Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Sebastijan Fetel pobednik je treće trke u šampionatu Formule 1, vožene u Bahreinu. Hamilton je i kažnjen sa pet sekundi što je Fetelu svakako olakšalo posao.

Fetelu je ovo druga pobeda u sezoni, a 44. u karijeri. Hamilton je trku završio na drugom mestu, a na podijumu se našao i Valteri Botas.

Prvih pet kompletirali su Kimi Raikonen i Danijel Rikardo, a među prvih deset u Bahreinu je bilo mesta i za Felipea Masu, Serhija Peresa, Romana Grožana, Nika Hilkenberga i Estebana Okona.

Tok trke:

Na startu trke, Botas je zadržao prvo mesto, Sebastijan Fetel se probio na drugo mesto, a Maks Ferstapen sa šestog na četvrto.

Prvi je u boks otišao Fetel, u 11. krugu, a kada se vratio na stazu našao se na 13. mestu, između Peresa i Sainsa. Samo krug kasnije, u 12. krugu, počeli su problemi za Ferstapena koji se žalio svom timu i kratko prokomentarsiao da "moraju nešto da urade".

Nakon izlaska iz boksa udario je u zaštitni zid i za njega je trka u Bahreinu bila završena, a podignuta je žuta zastava.

U 13. krugu je na stazu ušao i sejfti kar jer je trka završena za Davida Strola. Sudarli su se i Kvjat i Sains, ali je Kvjat uspeo da nastavi trku.

Nekoliko dramatičnih minuta na stazi "prodrmali" su stvari i na čelu kolone, a Fetel je uspeo da obiđe Botasa i zauzme prvo mesto. U 16. krugu na čelu je bio Fetel, a sledili su ga Botas, Rikardo, Hamilton i Masa.

Fetel je dobro vozio na prvom mestu i do 23. kruga u odnosu na Botasa je imao 2.8 sekundi prednosti, a 4.2 u odnosu na Hamiltona.

Hamilton je uspeo da zaobiđe Botasa i probije se na drugo mesto, ali je zaostatak koji je imao za Fetelom samo rastao. Ipak, Britanac je iskoristio Fetelov odlazak u boks i preuzeo lidersku poziciju. Fetel je iz garaže izašao na treće mesto, za njega je bilo važno da je bio ispred Rikarda, pa je uspeo da povrati prvo mesto.

Tri kruga pre kraja ponovo je istaknuta žuta zastava zbog problema sa motorom Fernanda Alonsa, a Hamilton je to iskoristio da smanji Fetelovu prednost, ali nije uspeo da izbije na prvo mesto.

Fernando Alonso je još jednom vozio tešku trku, čak se žalio svom timu da "nikada u životu nije vozio sa manje snage". Na polovini trke bio je 13, a na tri kruga do kraja morao je da odustane zbog kvara na motoru. Možda nakon svega imamo odgovor zašto želi da preskoči Monako. 

Naredna trka, četvrta u sezoni, vozi se u Sočiju za dve nedelje, naravno uz direktne prenose na Sport Klubu.

Izvor: Sportklub.rs

Fetel: Znao sam na startu... Hamilton: Moja greška

Sebastijan Fetel zabeležio je drugu pobedu u trećoj trci šampionata Formule 1 i nakon toga je, sa razlogom, bio veoma zadovoljan.

"Bio je ovo sjajan dan, ne znam šta tačno da kažem. Poslednja polovina poslednjeg kruga, kada je već počeo vatromet, bila je fenomenalna. Nisam mogao da pronađem reči, samo sam razmišljao kako volim svoj posao. Ceo tim je uložio veliki napor danas. Odmah nakon starta sam imao osećaj da je to taj dan, da će sve biti kako treba. Mislio sam - brzi smo, mogli bismo da se pitamo nešto danas. Trudio sam se da pritisnem Valterija, nisam pravio greške ali bilo je teško stići ga. Rano smo ušli u boks prvi put što se pokazalo kao odlična odluka, ali kada je vozilo bezbednosti ušlo na stazu pomislio sam - ne ponovo. Mislim da je bilo dobro jer su ostali bili preblizu pit lejna i nisu mogli da iskoriste situaciju. Ne znam, bio sam malo iznenađen kada sam izašao ispred ostalih. Posle toga je sve bilo dobro. Bolid je bio sjajan, imao sam dobar osećaj i sve je bilo kako treba. Zadovoljan sam što sam mogao da kontrolišem sve do kraja, Luis je pripretio malo na kraju i nikada ne znate kako će stvari da se odvijaju, ali sve je dobro završeno. Srećan Uskrs i hvala", rekao je Fetel nakon trke.

Nije nezadovoljan ni prošlogodišnji vicešampion, Luis Hamilton.

"Želeo bih da čestitam Sebastijanu koji je odradio odličan posao, ali veliko hvala i Valteriju koji je odradio svoj deo posla danas. Imao sam tešku trku. Nisam počeo najbolje, a ono što se desilo u pit lejnu je zaista moja greška i izvinjavam se timu što sam tu izgubio vreme. Trudio sam se da stignem Fetela, ali bilo je teško. Dao sam sve od sebe i mislim da smo uradili dobar posao tako da mislim da treba da nastavimo da radimo i da nastavimo borbu", poručio je sa podijuma Hamilton.

Izvor: Sportklub.rs

Strol besan, Sains kažnjen

Lens Strol bio je besan na Karlosa Sainsa posle trke za Veliku nagradu Bahreina koju nije završio upravo zbog udesa u kome su dvojica vozača učestvovali u 13. krugu trke.

Strol je bio besan zbog Sainsovog poteza koji je opsiao kao "smešan" jer se Španac zaneo i udario u Strolov bolid u prvoj krivini. Nakon kontakta su oba vozača morala da odustanu od trke što znači da Strol još uvek nije uspeo da završi trku u svojoj ruki sezoni u Formuli 1.

"Potpuno me je uništio. Udario je pravo u mene. Bio sam oko 50 - 60 metara ispred njega, zaleteo se u mene. Ne znam šta da kažem. Upravo sam video snimak, smešno. Video sam da dolazi iz pit lejna, ali bio je miljama udaljen od mene i samo je išao pravo, a ja sam već bio na pola krivine. Jednostavno me je udario", rekao je Strol posle trke.

Strol smatra da bi Sains morao da bude kažnjen.

"Jasno je da mora da dobije kaznu. Naravno, zna se ko donosi odluku, ali ja sam veoma razočaran i samo mogu da se nadam da će se moja sreća promeniti što pre", zaključio je Strol.

Sains je posle trke kažnjen zbog incidenta. Vozač Toro Rosa će na Velikoj nagradi Rusije u Sočiju, za dve nedelje, biti pomeren za tri startne pozicije. Takođe je dobio tri kaznena poena.

Izvor: Sportklub.rs




  čitanja : 609

| More


 
   


   

Reklama

Pravila

Komentari

P1 nisi komentatisao?

Autor NR 16 Apr 2017, 21:27

Bice ovo odlicna sezona, jos samo Kimi da 'proradi'. Taman tamo posle 1/3 sampionata, da se pokrene i RBR i bice festa. :)

Autor wknd 17 Apr 2017, 01:23

Fetel je razbio oba Mercedesa,Hamilton je na kraju trke opet pokazao koliki je nesportista,covjek koji nije kadar da prihvati poraz i pruzi ruku pobjedniku.Proslu trku Fetel je bio iza Hamiltona ali ljudski govorio sa njim poslije trke,naravno Hamilton je tada glumio dvolicnost a pravu licnost je upravo pokazao na ovoj trci,pokazivace on to jos tokom sezone.

Steta sto Maksi otkazale kocnice,jedan od Mercedesa bi pao sigurno na stazi.Rikardo nije zagrijo gume poslije safety car-a propo u plasmanu al dobro,povratio se poslije. Renaulti imaju dobar kvalifikacioni tempo ali trkacki nije takav,popravice se to,dok dodje Alonso u Renault bice to auto za podijum,bar za trece mjesto.

Autor Renault Terminator 17 Apr 2017, 11:51

Ferarijev bolid je realno mozda jos uvek za desetinku iza mercedesa, ali chika Fetel sve to nadoknadjuje. Mada, zamalo da luda sreca koja je Mercedesu pomogla u Kini prosle nedelje da osvoji prvo mesto i sada umesa prste, ali sto nas narod kaze, nije svaki dan....
@NR
P2 nije i nece komentarisati. Ova tema mu je ispod casti:)

Autor toma 17 Apr 2017, 13:30

Tesnije je ove sezone, Merc nema pravo na greške, ni strategijski, niti bilo kakve druge.
5 sekundi kazna za Hamiltona, prošlu trku Fetel nije bio kažnjen za pogrešno pozicioniranje na startu a druge sve kažnjavaju.
Ne znam zašto nisu Hamiltonu stavili super meke na kraju umesto mekih, najbrži je bio i sa mekim, sekundu brži najbolji krug od Fetelovog najboljeg kruga.
Fetel je izgurao Botasa , Hamilton preskočio Rikarda.
Jedini konkurent za titulu ove sezone Hamiltonu će biti Fetel.
Ferrari ima prednost ove sezone tako što manje troši gume, ali Hamilton je bolji vozač.
Neki navijaju prvo za Red Bull 3 godine, pa sad za Ferrari, po potrebi, ko je najbliži Mercedesu. :)
Sve u svemu smešno je gledati miševe kako izlaze iz rupa nakon 3 godine, posle kriminalnih prognoza i nadanja kako će Mercedes 2014-e pobediti koju trku i kraj dominacije. :)
Doduše sve prognoze i stručnost im je takvo.
Mora sad malo da se promešaju karte da bude zanimljivije.
Smorio Merc sa dominacijom. :)
Neki Ferrarijevci iz nužde, pošto nema njihovog tima a kamoli dominacije u F1 istog, beše Red Bulovci, navijali bi za bilo koga, samo protiv Merca. :)
Kako god, Hamilton i ove godine uzima šampionat, najbolji je vozač.

Autor P1 17 Apr 2017, 14:22

Toma

Mecku spasava Hamdija,izvlaci 110% iz tog auta,realna snaga Mercedesovog auta je Botas.Mecka trenutno ima samo bolji Q mod u odnosu na Ferari,trkacki tempo je na strani Ferarija,to se jasno vidi na sve tri trke,u Kini je Hamdija ima samo srecu sto se Djovinaci razbio i izazvao safety car,inace Fetel bi i tu trku dobio lagano.Bojim se da Ferari ne bude ubrzo nedostizan za sve na trci.Sreca pa Kimi jos spava,boli ga cosak za trkanjem pa ga i neki Red Bull preskoci na stazi.RED Bull se jako brzo vraca u igru,puno brze nego prosle godine,cak sam i iznenadjen trkackim tempom.Mecka bi mogla veoma lako na kraju sezone da zavrsi kao treci tim u sampionatu,ocekivao sam da ce biti jaci nego sto jesu.

Autor Renault Terminator 17 Apr 2017, 16:27

Da ja navijam protiv Merca. Takmiče se u F1, a nemaju valjan sportski auto, ako se ne računaju one "drag" trke, na kojima obično gube. Nemaju ni jedno vozilo sa 1600 kubika, a F1 je 1600 kubika.
BMW bar ima najbolje drift aute, a fino je prisutan u autosportu!

Žao mi je što juče nisam gledao F1, da vidim poražene "srebrne strele". Izgleda ove godine, Ferari dere i Musu i Jarca u srebrnoj boji.

Autor Oktopod 17 Apr 2017, 17:16

P2
Fetel se na prosloj trci nije postavio na startu mimo pravila.
Daleko je Hamdzi (na dole) od Fetela. Fetel sa tako dominantnim bolidom kao Mercov u protekle tri godine, nebi sve ukupno u tri sezone izgubio vese od 5 trka.
Nisu mu stavili super meke zato sto bi na njima 10 krugova bio brzi za jos jednu i po sekundu po krugu , ali bi zato posle tih 10 krugova naglo popustio. Drugim recima, Fetel je imao bolji tempo u trci i to je to. Hamilton cim bi prisao na 4-5 sekunde, Fetle bi pojacao tempo. Mada, Hamiltonu su i gume pocele da popustaju, pa je za razliku od 1.5-2 sec. prednosti po krugu sa novim gumama, to u zadnjim krugovima spalo na 0.5sec.

Sto se navijanja tice, ljude koje poznajem, uglavnom vole F1, pa onda i neki tim odaberu, na ovaj ili onaj nacin. Ti po sopstvenom priznanju mrzis formulu jedan, i gledas je samo jer Merc pobedjuje....tuzno

Renault TErminator
Mislim da je RedBull najinteligentnija ekipa u F1, zbog cega ih i volim, i jedva cekam sledece trke, posto mislim da ce vec u Barseloni da budu prilicno jaki. Mercedesu je bilo lako protekle tri sezone, imali 20% bolji bolid i mogli da se zezaju. Mnoge takticke greske su ispravljane dominantnim bolidom, tako da su ostale neprimecene. Sad ce tek poceti da se uvidjaju te greske, a i postace nervozniji, znajuci da vise nema gresaka, i da ce svaka greska da znaci izglubljenu trku...kao sto si napisao, Fetlu bi ovo bila treca pobeda u sezoni da nije bilo onog nesrecnog zabara....

Autor toma 17 Apr 2017, 17:41

Toma

Ima tu jos jedna stvar koja je Mercu dala takvu dominaciju u protekle tri godine.Mercedes je pre usvajanja pravila u vezi nove hibridne pogonske jedinice 1.6,razvijao tehnologiju tog motora 10 godina prije nego sto je ta tehnologija stupila na snagu,to je skoro priznao i sam Mercedes,prosle godine se to saznalo ako se ne varam,pricao je i Lauda o tome.Ferari i Renault su prihvatili ta pravila neznajuci da Mecka vec 10 godina razvija tehnologiju sadasnjih motora,otuda tolika prednost u power unitu Mecke u poredjenju sa Ferarijem,Renaultom i Hondom.Sada je ta prednost istopljena kada je u pitanju Ferarijev motor dok Renault minimalno zaostaje sto se tice snage i u Barsi stize pojacana vezrija Renaultovog motora I u Canadi stize jos jaca verzija tog istog motota nego u Barsi.Hondu necu mnogo da komentarisem,njima je za tri dana zveknulo 5 motora i ni jedan auto im nije stigao do cilja,ni performansi ni pouzdanosti.

Autor Renault Terminator 17 Apr 2017, 21:55

Renault Terminator
Davno sam rekao da su trenutni propisi u F1 razvijeni prema željama Mercedesa i njihovom već razvijenom motoru!
Kad nisu mogli da pobede u pravim motorima, ajde da pravimo ekološke igračke!
Pa pre 30 godina, F1 od 1500ccm je imala preko 1000ks, a Merc je izmislio toplu vodu i nametnuo ostalima, uz veliku nadoknadu.

Autor Oktopod 17 Apr 2017, 22:00

Oktopod

Problem je sto to Merc nije nametnuo,on je to pravilo ponudio,Ferari I Renault su to prihvatili,mogli su da odbiju,al nisu,jer nisu znali da Merc razvija tu tehnologiju vec 10 godina,Mecka je u startu bila 10 godina ispred Ferarija i Renaulta.Priznao je Ferari,da je Mecka ponudila ovakav koncept motora kakave sada imamo,prihvatili smo misleci da smo svi pioniri u tome,da su znali ono sto zna Mecka,nema sanse da bi prihvatili,ni Ferari ni Renault.Renault o svemu tome cuti.

Autor Renault Terminator 17 Apr 2017, 22:18

1985 BMW-ov M12 motor, 4 cilindra, 1500ccm, na kvalifikacijama je izvlacio snagu koju niko ne zna tacno koliku. Dyno masina koju su imali mogla je da meri do 1300ks, pa pretpostavljaju da je motor izvlacio i preko 1400ks:) Nazalost, potrosnja goriva je bila toliko velika, da su cesto bolidi pred kraj trke ostajali bez goriva. A i pouzdanost im nije bila jaca strana....

Autor toma 17 Apr 2017, 22:25

Toma

Ovi motori danas imaju 1000 konja i sa lakocom mogu imati i 1500 samo kada bi im dozvolili veci protok goriva.Ovi motori imaju ogromni potencijal.

Autor Renault Terminator 17 Apr 2017, 22:39

Znali su i u Ferariju i u RenoLu da Merdzanovci nesto spremaju, samo su dobili lovu i primirili se. Kobajagi, nesto su se bunili 2015, ali im je matori Barni Kamenko dao malko love sto je dobio od Brke i ovi su ucutali. Bio je i clanak o tome da Ferari dobija 100 M godisnje samo za ucestvovanje u F1. Ko je lud da napusta takav dogovor. A, da, titule. Pa, kupicemo i to, i ranije je deda Barni prodavao. Sad je dosla neka nova ekipa, videcemo da li su i oni trgovacki orijentisani.

Autor Optimus Prime 17 Apr 2017, 23:47

Optimus Prime
Sve si lepo objasnio, i mislim da kako je Berni popio pedalu, ističe vreme Merc - šampiona.
Da hoće izbaciti baterije i štednju goriva pa da gledamo trke.... Ako ćemo štedeti gorivo, najveća ušteda je ne trkati se uopšte.

RT
Možda ovi bolidi imaju blizu 1000 ks, ali sa elektromotorima , i dok ima duše u baterijama. Sve je ovo neopevano sranj...e u režiji Merca....

Autor Oktopod 17 Apr 2017, 23:55

Mangela
Moze Merc i jos koji put da osvoji titulu, nemoj zaboravljati kako je Meklaren bio jak sa Mercovim masinama. Nadam se da je proslost onako bahato prodavanje sampionata, bilo kojoj ekipi. Jos kad bi se naslo normalnih ljudi da ukinu glupe mere stednje, bilo bi sjajno. Jedan motor, jedan menjac jedna trka. Ko nece, nek' ide u 15:00. Moze da ide i u LMS, pa neka tamo stedi.

Autor Optimus Prime 18 Apr 2017, 00:27

Optimus

Nevjerujem da su znali da je Merc imao toliku prednost u razvijanju tih motora u odnosu na njih,nema sanse da bi pristali na ovakve motore.Drugo,Ferari i Renault su fabrike,giganti,nisu to ekipe tipa Marusia,Minardi itd..pa da im das koji milion,oni imaju para,njima pare nisu problem.Jednostavno Mecka ih je zajebala na finjaka.Ja Mecki ne osporavam te tri titule,oni su ponudili igru,ovi su tu igru prihvatili,Mecka ih je te tri sezone otkinula od zivota i svaka cast na tome.

Autor Renault Terminator 18 Apr 2017, 06:26

Rendzo,
nisu tu u pitanju milion dva, sigurno. Rekoh ti da Ferari dobija 100 M godisnje samo sto ucestvuje u F1. Bas zato sto su giganti, a ne veverice, mnogo je manja sansa da u danasnje vreme mozes 10 godina da krijes takve stvari. I Kimi i Alonso su bili u Meklarenu, a zatim u Ferariju. Bar nesto bi naculi o tome. Ja Mecki osporavam te titule, kao sto osporavam i neke RB i neke Ferarijeve, Bronove a takodje i prvu Renoovu. To je licno moje misljenje i ja imam neke argumente zasto tako mislim, svidelo se to nekome ili ne. Ja favorizujem Ferari u F1, ali vise od toga volim pravo takmicenje sa jednakim uslovima za sve. Takodje, za mene ni jedan proizvodjac nije svetinja. Mogu svakog i da pohvalim i da napljujem, ako imam svoje argumente. Ne mrzim ni jednog, a ni ne patim od ljubavi za bilo kojim automobilskim brendom. Za mene su svi oni gomila limova i srafova i draza mi je moja kicma kojom cu da zaradim pare, nego znak na haubi.

Autor Optimus Prime 18 Apr 2017, 11:40
Dodaj komentar





Zapamti me

Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs