Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Do ovog vikenda Timo Glok nije izašao na pobedničko postolje na Zandvortu, a danas je doživeo punu satisfakciju, osvojivši prvu trku holandskog DTM vikenda.

Glok je startovao s pol-pozicije, njegovo vođstvo pratioci nijednom nisu realno ugrozili, a Nemac na prvom mestu nije bio samo u periodu dok se svi vozači nisu izređali u obaveznim zamenama guma.

Timo je na cilju predvodio BMW kolonu: drugo mesto zauzeo je njegov kolega i aktuelni šampion Marko Vitman, a treće još jedan pilot “BMW-a M4 DTM”, Maksim Martan.

Četvrtoplasirani Majk Rokenfeler uživa status najbolje rangiranog Audi vozača. Na cilju ga je sledio Džejmi Grin, još jedan trkač kuće iz Ingolštata. Ovaj poredak uspostavljen je u poslednjoj krivini poslednjeg kruga jer su Rokenfeler i Grin pre toga odigrali malu timsku igru. Posle boksova, Nemac je bio prvi pratilac BMW trojke i, budući da nije mogao da savlada Martana, sklonio se Grinu da ovaj pokuša da dospe do podijuma. Kako ni Englez u tome nije uspeo, vratio je mesto samo nekoliko stotina metara pre linije cilja, iako je u generalnom bolje rangiran.

Grinu pripada satisfakcija da je izveo najveći skok u plasmanu: startovao je sa petnaeste pozicije, a završio na petoj.

Kao šesti je klasifikovan Augusto Farfus, što je pad od četiri mesta u odnosu na polazište u startnoj rešetki. Brazilac je odmah nakon starta izgubio dvoboje s Vitmanom i Martanom i dalje je gubio oko dve sekunde po krugu u odnosu na vodeće. Ipak, i takav se pokazao kao neprelazna prepreka za Audijevog Renea Rasta, pa je odigrao dobru i korisnu defanzivnu rolu za ceo BMW, makar i po cenu upozorenja crno-belom zastavom.

Nespektakularnu, ali korisnu trku odvezli su Pol di Resta i Geri Pafet, koji su kao sedmi i osmi jedini osvojili bodove za Mercedes. I jedan i drugi su se borili s Rastom: Di Resta je odoleo svim napadima, dok je Pafet prvi duel s vozačem “audija” izgubio, ali mu se revanširao kada je Rene u završnici proširio putanju na jednoj od krivina.

Rast je završio tek deveti. Silno vreme je pogubio prateći Farfusa, odlazak u boks u 19. krugu poslužio mu je da se ipak održi u igri za plasman u prvih 10. Timski kolega Niko Miler propustio je, a ovaj se potom upustio u dvoboje s dvojicom već pomenutih pulena Mercedesa, završivši iza obojice.

Ipak, Rast je i sa mršava dva osvojena boda zabeležio najkorisniji rezultat dana od svih pretendenata na titulu i vratio se na čelo generalnog plasmana, pošto ni Matijas Ekstrem ni Lukas Auer nisu došli do poena.

Audijev Švajcarac Niko Miler prošao je deseti kraj karirane zastave i uzeo je poslednji raspoloživi bod.

Loik Dival je izgledao sposoban da konačno osvoji prve DTM bodove, ali je startovao prerano i kazna za taj prestup bila je 5 sekundi stajanja tokom pit-stopa, što ga je spustilo na konačnu poziciju 13.

Posle starta iz pretposlednjeg reda, Auer nije uspeo da izvede nikakav prodor u poretku, a sebi je kolosalno odmogao nakratko sletevši sa staze posle neuspelog napada na Milera, u čemu je izgubio šest sekundi.

Ekstrem se kolosalno izglupirao na Zandvortu. U boks je otišao u 5. krugu, da bi na izlasku odatle napravio “majku svih grešaka” i na hladnim gumama sleteo na prvoj, Tarzan krivini. Jedva se spasavši od udarca u ogradu, Šveđanin se vratio na asfalt, na koji je istovario ogromnu količinu prljavštine, pa se odmah zatim okrenuo na šljunku koji je sam naneo. Posle takve avanture, top 10 plasman bio je mislena imenica. Da Ekstremov današnji nastup bude još crnji, pobrinula su se još dva nepredviđena odlaska u boks, od kojih je poslednji značio i odustajanje.

Rene Rast ima 114 poena i ponovo je prvi u generalnom, Ekstrem je ostao na 113, a trećeplasirani Auer na 99. Pobeda je popela Gloka na 98 poena i četvrto mesto, iza njega su Grin sa 97, Martan sa 93 i Vitman sa 91 bodom.

U poretku konstruktora Audi vodi sa 446 bodova, dok se BMW sa 380 popeo na drugo mesto, prepustivši Mercedesu (351 poen) treće mesto u kategoriji.

Nedeljni DTM program na Zandvortu počinje trećim treningom od 8:50 sati. Kvalifikacije za drugu DTM trku voze se u podne, dok sama trka startuje u 15:15 i, kao i današnja, traje 55 minuta + 1 krug.

Izvor: Serbiaring.com




  čitanja : 273

| More


 
   


   

Reklama

Pravila

Komentari

standardno.od kako je BMW usao u dtm,samo je bila borba sa audijem za sampionsku titulu. mercedes je cisto popunjavao (zadnje) redove.

Autor BMW SERIES 8 19 Avg 2017, 18:32

bs8 Eto BMW ima sad priliku posto Mercedes napusta DTM da dostigne Audi pa tek Mercedes u broju konstruktorskih sampionata

Autor NoName 19 Avg 2017, 18:41

Zato Mercedes i napušta DTM.
Da ne bude fenjeraš.
Ima li negde u da Merc učestvuje u automoto sportu osim one farse sa F1 ??

Autor oktopod 19 Avg 2017, 18:41

oktopod Napusta jer ulazi u Formulu E, malo nauci pa komentarisi...

Autor NoName 19 Avg 2017, 18:47

oktopod Mercedesu je sasvim dovoljna Formula 1 i Formula E. BMW nek se trka sa Audijem, mozda ga prestigne pa onda tek Mercedes.

Autor NoName 19 Avg 2017, 19:05

No name

Bas me zanima hoce Mecka biti u F1 kada je budu drali svi od reda...a doce i to vrijeme ako prije toga nepobjegnu.

Autor Renault Terminator 20 Avg 2017, 13:45
Dodaj komentar





Komentar će biti proveren pre nego što se objavi.

Zapamti me

Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs