Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Baton se vraća iz penzije – vozi u Monaku

Šampion Formule 1 iz 2009. godine Dženson Baton najverovatnije će voziti za Meklaren umesto Fernanda Alonsa na Velikoj nagradi Monaka, prenosi BBC. Alonso će propustiti trku u Kneževini da bi vozio Indijanapolis 500, uz kompletnu podršku Meklarena Honde.

Izvršni direktor Meklarena Zak Braun rekao je da britanski tim nije našao zamenu za Alonsa. Ali, ne postoji druga ozbiljna opcija pored Batona, koji ima ugovor sa Meklarenom kao rezervni vozač. Iako je prošle godine u Abu Dabiju najavio da je završio karijeru u Formuli 1, očekuje se da će voziti na ulicama Monte Karla, osim ukoliko se nešto nepredviđeno desi.

Britanac je prvo u septembru prošle godine najavio da će pauzirati jednu sezonu, da bi se vratio 2018. godine. Međutim, posle nekoliko nedelja je otkrio da razmišlja kao da završava karijeru, iako po ugovoru koji je potpisao ima obavezu da ‚uskoči‘ u Meklaren ukoliko Alonso ili Stofel Vandorne ne budu mogli da voze.

Baton je na zanimljiv način reagovao na vest da Alonso vozi na Indiju 500, objavivši tvit koji je glasio: „Zašto imam toliko propuštenih poziva?“.

S druge strane, Braun je na konferenciji za medije, na kojoj je predstavljen Alonsov plan, rekao da su pregovori oko zamene za dvostrukog svetskog šampiona u toku.

„Imamo nekoliko opcija, otkrićemo kakve kada budemo znali“, rekao je Braun.

Baton je tokom karijere upisao 15 pobeda, a jednu je ostvario u Monte Karlu, gde i živi, u svojoj šampionskoj sezoni 2009. godine.

Izvor: Sportklub.rs

Nikome nije jasna Alonsova odluka da propusti Monako

Vozač Meklarena Fernando Alonso objavio je da će učestvovati na trci Indijanapolis 500 umesto na Velikoj nagradi Monaka, što je poprilično iznenadilo njegove kolege iz Formule 1.

Vozač Mercedesa Luis Hamilton rekao je da on nikada ne bi propustio neku F1 trku, dok je Niko Hilkenberg, koji je osvojio trku 24 sata Le Mana 2015. godine sa Poršeom, rekao da njihove situacije nemaju mnogo sličnosti.

„U mom slučaju to je bilo mnogo drugačije. Nikada ne bih to uradio da sam morao da propustim neku trku Formule 1. Naravno da sam iznenađen kao i svi. Ne znam mnogo o Indiju, ali sigurno će biti to veliki izazov za njega. A on voli izazove“, rekao je Hilkenberg.

Roman Grožan, koji je izrazio želju za učešćem u NASKAR trci, rekao je da je on ipak u potpunosti posvećen Formuli 1.

„Ne bih to uradio. Uvek dajem 100 odsto sebe za svoj tim. Voleo bih da učestvujem u NASKAR trci, ali biti deo projekta kao što je Formula 1 i podići svoj tim na viši nivo je mnogo važnija stvar. Iznenađen sam što je on to uradio. Dobro je da neki vozač formule ode na tu trku, ali mogao je to posle završetka karijere u F1“, rekao je Francuz.

Alonsov bivši kolega iz Ferarija Felipe Masa takođe je bio iznenađen odlukom Španca.

„Ako bi odlučio da učestvuješ na trci kao što je to Niko uradio na Le Manu kada nije u toku F1 takmičenje, onda niko ne bi bio iznenađen. Ali zameniti trku Formule 1 za neku drugu je definitivno veliko iznenađenje“, zaključio je Brazilac.

Serhio Perez se složio sa ostalim kolegama da nikada ne bi propustio trku za Veliku nagradu Monaka, ali je dodao i da bi voleo da se takmiči van Formule 1.

„Voleo bih da odem na neku drugu trku. A Indi 500 je jedna od najvećih trka u godini“, rekao je Perez.

Izvor: Sportklub.rs

Montoja savetuje Alonsa: Pazi na gužvu

Dvostruki pobednik trke Indijanapolis 500 Huan Pablo Montoja definitivno je jedan od vozača koji najbolje može da posavetuje Fernanda Alonsa po pitanju toga šta može da očekuje tokom svog izleta u Indikar.

Alonso je u sredu objavio da će propustiti ovogodišnju Veliku nagradu Monaka da bi vozio na jednako prestižnoj trci koja se vozi sa druge strane okeana.

Montoja i Alonso su imali brojne duele od 2001. do 2006. godine, a Kolumbijac nema dilemu da će njegov veliki rival biti sjajan na legendarnoj stazi „Indijanapolis Motor Spidvej“.

„Fernando je maestralan vozač. Osećam vezu sa njim zbog toga kako smo se trkali kada smo vozili zajedno u Formuli 1“, rekao je Montoja za motorsport.com.

Kolumbijac je otkrio da je ponudio svoju pomoć vozaču Meklarena, a i javno mu je poručio na šta treba da obrati pažnju.

„Mora da nauči kako trkanje na ovalu funkcioniše, a posebno tehniku praćenja drugih bolida. Verujem da će biti odličan što se tiče podešavanja bolida, imaće dobar osećaj. Ali, druga velika stvar na Indiju je to da izbalansirate ono što vam je potrebno od bolida kada ste sami na stazi ili kada ste u gužvi, ponekad u velikoj grupi bolida. To je zanimljiv osećaj“, rekao je Montoja, „Želeće da ima malo podupravljanje, to će biti najveć prilagođavanje za njega, pošto vam je u Formuli 1 potreban savršeni balans i da se osećate slobodno u brzin krivinama. Na ovalu, to zaista ne želite. Biće sve u redu, on je veoma dobar i iskusan vozač“.

Na zanimljivo pitanje, da li će Alonsu biti lakši ulazak u prvu krivinu pri brzini od 370 kilometara na čas jer ima iskustvo vožnje na „Monci“, Montoja je rekao:

„Monca je veoma spora! Naravno, bićete brzi na pravcima, ali su krivine spore u poređenju sa Indijem. Ali, Spa i Silverston imaju veliki broj brzih krivina. Ove godine, zbog dodatnog prijanjanja kakvo imaju sadašnji bolidi Formule 1, brzine u krivinama su mnogo veće, tako da mu to neće biti problem. Ali, u Indiju se ne svodi sve na to kako se osećate kada ste sami, već kako se snalazite u gužvi“.

Izvor: Sportklub.rs

VN Bahreina: Spremite se za varnice

Prve dve trke ovogodišnjeg šampionata Formule 1 nisu nam pružile baš onoliko uzbuđenja koliko želimo, ali jesu mnogo veće brzine. Sezona se nastavlja predstojećeg vikenda Velikom nagradom Bahreina, pod reflektorima staze „Sakir“.

Pred početak akcije usred pustinje, Luis Hamilton i Sebastijan Fetel su izjednačeni na čelu generalnog plasmana. Vozač Ferarija je trijumfovao na otvaranju sezone u Australiji, dok je Britanac bio najbolji proteklog vikenda u Kini. Zbog toga se očekuje da će vozači koji između sebe imaju sedam titula voditi glavnu reč i u Bahreinu.

Ono što je sigurno jeste to da vozače na stazi „Sakir“ čekaju veoma visoke temperature, zbog čega se trka od 2014. vozi kao noćna. Od tada, Velika nagrada Bahreina, koja se vozi od 2004, postala je pravi spektakl, posebno zbog varnica kočnica, za koje je staza izuzetno zahtevna.

„Sakir“ se nalazi na oko 40 minuta vožnje od Maname i definitivno je najprljavija staza u kalendaru Formule 1. Razlog za to je jednostavan, a to je pesak, uprkos naporima organizatora da ga se reše barem tokom tri dana, koliko traje akcija u Bahreinu.

Staza je duga 5.412 metara, ima 15 krivina, a nedeljna trka brojaće 57 krugova. Najuspešniji vozač u poslednjih 12 izdanja na njoj je Fernando Alonso, koji ju je tri puta pokorio. Po dva trijumfa imaju Fetel, Hamilton i Masa, a nijedan od ostalih aktuelnih vozača nije osetio slast pobede na njemu.

Poslednjih dana, u centru pažnje se nisu našli vozači koji bi mogle da sustignu Alonsa po broju pobeda u Bahreinu, već sam Španac. I to zbog odluke da propusti jednu od najvećih trka sezone – Veliku nagradu Monaka, da bi vozio na legendarnom Indijanapolisu 500. Iako iz njegovog tima – Meklarena ističu da nisu odlučili ko će ga zameniti, poslednje informacije ukazuju da je izbor očekivano pao na Džensona Batona.

Što se tiče trke u Bahreinu, akcija na stazi počinje u petak u 13 časova prvim treningom, dok je drugi na programu četiri sata kasnije. Treći je zakazan za subotu od 14 časova, tri sata pre kvalifikacija. Treća trka ovogodišnjeg šampionata Formule 1 startuje u nedelju u 17 časova, a sve ćete moći da pratite u direktnim prenosima na Sport klubu 1.

Izvor: Sportklub.rs

Verlajn nije vozio zbog tri slomljena pršljena!

Vozač Zaubera Paskal Verlajn odgovorio je onima koji su ga kritikovali što je propustio prve dve trke sezone Formule 1 time što je otkrio koliko je ozbilje povrede doživeo.

22-godišnji Nemac je novinarima pred Veliku nagradu Bahreina, koja je na programu predstojećeg vikenda, rekao da je pretrpeo prelom tri grudna pršljena u udesu na Trci šampiona u Majamiju u januaru.

Verlajn je bio imobilisan u naredne četiri nedelje, zbog čega je propustio važan deo fizičkih priprema za ovogodišnji šampionata.

Tokom testiranja na stazi „Katalunja“ nije kompletirao više od deset krugova u nizu, učestvovao je u pola dana akcije i stigao je na otvaranje sezone u Australiji sa samo nedelju i po dana ozbiljnih treninga.

Iako je učestvovao na prvom treningu na stazi „Albert park“, Verlajna je u Melburnu i Šangaju zamenio rezervni vozač Ferarija Antonio Đovinaci.

Pojedini stručnjaci i bivši vozači su javno kritikovali Verlajna, istakavši da bi oni vozili uprkos bolovima da ne bi rizikovali da izgube svoje mesto.

„Da je u pitanju samo bol u mišićima, da li mislite da bi Zauber i Mercedes prihvatili da ne vozim? Nije mi stalo šta drugi kažu jer nisu znali u kakvoj sam situaciji, ali to komentarišu. Ako već ne znate kakve povrede je neko doživeo, ne bi trebalo da ga kritikujete. Jedna slomljena kost je nešto što možete da prevažiđete za nedelju i po dana, a ja sam imao prelome tri pršljena“, istakao je Verlajn, „Sa medicinske strane, sve je u redu. Mišići su se brzo obnovili jer sam vežbao. Mislim da ću biti dobro u bolidu, staza je ravna, nema mnogo izbočina“.

Izvor: Sportklub.rs




  čitanja : 305

| More


 
   


   

Reklama

Pravila

Komentari

Opaaaaaa,Alonso pregovara sa Renaultom!!!!!!!Hoce Ghosn Aljonsa u timu i gotovo.Hulk i Alonso,dobra kombinacija.

Autor Renault Terminator 16 Apr 2017, 14:13
Dodaj komentar





Zapamti me

Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs