Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Alonso: Znao sam da će biti pomešane reakcije

Fernando Alonso rekao je da je bio svestan da će biti "pomešane" reakcije na njegovu odluku da učestvuje na trci "500 milja Indijanapolisa".

Odluka vozača Meklarena dobila je "potporu" u još jednom katastrofalnom nastupu Meklarena na trci u Bahreinu.

"To je normalna reakcija zato što većina vozača ne bi preskočila F1 trku zbog Indijanapolisa. Takođe, većina šefova ne bi dozvolilo svojim vozačima da odu i preskoče jednu trku. Ali, sa druge strane, svi vozači žele da voze Indi, svi novinari žele da pišu u Indiju i sasvim je normalno da je pomešana reakcija", rekao je Alonso.

Uprava Meklarena je potvrdila da će Alonsa dok bude pokušavao da ispiše istoriju u Indijanapolisu menjati Dženson Baton.

Izvor: Sportklub.rs

Šef F1 tima uhapšen zbog duga od 1.3 milijarde evra

Šef indijskog Fors Indija F1 tima Vidžaj Malija pušten je iz pritvora u Londonu, pošto je platio kauciju. Malija je na meti indijskog Ministrastva finansija zbog dugova u visini od 1,3 milijarde evra.

Britanska policija je saopštila da je indijski biznismen uhapšen u utorak, pošto je indijsko ministarstvo uputilo zahtev za njegovo izručenje.

Malija je, ipak, pušten na slobodu pošto je platio kauciju.

„Tipičan senzacionalizam indijskih medija. Danas je, kao što je očekivano, počelo saslušanje u vezi sa izručenjem“, napisao je Malija na svom Tviteru.

On se duže od godinu dana nalazi u Velikoj Britaniji, a u Indiji je izdato nekoliko naloga za njegovo hapšenje. On je bankama dužan više od 1,3 milijarde evra.

Indijske vlasti duže od godinu dana pokušavaju da ga navedu da se vrati u domovinu.

Indijsko Ministarstvo spoljnih poslova je 2016. njegov pasoš proglasilo nevažećim, ali kako Malija poseduje važeću britansku vizu, još nije došlo do njegovog izručenja.

Izvor: Sportklub.rs

Vandorne: Šteta što nas Honda izdaje...

Vozač Meklarena Štofel Vandorne kaže da je velika šteta i da mu je "veoma žao" što Honda i dalje ne može da pruži njegovom timu ni pristojan motor.

Belgijanac nije ni startovao trku u Bahreinu, a Fernando Alonso nije stigao do cilja, mada i da je stigao, ne bi ni u kom slučaju osvojio bodove.

"Šteta je što nisam mogao da započnem trku. Otkrili smo problem kada sam prilazio gridu. Nije lako kada pređete sav ovaj put i ne možete ni da počnete trku".

Vandorne je priznao da ne očekuje velike promene u skorije vreme.

"Biće veoma teško do kraja sezone, svesni smo situacije, ali to smo znali i na početku sezone. Svi ćemo dati sve od sebe da se izborimo sa ovim problemima, ali u ovom momentu, tako je - kako je", rezigniran je Štofel.

Izvor: Sportklub.rs

Raikonen: Zadovoljan krupnim kadrom, sitnicama ne

Vozač Ferarija Kimi Raikonen priznao je da mu je potrebno više vremena kako bi se navikao na vozilo, ali da očekuje da stvari budu bolje kako sezona bude odmicala.

Finac je u senci timskog kolege Sebastijana Fetela, koji je imao početak godine kakav nije viđen u Ferariju još od 2004. godine. Raikonen je četvrti u generalnom plasmanu posle tri trke, sa 34 poena zaostatka za Fetelom, a ove sezone se još nije popeo na pobedničko postolje.

"Da budem iskren, treba nam više vremena da se priviknemo na vozilo nego što smo očekivali. Kada stvari ne idu kako treba, morate da radite duže na njima", počeo je priču Raikonen.

Finac je istakao da su se problemi, koji su ga mučili u Australiji i Kini, znatno manje osetili u Bahreinu, gde je trku završio na četvrtoj poziciji.

"Zadovoljan sam bolidom sada. Osećao sam se dobro tokom poslednje trke, iako sam napravio haos u prvom krugu. Sada su problem samo male stvari. Kada pogledate širu sliku, radimo zaista dobar posao, ali je potrebno da prilagodimo neke sitnice. Zadovoljan sam kako napredujemo, ali rezultatom još nisam", dodao je Raikonen.

Naredna trka, četvrta u sezoni, vozi se u Sočiju 30. aprila,uz direktne prenose na Sport Klubu.

Izvor: Sportklub.rs

Marko: F1 rizikuje da izgubi Red Bul posle 2020.

Jedan od čelnika Red Bula Helmut Marko rekao je da šefovi Formule 1 moraju da pronađu rešenje za nezavisnog dobavljača motora u šampionatu od 2021. do kraja ove godine, pošto u suprotnom rizikuju da austrijski tim napusti sport.

Na sastanku između Svetske automobilske federacije i proizvođača, kako onih koji su trenutno u Formuli 1, tako i onih koji nisu, dogovoreno je da sadašnje turbo V6 motore treba da zabrane jeftiniji, jednostavniji i bučniji motori za četiri godine.

Međutim, u razgovoru za zvanični sajt Formule 1, Marko je upozorio nove vlasnike šampionata – Liberti mediju da mora da se postara da se plan napravi do kraja ove godine. U tom planu mora da postoji i proizvođač koji nije konstruktor u šampionatu da bi Red Bul ostao u njemu.

Red Bul i njegov sestrinski tim Toro Roso trenutno koriste Renoove motore.

„Najkasnije 2021. godine nezavisni proizvođač motora mora da uđe u Formulu 1. To je više nego neophodno i motor mora da bude jednostavan, bučan i jeftiniji od deset miliona. Pričamo o manje sofisticiranom motoru od ovog koji imamo sada, jednostavnom trkačkom motoru. Postoji dovoljan broj kompanija koje mogu da budu dobavljači, tako da očekujemo od novih vlasnika i FIA da pronađu rešenje do kraja ove sezone. Ako se to ne desi, naš ostanak u Formuli 1 nije siguran“, naglasio je Marko.

Red Bul, kao i preostalih devet timova u Formuli 1, imaju ugovor sa šampionatom do 2020. godine. Tokom svoje dominacije u Formuli 1, austrijski tim je bio glavni tim Renoa, ali je do problema došlo pri prelasku na hibridne turbo motore, da bi se u međuvremenu francuski tim vratio u šampionat kao konstruktor.

Izvor: Sportklub.rs




  čitanja : 294

| More


 
   


   

Reklama

Pravila

Komentari
Dodaj komentar





Zapamti me

Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs