Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Preuzeto sa : Kurir-info.rs

Ne bi bilo pristojno reći da je to samo automobil. "Sitroen" je zapravo napravio još jedno remek-delo. Automobilska planeta može da slavi jer je dobila novu skulpturu na četiri točka. Model "C3 pikaso" smelim stilom govori da nastavlja put slave serijama s oznakama imena slavnog slikara. Redakcija Kurira imala je priliku da izuvijanim putevima Katalonije, po brdima u okolini Barselone testira ovaj elegantni model.

 (Dalje)

Reklama


Preuzeto sa : Blic.rs

„Ford“ je u 33 godine prodao više od 12 miliona „fijesti“, ali je tek s modelom poslednje generacije zaigrao na kartu atraktivnog izgleda. Razlog je jednostavan, 1976. i 2009. nemaju dodirnih tačaka kada je shvatanje dizajna u pitanju.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Politika.rs

Novi golf VI po spoljašnjem dizajnu veoma malo se razlikuje od svog prethodnika i nema ničeg revolucionarnog, ali je vidljivo da je svaki detalj iskorak napred za ostanak na vrhu u klasi.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Kurir-info.rs

Kada se kaže da je automobil namenjen istočnoevropskom tržištu, to podrazumeva da mora da bude pouzdan i dugotrajan, treba da ima gepek i bude prostran, a zbog naše putne infrastrukture neophodno je da bude ojačan s donje strane. Nije obavezno da bude previše lep i, što je najvažnije, ne sme puno da košta. Kada bi ovo bile kolone kviza "Slagalica", rešenje asocijacije bilo bi "reno talija", koji je bio na testu Kurira.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

„Hjundai“ je izabrao najbolji trenutak da predstavi svoj potpuno novi model u segmentu gradskih automobila nazvan i20. Globalna kriza je povećala potražnju za malim, ekonomičnim vozilima, jeftinim za održavanje. Kada se na sve dopiše i petogodišnja garancija i povoljna cena, onda naslednika "geca" čeka lepa budućnost.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

Nova „honda džez“ je klasičan primer da rešenje koje prolazi kod kupaca ne bi trebalo menjati. Mali gradski automobil zvučnog imena od predstavljanja 2001. godine prodat je u više od dva miliona komada, jer je svakodnevnim korisnicima ponudio upravo sve ono što im je bilo potrebno: prostranu i fleksibilnu unutrašnjost, kompaktne dimenzije, pouzdanost i štedljive motore.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

„Dačija“ je još od 2004. godine i lansiranja „logana“ postavila standarde u klasi takozvanih lako priuštivih automobila koji vam nude tačno onoliko koliko ste i platili. Za uloženi novac dobićete sve što je potrebno za prijatnu vožnju i, najvažnije, nećete se osećati prevareno.

 (Dalje)

Reklama


Preuzeto sa : Blic.rs

"Reno“ je odlučio da izvuče maksimum iz trećeg generacije „lagune“ i logičnim redom je posle limuzine i karavana na ulice „izbacio“ i kupe, rešenje od kojeg je francuski proizvođač odustao još gašenjem legendarnog „fuega“.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

Širom planete, od pojavljivanja 2003. godine, prodato je više od dva miliona „mazdi 3“. Praktično, svaki treći „Mazdin“ automobil je „trojka“ čiju smo drugu generaciju ekskluzivno testirali u okolini imanja Sa Tore na Majorki. U rukama smo imali predprodukcijske modele, koji će se samo u nijansama razlikovati od serijskog.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

„Tojota“ je, i pored finansijskog minusa na kraju prošle godine koji je prvi od postojanja ove firme, za 2009. pripremila po šest noviteta i redizajniranih modela. Već smo imali priliku da za „Blic“ testiramo treću generaciju „avensisa“ i podmlađeni „hajlaks“, kojima se na srpskom tržištu od utorka pridružio i osveženi „jaris“, najprodavaniji „Tojotin“ automobil u Evropi.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

Inženjerima „Renoa“ ideja o „laguni GT“ mora da se rodila dok su svakodnevno putovali francuskim superbrzim vozom TGV (rekordna brzina 574,8 km/h). Sistem upravljanja na sva četiri točka patentiran je još osamdesetih godina („honda prelud“, „mazda 626“ i „mazda MX6“), ali je brzo napušten kao skup, prekomplikovan i za to vreme, u tehnološkom smislu, nedostižan.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

„Mercedes“ je u svet kompaktnih terenaca zakoračio modelom GLK nastalim na platformi karavanske verzije nove C klase. Proizvođač iz Štutgarta čekao je punih pet godina da na izazov zvani BMW X3 odgovori „kutijastim“ 4,525 metara dugačkim automobilom koji izgledom prkosi dizajnerskom trendu modernih SUV-ova.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Politika.rs

Luksuzni terenac iz Kine, CEO sa Micubišijevim motorom i donjim postrojem, mnoštvom opreme, kožom i automatskom klimom, staje samo 19.990 evra.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

Šef dizajnera „Tojote“ Takaši Jamamoto prevezao je 5.000 kilometara kroz Evropu kako bi razumeo potrebe kupaca pre nego što je seo za kompjuter i počeo da stvara novi „avensis“. Japanci su shvatili da se na Starom kontinentu automobili i dalje kupuju očima, zbog čega je razvoj jednog od vodećih modela D segmenta trajao čak 31 mesec, šest više od proseka. Takođe, predstavnici "Tojote" su priznali, s knedlom u grlu, da je prethodna, druga generacija "avensisa" bila dobra i pouzdana, ali i neprepoznatljiva na ulici.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

„Hjundai“ je svoju „i familiju“ proširio modelom ix55, kojim je zaokružio ponudu u SUV segmentu. Veći brat „tusona“ i „santa fea“ nastao je na platformi „verakruza“ sa severnoameričkog tržišta, koji je izmenama na ogibljenju (amortizeri i opruge) i upravljačkom sistemu prilagođen evropskim putevima. „Hjundai ix55“ nudi mesto za sedam putnika (2+3+2), s tim da se poslednji, treći red sedišta u potpunosti može „upakovati“ u pod ogromnog prtljažnika.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

Najstariji pripadnik C segmenta „reno megan“ je posle punih šest godina dočekao svoju treću reinkarnaciju, koja je novinarima iz Evrope predstavljen početkom nedelje u Madridu. "Megan" u novu rundu beskrajne borbe u "golf klasi" ulazi bez kontroverznog zadnjeg dela u obliku "pačjeg repa", u automobilskom svetu više komentarisnog nego ponos Dženifer lopez. Vraćena su klasična peta vrata koja će opet zasmetati ljubiteljima ekstravagantnog. I, tako sve u krug.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

U trenutku kada svi moraju da imaju sve, „Audi“ je svoj petometarski ponos, model Q7 smanjio za 10 odsto i svetu je predstavio kompaktni SUV nazvan Q5, kao direktan odgovor „mercedesu GLK“ i „volvou XC 60“. Reakcija je dobrim delom bila usporena, jer se konkurentski BMW X3 „kotrlja“ još od 2003. godine. 

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.co.yu

Sportski sedani su želja dve trećine vozača koji se u poslednjem trenutku pred kupovinu, što zbog novca ili stvarnih potreba, odlučuju za neki drugi automobil. Na sedmodnevnom „Blicovom“ testu imali smo jedan od klasičnih predstavnika željene klase - „leksus IS 250“, s šestocilindričnim benzinskim motorom zapremine 2,5 litara i 208 KS.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.co.yu

„Mazda“ je pre mesec dana na Salonu u Parizu promovisala novi dizelski motor oznake 2.2 MZR-CD, koji će se ugrađivati u sva tri tipa karoserije "mazde 6". U Francuskoj smo tada od tehničara japanskog proizvođača dobili šture informacije da se radi o "najmodernijem dizel agregatu na tržištu", čije bi glavne karakteristike trebalo da budu "vrhunske performanse uz maksimalno smanjenu potrošnju goriva".

 (Dalje)

Preuzeto sa : Politika.rs

Novi Hjundaji „i 10” novo čedo korejske kompanije „i” generacije sasvim je pristojan gradski automobil, lak za vožnju, sa dosta mesta štedljiv i ekonomičan.

 (Dalje)


Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs