Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama


Toliko dugo ocekivani ( i kod kupaca i kod prodavaca Fiata ) novi Fiat C segmenta sa starim-novim imenom Bravo, konacno je danas svetskoj javnosti predstavljen i zvanicno na promociji za novinare iz celog sveta ( njih preko 1000 ) i to na domacem terenu, u Rimu. Naslednik neuspesnog prethodnika Stila, bas zato da bi se napravio ostar raskid sa tim modelom, donosi izuzetno svez i atraktivan dizajn koji je istovremeno i sportski dinamican i elegantan mada ga mnogi zbog slicnosti sa uspesnim Grande Puntom vec nazivaju Grande Grande Punto. To naravno nije nista lose posto Grande Punto vazi za izuzetno uspeo i privlacan model u svom segmentu koji celu grupaciju Fiat izvlaci iz krize u kojoj je prethodnih godina tavorio. Jedan od razloga Fiatovih problema je upravo i neuspeh modela Stilo dakle modela koga Bravo nasledjuje.

 

 (Dalje)

Reklama


 


O novoj Skodi Fabiji smo ranije vec pisali i objavili 2 tada dostupne zvanicne slike spoljasnjosti a evo sada nekoliko novih fotografija ukljucujuci i unutrasnjost. Usput ponavljamo sta smo tada napisali o novoj Skodi :
"Evo konacno i prvih fabrickih fotografija nove Fabie cija se promocija ocekuje na salonu u Zenevi u martu 2007. godine. Kao sto se sa slika vidi dizajnerski uzor joj predstavlja novi Roomster ( koliko je to dobro pokazace vreme ) sto je bilo za ocekivati i sto se dalo nasluti po svim onim spijunskim slikama maskiranog modela proteklih meseci. Stari model, prodat u preko 1,5 miliona primeraka, dobija dakle dostojnu zamenu. Nova Fabia je naravno porasla kako je to vec obicaj u ovoj klasi u proteklih nekoliko godina. Dimenzije su sada DxSxV 3992mmx1642x1498mm tako da ne cudi da se u Skodi hvale najvecim prostorom za glavu i noge za putnike pozadi. Unutrasnjost je napredovala kako estetski (mogucnost novih kombinacija boja u kabini) tako i kvalitativno. Moguca je doplata sa pripremu GSM telefona sa Bluetooth konekcijom i eksterne konekcije za MP3 player i iPod i sl. Prtljaznik obuhvata 300 litara odnosno 1163 litra kada se obori zadnja klupa. Podrazumeva se da su u Skodi uradili mnogo na poboljsanju aktivne i pasivne bezbednosti, voznih osobina, komfora sto ce uz prihvatljivu cenu biti najveci aduti nove Skode. Paleta motora obuhvata 4 benzinca i 3 dizelasa. Benzinci su 1,2 HTP sa 44Kw sledi 1,2 12v HTP sa 51Kw, pa 1,4 litarski 16v sa 63Kw i 1,6 litarski 16v i 77 Kw. Dizelasi su 1,4 litarski Tdi PD sa 51Kw i 59Kw i najjaci 1,9 Tdi sa 77Kw. Takodje Skoda nudi i novu 6-stepenu automatsku Tiptronic transmisiju uz doplatu. Treba napomenuti da kada pocne prodaja nove Fabie u ovoj hatchback verziji odmah posle premijere u Zenevi nece prestati i proizvodnja sadasnjih sedan i kombi varijanti". U nastavku sledi jos nekoliko slika.

 (Dalje)

Logan MCV na probnim voznjama u Italiji upravo testiraju novinari iz celog sveta, a prodaja u Srbiji pocinje krajem februara ili pocetkom marta. Precizna cena se jos ne zna ( pominju ce cifre oko 9000 evra ) a kako je ovaj auto ( sa razlogom) izazvao veliko interesovanje kod nasih kupaca prenosimo (delimicno skracen) tekst o ovom automobilu sa hrvatskog sajta Autonet.hr.

"Početno nepoverenje prema automobilu koji se zove Dacia čini se da je potpuno nestalo. Logan je sada doživeo manji redizajn, a na njegovim temeljima je nastao automobil moderne koncepcije predstavljen u Parizu kao MCV (Multi Convival Vehicle). Auto se već od oktobra prodaje u Rumuniji, a početkom ove godine pojaviće se na svim važnim evropskim tržištima.  (Dalje)

Pre neki dan pojavile su se slike konacnog izgleda nove Mercedesove C klase ali naravno nezvanicne, koje su ko zna kako procurele u javnost kroz Mercedesovu brosuru namenjenu dilerima. Od danas medjutim tajni vise nema. Ovo su zvanicne slike Mercedesa C klase nove generacije ( fabricki kod W204 ). Ekskluzivne fotografije su pred vama, a koje se kao virus sire internetom pa ih tako i mi prvi u Srbiji objavljujemo. Za pocetak spremna je limuzinska varijanta a u septembru, na salonu u Frankfurtu, stize i karavan sa tradicionalnom Mercedesovom oznakom- model T. Sport Coupe medjutim, stize tek 2010. godine. Planira se i AMG C63 varijanta sa 6,2 litarskim V8 motorom i 450KS. Kao sto se vidi, kao dizajnerski uzor je posluzila veca i luksuznija S klasa s tim sto sve verzije nove C klase nece imati isti prednji gril vec ce se zavisno od varijante opreme odlikovati i razlicitom prednjom maskom. Skuplje Avantgarde i ( buduca AMG ) verzije imace masku sa povecom trokrakom zvezdom u centru a "jeftinije" verzije poput paketa opreme Classic i Elegance, imace klasican prednji gril sa horizontalnim linijama i znakom Mercedesa na haubi. Ukratko izgled tih skupljih varijanti je slican izgledu Mercedes CL coupe-a a jeftinije vise nalikuju S klasi. Naravno novi dizajn nije sve sto C klasa donosi. Iz Mercedesa porucuju da su sa test vozilima presli preko 24 (!) miliona kilometara da bi C klasa bila u vrhu svoje srednje klase ( konkurenti Audi A4 i BMW 3 pre svega ) u pogledu udobnosti, bezbednosti, voznih osobina, koriscenja novih tehnologija... Sa povecanom duzinom i medjuosovinskim rastojanjem, stvorili su se uslovi za povecani komoditet na zadnjim sedistima. Slicnan dizajn nije jedino sto "C" povezuje sa S klasom. Sa veceg modela su preneti, pre svega, elektronski bezbednosni sistemi, koji ispravljaju greske vozaca. U cilju povecanja bezbednosti, sve verzije C klase su serijski opremljene sa ESP-om, sistemom za elektronsku kontrolu stabilnosti. U poredjenju sa prethodnikom, dimenzije su naravno povecane ali ne drasticno. Duzina je narasla za 55mm ( sada ukupno 4580mm ), sirina za 42mm a medjuosovinsko rastojanje za 45mm i iznosi 2760mm. Povecana je i zapremina rezervoara sa 62 na 66 litara. Uz sve to i prtljaznik je veci za 20 litara pa sada zapremina istog iznosi 475 litara ( sto je vise za 15 litara u odnosu na BMW 3 i Audi A4 ). Paleta motora obuhvata za sada sledece agregate :    

-C180K 156KS i 230Nm (pre 143KS)
-C200K 184KS i 250Nm (pre 163KS)
-C230 V6 204KS i 245Nm
-C280 V6 231KS i 300Nm
-C350 V6 272KS sa 7-G automatskom transmisijom
-C200 CDI 136KS i 270Nm (pre 122KS)
-C220 CDI 170KS i 400Nm (pre 150KS)
-C320 CDI 224KS i 510Nm

U Mercedesu isticu da su uprkos povecanju snage ( za 13% ) ova 4 motora, uspeli da ostvare manju potrosnju za 6%. Tako sada dva manja dizelasa tj. C200 ( potrosnja smanjena sa 6,4 na 6,1 litar ) i C220 sa rezervoarom od 66 litara sada imaju autonomiju od 1000 km. Jos mozda interesantan podatak o kolicniku otpora vazduha koji kod nove C klase iznosi odlicnih Cw 0,27. Prodaja pocinje posle salona u Zenevi, dakle od marta nadalje i to po ceni od 37400 evra za baznu verziju sto je samo 500 evra skuplje u odnosu na dosadasnju cenu. Uz napomenu da cena vazi za zapadnu Evropu. U nastavku jos nekoliko slika. 

 

 (Dalje)

U Japanu je predstavljen potpuno novi mali model Daihatsua, specijaliste za proizvodnju manjih gradskih automobila namenjenih prenatrpanim ulicama japanskih metropola. Daihatsu, inace u vlasnistvu mnogo poznatije Toyote, promovise novu i to vec sedmu po redu generaciju svog malise, modela Mira, a koji se u Evropi prodaje pod imenom Cuore.

 (Dalje)

U Jaguaru su odlucili da jos jednom, zaista po poslednji put, obnove svoj aktuelni model S-type iako su vec najavili i njegovog naslednika sa novim imenom XF. Ocigledno da se novi XF nece pojaviti bas tako brzo kao sto se mozda ocekivalo cim su se u Jaguaru tj. Fordu odlucili na usavrsavanje sadasnjeg modela. Doterivanje je ipak vise ograniceno na spoljasnji i unutrasnji dizajn i visi stepen serijske i opcione opreme nego na temeljito tehnicko usavrsavanje. To ce ipak biti zadatak novog XF-a. I sta donosi restilizovani S-type?

 (Dalje)

Konacno evo i zvanicnih slika nove Toyote Auris, koja zamenjuje hatchback varijantu Corolle. Limuzinska verzija ce se i dalje zvati Corolla cija je 10. generacija imala svoju evropsku premijeru pre nekoliko dana na salonu u Helsinkiju. A za neki dan na predstojecem salonu u Bolonji ( 7. do 17. decembra ) i Auris ce imati evropsku premijeru. Evropsku jer se japanska varijanta Aurisa vec od oktobra prodaje u svojoj postojbini.

 (Dalje)

Reklama



«Prethodni   1 2 3 ... 78 79 80
Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs