Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Prvi put smo o novom CrossTouranu pisali pre nekoliko dana kada smo objavili zaista ekskluzivnu sliku gotovog modela. Evo sada i zvanicnih fotografija i nekoliko novih detalja. Dugoocekivana lifestyle verzija ovog VW-ovog kompaktnog MPV-a ce svoju svetsku premijeru imati za neki dan na salonu automobila u Bolonji. Mehanicki posmatrano ova se varijnta od obicnog Tourana razlikuje samo po 12mm visem klirensu i sitnijin doradama na ogibljenju. Vazniji su podaci o motorima. Paleta agregata obuhvata motore jacine od 75Kw(102KS) do 125Kw(170KS). Spoljasnjost je oplemenjena plasticnim dodacima na bokovima i blatobranima i robusnijim branicima, koji su tu pre svega zbog atraktivnosti izgleda i jos nekim detaljima poput srebrno ofarbanih krovnih nosaca, svetala za maglu i paletom nekoliko novih boja. Tu su i novi alu tockovi sa nesto vecim gumama. I unutrasnjost  je doterana sitnijim estetskim korekcijama uz nekoliko neizbeznih logo-a, kao zastitnih znakova posebnosti ove varijante Tourana. Najjaci motor je benzinac 1,4 TSI sa 125Kw(170KS) najvece snage. Sa tim motorom CrossTouran dostize stotku za 8,7 sekundi a serijki dolazi uparen sa DSG menjacem. I da ponovim da uprkos proterenskom izgledu, ovaj CrossTouran nije terenac, vec obican putnicki auto sa kojim ne mozete u blato do vetrobrana ili na Dakar reli.  

Reklama


Zastava od nedavno potencijalnim kupcima svog najnovijeg modela Z10 nudi mogucnost ugradnje uredjaja za pogon na tecni naftni gas(TNG). Samim tim ne gubi se garancija na vozilo, koja iznosi 2 godine. Upravo toliko iznosi i garancija na plinski  uredjaj italijanske firme Landirenko, koji se ugradjuje u ovlascenim servisima Zastave u Beogradu, Kragujevcu, Sevojnu i Somboru. Za ugradnju uredjaja sa toroidnom bocom od 40 litara placa se 950 eura pri cemu se dobija i atest.   



Salon u LA-u je bio vazan i za Hyundai, za koga je trziste SAD-a od ogromnog znacaja. I zbog toga i zbog ogromnog broja zanimljivih automobila na salonu, u Hyundaiju su nasli nacin kako da privuku paznju posetilaca ( jos vaznije potencijanih kupaca! ) zanimljivo ofarbanim modelom Tiburon, koji je kod nas u Evropi poznat prosto kao-Coupe. Slike dovoljno govore same za sebe.



Audi A5

3 Dec, 2006 - 16:13 Top secret Komentari (0) comments  English

Tokom prezentacije Audija TT Roadster na salonu u Los Angelesu, o cemo smo vec pisali, iz Audija je potvrdjeno da se se novi A5 coupe pojaviti na salonu u Zenevi marta 2007.godine. Auto ce predstavljati coupe varijantu novog A4 modela pa ce i biti napravljen na njegovoj platformi na kojoj ce kasnije, najverovatnije 2008., biti spreman i manji SUV sa imenom Q5. Iste 2008. godine ocekuje se i cabrio varijanta novog A5. Na slikama vidite moguc izgled coupe i cabrio varijante. Crtezi su preuzeti od nemackog Autobilda.



Osim Fusiona Calero, Ford na salonu u Essenu nudi i Fiestu u blagom off-road look-u sa dodatkom u imenu Cross. Valjda da ne zaostane za VW-om, Hyundaijem i Citroenom, koji su sa CrossPolom, Getzom Cross i C3 XTR vec ponudili kupcima proterenski opremljene male modele i Ford ce svoju Fiestu Cross prodavati vec od pocetka naredne godine. Uz dodatne jace branike sa aluminijumskim umecima, plasticnom zastitom donjih delova vrata i blatobrana, svetlima za maglu i hromiranim retrovizorima izgleda dovoljno privlacno, da se svidi kupcima, kojima ustvari i ne treba terensko vozilo ali vole atraktivniji izgled sa kojim ce se njihov auto razlikovati od mase obicnih konfekcijskih automobila, kakve imaju prve komsije. Cena celokupnog estetskog paketa iznosi 1900 eura u EU, dok se za alu felne od 17 inca trazi doplata od 215 eura po komadu.



Od januara 2007. u Nemackoj ce poceti prodaja nove verzije Forda Fusiona sa proterenskim look-om i imenom Calero. Model ima premijeru na salonu u Essenu  a od standardne varijante se razlikuje po fabricki ugradjenim novim robusnijim  prednjim i zadnjim branicima, aluminijumskom prednjem grilu sa nastavkom u braniku, zadnjem krovnom spojleru, 15 incnim tockovima, gumama 195/65, dvobojnom karoserijom i jos nekim estetskim zahvatima, kojima je off-road izgled jos vise naglasen. Motori su 1,4 i 1,6 litarski benzinci sa 80 i 100KS i jedan dizelas 1,4 TDCi sa 90 KS.  



Dok kod nas tek treba da pocne prodaja Geely-jeve male limuzine CK, kineska fabrika sprema nekoliko novih modela sa kojima ce naredne godine ozbiljnije krenuti u prodaju po Evropi. Jedan od njih je i coupe Leading, kod kuce poznat i po imenu Beauty Leopard. Osim zanimljivog izgleda, paznju ce privuci pristupacnom cenom i bogatom opremom jer to ce tesko postici sa 2 mala motora, koja su trenutno na raspolaganju kinezima. Verovatno ce evropljanima biti ponudjeni i neki snazniji agregati a dotle evo kako izgleda trenutna paleta motora. Oba motora u ponudi su benzinci i to 1,3 i 1,5 litarski. I jedan i drugi disu preko 16 ventila. Manji razvija snagu od 63Kw(86KS) a snazniji 69Kw(94KS). Zajednicki za oba modela su petostepeni rucni menjac, prednji pogon, duzina 4110mm, tezina 980kg, tockovi od 14 inca i potrosnja od 6 litara. Slabiji motor gura auto do 170 km/h a snaziji na jedva nesto vecih 180km/h. Podaci o ubrzanju do stotke nam nisu bili dostupni. Mozda je tako i bolje !  



Reklama


Jedan od poznatijih Audijevih tjunera nije smeo da propusti tuning salon u Essenu a jos manje da ne predstavi nesto novo. Trenutno veoma omiljen za prerade, Audi TT je doziveo doradu i kod ABT-a, pa je ova dvobojna verzija jedna od najprivlacnijih. Kako i ne bi kada iz serijskog 3,2 V6 motora umesto 250KS sada raspolaze sa ergelom od 355 rasnih konja.     



Jedan od zanimljivijih i  ( pristupacnijih ! ) novih modela, koji Alfa sprema u bliskoj buducnosti ce svakako biti i novi mali model sa legendarnim imenom Junior. Po najavama ovaj ce auto predstavljati inovativni koncept kompaktnog sportiste sa 3 vrata. Sa duzinom od oko 4 metra i sa prepoznatljivim Alfinim dizajnom, trebao bi da kosta oko 16000 eura. Evo i nekoliko najnovijih impresija moguceg izgleda tog automobila, koji se oblikom, barem napred, oslanja na izgled vec etablirane Brere.



Na salonu u Los Angelesu Kia se predstavlja novom verzijom svoje najvece limuzine, koja se u SAD-u zove Amati dok je u Evropi poznata kao Opirus. Novi model za 2007. donosi unapredjeni dizajn, novi motor od 3,8 litara V6 sa 264 KS, novu poboljsanu unutrasnjost sa potpuno novom instrument tablom, vecim komforom i bolje upravljanje zahvaljujuci i novom produzenom medjuosovinskom rastojanju. Novi je motor, snazniji za 32% od prethodnog, uparen sa petostepenim automatskim menjacem po navodima fabrike ekonomicniji nego ranije. Spolja novi Amanti donosi novi dizajn prednjih i zadnjih svetala, branika, haube, maske, vise hroma i sl. Serijski se ugradjuju 17 incni tockovi dok je za sistem ESP ( elektronska kontrola stabilnosti ) potrebno doplatiti. Doplata nije potrebna za osnovnu  fabricku garanciju od 5 godina ili predjenih 60000 milja dok garancija za motor iznosi cak 10 (!) godina ili 100000 predjenih milja.

Dok se ceka na sportsku Corsu OPC sa 180KS u Opelu su na salonu u Essenu ponudili poseban OPC line paket estetskog doterivanja ovog modela. Dakle fabricki tjuning u stilu VW-ovog R-line i Audijevog S-line-a, koji ukljucuje sportske branike napred i pozadi, pragove i povece alu felne.



I novi Jeep Compass je vec prosao tretman kod tjunera Startecha, koji ga predstavlja na salonu u Essenu. Promene se odnose na izgled i poboljsane performanse turbodizel motora. Izgled je oplemenjen Startechovim branicima sa hromiranim umecima napred i nazad, pragovima i originalnim Startechovim sportskim izduvnim sistemom od nerdjajuceg celika. Auto je postavljen na tockove od 18, 19 ili cak 20 inca i priblizen zemji za 30mm. Motor je pojacan sa serijskih 140 na 180KS dok je obrtni moment skocio na 360 Nm, koji je dostupan u rasponu od 1750 do 2500 obrtaja. Osim ovog Compassa SD3, u Essenu Startech predstavlja i svoje dorade Dodgeovih modela Nitro i Caliber.



Suzukijev SX4 u limuzinskoj verziji predstavljen je nedavno na salonu u Pekingu a sada stizu i vesti da ce se auto moci kupiti i u Evropi krajem sledece godine gde bi trebao da zameni limuzinsku verziju nikad dobro prodavane Liane. Ovaj Suzuki SX4 sa gepekom duzi je od standardne varijante za 390 mm pa sada dostize svih 4499 mm uz medjuosovinsko rastojanje od tacno 2500mm. Kineska varijanta je na Pekinskom salonu imala ugradjen 1,6 litarski motor sa 107KS dok ce se americka verzija opremati sa 2.0 litarskim agregatom i 143KS. Koji ce motor imati evropska varijanta kao standard za sada nije poznato ali da je automobil dizajnerski uspeo to stoji jer mnogi proizvodjaci neuspesnim dodavanjem gepeka na vec postojece kombilimuzine jednostavno naruze izgled zadnjeg kraja sto sa ovim Suzukijem nije slucaj.



Alfa 149

1 Dec, 2006 - 22:58 Top secret Komentari (0) comments  English

Za 2009. godinu Alfa sprema naslednika aktuelne 147-ce sa oznakom 149. Moguci izgled vidite na slici. Ono sto se ne vidi jeste nova platforma ( sa Fiata Bravo i nove Lancie Delte ) na kojoj ce biti napravljena ova nova Alfa, koja od sportskog i ekskluzivnog modela 8C Competizione preuzima osnovne konture dizajna. Sa duzinom od  4,40 metara i medjuosovinskim rastojanjem od 2,7 metara model ce prerasti sadasnji model za 180mm po duzini. Paleta benzinskih motora ce obuhvatati agregate od 120 do 250KS za varijantu GTA. Kod dizelasa novi je 1,6 litarski motor u 2 verzije sa 110 i 130 KS kao i 2,0 sa svih 180KS.



Kompanija Prodrive, zaduzena za trkacki program Aston Martina, pripremila je sopstveni performance kit za povecanje snage, poboljsanje upravljanja i izgleda za Aston Martin V8 Vantage. Prodrive je modifikovao 4,3 litarski V8 motor, koji sada umesto 380 daje 425 KS i 440Nm momenta umesto 410Nm. I performanse su sada naravno bolje pa maksimalna brzina iznosi 293km/h, sto je za 13km/h vise od serijskog modela. Ubrzanje do stotke je takodje popravljeno sa 5 na 4,7 sekunde. Uz pomoc Eibacah-a i Bilstein-a u Prodrive-u su doterali i ogibljenje pa je sad prekidacem u kokpitu moguce podesiti vesanje za sportsku ili normalnu voznju.



Mazda je u zvanicnom saopstenju najavila da ce se njen novi manji model B segmenta ( naslednik Mazde2 ) i za evropsko trziste proizvoditi samo u Japanu a ne vise u Spaniji kao dosad. Novi auto ce se dizajnerski oslanjati na studiju Sassou iz prosle godine ( na slici ) a pojavice se tokom 2007. godine.   



Sbarro GT8

1 Dec, 2006 - 22:53 Salon Komentari (0) comments  English

Svajcarski karoserista Sbarro, poznat po svojim originalnim kreacijama automobila,  ni ovoga puta nije izneverio ocekivanja. Na tuning salonu u Essenu predstavlja najnoviju kreaciju i to sportski auto GT8 na osnovi Ferrarija Modene Spider ali u drecavoj roze boji. Ako vec boja ne lici na Ferrari bar je motor od 400KS i dalje pravi Ferrarijev.



Techart je doradio 2 modela Porschea i to Cayman S i 911 cabrio u obe verzije : Carrera i  Carrera 4S. Cayman S se u Techartovoj preradi sada zove Cayman Widebody GTSport i osim vidljivih spoljasnjih izmena u vidu potpunog aerodinamickog body kit-a, sportskog vesanja, novih tockova od 20 inca, razlikuje se i po promenama na motoru. Zapreminu serijskog motora od 3,4 litra Techart je podigao na 3,8 litara i povecao snagu na 385KS i 407 Nm. Ubrzanje iznosi 4,9 sekundi od 0 do 100 km na sat a maksimalna brzina premasuje 300km na sat, tacnije sada iznosi 303km/h.

Drugi Techartov novitet jeste njihova verzija Porsche-a 911 cabrio. I za verziju Carrera cabrio, koja ima 3,6 litarski motor i za Carreru 4S sa 3,8 litarskim motorom, razvijeni su novi vazdusni filteri i promenjena elektronika motora pa sada daju po 15KS vise uz povecanje maksimalne brzine za 15km/h i poboljsano ubrzanje ( 0 do 100km/h ) za nepune pola sekunde. Spolja, kao i za Cayman, spremljen je kompletan aero-body kit i tockovi od 18,19 ili 20 inca. Doterano vesanje se podrazumeva kao i sportska sedista i koza u unutrasnjosti. Na slikama Cayman S gore, 911 dole.  



Opelova Corsa prosla je kroz tuning tretman kod nemackog Steinmetza i rezultat je na slikama. Spolja novi su : originalna Steinmetz maska, prednji i zadnji spojleri, pragovi, zadnji krovni spojler iz 2 dela, dupli hromirani zavrsetak izduvne cevi i tockovi od 16, 17 ili 18 inca. Karoserija je sada bliza podlozi za 30 mm dok je i iznutra Steinmetz pokazao sta ume. Nova su aluminijumske pedale i odmoriste za nogu a od istog su materijala i vrh rucice menjaca i rucne kocnice. Tu je i Steinmetzov logo da ne zaboravite u kom autu sedite.



Americki tjuner Callaway, specijalzovan pre svega za preradu Chevroletog modela Corvette, prikazuje novi model C16 na salonu u LA-u. Za osnovu je uzeo 6,0 litarski V8 motor i pojacao mu snagu na svih 616KS. Ubrzanje mu od 0 do 60 milja ( 96 km ) na sat iznosi 3,3 sekunde a cetvrt milje ( 402 metra ) prelazi za 10,9 sekundi sto je brze od Ferrarija Enzo. Maksimalna brzina ?  Tacno 206 milja ili 331,4 km na sat. Spolja se osim zanimljivih boja karoserije isticu tockovi od 19 ( napred ) i 20 inca ( pozadi ). Iznutra se nalaze sportska Recaro sedista a sama  je unutrasnjost sva u kombnaciji koze i alkantare.




Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs