Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Dok se ceka na sportsku Corsu OPC sa 180KS u Opelu su na salonu u Essenu ponudili poseban OPC line paket estetskog doterivanja ovog modela. Dakle fabricki tjuning u stilu VW-ovog R-line i Audijevog S-line-a, koji ukljucuje sportske branike napred i pozadi, pragove i povece alu felne.



Reklama


Sbarro GT8

1 Dec, 2006 - 22:53 Salon Komentari (0) comments  English

Svajcarski karoserista Sbarro, poznat po svojim originalnim kreacijama automobila,  ni ovoga puta nije izneverio ocekivanja. Na tuning salonu u Essenu predstavlja najnoviju kreaciju i to sportski auto GT8 na osnovi Ferrarija Modene Spider ali u drecavoj roze boji. Ako vec boja ne lici na Ferrari bar je motor od 400KS i dalje pravi Ferrarijev.



Salon u LA-u traje i Nissan naravno ne sme da fali. Najznacajniji novitet predstavlja coupe verzija Altime, jednog od najpopularnijih modela Nissana u SAD-u. Za razliku od Altime u sedan verziji, coupe je nesto kraci i laksi i ima tvrdje podeseno ogibljenje mada isto zadrzava prednji pogon. Paleta motora obuhvata 2 benzinca sa serijski uparenim rucnim menjacem sa 6 brzina dok je uz doplatu u ponudi i CVT automatik. Manji benzinac je 2,4 litarski  4-cilindras sa 175KS a veci je 3,2 V6 sa 270KS. I zasto uopste obracamo paznju na model namenjen samo SAD-u ? Zato sto je Renault vlasnik Nissana i zato sto su, navodno, vesti da Renault sprema buducu coupe verziju nove Lagune upravo na platformi ove Altime coupe, veoma pouzdane !



I maleni Chevrolet Spark je imao zapazenu ulogu na salonu u Pekingu. Za tu priliku u Chevroletu su spremili studiju na osnovi popularnog malisana sa izmenjenim dizajnom prednjeg i zadnjeg kraja. Treba reci da je za osnovu iskoriscena verzija, koja se u Evropi vise ne prodaje odnosno nekadasnji model Matiz. I dalje Spark svojim dimenzijama predstavlja pravo resenje za grad a da bi privukao posetioce salona a kasnije i kupce, primerak na salonu je atraktivno odeven u dvobojnu karoseriju pa sad u toj kombinaciji podseca na jedan jos poznatiji gradski model-Smart.  



TIANMA HERO

26 Nov, 2006 - 12:16 Salon Komentari (0) comments  English

Ovo vec postaje dosadno. Svaki tekst o kineskim automobilima neizbezno zavrsi sa konstantacijom o njihovoj slicnosti sa vec poznatim modelima raznih zapadnih ili dalekoistocnih proizvodjaca. Tako i ovaj primerak sa salona u Pekingu sa imenom Tianma Hero predstavlja kinesku verziju Kie Sorento na kojoj osim znaka na prednjoj masci i slova na zadnjem kraju nije promenjeno ama bas nista.



 Da kinezi kopiraju sve i svasta dokaz su i ove slike sa salona u Pekingu. Kompanija Great Wall ( bas originalno ime za firmu iz Kine) ocigledno je uzor za svoj novi mali auto GW Peri (gornje slike) pronasla u Fiatovoj Pandi. Bezobzirna kradja tudjeg rada tu se nije zaustavila pa se na automobilu nalaze i detalji Nissana Note (zadnji kraj)  i Mitsubishijevog aktuelnog modela Outlander (prednji kraj) . Evo i nekoliko tehnickih podataka o kineskoj Pandi ( da ne bude zabune rec je o automobilu a ne zivotinji) . U duzinu od 3548mm i 2299mm medjuosovinskog rastojanja kinezi su spakovali motor ( smesten napred i pogoni prednje tockove) od 1342 kubika i 65 Kw snage pri 6000 obrtaja u minuti. Auto je tezine 981 kg dok je prtljaznik 206 litara. Model je registrovan za 4 putnika a po navodima fabrike zadovoljava euro IV norme. I drugi prototip ove kineske firme sa nazivom Florid ( jos mu samo slovo A fali pa da pomislimo da su i ime ukrali i to od Zastave) je cista kopija Toyotinog modela Ist ili Sciona Xa, kako se model zove u SAD-u mada prednja svetla neodoljivo lice na malu Toyotu Aygo. Podaci za ovaj model su: duzina 3907 mm, rastojanje medju osovinama 2368mm, volumen prtljaznika 330 litra , a tezina zavisno od verzije od 1050 do 1080 kg. Model  je registrovan za petoro, a ugradjivace se tri motora. Npr. najjaci od 1498 kubika ima 74 Kw najvece snage pri 5600 obrtaja, a po tvrdnji fabrike i ovaj motor zadovoljava euro IV norme. Great Wall na salonu u Pekingu predstavlja jos i model   

Cool Bear, jos jednu kopiju ovoga puta Sciona Xb.Evo nekoliko podataka i za ovaj model duzine 3951 mm i medjuosovinskog rastojanja od 2499 mm. I u ovaj model Great Wall uradjuje 3 motora, a kao i kod Florid-a najjaci je onaj od 1498 kubika i 74Kw snage. Auto je registrovan za 5 osoba i buduci da je najveci od sva 3 modela i kockastog oblika, najveci mu je i prtljaznik pa volumen istog iznosi okruglih 600 litara. Tezina, zavisno od verzije iznosi od 1125 do 1155kg.



Kineski kombi , Jianghuai Ruifeng, na slikama sa salona u Pekingu, nije nista drugo do malo promenjeni Hyundai H1 sa kineskim detaljima tek da se razlikuje od originala. Kinezi se tu nisu zaustavili pa je zadnji kraj kopija Nissanovog modela Elgrand. Motor od 2,4 litre. Drugi model iste fabrike, Rein, je samo usminkani stari model Hyundai-a Santa Fe.



Reklama


LIFAN 520

25 Nov, 2006 - 16:21 Salon Komentari (6) comments  English

Ovo je Lifan 520, jos jedna zanimljiva limuzina iz Kine, koja i na salonu u Pekingu privlaci poglede posetilaca iako je model predstavljen prvi put prosle godine. Dizajn je delo firme TJ Innova. Osim limuzine u ponudi je i kombi-limuzina sa 5 vrata. To je vec cetvrti kineski auto napravljen na platformi kineskog Citroena ZX-Fukang, a proizvodi ga fabrika Lifan dosad poznata samo po proizvodnji motocikala iz grada Chongqing. Medjuosovinsko rastojanje iznosi 2540mm, a pokrece ga, (pazite ovo!) BMW-ov tritec motor.



LIEBAO UU CT3

24 Nov, 2006 - 15:17 Salon Komentari (0) comments  English

Ovo je jedna originalna kineska vizija manjeg pick-up vozila, koja vise naginje zenskim vozacima, pardon vozacicama. Model sa imenom UU CT3 predstavlja atraktivni i zaista zanimljivi proizvod kineske auto industrije i pokazuje potencijal ove fabrike, zato je zaista steta sto nema planova za serijsku produkciju. Posebno su zanimljiva vrata automobila sa okvirom druge boje, u ovom slucaju zute, cime je ovaj prototip na salonu u Pekingu privukao veliki broj posetilaca.



HUANGHAI CUV

23 Nov, 2006 - 13:16 Salon Komentari (0) comments  English

Evo jos jedne kineske firme i jos jedne kopije uspesnih postojecih modela drugih fabrika. Na slici sa Pekinskog salona je Huanghai CUV, kineska mesavina aktuelnog Hyundaia Santa fe ( napred ) i Kie Sorento od koje su prekopirani bokovi i zadnji kraj. Dokle vise tako? To su pomislili i u Hyundai-ju pa se sprema tuzba za zastitu autorskih prava tj. dizajna. Ne treba zaboraviti da i Kia pripada Hyundai-ju.



Beijing Benz-Daimler corporation je poceo sa proizvodnjom modela BJ2022 Brave Warrior namenjenog kineskoj armiji. Izlozeni primerak na salonu u Pekingu je imao ugradjen 3,2 litarski turbodizel sa 136 KS. 



HUMMER H4

20 Nov, 2006 - 23:41 Salon Komentari (0) comments  English

Medju mnogim novim serijskim i koncept vozilima, koje GM sprema za januarski salon automobila u Detroitu, bice i koncept novog malog modela H4 priblizne velicine konkurentskog Jeepa Wranglera. Ovaj model ce biti manji od trenutno najmanjeg H3, a pojavice se u prodaji 2010. godine.



I Skoda se predstavlja na salonu u Pekingu, ali ne samo sa eksponatima, vec i kao lokalni proizvodjac. Naime Skoda ce uskoro zapoceti proizvodnju posebno pripremljene verzije modela Octavia u VW-om pogonu u Sangaju ( u pogonima Shanghai-VW). Na slikama kineska verijanta Octavije.



Ovo na slici nije dobro poznati Peugeot 206 vec njegova kineska varijanta koja se proizvodi u Citroenovoj kineskoj fabrici Dongfeng pod imenom Citroen C2. Ovaj automobil nema nikakve veze sa istoimenim modelom Citroena u Evropi vec predstavlja poseban model samo za kinesko trziste. Dakle ovde se ne radi ni o kakvoj kopiji uspesnog modela vec o projektu grupacije PSA (Peugeot i Citroen) za osvajanje velikog kineskog trzista.



Cadillac je spremio novi model samo za prodaju na kineskom trzistu. Model sa nazivom SLS je napravljen iskljucivo za kineze, a zasniva se na poznatom STS modelu koji Cadillac vec prodaje u SAD-u.Od svog brata, SLS se razlikuje pre svega u duzini, koja je veca za 100mm a to ce osetiti putnici na zadnjim sedistima. Ono sto je posebno zanimljivo i sto pokazuje rast i jacinu kineskog trzista jeste da ce se SLS i proizvoditi u Kini i to u pogonima GM-a u Sangaju. Motori koji su na raspolaganju su 2.8 V6, 3.6 V6 i perjanica game 4.6 V8 sa 320 KS.



Od gore na dole su Geely Fengyin, Chery A1 i Chery Fulwin II.

Od gore na dole su Changan Suzuki SX4 sedan, Roewe 750e i Jianghuai Vision2.

Ustvari evo nekoliko zivih slika sa salona u Pekingu, gde je predstavljen novi mali concept-car kineske fabrike. Ah, da. U proslom tekstu o ovom autu napisano je da ima 2 vrata ( na osnovu tada raspolozivih informacija i nejasne skice),  a sada se jasno vidi da ima cetiri , i to klizna koja su ustvari i najzanimljivi detalj na autu. Sam koncept , bar sa strane, neodoljivi lici na Suzukijev Splash koncept od pre neki mesec.



Evo i novih slika studije Neeza nastale u saradnji VW-a i kineskog Shanghai-VW-a. Da ponovim, auto je napravljen na platformi VW-a PQ35, koju VW koristi za Eos , a koja ce biti upotrebljena i za novi Scirocco, Tiguan a verovatno i za Audi Q5. Pripada klasi crossovera, a osim velicine je zanimljiv i zbog nacina otvaranja vrata.



DONGFENG D120

19 Nov, 2006 - 11:36 Salon Komentari (0) comments  English

Model na slici pokrece 2,4 litarski motor sa 137 KS i predstavlja neku mesavinu stilova Hyundai Coupea (prethodne genercaije) i Pontiaca Solstice-a. Jedan od interesantnijih detalja ovog kineskog koncepta jeste zadnji spojler na prtljazniku koji se pomera po visini.





Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs