Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Tokom proteklog vikenda, 13.maja održano je drugo izdanje Monaco ePrix na kojem je pobedu odneo švajcarac Sebastijen Buemi. Trka u Monaku svakako je jedan od najglamuroznijih događaja na kalendaru svih trka Formule 1, a evo sada i u rasporedu Formule E.

Od prvog dana TAG Heuer je verovao u budućnost  FIA Svetskog Šampionata u kategoriji jednoseda na električni pogon, demonstrirajući svoje verovanje kao Partner Suosnivač, Zvanični Partner Vremena i Zvanični Sat trke.

Nakon godinu dana, buka se ponovo vratila na ulice kneževine Monako.

Da li možete da zamislite jurnjavu pri brzini od 220km/h ulicama fantastičnog grada? Trka je vožena na nešto kraćoj deonici Circuit de Monaco, kojom se vozi regularna Formula 1 Grand Prix Monaco.

Putanja duga 1097. milja je najkraća od svih u električnoj seriji, a sa 12 skretanja sadrži različite deonice F1, kao što su Rasscasse i Anthony Noghes. Međutim na prvom skretanju Sainte Devote deonica je toliko uska, tako da su vozači umesto ka brdu i Casino Square, zaobilazili sektor 2 u potpunosti.

Tokom trke Monako postaje stecište mnogih slavnih ličnosti iz sveta šoubiznisa i nekih od najbogatijih ljudi sveta, jer je ovo događaj koji se nesme propustiti.

Iste večeri nakon trke, organizovan je gala prijem u prisustvu Njegovog visočanstva princa Alebra II od Monaka. Na aukciji koja je organizovana u cilju pružnja podrške Prince Albert II of Monaco Fondaciji, od prodaje TAG Heuer Connected 45 modela sa ugraviranim ispisom "Monaco ePrix"  prikupljeno je 25.500 eura.

PR saopštenje – TAG Heuer




  čitanja : 273

| More


 
   


   

Reklama

Pravila

Komentari

Kako Renault ovdje ponizava VW grupaciju,konkretno Audi,Renault tehnologija vs Audi mit,dere ih Renault kao Musa jarca...

Autor Renault Terminator 17 Maj 2017, 21:26

Buemi u svom Renaultu i u Parizu odro oba Audija.

Autor Renault Terminator 21 Maj 2017, 13:33
Dodaj komentar





Zapamti me

Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs