home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA


Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Kada je Toyota predstavila drugu generaciju modela Tundra pre šest godina, mnogi su mislili da će japanski gigant pokoriti američke proizvođače vozila i u klasi većih pickupa.

 (Dalje)



Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Ne baš tako davno, da vam je neko rekao da će Ford da ponudi masku sa Aston Martina na svom subkompaktu Fiesti, verovatno bi se samo nasmejali i rekli da tako nešto nikada ne bi postalo realnost.

 (Dalje)

Test "Novosti": „Mercedes E klase 220 CDI blu efišnsi“ - „Mercedesovi“ stručnjaci tvrde da su napravili najbolju „E klasu“ do sada. Još efikasniji motori i sistemi za pomoć tokom vožnje

 (Dalje)

Preuzeto sa: Superauto.rs

Do pre samo desetak godina, automobilski segmenti gotovo da su bili jasno definisani, te je bilo moguće vrlo lako napraviti razliku između klasičnih, putničkih automobila, porodičnih monovolumena, poslovnih limuzina, sportskih automobila, luksuznih SUV-a i “terenaca” kao radnih mašina...

 (Dalje)

Druga generacija Kijinog „hečbeka“ sa troja vrata pleni dopadljivim izgledom, istovremeno ne zapostavlja karakteristike kao što su prostranost i opremljenost, a pre svega odnos cene i kvaliteta

 (Dalje)

Estetskim izmenama češka kompanija je produžila život popularne poslovne i porodične limuzine, koja je zadržala poznate prednosti poput kvaliteta i prostranosti, a na spisak je sad dodat i dopadljiv dizajn

 (Dalje)

Reporteri "Novosti" za volanom prelepog "Opelovog" aduta - "astre GTC". Pod haubom motor od 180 KS. Krivine "guta". Dizajn za čistu "desetku"

 (Dalje)

Preuzeto sa: Superauto.rs

Da je rumunska Dacia prestala da bude marka koju kupuju isključivo oni kojima je neophodan najpristupačniji novi automobil, to je sada već više nego očigledno, naročito nakon solidnog uspeha i na zapadnoevropskim tržištima, gde je ponuda daleko bogatija, a prosečni životni standard takav da omogućava kupovinu i znatno prestižnijih marki.

 (Dalje)

Ukrštanjem osobina karavana i klasičnog sedana nastala je serija tri u „gran turizmo” verziji, spremna da zadovolji potrebe čak i najprobirljivijih kupaca

Ovaj tekst je nekako najlogičnije početi pitanjem – koliko modela na osnovi serije tri trenutno nudi BMW? Dobro razmislite, ali najverovatnije ćete pogrešiti. Tačan odgovor je – sedam!

 (Dalje)

Da li verzija sa petora vrata Audijevog modela „A3“ donosi nešto suštinski novo ili su, ipak, u pitanju samo nijanse, praktične potrebe i lične preferencije?

 (Dalje)

Nakon tretmana u AMG-u elegantni kupe sa četvora vrata dolazi u vrhunskom izdanju, sa V8 biturbo agregatom i metalnom konjicom koja broji 525 „grla“, što obećava sasvim drugačiju, sportsku narav dostojnu renomea „trokrake zvezde“

 (Dalje)

Preuzeto sa: Superauto.rs

Kada se spomene ime grada Hirošima, gotovo trenutna asocijacija svakako jeste nuklearna bomba pod ne baš prikladnim imenom “Mali dečak” (“Little Boy”), koja je 6. avgusta sada već davne 1945. godine bačena na pomenuti grad, i time postala ušla u knjige kao prvo upotrebljeno nuklearno oružje u istoriji ljudske rase... nažalost!  Međutim, Hirošima je boljim poznavaocima automobilizma poznata i zbog nečeg drugog, mnogo pozitivnijeg i boljeg.

 (Dalje)

Predstavljamo novi "reno fluens". Moderniji, elegantniji izgled i još ekonomičniji "zeleni" motori. Najjeftiniji "dizelaš", 1.5 DCI, troši u proseku samo 4,4 litra goriva, a košta 14.490 evra

Dizajneri "Renoa" uspeli su da udahnu novi život "fluensu", koji nam sada stiže još robustniji i, istovremeno, još elegantniji nego prethodna verzija.

 (Dalje)

Test "Novosti": "Dajmlerovo" vozilo "smart" sve češće i na ulicama srpskih gradova. Teško da postoji pogodnije vozilo za svakodnevno provlačenje zakrčenim ulicama

Mercedesov mini-automobil "smart" sve češće je prisutan i na ulicama srpskih gradova, koji i na taj način "prate trend" koji već godinama unazad vlada u najvećim evropskim metropolama.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Ljubiteljima Forda ime Holman Moody mnogo znači

Ovaj legendarni tim su 1957. godine osnovala dva ljubitelja auto sporta, John Holman i Ralph Moody, a nakon početničkog dokazivanja uglavnom po off-road takmičenjima, Holman Moody dobija ugovor sa Fordom za proizvodnju automobila za NASCAR tokom ranih 1960ih godina.

 (Dalje)


«Prethodni   1 2 3 ... 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 ... 108 109 110  Sledeći»