci ipak kažu da nije tipičan "tusonov" naslednik, već da se radi o potpuno novom automobilu.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

"Reno" je uzeo savremen dizajn, prostran enterijer i proverenu tehnologiju i upakovao ih u proizvod sa pristupačnom cenom i etiketom "fluens", koji jeste, ali i nije naslednik druge generacije "megana sedan". Gde je nastala zabuna?

 (Dalje)

Preuzeto sa : Politika.rs

Najmanji krosover iz Minhena predstavlja idealnu kombinaciju snage, brzine, dobrog ležanja i niske potrošnje

 (Dalje)

Preuzeto sa : Politika.rs

Mazdin SUV dobio još lepše lice, ali i dizel agregat zapremine 2.2 litra i 173KS.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Politika.rs

U odnosu na prethodnu generaciju novi motor umesto 1.9 litara ima zapreminu 1.6 lit. ali istu snagu - 105 ks i mirniji rad

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

Sa sunčanim decembarskim vremenom, plažom i morem u pozadini svaki automobil može da bude lep i poželjan. Dobro, možda ne baš svaki, ali s novim „ševrolet sparkom“ nema promašaja.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

Korejci nastavljaju da polako i mudro osvajaju zahtevno evropsko tržište. Na početku su igrali na kartu povoljne cene, dve-tri hiljada evra niže od konkurencije. Zatim su poboljšali kvalitet izrade i pouzdanost, dodali su, revolucionarno, sedmogodišnju garanciju i bogatu serijsku opremu, da bi na kraju red došao i na izgled.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Politika.rs

Vodeći svetski proizvođači nisu ostali bez odgovora na sve oštrije normative EU u vezi emisije štetnih gasova. Pored sve intenzivnijeg razvoja hibridnih, kao i modela na alternativna goriva, u auto industriji je već duže vreme prisutna i tendencija smanjenja potrošnje odnosno emisije izduvnih gasova kod benzinskih i, naročito, dizelskih agregata.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

“Dačija” je “sanderom” pokazala da “logan” nije bio “lucky shot” već da su Evropljanima stvarno potrebni jednostavni i povoljni automobili, lagani za održavanje. “Sandero” se ekspresno probio do kupaca, međutim izostao je bum među mlađim vozačima, koji su tražili nešto više.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Politika.rs

Malo SUV, malo miniven, malo karavan, malo hečbek. Poslednji izdanak renomiranog francuskog proizvođača iz Sošoa, uspeva da pod jednim krovom objedini gene iz čak četiri različite kategorije automobila. Dakle, pežo 3008 nastupa kao istinski krosover i tu dileme nema.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Politika.rs

U današnje vreme automobilski proizvođači neretko trpe osude zbog konvencionalnog pristupa u dizajniranju modela, a kritičari najčešće upućuju zamerke kako novi automobili sve više liče jedni na druge. Ipak, da konstruktorskoj mašti, ali i hrabrosti, nije došao kraj pokazuje najnoviji model iz Škodine produkcije - jeti. Nedavno je stigao na naše tržište, pa smo sa velikom dozom znatiželje preuzeli reprezentativni primerak na test.  

 (Dalje)


Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs