Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Obelezavajuci jos jednu titulu u konkurenciji vozaca Sebastiana Loeba u WRC-u, Citroen predstavlja 2 specijalne sportske varijante svojih modela C2 by Loeb i C4 by Loeb. Citroen doduse ove godine nije zvanicno ucestvovao u WRC sampionatu ali ce trostruki sampion tog takmicenja Sebastian Loeb naredne godine voziti model C4 WRC zvanicne fabricke ekipe Citroena pa su tako ove specijalne verzije i lepa najava povratka Citroena u WRC sampionat. C4 by Loeb se nudi u 2 boje; crvenoj ili crnoj sa 17 incnim alu felnama u beloj ili tamno sivoj boji i uz zadnji krovni spojler u boji karoserije. Uz svaki primerak ove serije ide naravno i plocica sa serijskim brojem i logo by Loeb na vratima i na zadnjem kraju vozila. Unutra se isticu crveno-crno sportska sedista i enterijer delimicno u kozi i u kombinaciji sa alkantarom kao i pedale od aluminijuma i detalj u vidu crvenog konca uptrebljenog na koznom upravljacu. Paleta motora, koji se ugradjuju u ovu verziju obuhvata benzince od 110, 143 i 180KS i dizelase od 110 i 138KS. Drugi model ove serije C2 by Loeb, koji je napravljen na osnovi serijske VTR/VTS verzije, slicno vecem bratu takodje se nudi u 2 boje tj. crvenoj i crnoj i sa 16 incnim alu tockovima i krovnim spojlerom u boji automobila. Unutra nema iznenadjenja. Kao i kod C4 by Loeb i ovde se obilato koristi hrom i aluminijum ( od ovog poslednjeg su pedale)  kao i koza za volan sa crvenim koncem. Sedista su takodje u kombinaciji crne i crvene boje. Ugradjuju se 2 motora, oba benzinci i to 1,6 sa 110 i 125KS. Ovaj poslednji ima i ESP sistem koji se moze u potpunosti iskljuciti. I na ovom modelu se nalazi poseban logo by Loeb na vratima i pozadi kao znak prepoznavanja.



Reklama


Od danas su dostupne i prve fabricke slike nove verzije 207-ice. Naravno radi se o coupe-cabrioletu sa tvrdim sklopivim krovom, koji operaciju otvaranja-zatvaranja obavlja za 25 sekundi. Sto se izgleda tice tu velikih iznenadjenja nema, buduci da je sam Peugeot razotkrio izgled 207-ce u CC verziji nedavno sa konceptom 207 Epure. Ipak i ovakvim dizajnom, koji lici na stil 206 CC, nastavlja se uspesna tradicija  Peugeotovih kabrioleta sa tvrdim sklopivim krovom. Samo podsecanja radi od 2001, kada je pocela prodaja 206-ce u CC varijanti, zajedno sa vecim modelom 307 CC, Peugeot je prodao preko 500000 primeraka ova dva modela, a sam 206 CC kao manji i jevtiniji je prodat u 360000 komada.. Zanimljiv je novi detalj na ovoj 207-ici. U Peugeotu su ugradili senzor za detektovanje otvaranja vrata automobila, koji tada spusta stakla za nekoliko milimetara da bi se odmakla od krova. Peugeot najavljuje motore: 1,6 litarski sa 16v u 2 verzije (120 i 150KS) razvijen u saradnji sa BMW-om i 1,6 litarski dizelas sa 110KS. Serijski se u sve verzije ugradjuje 5-stepeni rucni menjac s tim sto se kod slabijeg benzinca moze doplatiti i 4-stepeni sekvencijalni automatik. Auto je naravno duzi od 206 CC pa sada dimenzije izgledaju ovako: DxSxV 4030mm, 1750mm i 1397mm, cime je ova CC varijanta 75mm niza od hatchbacka. Medjuosovinsko rastojanje iznosi 2540mm. Prtljaznik u coupe varijanti ima prihvatljivih 370 litara dok se u cabrio verziji samanjuje na malih 145 litara korisne zapremine.  Kao i 206 CC i ovaj kabrio je ipak samo 2+2 vozilo tj. mesta ima dovoljno samo napred dok pozadi mozda moze da se smesti samo jedno dete. Treba napomenuti da se u CC varijanti sedi sportski nize nego u klasicnoj 207-ici. Kako je saopsteno proizvodnja ce se odvijati u Spaniji, a prodaja pocinje u martu naredne godine kada ce biti poznata i cena.

Toliko smo vec pisali o novom modelu 500 iz Fiata da bi sve bilo samo ponavljanje. Ali sada su nam dostupne slike potpuno gotovog modela, naravno nezvanicne, koje su dospele na internet bez Fiatove volje. Slike dovoljno govore o retro obliku nove ponovo ozivljene legendarne petstotke napravljene za 21. vek. Nezvanicne informacije govore da ce svetska premijera biti odrzana u septembru 2007. godine na salonu u Frankfurtu. Dotada evo nekih, opet, nezvanicnih informacija o dimenzijama i motorima. Medjuosovinsko rastojanje iznosi 2305 mm nasuprot prethodniku koji je imao samo 1800mm. Za duzinu se samo nagadja da ce biti oko 3400mm dakle kao Toyota Aygo. Motori bi, prema sada dostupnim insajderskim informacijama, za pocetak bili Pandini 1,1 i 1,2 litarski benzinci i 1,3 litarski multijet dizelas. Ali i dalje se spominje mogucnost ugradnje dvocilindricnih motora sa turbom i snagom izmedju 90 i 110KS. Novo je sto se sad pominje 1,4 litarski 16v motor sa okruglo 100KS iz Pande 100HP, sa kojim bi mali 500 dostizao svih 185km/h i ubrzanje do stotke za 9,5 sekundi. Ostaje nam samo nada da u Fiatu nece preterati sa cenom kao BMW sa novim Minijem ili mu preti (relativni) neuspeh poput VW-ove nove Bube.



U Jaguaru su odlucili da jos jednom, zaista po poslednji put, obnove svoj aktuelni model S-type iako su vec najavili i njegovog naslednika sa novim imenom XF. Ocigledno da se novi XF nece pojaviti bas tako brzo kao sto se mozda ocekivalo cim su se u Jaguaru tj. Fordu odlucili na usavrsavanje sadasnjeg modela. Doterivanje je ipak vise ograniceno na spoljasnji i unutrasnji dizajn i visi stepen serijske i opcione opreme nego na temeljito tehnicko usavrsavanje. To ce ipak biti zadatak novog XF-a. I sta donosi restilizovani S-type?

 (Dalje)

Tek sto se pojavila nova generacija malog gradskog automobila dobija i prvu limitiranu verziju sa adekvatnim imenom-Limited One nastavljajuci time tradiciju prethodnika, koji je pruzao siroke mogucnosti za personalizaciju.Ova nova verzija ce biti proizvedena samo u coupe varijanti u 1500 primeraka. Buduci da je Italija najvece trziste za Smart (dosad je u toj zemlji prodato 210000 komada ), cast da ugosti premijeru ove varijante Smarta imace salon automobila u Bolonji. U prodaji ce se pojaviti istovremeno kad i obicna varijanta novog Smarta, dakle u aprilu 2007. godine ali ce se uplate primati vec od sredine januara. Ova ekskluzivna verzija se spolja razlikuje po specijalnoj metalik boji nazvanoj pyrit siva i srebrnom bojom tridion sigurnosne celije u kojoj su i maska i alu tockovi od 15 inca. Tu je i panoramski krov kao deo serijske opreme, grejanje sedista i automatska klima sa 2 zone podesavanja. Unutra se odmah primecuje nappa koza na sedistima, volanu i rucici menjaca. Motor je benzinac sa 71KS i maksimalnom brzinom od 145km/h. Cene nove generacije Smarta bi trebale da ostanu na nivou prethodne uprkos svim poboljsanjima.



Geiger je najveci diler Hummera u Evropi i jedan od vodecih tjunera americkih automobila i kao takav upravo predstavlja svoju najnoviju preradu Hummera H2 u pravom bozicnom duhu. Otuda i takvo ime za ovu verziju. Karoserija je sva u vatreno crvenoj boji sa zimskim motivima u airbrush tehnici na donjen delu karoserije. Tu su i vrata, koja se u Lamborghini stilu otvaraju na gore i posebno atraktivne LED diode (250 komada) rasporedjene po karoseriji, koje nocu posebno isticu konture ovog bozicnog Hummera. Oprema jos sadrzi krovni prtljaznik i specijalne drzace za 2 snowboarda pozadi. Na hromirane tockove od 22 inca montirane su Pirelli Scorpion ATR gume, koje se takodje nalaze i da prikolici za motorne sanke sa istim grafickim resenjima kao i karoserija Hummera. Valjda je sve to u funkciji da bozic bata stigne svuda cak iako se dogodi da se Hummer zaglavi u snegu. A sad unutrasnjost. Naravno sva u crvenoj kozi, ukljucujuci i tepihe (!) da se estetski podudara sa spoljasnjim izgledom ovog Hummera sa 320KS. Ali to je tek pocetak. Posebno se istice JBL sound system od 3800 vati, DVD plejer, digitalna TV i slicne cake. Nazalost u Geigeru pri odredjivanju cene nisu bili u duhu bozicnog darivanja pa cena njihovog bozicnog Hummera iznosi oko 110000 eura.



Pocetkom januara na salonu automobila u Detroitu Honda ce izloziti koncept Accord coupe, novu karoserijsku varijantu svog najprodavanijeg modela u SAD-u. U Hondi se nadaju da ce ovim hrabrim novim dizajnom, koji pokazuje i kako ce izgledati potpuno nova generacija Accorda limuzine, nastaviti sa uspesnim prodajnim rezultatima kojima pomazu i takva priznanja kao sto je pobeda u svojoj kategoriji u prestiznom izboru "10best cars" casopisa Car and Driver. U proteklih 25 godina Accord se cak 21 put nasao medju pobednicima u tom izboru. Na prvoj slici je zvanican crtez novog Accorda coupe concept a na drugoj samo nezvanicna impresija moguceg izgleda nove limuzunske verzije Accorda najavljenog za 2008. godinu.



Reklama


Hummer O2

6 Dec, 2006 - 00:06 Salon Komentari (0) comments  English

Na slikama je koncept Hummer O2, pobednik ovogodisnjeg Design challenge-a odrzanog u vreme salona u LA-u. Za sada je ceo projekat samo na razini kompjuterskog crteza, odnosno jos ne postoji model 1:1. U Hummeru su i za ovaj koncept predvideli 4x4 pogon a najveca odlika cele studije je ustvari to sto je predvidjeno da bude izradjen u potpunosti od reciklirajucih materiajla. Otuda i ta zelena boja i ime O2 kao znak njegovih prijateljskih osobina prema prirodi. 



Konacno evo i zvanicnih slika nove Toyote Auris, koja zamenjuje hatchback varijantu Corolle. Limuzinska verzija ce se i dalje zvati Corolla cija je 10. generacija imala svoju evropsku premijeru pre nekoliko dana na salonu u Helsinkiju. A za neki dan na predstojecem salonu u Bolonji ( 7. do 17. decembra ) i Auris ce imati evropsku premijeru. Evropsku jer se japanska varijanta Aurisa vec od oktobra prodaje u svojoj postojbini.

 (Dalje)

Za Salon automobila u Bolonji, koji pocinje za neki dan, Ford najavljuje novi model C-MAX sa velikim izmenama u dizajnu kako spolja tako i iznutra. Kako je aktuelna verzija kritikovana zbog nedovoljno zanimljivog izgleda i prevelike slicnosti sa obicnim Focusom, u Fordu su na novoj verziji primenili svoj tzv. kineticki dizajn tako da obnovljeni C-MAX izgleda daleko atraktivnije i vise nalik na veci model S-MAX. Usput je auto izgubio ime Focus u imenu tako da se sada umesto punog naziva Focus C-MAX zove jednostavno C-MAX. Spolja novi model odlikuju nova maska, svetla, nova hauba, agresivniji branici sa vecim otvorima za vazduh i nova svetla za maglu. Pozadi osim neizbezno doteranog branika najzanimljiva su zadnja svetla i to ne zbog neke promene u izgledu vec po upotrebljenoj LED tehnologiji. Uglavnom ceo auto je mnogo atraktivniji i privlacniji. Da ne bi ostalo samo na spoljasnjim korekcijama izgleda i unutrasnjost je kompletno preradjena uz primetan porast kvaliteta upotrebljenih materijala. Nova je centralna konzola i instrument tabla, oplate vrata i dizajn sedista. Uz sve to ima vise mesta za sitnice. Posebno zanimljiva ce biti i opcija staklenog panoramskog krova.



Luksuzna divizija Toyote, Lexus, od sledece godine uvodi oznaku F ( kao fast ) za svoje najsnaznije ( high performance cars) modele, koji bi trebalo da konkurisu AMG i M verzijama automobila iz Mercedesa odnosno BMW-a. Prvi Lexus sa tom novom znackom bice "M3 killer" IS-F sa V8 motorom i  425KS. Kasnije oznakom ce se hvaliti i modeli GS i buduca coupe varijanta modela IS. Na slici je moguci izgled znacke F serije.



Na slici nije Toyota Camry ( verzija za SAD) iako tako izgleda. Buduci da je Toyota 100% vlasnik Daihatsua ovakve stvari ne treba da cude odnosno pojava da se Toyotini modeli prodaju i pod znackom Daihatsua. Osim znaka i imena drugih razlika nema. Ovaj model prodavace se samo u Japanu a cena mu ipak nece biti nimalo manja od Toyote Camry.



Nemacki Wimmer rennsporttechnick najavljuje dosad mozda i najbolju preradu novog Audija S3. Umesto serijskih 265KS iz 2,0 TFSI motora navodi se da je izvukao  ni manje ni vise vec svih 408KS i 540Nm umesto serijskih 350Nm. Fabricki S3 ubrzava od 0 do 100km/h za 5,7 sekundi dok za sada (nazalost!) performanse ovog Audija S3 nisu poznate. Na slici serijski Audi S3.



Glasine da VW prodaje svoju spansku cerka-firmu Seat su potpuno neistinite, saopsteno je iz VW-a. Tu pricu je pokrenuo nemacki casopis Automobilwoche pozivajuci se na izvore unutar VW-a i potkrepljujuci pricu nedavnom odlukom VW-a da novi mali Audi A1 ne proizvodi u Spaniji vec u Briselu, gde VW takodje ima svoju fabriku.



Zadatak, odnosno misija ovog automobila je jasna i vidi se vec i iz imena. Treba da postigne maksimalnu brzinu daleko vecu od 400km/h (otuda ono Plus) i time postane najbrzi auto legalno registrovan za voznju po putevima te time sa trona skine Bugatti Veyron. Na autu zasnovanom na Porscheu 997 i predstavljenom na tuning salonu u Essenu, zajednicki su radile 3 firme : H&R, Alzen motorsport i RS tuning. H&R je bio odgovoran za ogibljenje i njegov setup, RS tuning je preradio motor dok je Alzen doradio karoseriju i aerodinamiku. Alzen je spustio krov za dodatnih 75mm a tzv. A stubove je zakrivio za dodatnih 5,5 stepeni. Na automobil je ugradjeno mnogo aerodinamickih dodataka ispitanih u vazdusnom tunelu ukljucujuci i zadnji spojler, koji menja svoj polozaj u zavisnosyi od brzine. Spolja su jos primetne i atraktivne BBS alu felne od 18 inca. Motoru sa 6 cilindara je povecana zapremina sa 3,6 na 3,8 litara, promenjena komora za sagorevanje, nove su glave cilindara sa vecim ventilima, povecan interkuler i turbo punjac. Tako sada motor raspolaze sa snagom od 776KW(1054KS) i 1030 Nm. Naravno da su uz to pojacane i kocnice, doradjen je i menjac sa 6 stepeni i izduvni sistem. Auto ce pokusati da obori svetski rekord za legalno registrovana putnicka vozila na stazi Nardo u Italiji u prvoj polovini naredne godine.



Koristeci tehnologiju 21. veka dizajnerski studio Zagato oziveo je ovaj automobil iz 1938. godine. Posto Lancia ove godine slavi 100 postojanja i zeleci istovremeno da obelezi visedecenijsku uspesnu saradnju Lancie i studija Zagato, vlasnik Andrea Zagato je resio da na osnovu samo 2 blede fotografije ( posto je originalni automobil odavno unisten) napravi istovrsnu kopiju ovog slavnog modela iz 20. veka dizajniranog od strane Uga Zagata, Andreinog dede. Za to je bila potrebna u ovom trenutku najmodernija tehnologija ali rezultat ce biti vidljiv na salonu u Bolonji za neki dan. Karoserija ce biti kao i na originalu napravljena rucno   



Model S2000 se mozda blizi kraju svoje serijske proizvodnje ali u Hondi su pre toga napravili jos jednu specijalnu verziju tog modela sa imenom RJ, koja je inspirisana F1 tj. Hondinim ucescem u tom sportu. Zato su i vozaci Honda F1 tima Jenson Button i Rubens Barrichello iskorisceni za reklamu ove limitirane verzije, koja ce biti proizvedena u samo 50 primeraka i prodavana samo u Spaniji, Italiji i Francuskoj. Spolja se auto odlikuje posebnom perla belom bojom a iznutra je zastitni znak cele serije crna ili crvena koza. 



U prosli petak u Rusiji je pocela proizvodnja Fijatovog modela Albea u fabrici Severstalavto u Tatarstanu. Ovo je konkretizacija potpisanog licencnog sporazuma izmedju Severstalavta i Fiata krajem 2005. godine. Auto ce u pocetku prodavati 35 dilera dok se do kraja 2007. ocekuje porast njihovog broja na 60. Pocetkom januara naredne godine pocinje proizvodnja i modela Doblo, u novembru Ducata i do kraja te 2007. godine se jos planira pocetak proizvodnje i Linee Kada se postignu puni kapaciteti iz fabrike ce godisnje izlaziti 175000 Fiata.



Na proveri bezbednosti, koju vrsi evropska agencija EuroNCAP udarom automobila u prepreku brzinom 64km/h, Hyundai Sonata zasluzila je 27 boda odnosno 4 zvezdice za bezbednost putnika od mogucih 5. Iako izgleda dovoljno, evropski konkurenti iz te klase imaju po 5 zvezdica i npr. Peugeot 407, Renault Laguna i VW Passat imaju po 34 boda za bezbednost a Citroen C5 cak 36 bodova.



Objavili smo vec jednu zvanicnu tzv. teaser sliku novog Cayenna za 2007. ali na njoj se nije bogzna sta mnogo videlo od novog modela ali evo ekskluzivno konacno i prvih zvanicnih slika, koje u potpunosti otkrivaju izgled obnovljenog Cayenna. Ne radi se o potpuno novom automobilu vec o detaljno redizajniranoj verziji aktuelnog Cayenna sa velikim promenama ispod koze. Izgled je sada agresivniji i daleko vise pristaje pravom Porscheu a to se pre svega odnosi na promenjeni izgled svetala, maske, haube, prednjeg branika sa vecim otvorima za vazduh i svetlima za vazduh kao i nove tockove i krovne nosace. Pozadi je nemcima ponestalo inspiracije pa se promene svode na doteranu grafiku zadnjih svetala i robusnije branike. Vece se razlike kriju pod karoserijom i to kod motora. Osnovni motor je sada 3,6 litarski sa 290KS umesto 3,2 V6 i 250KS. Razvija 227km/h uz ubrzanje do stotke za 8,1 sekundu sto je citavu sekundu bolje nego ranije. Sledi verzija Cayenne S sa motorom 4,8 V8 sa 385 KS umesto 4,5 litarskog sa 340KS i 500Nm umesto 420Nm. Top brzina ove verzije je 252km/h. Turbo varijanta raspolaze sa 500KS (pre 450) i 700Nm umesto 620Nm. Maksimalna brzina je skocila sa 266 na 275km/h a ubrzanje sa 5,2 na 5,1 sekundu. Sledice jos varijanta Turbo S sa 521KS. Ono sto je interesantno da se Porsche hvali smanjenjem potrosnje za 10% pa tako Cayenne S umesto 15,8 sada guta 14,1 litrara goriva na 100km puta. Svetska premijera bice pocetkom januara 2007.godine na salonu u Detroitu a evropska u martu na salonu u Zenevi. Cene u Nemackoj od 51735 eura za bazni model do 108617 eura za Turbo. U cenu je ukljucen i nemacki porez od 19%.




Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs