Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Vozač mađarske ekipe M1RA Roberto Kolčago pobednik je prve trke vožene u sumrak na stazi Sakir u Bahreinu.

  On je već na prvoj krivini sa treće startne pozicije osvojio vođstvo koje mu niko nije ugrozio ni u jednom trenutku trke.

Drugi je kroz cilj prošao Igo Valente, najbolje plasirani vozač Kraft-Bambuovog trojca, koji je, kao i Kolčago, u prvoj krivini pretekao Kortala.

Kortal se dosta namučio tokom prve polovine trke, a podijum je izgubio posle dva sjajna manevra, prvo Verneovog, a zatim i Borkovićevog.

Verne, Borković i Neš su prikazali sjajne borbe, vozili naporedo, pomalo se i gurali, ali je Borković izašao kao pobednik te bitke i u tom trenutku je napravio značajnu prednost.

Posle odustajanja Davita Kadžaje, Borković se dao u poteru za trećim mestom, a u stopu ga je pratio Verne. Srpski as je u tim trenucima imao vidljive probleme sa stabilnošću automobila, ali se dobro držao na četvrtoj poziciji.

Verne je duel sa Borkovićem dobio spektakularno pretekavši i njega i Kortala u istom manevru. Srbin se nekoliko krivina kasnije uz kontakt obračunao sa Belgijancem, ali mu je Verne do kraja ostao nedostižan.

Šesti je pored karirane zastave prošao Pepe Oriola, koji je u direktnom duelu dobio timskog kolegu Džejmsa Neša.

Branilac titule Stefano Komini je posle starta sa 13. mesta uspeo da se domogne tek osme pozicije, koju je vešto oteo od Đanija Morbidelija. Poslednji raspoloživ bod uzeo je Italijanov timski kolega Đakomo Altoe.

Prvi ispod crte ostao je Ferenc Fica, kome je auto bio vidljivo oštećen, ali je ipak iza sebe zadržao Atilu Tašija. Mladi Mađar je pružio odlučan otpor Matu Homoli, kome je promena balansa performansi očigledno zadala mnogo muka. Slovak je uspeo da izbori tek sa dvoje vozača na stazi, Mikelom Čeruti i Dankanom Endeom.

Posle trke biće istraženi kontakti između Kadžaje i Verne, Homole i Morbidelija i Kortala i Borkovića, pa je moguće da poredak posle prolaska kroz cilj nije i konačan.

Izvor: Serbiaring.com

Kolčago: Možda je izgledalo lako, ali nije bilo tako!

Roberto Kolčago je posle prve trke u Bahreinu postao novi lider u generalnom plasmanu TCR internacionalne serije, sa 40 osvojenih poena.

Kolčago je aktuelni turing šampion Italije, a ovo mu je druga pobeda u Internacionalnoj seriji.

“Možda je izgledalo lako, ali nije bilo tako! Start mi je bio zaista dobar i posle četiri ili pet krugova, već sam imao dobru prednost”, opisuje ovaj veteran početak trke na Sakiru.

Kolčago je ove godine debitovao za novi mađarski tim M1RA, čiji je vlasnik Norbert Mihelis, ali mu je “honda sivik” dobro poznata. Vrelina u Bahreinu svima je zadavala muke, a Italijan objašnjava kako se borio na stazi.

“Na početku trke nisam previše forsirao, pa su mi gume još bile dobre za njen drugi deo. Na ovoj stazi je važno ne praviti greške, a ja sam napravio samo jednu, na kočenju za prvu krivinu, ali posle više nisam grešio. U ovoj seriji nastupa mnogo, mnogo dobrih vozača, uvek smo na dve ili tri desetinke razmaka, pa je prerano razmišljati o šampionatu”.

Kolčago na sutrašnjoj trci, koja počinje u 12 časova, startuje sa sedmog mesta.

Izvor: Serbiaring.com

Borković prijavio kvar servoupravljača, od Belgije vozi novu “đulijetu”

Srpski automobilista Dušan Borković osvojio je visoko četvrto mesto na trci 1 TCR Internacionalne serije u Bahreinu.

Pančevac je u trci startovao sa 8. pozicije i bezmalo sve vreme se probijao napred. Najpre je prestigao Ferenca Ficu, pa Žan-Karla Vernea i Džejmsa Neša na startno-ciljnom pravcu, obojicu u jednom potezu. Kadžaja je otpao tokom trke, a na kraju je Dušan u kontaktnoj borbi savladao i Pjer-Iva Kortala (slučaj je pod istragom sudija).

Ipak, izlazak na prvi ovosezonski podijum uskratio mi je stari rival Verne. Francuz je na krivini 11 prošao i Kortala i Borkovića, zauzete međusobnom borbom.

Dušan je osvojio 12 poena i sa ukupno 26 nalazi se na šestom mestu u poretku vozača. Iz saopštenja njegovog PR tima izdvajamo dva zanimljiva detalja.

Prvo, navodi se da je srpski vozač dva kruga pre kraja trke prijavio da mu je otkazao servo volana.

Drugo, ovaj trkački vikend trebalo bi da bude poslednji na kojem će Borković i Kadžaja voziti stare “đulijete”, s kojima se prošle sezone trkao Mulzan rejsing.

Tjuner Romeo Feraris snabdeće gruzijski tim GE fors novim automobilima, koji će u akciju stupiti na Spa Frankoršampu.

U sutrašnjoj trci 2 na Međunarodnom autodromu Bahrein Borković startuje sa drugog mesta, iza Fice, a ispred Atile Tašija i Neša. Finalna bitka za bodove počinje u 12 sati po centralnoevropskom vremenu.

Izvor: Serbiaring.com




  čitanja : 392

| More


 
   


   

Reklama

Pravila

Komentari

Kida se Duca dobro,samo rokaj.

kad smo vec kod sporta,ima li neko ovdje sa bloga da trci polumaraton/maraton ovaj Bg?

Autor Renault Terminator 15 Apr 2017, 22:46

Bravo Duco Srbineeeee!!!!!!Raaaazvalio si I Nesa I Cominia I Morbidelia,sve si ih nasopao prasinom.I to danas,na Uskrs,Srpska zastava,Srpska himna,srce mi je puno,ponos do neba,kako je lijepo biti Srbin.

Autor Renault Terminator 16 Apr 2017, 12:47
Dodaj komentar





Zapamti me

Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs